abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 november 2012 @ 14:31:45 #176
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_118773572
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 14:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het is al behoorlijk duidelijk dat ze op een plek zat dat ze het gezien moet hebben, en liegen voor de rechter mag niet, en ze is niet zijn echtgenote, dus als ze opgeroepen wordt om te getuigen dan zal ze moeten getuigen en niet mogen liegen.
En dát lijkt me een aannemelijker verklaring voor haar depressie ;)
  zaterdag 3 november 2012 @ 14:32:22 #177
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118773591
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 14:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waarom zou ze bang zijn?
Lijkt me nogal logisch. Badr Hari heeft zich al eerder tegen een voormalig geliefde gekeerd, dus dat kan zomaar weer.
Waarbij zij dan wel weer het voordeel heeft Estelle Cruijff te zijn, het is een stuk makkelijker iemand die minder in de picture staat te bedreigen.
En als Ruud Estelle moet redden door een huis voor haar te huren op Aruba dan doet hij dat ook vast wel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 3 november 2012 @ 14:33:37 #178
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118773620
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 november 2012 14:31 schreef Flow3r het volgende:

[..]

En dát lijkt me een aannemelijker verklaring voor haar depressie ;)
Ja, daar wordt een mens niet vrolijk van, maar ik vind het ook behoorlijk dom van haar dat ze toch zo aan die verkering blijft hangen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_118773643
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 14:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waarbij zij dan wel weer het voordeel heeft Estelle Cruijff te zijn, het is een stuk makkelijker iemand die minder in de picture staat te bedreigen.
En als Ruud Estelle moet redden door een huis voor haar te huren op Aruba dan doet hij dat ook vast wel.
Precies!
Dat geeft haar enige bescherming , die bekende naam.
Net zoals die naam nu tegen haar werkt en deze zaak veel meer bekendheid heeft gegeven.
  zaterdag 3 november 2012 @ 14:41:44 #180
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_118773809
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 november 2012 14:26 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Als ze het volhoudt is het proces idd al voorbij voordat ze getuigd heeft.
Het lijkt me toch wel belangrijk dat ze voor haar vriend getuigt of niet dan?
Ze kan ondersteuning krijgen van familie/vrienden en daarna kan ze zich wentelen in elke therapie die ze maar wil om er bovenop te komen.

En waarom zou ze te bang zijn om tegen hem te getuigen? Ze had toch niks gezien? Dus dat is het enige dat ze moet verklaren, óf het moet zo zijn dat ze wél iets gezien heeft en ze niet door de mand wil vallen als leugenaar...tja..
Dás wel een reden om flink depressief te worden inderdaad :Y
Ik heb er verder geen verstand van hoor, maar ik zoek een rationele verklaring voor het feit dat een rechter het gegrond acht(te) dat ze niet getuigt.

Dan moet er een ernstige lichamelijke of geestelijke reden zijn. In mijn simpele brein komt dan voorlopig alleen maar opborrelen dat haar geestelijke toestand kennelijk ernstig is.

Ik heb er geen ervaring mee, dus ik heb geen idee of je dan 'gewoon maar even sterk kunt zijn', maar ik vermoed dat het zo simpel niet is, eigelijk.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 3 november 2012 @ 14:45:44 #181
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_118773887
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 14:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Andersom is het wel zo dat als ik mijn man met mijn getuigenis kan helpen, dat het niet opschiet als ik in plaats van een verklaring af te leggen maar apatisch op de bank blijf hangen, zodat hij iig niet eerder uit de bak komt.

De procesgang begint toch wel, en als ze in de rechtzaal moet getuigen dan interesseert het de rechter vrij weinig of ze daar wel of niet aan toe is, ze gaan de zaak niet een jaar aanhouden omdat Estelle het allemaal een beetje moeilijk vindt.
Ik betwijfel of ze apathisch op de bank hangt. Dat is voor een rechter geen reden om een getuigenis uit te stellen.

Ik denk op basis van dat uitstel, dat het een graadje ernstiger met haar gesteld is. Dat is de logische verklaring. Maar ik snap dat het smeuiiger is om te denken dat Estelle apathisch haar nagels zit te vijlen, terwijl haar vriend én de rechtstaat haar hulp hard nodig hebben, en een lummel van een rechter (dat dat kan in Nederland!!!11) daar nog intrapt ook. :+
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator zaterdag 3 november 2012 @ 14:50:37 #182
184769 crew  Deisyy
pi_118773998
Het moet bijna ernstig gesteld zijn met Estelle, want geen rechter stemt met zoiets in als het niet ernstig is, lijkt mij.

Maar hoeveel weken zat er eigenlijk tussen het zucht en steun interview met Evert en het niet in staat zijn van getuigen?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zaterdag 3 november 2012 @ 14:55:32 #183
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_118774095
Interviews, beslag laten leggen op Gullits huizen, vakanties, verjaardagsfeest ..... en nu getuigen, maar dat gaat ineens niet.

Een rechter kan niet anders dan het advies van een psycholoog volgen denk ik, die heeft Estelle echt niet zelf gesproken maar gaat af op de adviezen.
En tja, als je helemaal hysterisch instort bij je psycholoog kan ik me voorstellen dat ie een negatief advies geeft.
pi_118774576
Zij is bang en sturen haar mama om hem te steunen in de rechtbank???nee,geloof ik niet.

Hebben jullie niet gedacht dat misschien zij zwanger kunnen zijn..........
En wil het aan de publiek niet vertelen, dat is haar prive.....Zij wacht misschien Badr Hari om hem zelfs het te vertelen, dat kan ook hoor...haha
  zaterdag 3 november 2012 @ 15:14:15 #185
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118774588
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 14:50 schreef Deisyy het volgende:
Het moet bijna ernstig gesteld zijn met Estelle, want geen rechter stemt met zoiets in als het niet ernstig is, lijkt mij.

Maar hoeveel weken zat er eigenlijk tussen het zucht en steun interview met Evert en het niet in staat zijn van getuigen?
Eerst een valse verklaring bij de politie, toen gaf Badr toe dat hij wel geslagen had, toen het zucht- en kreuninterview en kort daarna zou ze opnieuw een verklaring afleggen, maar dat kon ze niet.

Dat was volgens mij de volgorde.
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 november 2012 14:55 schreef Flow3r het volgende:
Interviews, beslag laten leggen op Gullits huizen, vakanties, verjaardagsfeest ..... en nu getuigen, maar dat gaat ineens niet.
Beslaglegging (en verjaardagsfeest) was volgens mij al voor Sensation.

Ik kan me best voorstellen dat ze een flinke klap heeft gekregen van de gebeurtenissen bij Sensation (ja, zij ook :'(), maar ik kan niet bij de combinatie niet kunnen getuigen maar wel de verkering aanhouden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 3 november 2012 @ 15:16:31 #186
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118774658
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:13 schreef zouzou het volgende:
Zij is bang en sturen haar mama om hem te steunen in de rechtbank???nee,geloof ik niet.

Hebben jullie niet gedacht dat misschien zij zwanger kunnen zijn..........
En wil het aan de publiek niet vertelen, dat is haar prive.....Zij wacht misschien Badr Hari om hem zelfs het te vertelen, dat kan ook hoor...haha
Ja, dat gerucht gaat al maanden, maar dan zou ze inmiddels minimaal 4 maanden zwanger moeten zijn, en gezien de rek- en strekoefeningen mbt de echtscheiding lijkt me dat ook niet het geval.

Als ze zwanger zou zijn dan zou het zaak zijn zo rap mogelijk van Gullit te scheiden, om met Badr te kunnen trouwen, hoeft ze gelijk ook niet meer tegen hem te getuigen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_118774798
Dat Estelle moeder in de zitting was, bewijs dat hij is nu familie, dat is intime.
Dat doe je als je kreeg een kleine kind van....
Dat kan, ik zeg niet dat het klopt of zo....
  zaterdag 3 november 2012 @ 15:24:03 #188
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118774904
Of Estelle d'r moeder was er gewoon omdat ze persoonlijk wilde horen wat er in de rechtzaal gebeurde, en niet de helft willen missen omdat de media er alleen maar uithaalt wat de media interessant vindt.

Als ze persoonlijk wilde horen wat er gebeurd is, en wilde zien hoe Badr er op reageert wil niet zeggen dat ze hem nu als ware hij haar eigen zoon aan haar boezem gedrukt heeft, het kan ook zijn dat ze er was zodat ze haar dochter eens even flink kan toespreken, dat deze knul toch echt minder geschikt is als verkering dan haar dochter het doet voorkomen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_118775027
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:20 schreef zouzou het volgende:
Dat Estelle moeder in de zitting was, bewijs dat hij is nu familie, dat is intime.
Huh? Dat zijn wel erg veel aannames zeg :D
  zaterdag 3 november 2012 @ 16:39:15 #190
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_118777247
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:20 schreef zouzou het volgende:
Of ze zwanger is betwijfel ik , maar dat Badr bij de familie hoort geloof ik ook wel. :Y

Ik geloof ook niet dat Estelle bang is, eerder dat ze nog steeds erg verliefd is en met hem samen verder wil.
  zaterdag 3 november 2012 @ 16:43:36 #191
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118777355
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:28 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Huh? Dat zijn wel erg veel aannames zeg :D
Ja, dat is geen probleem, een aanname hier, een aanname daar... in het wilde weg gebaseerd op de fantasie, maar als je aannames doet op basis van verklaringen en verwondingen van het slachtoffer, dan ben je fout bezig; dan criminaliseer je iemand ten onrechte.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_118777812

pi_118777926
quote:
’Slachtoffer vulde leemte in geheugen later in’
Advocate Badr Hari zaait twijfel

AMSTERDAM, zaterdag

Zakenman Koen Everink weet helemaal niet door wie hij op 7 juli in een skybox in de Amsterdam ArenA in elkaar geslagen werd. Hij heeft pas achteraf de leemten in zijn geheugen ingevuld door gesprekken met vrienden en getuigen en op basis daarvan geconcludeerd dat het kickbokser Badr Hari (27) geweest moet zijn.

Dat betoogde advocate Bénédicte Ficq gisteren in de Amsterdamse rechtbank, waar de eerste zitting in de strafzaak wegens poging tot doodslag en een reeks mishandelingen werd gehouden. Het ging nog niet om een inhoudelijke behandeling, maar tóch ploegden Ficq, haar collega Marnix van der Werf en advocaat Marijn Zuketto van medeverdachte Ferhat Y. (35), urenlang getuigenverklaringen en getapte telefoongesprekken door om aan te tonen dat het bewijs tegen de mannen te zacht is om ze langer in voorlopige hechtenis te houden.

Afgeluisterd

Vrij uniek aan deze zaak is dat justitie ook telefoongesprekken afluisterde van slachtoffer Everink en van getuigen. Dat gebeurde volgens Ficq omdat het openbaar ministerie verwachtte dat Badr Hari ze zou bellen om ze zwijggeld te bieden, of te bedreigen. Dat gebeurde niet. De delen van gesprekken die de verdediging selecteerde waren wel onthullend. Zo zegt Everink in diverse gesprekken dat hij bij het verlaten van het toilet in de skybox onmiddellijk een knal tegen zijn hoofd kreeg - ,,ik weet niet van wie”- en knock-out ging. Daarna lag hij in foetushouding op de grond, en beschermde hij zijn gezicht met zijn handen.

,,Hoe kun je dan zien wie je aanvallers zijn?”, vroeg Ficq. In meerdere telefoongesprekken vraagt een ontredderde Everink zich af wat hem precies is overkomen.

Ficq: ,,Hij reconstrueert het verhaal vervolgens aan de hand van andermans verklaringen. Het is een bekend fenomeen bij getuigen dat herinneringen worden aangevuld met fictie om het verhaal sluitend te maken.” Zo zegt Everink dat Badr Hari misschien alleen de eerste klap uitdeelde, maar dat daarna anderen dachten: Nu mogen wij rossen, dat vinden wij ook leuk.”

Ene Joost, die helemaal niet in de skybox was die nacht, maant Everink in het geprek om dat tegen niemand te zeggen. ,,Die vent moet hangen.” En de mede-eigenaar van club Air, die eerder door Badr Hari zou zijn mishandeld, stelt Everink zelfs voor om Badr Hari kapot te pesten, door mensen die hem vals willen beschuldigen geld te geven.

Ficq leverde ook forse kritiek op het feit dat de skybox na het incident niet is verzegeld, zodat zelfs een schoonmaker aan de slag kon. Daardoor zijn bepaalde bewijzen volgens haar besmet. Ook hekelde ze het achterwege blijven van onderzoek naar sporen op de kleding van Everink.

Badr Hari, die de hele dag alles zwijgend aanhoorde, gadegeslagen door zijn broer en de moeder van Estelle Cruijff, is volgens een psycholoog een gezonde persoonlijkheid. Hij is alleen te jong succesvol geworden, waardoor hij geen evenwichtig zelfbeeld heeft. En volgens Ficq nam hij een foute beslissing door eerst iedere betrokkenheid te ontkennen, omdat hij vreesde voor zijn relatie met Estelle en zijn carrière. Later bekende hij Everink één klap te hebben gegeven. Ook hekelde Ficq de media die de waarheid ,,manipuleerden vanuit de gedachte: als hij het niet is, dan is hij het toch. Alle ballen op Badr, want Badrtje moet hangen.” De zaak gaat vrijdag 9 november verder.
bron
pi_118778647
die goede vriend robert is trouwens mw. santegoeds
pi_118783289
Hoe lang had ze nou iets met Badr? Een maand of 3?
pi_118784422
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:30 schreef JaneDoe het volgende:
die goede vriend robert is trouwens mw. santegoeds
Dat denk ik niet
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_118784780
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 19:58 schreef mootie het volgende:
Hoe lang had ze nou iets met Badr? Een maand of 3?
Dat zou zomaar langer geweest kunnen zijn. Wel je creditcard kansen safe hebben voordat je je ex zuchtend en uuhhh 'ed aan de kant mept :P
Wie is de volgende *O*
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 3 november 2012 @ 20:42:27 #198
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118785037
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 november 2012 20:26 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat denk ik niet
Jawel.... Robert is de partner van Santegoeds.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_118785134
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 20:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Jawel.... Robert is de partner van Santegoeds.
Oh partner, wat een incest
  zaterdag 3 november 2012 @ 23:52:56 #200
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_118792745
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 20:44 schreef Soury het volgende:

[..]

Oh partner, wat een incest
Dat is infiltratie in een inkomstenbron veel slimmer dan de hele tijd een van Tellingen wannabe in de tuin te laten bivakeren ;)
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')