Idd. Kan hij tenminste weer wat blandas klappen.quote:
Omdat het een trol is.quote:
WERELDNIEUWS!!!111!!!11!1quote:Estelle bij gevangenis
ZOETERMEER - Estelle Cruijff heeft zich vrijdagmiddag gemeld bij de gevangenis in Zoetermeer waar ze haar geliefde Badr Hari op komt halen.
Ze heeft zich bij de receptie gemeld. Hari zal via een afgeschermde uitgang vertrekken.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ij_gevangenis__.html
Keep on dreamingquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:44 schreef 3-voud het volgende:
Ik hoop dat er thuis een grote club met knuppels op hem wacht. Dat ze hem de kop bont en de poten kapot slaan. Koekje van eigen deeg.
Aangezien er een batterij aan verslaggevers in Zoetermeer en bij het huis van Esteller staat en dat Badr wereldwijde bekendheid geniet, denk ik dat je gelijk hebtquote:
Ik weet dat een heleboel mensen een hekel aan Amerika hebben (ik niet overigens, vele malen geweest, mooi land, vriendelijke mensen) maar daar zou zo'n gast al minimaal voor 10 jaar in een cel zijn gesmeten. Kies je land in deze...quote:
Ik dacht juist dat deze TT nog heel goed passend was, vooral voor lavenderquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Lavenderr en SP3C, verzin eens een betere TT voor dit deeltje.
quote:Badr Hari vrij
AMSTERDAM - Badr Hari mag zijn proces in vrijheid afwachten. De rechtbank in Amsterdam heeft dat vrijdag beslist.
De kickbokser mag van de rechters totdat de rechtszaak begint, niet in horecagelegenheden komen en geen contact opnemen met slachtoffers. Het Openbaar Ministerie (OM) spreekt van een onbegrijpelijke beslissing van de rechtbank.
De 27-jarige vechtsporter zat vast omdat justitie hem verdenkt van een poging tot doodslag op Koen Everink. Tijdens dancefeest Sensation White in de Amsterdam ArenA zou Hari Everink onder meer tegen het hoofd en tegen het lichaam hebben geschopt. Hari zelf zegt dat hij Everink alleen een klap heeft gegeven, omdat deze een beledigende opmerking maakte over Hari's vriendin Estelle Cruijff.
Ook medeverdachte Ferhat Y. komt op vrije voeten. De beslissing van de rechtbank Hari en Y. tijdelijk vrij te laten, werd op de publieke tribune van de rechtszaal met luid gejuich ontvangen.
Geen beroep
Een woordvoerder zei dat het OM niet in beroep kan gaan tegen de voorlopige vrijlating. De rechtbank zegt eigenlijk dat ze vindt dat er nu niet genoeg bewijs lijkt te zijn voor een poging tot doodslag. Maar voor een andere verdenking, het toebrengen van ernstig lichamelijk letsel met voorbedachten rade, lijkt dat bewijs er wel te zijn. Op beide misdrijven staat maximaal 12 jaar gevangenisstraf, aldus het OM. Mede om die reden had de rechtbank Hari kunnen en moeten vasthouden, meent het OM.
Justitie vreest verder dat Hari, die een dubbele nationaliteit heeft, naar Marokko vertrekt waardoor Nederland hem moeilijk kan terughalen. De rechtbank meent dat het zo'n vaart niet loopt omdat hij internationaal moet reizen voor zijn vechtsport. Hij zou dan met een internationale signalering al snel tegen de lamp lopen.
Badr Hari op vrije voetenquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Lavenderr en SP3C, verzin eens een betere TT voor dit deeltje.
Iets waar je je verontwaardiging in uitspreekt.quote:
spek technisch gezien, maar dat is sp3c geworden, vraag me niet hoe ... zal wel passwoorden vergeten zijn all over the webzquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Iets waar je je verontwaardiging in uitspreekt.
Dacht altijd dat je naam spec spelde. Wat dan wel weer de kleine letters verklaard.
you have failed me for the last time zoetermeerbajesquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hari al gevlucht en Estelle voor niets naar de gevangenis gereden?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee,alles is voor Bassie Badr.
En daar zit ze dan met haar champagne te wachten terwijl Badr Estelle helemaal sufneukt bijpraat.
Jjjjjeeeeezzzus de rechtbankquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Justitie vreest verder dat Hari, die een dubbele nationaliteit heeft, naar Marokko vertrekt waardoor Nederland hem moeilijk kan terughalen. De rechtbank meent dat het zo'n vaart niet loopt omdat hij internationaal moet reizen voor zijn vechtsport. Hij zou dan met een internationale signalering al snel tegen de lamp lopen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)adr_Hari_vrij__.html
Ik denk dat ze écht zo dom zijn !quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jjjjjeeeeezzzus de rechtbank
Zijn ze nou echt zo naief?
Dat geld in de praktijk alleen voor vliegreizen. Hij kan zo op de auto stappen en in Spanje de boot pakken zonder dat er een haan naar kraait. Zijn ze nou echt zo dom of is het gewoon kwade wil?
Van allebei een beetje vermoed ikquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat geld in de praktijk alleen voor vliegreizen. Hij kan zo op de auto stappen en in Spanje de boot pakken zonder dat er een haan naar kraait. Zijn ze nou echt zo dom of is het gewoon kwade wil?
Ik snap ook niet dat ze niet inzien dat hij makkelijk per auto regelmatig naar Japan kan rijdenquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja de route van nl naar japan wordt ook jaarlijks door tienduizenden gedaan...quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:06 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ze niet inzien dat hij makkelijk per auto regelmatig naar Japan kan rijden
De Zijderoute heet dat toch?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja de route van nl naar japan wordt ook jaarlijks door tienduizenden gedaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Dat was niet naar japan.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De Zijderoute heet dat toch?
Of was dat naar China?
Amerikaanse toestanden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:48 schreef tralalala het volgende:
Ligt het aan mij of is er wel heel erg achterlijk veel aandacht voor deze zaak?
Evert Santegoeds uitnodigen terwijl hij in de reet van Estelle en Badr zit.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:00 schreef 3-voud het volgende:
Amerikaanse toestanden.
De euforie, met name van shownieuws, is nog wel het ergste. Sympathie ervoor terwijl het slachtoffer met verbouwd lichaam thuis zit te hannesen.
Ik weet dat Nederlandse kickboxers het goed doen, maar tienduizenden lijkt me schromelijk overdreven.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja de route van nl naar japan wordt ook jaarlijks door tienduizenden gedaan...
Je weet wel consequent de stelligheid waarmee je alternatieve en vaak een stuk minder waarschijnlijke scenarios presenteert aan de dag te leggen, dus doe nou niet alsof jezelf daarvan gevrijwaard bent.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:14 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik claim dat er heel veel is wat we niet weten en wat de rechters ook niet weten en waar ze achter moeten zien te komen. Velen kunnen niet omgaan met niet weten en gaan dan doen alsof ze wel weten wat er gebeurd is. Me voorstellen wat er gebeurd is kan ik ook, maar ik realiseer me dat dat wat anders is dan weten.
Hij heeft het ook helemaal niet vaker gedaan toen hij van mishandeling verdacht werd héquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:35 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik weet dat Nederlandse kickboxers het goed doen, maar tienduizenden lijkt me schromelijk overdreven.
Oh wacht jij bent het weer![]()
Misschien moet je je focus eens van die Marokkanen afhalen want je kan niet meer helder denken.
Zelfs als hij naar Marokko zou vluchten dan zou hij nog de hele wereld over moeten reizen voor zijn gevechten.
Vandaar dat de rechtbank dit besluit heeft genomen.
Maar jij bent vast van mening dat hij makkelijk per auto en boot de hele wereld rond kan reizen en zijn gevechten onder een valse naam en met vermomming gaat vechten omdat Marokkanen per definitie niet te vertrouwen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |