quote:Bram Moszkowicz en Eva Jinek een setje!
door onze redactie
AMSTERDAM - Love is in the air. Bram Moszkowicz en Eva Jinek vormen een liefdeskoppel!
De twee leerden elkaar een halfjaar geleden kennen, maar hielden hun liefdesrelatie tot nu toe stil.
Eva presenteert sinds drie jaar het NOS Journaal. Over het liefdesleven van de in Oklahoma geboren nieuwslezeres was tot nu toe weinig bekend. Wel stond ze vorig jaar in het nieuws toen ze haar decolleté verschikte en zei: If you have it, flaunt it.
Haar geliefde haalde vorig jaar de rubrieken toen hij zijn echtgenote verliet voor de twintig jaar jongere Nienke Hoogervorst, die in 2005 het tv-programma De nieuwe Moszkowicz won
Het gerucht gaat dat ze nu samen een relatie hebben met Eva.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:14 schreef henkde_j het volgende:
Hebben de broertjes Anker ook al van zich laten horen?
Wat op zich ook weer tamelijk zielig is.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:10 schreef Karina het volgende:
Johan Vlemmix vindt het zielig voor Bram
quote:Ik heb u lief, juffrouw Jinek
Geachte juffrouw Jinek. Toen ik u voor de eerste keer ontmoette, greep uw verschijning mij zeer aan. De sierlijkheid van uw gestalte, uw beminnelijke gelaat. En hoe lieflijk glansden uw ogen! Maar vooral in uw rondborstigheid lag voor mij een onuitputtelijke bron van zaligheid. Dat mag u gerust weten. Twee jaar lang vleide ik mij met de ijdele hoop dat ik enige indruk op u had gemaakt.
Echter, nu u een einde heeft gemaakt aan onze liefdesrelatie en open blijkt te staan voor de vleierijen van de middelmatige autojournalist Werner Budding, moet ik tot mijn leedwezen constateren dat u in gebreke bent gebleven. Immers, voorafgaand aan onze eerste fysieke samensmelting (op mijn mahoniehouten bureau, ten kantore aan de Herengracht 464 te Amsterdam) heb ik u een 69 pagina’s tellend ‘liefdesconvenant’ laten tekenen. U wist niet hoe snel u uw krabbel moest zetten, zodat aansluitend onze erotische verstrengeling een aanvang kon nemen. Met speels gemak voldeed ik aan alle mannelijke plichtplegingen in uw schoot, geheel volgens uw wensen en verwachtingen. Ook u kon zulks waarderen. Uw kreten van aanmoediging vulden althans de gehele Herengracht, dat herinner ik mij nog zeer.
Edoch, heden moet ik tot mijn leedwezen constateren dat u de artikelen 12.5 en 19.3 van het tussen ons gesloten liefdesconvenant met voeten treedt. Artikel 12.5 behelst het verbod op het beëindigen van de relatie met mij. Artikel 19.3 omschrijft uitputtend de plicht immer van mij te houden. U heeft, kortom, verzaakt. Dientengevolge acht ik uw liefdesrelatie met de heer Budding - zijnde een manspersoon die elke week een stukje tikt over de Fiat Panda of ander roestig blik van bedenkelijk allooi - niet alleen onfris, onzuiver en schandelijk, maar bovendien onrechtmatig. Daarom gebied ik u te stoppen met deze amoureuze strapatsen en weer van míj te houden.
Indien u niet, ontijdig, onvolledig of onjuist gevolg geeft aan deze sommatie, zal ik terstond en zonder nadere aankondiging overgaan tot alle noodzakelijke acties die hier geboden zijn. Tevens zal ik beroep aantekenen tegen uw besluit niet meer van mij te houden. De uitkomst van deze procedure zie ik met vertrouwen tegemoet. Mijn hart klopt voor u, juffrouw Jinek. En u houdt van mij. Zo staat het zwart op wit, in ons liefdesconvenant. Daar ga ik u aan houden, zodat ik u weer de mijne mag noemen. Ik heb u lief, juffrouw Jinek. Heb mij lief. Sans prejudice, onder voorbehoud van alle rechten en weren. Ne me quitte pas. Hoogachtend, uw Bram.
Toch nog ruim 2 jaar.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:24 schreef Croissant.fr het volgende:
Hoe lang hebben die 2 wat gehad? In de showbizz doet iedereen het met elkaar lijkt het wel...
Is goed gespeld zo. Het is al lang bestaand gebak met die naam.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:46 schreef oh-oh het volgende:
Het blijft echt moeilijk om de naam goed te spellen he...
Nee hoor, wat is er moeilijk aan Moskofiets?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:46 schreef oh-oh het volgende:
Het blijft echt moeilijk om de naam goed te spellen he...
Aangezien ze denkt dat 150k een hoger middeninkomen is, denk ik dat ze er geen boterham minder om zal eten, neequote:Op zaterdag 3 november 2012 00:26 schreef kissaa het volgende:
Me dunkt dat Eva 'genoeg in huis heeft' om haar eigen boontjes te kunnen doppen. Punt!
Wat is er zo grappig?quote:Op maandag 5 november 2012 13:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Eva over relatie met oudere man: 'Blijkbaar had ik er niet veel verstand van'![]()
Bram = 1960 Eva = 1978
Hoezo Dom Blondje
Hoezo is ze dan een dom blondje?quote:Op maandag 5 november 2012 13:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Eva over relatie met oudere man: 'Blijkbaar had ik er niet veel verstand van'![]()
Eva Jinek heeft een toespeling gemaakt op de breuk met haar voormalige geliefde Bram Moszkowicz. De presentatrice deed dit voor het eerst sinds vorige week maandag bekend werd dat de relatie met de strafpleiter voorbij is. Dit meldt het AD.
Eva interviewde zondag in haar programma Eva Jinek op Zondag onder anderen Viggo Waas. De maker van het nieuwe programma Mannen van een Zekere Leeftijd hintte dat Eva door de oudere Bram Moszkowicz wel zou weten hoe zulke heren zich voelen. Waarop de blondine gevat reageerde: 'Blijkbaar had ik er niet veel verstand van.'![]()
Ook speelde Viggo de presentatrice toe: 'Stel je voor dat het een keer misgaat in je relatie. Dat gebeurt wel eens, dat relaties niet goed gaan'. 'Viggo... Pas op', waarschuwde Eva belerend.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)l-verstand-van.dhtml
Bram = 1960 Eva = 1978
Hoezo Dom Blondje
Dat ze met een man ging wiens "ding"niet zo hard wordt als iemand van haar leeftijd? Dat is dom. Ik gok maar wat.quote:Op maandag 5 november 2012 13:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo is ze dan een dom blondje?
Gewoon! Omdat! Vrouw! Blond!quote:
Whehe. Het is wel weer eens wat anders ja!quote:
Precies! 1+1=2!quote:Op maandag 5 november 2012 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gewoon! Omdat! Vrouw! Blond!
Hoe meer reden moet je hebben?
Idd van kopkaas kan je deze besneden jood niet beschuldigenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:16 schreef Cynix ® het volgende:
Viezerik, viezerik, viezerik.
Ik vind het nogal abject en infaam om te suggereren dat Bram zijn persoonlijke hygiëne niet serieus neemt.
Jullie heertjes weten blijkbaar hoe de lul van deze meneer eruit ziet. Ik hoef dat niet te weten.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Idd van kopkaas kan je deze besneden jood niet beschuldigen
Ik zou er nog tieten boobies bij gezet hebben.quote:Op maandag 5 november 2012 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gewoon! Omdat! Vrouw! Blond!
Hoe meer reden moet je hebben?
Wat een sukkel is het toch ook, met zijn kleingeestige gedachtewereld.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:41 schreef Tuinfluitert het volgende:
'Dat is geen straffen, maar het uitschakelen van een jaloersmakend bekende collega.'
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:41 schreef Tuinfluitert het volgende:
Bram Moszkowicz krijgt steun van een van zijn oud-cliënten. Willem Holleeder vindt de levenslange straf die de Raad van Discipline zijn voormalig advocaat heeft opgelegd buitenproportioneel zwaar. Dat schrijft hij in zijn Revu-column van deze week.
'Mocht Bram toch iets fout hebben gedaan, dan nog is het geen reden om hem levenslang van het tableau te schrappen', schrijft de Jordanees. 'Dat is geen straffen, maar het uitschakelen van een jaloersmakend bekende collega.'
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)wicz-in-column.dhtml
Willem Holleeder heeft een wekelijkse column in de Nieuwe Revu
[ afbeelding ]
Bram is een narcistische engerd.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:20 schreef Staal het volgende:
Mr. Moszkowicz probeerde bij zijn vriendjes bij Boulevard even doodleuk Gwennett Martha als slachtoffer weg te zetten.
Echt, dan heb je lef hoor. Martha is namelijk de vermeende opvolger van Holleeder in dat circuit. Het is een smeerlap eerste klas.
Maar nee, Martha is eveneens een slachtoffer, aldus Brammetje. RTL Boulevard is geen rechtszaal he dit wordt als objectief zomaar even de wereld in geholpen.
Gadverdamme. Wat een viezerik is die Bram.. Ik vind dit veel erger dan het schandaal dat speelt rondom Bram Moszkowicz zelf. Zo interessant is dat namelijk niet eens. Manische zakkenvuller.
Reken maar van niet wat madam wil niet haar privé leven met de rest van Nederland delen.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nieuw programma voor Eva Jinek
Eva Jinek gaat een nieuw programma op Nederland 3 presenteren. Het gaat om Vrijdag met Vrienden, een show waarin de presentatrice een BN'er uitnodigt die zijn vrienden meeneemt.
Vrijdag met Vrienden wordt opgenomen in de North Sea Jazz Club in Amsterdam. Het format is een gezellige, volle kroeg met aan de stamtafel ongeveer drie tot vijf vrienden; van een beste vriend(in), tot een collega, of een studievriend(in).
[ afbeelding ]
Ja je bent gewoon lelijk en je hebt een dikke kont![]()
Met de club bespreekt Eva het leven, de vriendschap en het werk. Het programma gaat over het succes en de weg daar naar toe. De uitzending wordt gelardeerd met beeldfragmenten van zaken en mensen die de hoofdgast inspireren.
Vrijdag met Vrienden is vanaf vrijdag 23 november te zien op Nederland 3 om 20.30 uur.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)voor-Eva-Jinek.dhtml
Ben benieuwd wanneer Bram langs mag komen als beste vriend van Eva
Wel humor...quote:Op zondag 18 november 2012 17:41 schreef Karina het volgende:
Binnenkort een interview in de Linda van Eva met Bram?
De relatie tussen Eva Jinek en Brma Moszkowicz begon toen de eerste de tweede interviewde voor Linda, de glossy van Linda de Mol. In een van de komende nummers neemt Linda de Ex als thema, dus lijkt het de redactie van het magazine wel leuk om Eva Bram nog eens een keertje te laten interviewen…
Bron en de rest van het artikel.
Op 30 oktober wás het ook al geen nieuws meer. RTL Boulevard klapte op 29 oktober al uit de school.quote:Op maandag 19 november 2012 17:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
Moszkowicz wilde praten maar Witteman liet liefdesbreuk links liggen
Paul Witteman koos er bewust voor om Bram Moszkowicz niet naar zijn relatiebreuk met Eva Jinek te vragen, toen die op 30 oktober te gast was in zijn programma Pauw & Witteman.
'Minstens één van onze redactrices was bij toeval al weken op de hoogte van de breuk maar vond ons programma terecht niet het juiste podium om dit 'nieuws' te brengen.'
Hij gelooft alleen zijn eigen gecreëerde waarheidquote:Bram is dus hartstikke failliet alleen weet hij het zelf nog nietof wil het niet weten
enkel alleen al die gedachte vindt bram abject en infaamquote:Op woensdag 28 november 2012 07:09 schreef psychosomatic het volgende:
Maand of twee terug had ik verwacht dat ze Bram tegen deze tijd wel levenloos in z'n bad zouden hebben aangetroffen, maar de beste man is een echte doorzetter die geen schaamte kent.
quote:Op woensdag 28 november 2012 06:50 schreef Pugg het volgende:
Hij gelooft alleen zijn eigen gecreëerde waarheid
En daar heb ik eig ook een vreemd gevoel bij.quote:Op maandag 3 december 2012 21:51 schreef Ole het volgende:
Gebeurt toch ook over de Koninklijke familie?
Ik zie overeenkomstenquote:Op maandag 3 december 2012 21:52 schreef OProg het volgende:
[..]
En daar heb ik eig ook een vreemd gevoel bij.
De opnames zijn pas over een jaar. Er kan natuurlijk nog van alles gebeuren.quote:Op maandag 3 december 2012 20:57 schreef OProg het volgende:
Toch geeft het een vreemd gevoel, dit soort drama maken over mensen die nog in leven zijn.
Waarom is dat nu weer saai?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:00 schreef Cynix ® het volgende:
* Cynix ® gaat kijken.
Hopelijk wordt het wel iets interessanter dan gisteren met Ronald Plasterk. Die was saai. Maar ok, dat wisten we eigenlijk al van tevoren.
Oh ja, fatsoenlijk was-ie wel. En saai is misschien niet het juiste woord. Doorgeslagen politiek correct dan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:27 schreef Pugg het volgende:
Waarom is dat nu weer saai?
Die man heeft meer fatsoen in zijn linker pink dan Bram in zijn hele lichaam.
Zijn vader is erg ziek (en herkent hem misschien niet eens).quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hij ziet zijn vader nog elke zondag nog![]()
Hij liegt en dat weet ik 100% zeker uit zeer betrouwbare bron![]()
Broer heeft dus gelijk
In dit geval is Bram de leugenaarquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:02 schreef Cynix ® het volgende:
Zijn vader is erg ziek (en herkent hem misschien niet eens).
En die broer schijnt zelf niet helemaal te sporen.
Wat een lariequote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
In dit geval is Bram de leugenaarNetzoals zijn kinderen die ziet hij ook nooit meer
![]()
Enige wat hij wel nog steeds doet is zijn lul achterna lopen![]()
Zijn vader had niet voor niks een lingerie winkel voordat hij advocaat werd
Zekerheid, maar kan je nu al vertellen dat die kans verkeken is.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
In mei is er duidelijkheid of hij nog advocaatje mag spelen
Volgens mij is dat sinds enkele maanden pas weer het geval. Heb ik verder geen oordeel over overigens. Schijnt een vrij ondankbare en pijnlijke taak te zijn om als familie voor dementerende ouderen te zorgen of ze zelfs maar regelmatig te bezoeken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hij ziet zijn vader nog elke zondag nog![]()
Hij liegt en dat weet ik 100% zeker uit zeer betrouwbare bron![]()
Broer heeft dus gelijk
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:03 schreef psychosomatic het volgende:
Zekerheid, maar kan je nu al vertellen dat die kans verkeken is.
Hij zou niet de eerste zijn die aangedaan is na het stuklopen van een relatie. Wellicht heeft-ie zelfs van haar gehouden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:22 schreef Iwanius het volgende:
Wie gisteravond het interview met Jeroen Pauw heeft gezien zag wel dat hij nog steeds aangedaan is door het vertrek van Eva Jinek.
Hij zei zelfs dat hij van de moeder van zijn kinderen houdtquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:02 schreef Cynix ® het volgende:
Hij zou niet de eerste zijn die aangedaan is na het stuklopen van een relatie. Wellicht heeft-ie zelfs van haar gehouden.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:22 schreef Iwanius het volgende:
En jullie denken dat als Bram advocaat af is hij geen ander beroep met een juridisch gehalte kan uitoefenen?![]()
Hij kan dan nog altijd als jurist (juridisch adviseur) aan de slag en zich flink laten betalen.
I.i.g. is hij van allerlei regeltjes af waar een advocaat zich aan dient te houden.
M.a.w hij wordt er zelfs beter van.
Maar terugkomend op het vertrek van Eva:
Wie gisteravond het interview met Jeroen Pauw heeft gezien zag wel dat hij nog steeds aangedaan is door het vertrek van Eva Jinek.
Voor zover ik weet breng je of je tijd, of de werkelijke kosten in rekening, niet allebei.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zojuist ff uitgerekend wat een taxi kost van kantoor Bram naar Amstel hotel
De afstand bedraagt 1.5 km
De duur van de rit is ongeveer 6 min. bij normale omstandigheden.
Aantal personen max 4
Maximaal tarief 7.40 euri
Dus 7.40 plus 6 minuten a 500/ per uur is 50 maakt een totaal van 57.40 euro
En niet 1500![]()
http://www.taxiprijsberekenen.nl/#
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zojuist ff uitgerekend wat een taxi kost van kantoor Bram naar Amstel hotel
De afstand bedraagt 1.5 km
De duur van de rit is ongeveer 6 min. bij normale omstandigheden.
Aantal personen max 4
Maximaal tarief 7.40 euri
Dus 7.40 plus 6 minuten a 500/ per uur is 50 maakt een totaal van 57.40 euro
En niet 1500![]()
http://www.taxiprijsberekenen.nl/#
Ik geloof zeker dat Albert niet al te snik is, maar óf hij bluft, omdat het waarschijnlijk toch niet te bewijzen is dat Mosko uit de school klapte, óf hij spreekt de waarheid en Mosko wist zaken (Estelle) en schnabbel (RTL) gescheiden te houden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
Albert Verlinde furieus op Estelle en raadsman![]()
Albert is niet goed snik
Wat een vreselijk mens is het toch maar het klopt dus , soort zoek soort.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
Albert Verlinde furieus op Estelle en raadsman![]()
Albert Verlinde heeft zich dinsdag woedend uitgelaten over de insinuaties van Nico Meijering, de raadsman van Estelle Cruijff.
Albert Verlinde nam het dinsdag op voor Moszkowicz. ''Dat de nieuwe advocaat een persoonlijke vete wil uitvechten met Bram Moszkowicz moet hij zelf weten, maar hoe durft hij te suggereren dat Bram tips doorspeelt aan RTL Boulevard en De Telegraaf”, riep hij in RTL Boulevard.
''Als wij tijdens uitzendingen discussies aan tafel hadden over Badr Hari en Estelle, wilde Moszkowicz niets zeggen en dat zegt al genoeg. Ik steek ervoor mijn hand in het vuur, want ik weet zeker dat Moszkowicz nooit heeft geklikt over Estelle.''
Verlinde is ook boos op het NRC Handelsblad. Hij overweegt een klacht in te dienen bij de Raad voor de Journalistiek omdat het artikel, zonder wederhoor te plegen bij Boulevard, is geplaatst. Daarnaast wil hij een brief schrijven aan de deken van de Amsterdamse Orde van Advocaten en het op deze manier opnemen voor Bram Moszkowicz.
http://www.telegraaf.nl/p(...)st_op_Estelle__.html
Albert is niet goed snik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een oude snoeperd is het ookquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:14 schreef single_queen het volgende:
In 2010 werd dit al geschreven: 'Een buurvrouw van Gaby Hingst, de vrouw van de vermoordde advocaat Evert, meldde ons al eens dat Bram zijn Range Rover bij haar voor de deur stationeerde om Gaby ‘even te bezoeken.’ '
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:52 schreef lezzer het volgende:
Oh jeetje, dat ik het zelfs maar denkHij heeft gewoon een nieuwe bron van inkomsten gevonden in deze zware tijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
dat lijkt net een grijze broer van Bassiequote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:43 schreef MightyMightyM het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is d' r, ze ging dus eerst met de ex van Caroline Tensen.
Dan heeft ze in ieder geval een stuk meer smaak gekregenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:43 schreef MightyMightyM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het allebei wel charmante heren op leeftijd. Dit is een erg onvoordelige foto. Hij gaat nu trouwens met Rosalie van Breemen, hihiquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan heeft ze in ieder geval een stuk meer smaak gekregen
Misschien kan Sylvie iets voor hem betekenen. Die kent nogal wat boekhouders.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
Is het niet verstandiger als Bram eens een fiscalist en boekhouder aan de haak slaat om zijn achterstallige belasting en jaarrekeningen te fixen![]()
Wijlen Jan?? Wie is die mysterieuze wijlen Jan?quote:Bram Moszkowicz heeft een nieuwe liefde. Het gaat om de Amsterdamse Gaby Hingst. Dat bevestigt Gaby zelf aan Shownieuws. De twee zouden sinds december bij elkaar zijn.
Gaby Hingst is de weduwe van Evert Hingst, de advocaat die in 2005 vermoord werd bij het Hilton Hotel in Amsterdam-Zuid. Het is tot op de dag van vandaag een raadsel wie er achter de moord zit.
Verder is van Gaby bekend dat ze kunstenares is en nog in hetzelfde huis woont als waar ze met wijlen Jan woonde en een zoon heeft.
Bram had tot oktober een relatie met Eva Jinek
Bron: Parool
Goede vraagquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:20 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Wijlen Jan?? Wie is die mysterieuze wijlen Jan?
De manier hoe ze kijkt, enkel de ogen, is het net Leontine van Moorselquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:43 schreef MightyMightyM het volgende:
[ afbeelding ]
Verzegeltjes bij ?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
Doe ik zojuist ff een boodschappie, wie denk je dat ik tegenkom
[ afbeelding ]
Nieuwe baan dus
Dus ik was niet de enige die als eerste dacht dat het Leontien wasquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De manier hoe ze kijkt, enkel de ogen, is het net Leontine van Moorsel
Wat zijn die mensen luchtig gekleed met dit weerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
Doe ik zojuist ff een boodschappie, wie denk je dat ik tegenkom
[ afbeelding ]
Nieuwe baan dus
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
iig geen bon![]()
en bij voorkeur contant
Op de achtergrond zie je clienten van Bramquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:02 schreef lezzer het volgende:
Wat zijn die mensen luchtig gekleed met dit weer
Bram Moszkowicz heeft al langer innig contact met Gaby Hingst.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:14 schreef single_queen het volgende:
In 2010 werd dit al geschreven: 'Een buurvrouw van Gaby Hingst, de vrouw van de vermoordde advocaat Evert, meldde ons al eens dat Bram zijn Range Rover bij haar voor de deur stationeerde om Gaby ‘even te bezoeken.’ '
Bij bezuinigen hoort recyclenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Bram Moszkowicz heeft al langer innig contact met Gaby Hingst.
Dat zeggen insiders in Amsterdam-Zuid volgens ThePostOnline. Dinsdag zou Gaby tegenover Shownieuws bevestigd hebben dat ze sinds december een relatie hebben.
'Het is niet de eerste keer dat ze verkering hebben', citeert de site een insider. 'Hij ging met haar, toen hij nog getrouwd was met Juliëtte, zijn vorige echtgenote.' Ook zou de advocaat jaren geleden een keer dure laarzen gekocht hebben voor Gaby, de weduwe van advocaat Evert Hingst die in 2005 werd geliquideerd.
De styliste en kunstenares Gaby zou onlangs haar relatie met Frank Wisse, de ex van Caroline Tensen, verbroken hebben. Moszkowicz had tot voor kort een relatie met Eva Jinek.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)al-eerder-stel.dhtml
niks voor Bram twee keer dezelfde vrouw
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bij bezuinigen hoort recyclen
En?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zo direct Gaby Hingst aan de telefoon bij shownieuws over Bram![]()
Frank Wisse, ex van Gaby , Gaby is sinds december met Bram.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:43 schreef MightyMightyM het volgende:
Wat een schurk!quote:Op maandag 21 januari 2013 17:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
Misschien is dit een idee voor Bram om uit de financieele problemen te komen
Advocaat rekende uurtarief voor seks met cliënte
De Amerikaanse advocaat Thomas P. Lowe is voor 15 maanden geschorst omdat hij de uren die hij samen met een cliënte in bed doorbracht, ook bij haar in rekening bracht. Dat meldt The Huffington Post.
De advocaat uit de staat Michigan, gespecialiseerd in echtscheidingszaken, kreeg de schorsing nadat hij toegaf dat hij het bed deelde met een vrouw die hem had ingehuurd bij een rechtszaak. De regels in de Amerikaanse staat verbieden seksuele omgang tussen advocaten en cliënten.
Het tweetal kende elkaar al sinds 1985, maar de affaire begon in 2011 toen de advocaat de vrouw hielp bij een echtscheidingszaak. Lowe vroeg de vrouw tijdens de zaak of ze zin had om met hem naar bed te gaan. Ze stemde hierin toe.
De romantische avonturen van het duo gingen de boeken in en kwamen op de facturen te staan als vergaderingen, of het opstellen van memo's.
De affaire eindigde na ruim een half jaar toen de echtgenote van de advocaat haar man betrapte. De cliënte deed, toen het nieuws bekend werd een zelfmoordpoging. In het ziekenhuis kon op het nippertje haar leven worden gered, waarna ze de affaire opbiechtte aan de politie.
De advocaat bleek in 1997 al eens gewaarschuwd te zijn, toen hij werd betrapt op het gebruik van cocaïne.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ks-met-cliente.dhtml
Bram go for it maar wel factuurtje schrijven
O ja en inboeken en belasting over betalen
quote:BRAM MOSZKOWICZ EN GABY HINGST ALWEER UIT ELKAAR
Het 'moois' dat volgens Bram Moszkowicz tussen hem en zijn nieuwe vlam Gaby Hingst opbloeide is amper een week later alweer verwelkt. Dat heeft de strafpleiter bevestigd aan RTL Boulevard.
Het is over tussen Bram en Gaby. De twee kennen elkaar al twintig jaar en hadden sinds kort ook een relatie. Bram wilde hun liefde voor elkaar aanvankelijk niet bevestigen maar in RTL Boulevard ging hij toch overstag. "Reken er maar op dat het iets wordt." Het bleek van korte duur.
Bram Moszkowicz was voor Gaby ruim twee jaar samen met presentatrice Eva Jinek. Gaby was tot afgelopen zomer samen met Frank Wisse, de ex van Caroline Tensen. Daarvoor had ze een relatie met advocaat Evert Hingst, die in oktober 2005 werd vermoord.
ook ff pics graagquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Wie maakt er even een lijstje![]()
Eva Jinek
Nienke Hoogervorst
Gaby hingst
1e vrouw ?
2e vrouw?
etc
Estelle houdt wel van foute mannen, dus Bram is misschien nu ook aantrekkelijk geworden in haar ogen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Die is door Bram verneukt![]()
Dat is toch net iets anders
Plus de moeders van zijn kinderen voor Eva dusquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wie maakt er even een lijstje![]()
Eva Jinek
Nienke Hoogervorst
Gaby hingst
1e vrouw ?
2e vrouw?
etc
Zou zo maar kunnen bij Bram.quote:
Dat bedoel ik!quote:
quote:Moszkowicz: 'Mijn inkomsten zijn meerdan gehalveerd'.
Advocaat Bram Moszkowicz geeft donderdag in Het Parool een interview over het mogelijke einde van zijn carrière als advocaat.
Moskowicz werd in oktober door de Raad van Discipline 'van het tableau geschrapt'. In afwachting van zijn hoger beroep raakte hij echter al een flink deel van zijn clientèle kwijt. 'Mijn inkomsten zijn meer dan gehalveerd. Potentiële klanten wachten af wat het hof doet, waar ze anders zonder meer voor mij zouden hebben gekozen', aldus Moszkowizc in gesprek met de krant.
Maar los van de financiële malaise en het feit dat hij zijn carrière als advocaat mogelijk bij het grofvuil moet zetten, steekt het Moszkowicz vooral wat er is gezegd en geschreven over zijn breuk met Eva Jinek.
'Daarover zijn allerlei uiterst vileine suggesties gedaan', stelt de advocaat. 'In een programma van Paul de Leeuw ben niet alleen ik, maar is ook Eva tot voorwerp van hoon en spot gemaakt op een manier die me heeft doen stuiteren op de bank. Ik zal me netjes uitdrukken, maar dat was zó onjuist en zó pervers, nadat Eva me juist door dik en dun had gesteund en helemáál niet was weggelopen vanwege de problemen waarin ik zit. Dat soort neveneffecten heeft er hard ingehakt. Het is, al zeg ik het zelf, doordat ik uit een bepaald geslacht kom dat ik nog sta en vecht. Menigeen zou zijn bed niet meer zijn uitgekomen'.
Vanaf nu krijgt ze dus een andere slang om d'r nekquote:Vonk was op 18 november te gast bij Jineks programma Eva Jinek op zondag. De blondine kreeg toen een slang om haar nek die de bioloog mee had genomen naar de studio.
Berlusconi zou zeggen: Onneukbare dikke reetquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:44 schreef YazooW het volgende:
Vanaf nu krijgt ze dus een andere slang om d'r nek
Nogal!quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:55 schreef CarlosJacques het volgende:
Ja die Freek houdt wel van koudbloedige reptielen.
Die slang zit heel ergens anders met zijn hoofdquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:55 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Die slang denkt ook: boobiiieess
Ben ik nou de enige die haar helemaal niet koud en kil vindt?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:00 schreef roos85 het volgende:
Aparte combi, de super enthousiaste Freek met kille Eva..
Benieuwd hoe lang het gaat stand houden.
Ha, wat gaafquote:
Nee,hoor! Ik ook niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die haar helemaal niet koud en kil vindt?
Nee hoor ik vind haar altijd wel leuk!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je kent haar persoonlijk?quote:
Min of meer ja.quote:
Nogal ja. Vorige week stond in Volkskrant Magazine een interview met hem. Wel leuk, ik kende hem ook helemaal niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:38 schreef Copycat het volgende:
Hij is wel een totaal, maar dan ook totáál ander type dan Bram, hè?
Een leuke gast die erg boeiend kan vertellenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ken die jongen helemaal niet, ik ga vanavond eens zoeken
Niet zo vreemd, volgens mij is ze opgegroeid in de VS.quote:
Weet ik, daarom schreef ik het ookquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:53 schreef static het volgende:
[..]
Niet zo vreemd, volgens mij is ze opgegroeid in de VS.
Kan me voorstellen dat je na een jaar Bram 'type Bram' uitkotst.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:38 schreef Copycat het volgende:
quote:Bram Moszkowicz wenst Eva Jinek het beste met nieuwe relatie.
Bram Moszkowicz denkt dat zijn ex Eva Jinek en haar nieuwe vriend Freek Vonk goed bij elkaar passen.
"Het is een buitengewoon sympathieke man", zegt de advocaat tegen Nieuwe Revu over bioloog Freek Vonk, die vrijdag toegaf het erg gezellig te hebben met de blondine.
"Ik wens ze al het beste toe en ik denk dat ze wel bij elkaar passen", zegt Moszkowicz. "Als twee druppels water zo goed."
De advocaat die in oktober met Jinek bekendmaakte dat hun relatie voorbij was, heeft zelf minder geluk in de liefde. "Ik ben alleen." Toch weet de advocaat zich uitstekend te vermaken met klassieke muziek en France chansons. "Ik ben van nature een romantisch mens."
Ik ken hem alleen van DWDD. Ik vind het echt een aparte combi.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:38 schreef Copycat het volgende:
Leuk om te zien inderdaad.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:56 schreef Copycat het volgende:
Mooie laarsjes heeft ze daar aan!
En heerlijk aan het flirten, samen.
Ben ik dan de enige die hem gewoon van zijn eigen shows kent?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Leuk stel hoor. Hij is regelmatig bij DWDD
Ik ken hem uberhaupt niet. Welke 'shows' doet hij dan? Hij is toch bioloog?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:56 schreef Mark het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die hem gewoon van zijn eigen shows kent?
Nee hoor, die programma's op Zapp zijn leukquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:56 schreef Mark het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die hem gewoon van zijn eigen shows kent?
Ik ook. Maar volgens mij vallen wij ook niet in de Zapp-doelgroep.quote:
Ik vind hem juist te leuk voor haar! Leuke jongen hoor, moet niet zo'n cougar. Gewoon een appetijtelijke dame van midden 20.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond Bram en Eva ook echt een leuk stel!![]()
Deze jongen lijkt me enorm sympathiek, maar ja, maar ja... dat is het dan ook eigenlijk.
Eva zuigt volgens mij de ballen uit je zak.quote:Op zondag 10 februari 2013 03:10 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind hem juist te leuk voor haar! Leuke jongen hoor, moet niet zo'n cougar. Gewoon een appetijtelijke dame van midden 20.
Schelen ze zo veel in leeftijd dan?quote:Op zondag 10 februari 2013 03:10 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind hem juist te leuk voor haar! Leuke jongen hoor, moet niet zo'n cougar. Gewoon een appetijtelijke dame van midden 20.
Cc weet het welquote:Op zondag 10 februari 2013 08:24 schreef Copycat het volgende:
Een cougar van 34 ...
Hij wordt volgende week 30.
O. Ik dacht dat zij ouder zou zijn.quote:Op zondag 10 februari 2013 08:24 schreef Copycat het volgende:
Een cougar van 34 ...
Hij wordt volgende week 30.
13 juli 1978quote:Op zondag 10 februari 2013 03:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Schelen ze zo veel in leeftijd dan?
Leer mij cougars kennen.quote:
Dát was pas echt een aparte combi geweestquote:Op zondag 10 februari 2013 11:38 schreef Bladergroen het volgende:
Jammer dat ze geen verkering heeft gekregen met Adam Curry.
Ik ookquote:Op zondag 10 februari 2013 09:43 schreef Taurus het volgende:
[..]
O. Ik dacht dat zij ouder zou zijn.
Kijk haar nou zwoel die 'slang' strelen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit op YouTube omdat ik hem niet ken, whehehe, Hagenees en zo klinkt ie ook
Oh 3 jaar later is het kapsel beter![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 13:54 schreef Mishu het volgende:
Volgende titel van de reeks moet zijn: 'Waar Eva leguaan Johan knuffelt'.
quote:Bram Moszkowicz baalt van bekendheid.
Bram Moszkowicz heeft naar eigen zeggen spijt dat hij een bekende Nederlander is. "Maar als je doet wat ik doe, met mijn soort zaken, met mijn manier van optreden, dan is dat bijna onvermijdelijk", legt hij uit in weekblad Elsevier. "Toch heb ik er spijt van."
De 52-jarige Moszkowicz vindt dat zijn verschijning in RTL Boulevard losstaat van het BN'er zijn. "Dat doe ik als advocaat, ik beperk me tot juridische zaken. Ik vind het leuk om te doen."
De strafpleiter vindt het daarnaast 'te veel' dat zijn relatie met Eva Jinek, die in oktober op de klippen liep, zo breed werd uitgemeten in de pers. "Het knaagt aan je gevoel van veiligheid, van privacy. Het heeft gevolgen voor je omgeving, je kinderen."
Moszkowicz, die onlangs zijn prille relatie met Gaby Hingst zag stranden, erkent dat hij in zijn liefdesleven 'niet zo stabiel en gelukkig' is. "Mijn vader zei altijd: als jij de goede vrouw ontmoet, dan gedraag jij je. Ik ben nu 52. je verandert als mens. Het vinden van een goede partner heeft mijn prioriteit, ook al geniet ik even van de huiselijke rust."
De raadsman werd in oktober uit het ambt gezet door de Raad van Discipline. Moszkowicz ging in hoger beroep. Het Hof van Discipline behandelt dit volgende week en velt in het voorjaar een oordeel.
Yep, net als miljonairs die zodra ze hun miljoenen niet meer kunnen tellen ineens komen melden dat 'geld voor hun niet zo belangrijk' is.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:41 schreef OProg het volgende:
Het heeft altijd wel iets aandoenlijks. Mensen met een bepaald soort aandachtsgeilheid die dan klagen over de aandacht.
Neuken als konijnen, that's for surequote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hoe haal je in het weekeinde de hele week geen sex in
Deze zin is ook al zo mooi:quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:39 schreef mootie het volgende:
Een gestoffeerd appartement kun je juist niet helemaal naar eigen smaak inrichten.
quote:Het knusse appartement heeft twee kamers, waaronder een slaapkamer en een badkamer met bad en douche
En Johan dan? Moet ie alleen blijven of mag die mee?!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
Freek Vonk slaapt ieder weekend bij zijn Eva Jinek
Eva en Freek - het nieuwste koppel in showbizzland - zijn stapelverliefd op elkaar. Als Eva zondagmorgen op televisie is voor haar programma 'Eva Jinek op zondag', blijft Freek gewoon in haar appartement in Amsterdam. Dat zeggen bronnen tegen de website Bekendeburen.nl.
© anp.
Eva Jinek huurt het appartement in hartje Amsterdam vanaf vorig jaar november. Sinds de twee een relatie hebben, laten ze er geen gras over groeien. In ieder geval slaapt Freek, die zelf in Den Haag woont, ieder weekend bij de blondine, aldus insiders.
Het knusse appartement heeft twee kamers, waaronder een slaapkamer en een badkamer met bad en douche. Parkeerproblemen zijn er niet, want er is een inpandige parkeergarage aanwezig. De maandelijkse huur die Eva moet betalen ligt op 1.750 euro per maand. Eva huurt het appartement gestoffeerd, dus heeft ze het helemaal naar haar eigen smaak kunnen inrichten. De totale woonoppervlakte bedraagt 87 vierkante meter.
Eva en Freek zijn officieel pas deze maand naar buiten getreden als stel, dus wellicht duurt het nog even voordat de twee gaan samenwonen.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)zijn-Eva-Jinek.dhtml
Hoe haal je in het weekeinde de hele week geen sex in
Dat dacht ik ook even, maar je bedoelt waarschijnlijk gemeubileerd, dan kun je inderdaad niks meer zelf kiezen. Gestoffeerd betekent met gordijnen en vloerbedekking. Ze kan er dus haar eigen keukentafel en gangkast etc. in zetten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:39 schreef mootie het volgende:
Een gestoffeerd appartement kun je juist niet helemaal naar eigen smaak inrichten.
Ja, maar dan kan je het toch niet naar je smaak inrichten, vloer en muren moet je met rust laten?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook even, maar je bedoelt waarschijnlijk gemeubileerd, dan kun je inderdaad niks meer zelf kiezen. Gestoffeerd betekent met gordijnen en vloerbedekking. Ze kan er dus haar eigen keukentafel en gangkast etc. in zetten.
Het is ook nog niet gezegd dat ze elkaar eeuwige trouw beloofd hebben of zo. Misschien vinden ze elkaar leuk zolang het duurt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag hem vanmiddag bij iets van Zapp op 3 voorbij komen, ik snap het nog steeds niet
Met een modaal salaris van 150.000 ¤ per jaar is dat prima te doenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:13 schreef Adelante het volgende:
87m2 voor 1.750 euro in de maand????
Misschien vond ze het een interessante jongen juist daarom: doet precies wat ie wil, jonge geest, gepassioneerd.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zag laatst zijn flat op TV en dat was echt een biologiestudentenhok. Met van die planken op steunen aan de muur geschroefd, een Leen Bakker-bureau in de huiskamer en een gare bank op onbestemd tapijt. Ik zag Eva daar nog niet rondstiletto'en eigenlijk.
Ik vind het een merkwaardig stel, maar goed, des te leuker als het gewoon blijkt te werken.
Ik denk het.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:23 schreef Mishu het volgende:
[..]
Misschien vond ze het een interessante jongen juist daarom: doet precies wat ie wil, jonge geest, gepassioneerd.
Hangt van zijn inkomen afquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar ik denk dat het geen stand houdt.
Niet dat dat moet natuurlijk.
Echt niet? Ik vind het een half 'onverzorgde' (groot woord, maar toch) jongen, naast een kakkerige blondine. Ik vind het geen match. Ik zie ook enkel dat grote gebit van hemquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:43 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar hoezo zijn het dan zo'n tegenpolen? Dat zie ik niet.
Hij doet vooral onderzoek naar Varanen, dat zal geen vetpot zijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hangt van zijn inkomen af
Tatjana en Eva. Als je het dan over tegenstellingen hebt....quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:29 schreef Tuinfluitert het volgende:
Tatjana Simic ziet in Eva Jinek een waardig opvolgster als meervoudig covermodel voor Playboy.
Dat ja, een grotere tegenstelling zie ik ook bijna nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tatjana en Eva. Als je het dan over tegenstellingen hebt....
Tuurlijk is hij wel verzorgd. Maar hij loopt in C&A-jeans, schroeft planken aan zijn muur met Gamma-beugels, heeft zijn haar gewoon 'praktisch kort' en heeft gekozen voor een leven waarin de varaan een belangrijke rol speelt.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja? Ik vind hem er altijd wel verzorgd uitzien op televisie. En haar vind ik dan weer helemaal niet zo kakkerig overkomen.
Allebei redelijk Oostblok en boobies!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ja, een grotere tegenstelling zie ik ook bijna niet
En Tatjana had ook een keertje kortere haren.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:10 schreef Adelante het volgende:
Allebei redelijk Oostblok en boobies!
wel lange teennagels hahaquote:Op maandag 18 februari 2013 14:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Alexander Pechtold tweet voeten Eva Jinek
Alexander Pechtold heeft voor de uitzending van Eva Jinek op Zondag de roodgelakte teennagels van de presentatrice op Twitter gezet.
"Bijna klaar voor de uitzending... Eva Jinek ook :-)", aldus de D66-leider die in de populaire ochtendshow te gast was.
.[ afbeelding ]
Eva's teennagels hebben dezelfde kleur als haar broek. De match was echter niet te zien in de uitzending want de blonde presentatrice besloot dichte pumps aan te trekken
http://www.telegraaf.nl/p(...)ten_Eva_Jinek__.html
Kleine voeten > grote tieten
Waarom neem je daar in godsnaam een foto van?quote:Op maandag 18 februari 2013 14:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Alexander Pechtold tweet voeten Eva Jinek
Alexander Pechtold heeft voor de uitzending van Eva Jinek op Zondag de roodgelakte teennagels van de presentatrice op Twitter gezet.
"Bijna klaar voor de uitzending... Eva Jinek ook :-)", aldus de D66-leider die in de populaire ochtendshow te gast was.
.[ afbeelding ]
Eva's teennagels hebben dezelfde kleur als haar broek. De match was echter niet te zien in de uitzending want de blonde presentatrice besloot dichte pumps aan te trekken
http://www.telegraaf.nl/p(...)ten_Eva_Jinek__.html
Kleine voeten > grote tieten
Waar zie jij haar kont?quote:Op maandag 18 februari 2013 16:06 schreef Mishu het volgende:
Ik dacht dat haar benen en kont wat molliger waren, dit lijkt wel een paspop. Met zo'n kokerrok is ze altijd vrij mollig.
Omdat haar reet er niet op past en de boobies kennen we alquote:Op maandag 18 februari 2013 16:57 schreef static het volgende:
Waarom neem je daar in godsnaam een foto van?
Ze weet in elk geval al waar Abraham de mosterd haaltquote:Op zondag 10 februari 2013 11:38 schreef Bladergroen het volgende:
Jammer dat ze geen verkering heeft gekregen met Adam Curry.
Oplichter charlatanquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:20 schreef roos85 het volgende:
Wat heb je tegen Bram ik weet het ook niet?
Hij is gewoon niet met z'n tijd meegegaan, heeft prive geen computer, smartphone of zelfs e-mail adresquote:
Echt? Dat zou nogal doorzichtig zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
Legt zojuist zijn noka 6310 op tafel![]()
Om te laten zien dat hij niet met zijn tijd mee is gegaan
Vandaar de hoge rekeningen voor Estelle..quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:36 schreef Cynix ® het volgende:
Maar hij gebruikt wel moderne hulpmiddelen om de facturen te berekenen.
[ afbeelding ]
Ork ork orkquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:40 schreef roos85 het volgende:
Vandaar de hoge rekeningen voor Estelle..
Bronquote:Bram Moszkowicz wil zijn oude liefde terugwinnen
AMSTERDAM - Bram Moszkowicz wil zijn ex-vriendin Nienke Hoogervorst terugwinnen.
Dat vertelde de advocaat zondagavond in het televisieprogramma Oog in oog.
Moszkowicz probeert weer gelukkig te worden in de liefde, vertelde hij in het televisieprogramma. Dat doet hij door te proberen zijn oude liefde, Nienke Hoogervorst, terug te winnen: "Ik heb haar pijn gedaan, dat zit mij dwars en dat probeer ik goed te maken."
Om zijn boodschap over te brengen vroeg te advocaat vorige week tijdens een radioprogramma het nummer Still got the blues for you aan van Gary Moore.
Moszkowicz en Hoogervorst ontmoetten elkaar in 2005 tijdens de opnamen van het televisieprogramma De nieuwe Moszkowicz. Hoogervorst won de show en mocht 3 jaar lang werken op zijn kantoor. In 2009 werd bekend dat Bram Moszkowicz zijn toenmalige vrouw had verlaten voor Hoogervorst.
Inderdaad.. beetje sneu zoquote:Op maandag 25 februari 2013 09:27 schreef piglet het volgende:
[..]
Bron
Ik vind het een beetje treurig worden, kan die man niet gewoon een tijdje alleen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |