quote:Bram Moszkowicz baalt van bekendheid.
Bram Moszkowicz heeft naar eigen zeggen spijt dat hij een bekende Nederlander is. "Maar als je doet wat ik doe, met mijn soort zaken, met mijn manier van optreden, dan is dat bijna onvermijdelijk", legt hij uit in weekblad Elsevier. "Toch heb ik er spijt van."
De 52-jarige Moszkowicz vindt dat zijn verschijning in RTL Boulevard losstaat van het BN'er zijn. "Dat doe ik als advocaat, ik beperk me tot juridische zaken. Ik vind het leuk om te doen."
De strafpleiter vindt het daarnaast 'te veel' dat zijn relatie met Eva Jinek, die in oktober op de klippen liep, zo breed werd uitgemeten in de pers. "Het knaagt aan je gevoel van veiligheid, van privacy. Het heeft gevolgen voor je omgeving, je kinderen."
Moszkowicz, die onlangs zijn prille relatie met Gaby Hingst zag stranden, erkent dat hij in zijn liefdesleven 'niet zo stabiel en gelukkig' is. "Mijn vader zei altijd: als jij de goede vrouw ontmoet, dan gedraag jij je. Ik ben nu 52. je verandert als mens. Het vinden van een goede partner heeft mijn prioriteit, ook al geniet ik even van de huiselijke rust."
De raadsman werd in oktober uit het ambt gezet door de Raad van Discipline. Moszkowicz ging in hoger beroep. Het Hof van Discipline behandelt dit volgende week en velt in het voorjaar een oordeel.
Yep, net als miljonairs die zodra ze hun miljoenen niet meer kunnen tellen ineens komen melden dat 'geld voor hun niet zo belangrijk' is.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:41 schreef OProg het volgende:
Het heeft altijd wel iets aandoenlijks. Mensen met een bepaald soort aandachtsgeilheid die dan klagen over de aandacht.
Neuken als konijnen, that's for surequote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hoe haal je in het weekeinde de hele week geen sex in
Deze zin is ook al zo mooi:quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:39 schreef mootie het volgende:
Een gestoffeerd appartement kun je juist niet helemaal naar eigen smaak inrichten.
quote:Het knusse appartement heeft twee kamers, waaronder een slaapkamer en een badkamer met bad en douche
En Johan dan? Moet ie alleen blijven of mag die mee?!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
Freek Vonk slaapt ieder weekend bij zijn Eva Jinek
Eva en Freek - het nieuwste koppel in showbizzland - zijn stapelverliefd op elkaar. Als Eva zondagmorgen op televisie is voor haar programma 'Eva Jinek op zondag', blijft Freek gewoon in haar appartement in Amsterdam. Dat zeggen bronnen tegen de website Bekendeburen.nl.
© anp.
Eva Jinek huurt het appartement in hartje Amsterdam vanaf vorig jaar november. Sinds de twee een relatie hebben, laten ze er geen gras over groeien. In ieder geval slaapt Freek, die zelf in Den Haag woont, ieder weekend bij de blondine, aldus insiders.
Het knusse appartement heeft twee kamers, waaronder een slaapkamer en een badkamer met bad en douche. Parkeerproblemen zijn er niet, want er is een inpandige parkeergarage aanwezig. De maandelijkse huur die Eva moet betalen ligt op 1.750 euro per maand. Eva huurt het appartement gestoffeerd, dus heeft ze het helemaal naar haar eigen smaak kunnen inrichten. De totale woonoppervlakte bedraagt 87 vierkante meter.
Eva en Freek zijn officieel pas deze maand naar buiten getreden als stel, dus wellicht duurt het nog even voordat de twee gaan samenwonen.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)zijn-Eva-Jinek.dhtml
Hoe haal je in het weekeinde de hele week geen sex in
Dat dacht ik ook even, maar je bedoelt waarschijnlijk gemeubileerd, dan kun je inderdaad niks meer zelf kiezen. Gestoffeerd betekent met gordijnen en vloerbedekking. Ze kan er dus haar eigen keukentafel en gangkast etc. in zetten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:39 schreef mootie het volgende:
Een gestoffeerd appartement kun je juist niet helemaal naar eigen smaak inrichten.
Ja, maar dan kan je het toch niet naar je smaak inrichten, vloer en muren moet je met rust laten?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook even, maar je bedoelt waarschijnlijk gemeubileerd, dan kun je inderdaad niks meer zelf kiezen. Gestoffeerd betekent met gordijnen en vloerbedekking. Ze kan er dus haar eigen keukentafel en gangkast etc. in zetten.
Het is ook nog niet gezegd dat ze elkaar eeuwige trouw beloofd hebben of zo. Misschien vinden ze elkaar leuk zolang het duurt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag hem vanmiddag bij iets van Zapp op 3 voorbij komen, ik snap het nog steeds niet
Met een modaal salaris van 150.000 ¤ per jaar is dat prima te doenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:13 schreef Adelante het volgende:
87m2 voor 1.750 euro in de maand????
Misschien vond ze het een interessante jongen juist daarom: doet precies wat ie wil, jonge geest, gepassioneerd.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zag laatst zijn flat op TV en dat was echt een biologiestudentenhok. Met van die planken op steunen aan de muur geschroefd, een Leen Bakker-bureau in de huiskamer en een gare bank op onbestemd tapijt. Ik zag Eva daar nog niet rondstiletto'en eigenlijk.
Ik vind het een merkwaardig stel, maar goed, des te leuker als het gewoon blijkt te werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |