Ik ook. Maar volgens mij vallen wij ook niet in de Zapp-doelgroep.quote:
Ik vind hem juist te leuk voor haar! Leuke jongen hoor, moet niet zo'n cougar. Gewoon een appetijtelijke dame van midden 20.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond Bram en Eva ook echt een leuk stel!![]()
Deze jongen lijkt me enorm sympathiek, maar ja, maar ja... dat is het dan ook eigenlijk.
Eva zuigt volgens mij de ballen uit je zak.quote:Op zondag 10 februari 2013 03:10 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind hem juist te leuk voor haar! Leuke jongen hoor, moet niet zo'n cougar. Gewoon een appetijtelijke dame van midden 20.
Schelen ze zo veel in leeftijd dan?quote:Op zondag 10 februari 2013 03:10 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind hem juist te leuk voor haar! Leuke jongen hoor, moet niet zo'n cougar. Gewoon een appetijtelijke dame van midden 20.
Cc weet het welquote:Op zondag 10 februari 2013 08:24 schreef Copycat het volgende:
Een cougar van 34 ...
Hij wordt volgende week 30.
O. Ik dacht dat zij ouder zou zijn.quote:Op zondag 10 februari 2013 08:24 schreef Copycat het volgende:
Een cougar van 34 ...
Hij wordt volgende week 30.
13 juli 1978quote:Op zondag 10 februari 2013 03:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Schelen ze zo veel in leeftijd dan?
Leer mij cougars kennen.quote:
Dát was pas echt een aparte combi geweestquote:Op zondag 10 februari 2013 11:38 schreef Bladergroen het volgende:
Jammer dat ze geen verkering heeft gekregen met Adam Curry.
Ik ookquote:Op zondag 10 februari 2013 09:43 schreef Taurus het volgende:
[..]
O. Ik dacht dat zij ouder zou zijn.
Kijk haar nou zwoel die 'slang' strelen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit op YouTube omdat ik hem niet ken, whehehe, Hagenees en zo klinkt ie ook
Oh 3 jaar later is het kapsel beter![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 13:54 schreef Mishu het volgende:
Volgende titel van de reeks moet zijn: 'Waar Eva leguaan Johan knuffelt'.
quote:Bram Moszkowicz baalt van bekendheid.
Bram Moszkowicz heeft naar eigen zeggen spijt dat hij een bekende Nederlander is. "Maar als je doet wat ik doe, met mijn soort zaken, met mijn manier van optreden, dan is dat bijna onvermijdelijk", legt hij uit in weekblad Elsevier. "Toch heb ik er spijt van."
De 52-jarige Moszkowicz vindt dat zijn verschijning in RTL Boulevard losstaat van het BN'er zijn. "Dat doe ik als advocaat, ik beperk me tot juridische zaken. Ik vind het leuk om te doen."
De strafpleiter vindt het daarnaast 'te veel' dat zijn relatie met Eva Jinek, die in oktober op de klippen liep, zo breed werd uitgemeten in de pers. "Het knaagt aan je gevoel van veiligheid, van privacy. Het heeft gevolgen voor je omgeving, je kinderen."
Moszkowicz, die onlangs zijn prille relatie met Gaby Hingst zag stranden, erkent dat hij in zijn liefdesleven 'niet zo stabiel en gelukkig' is. "Mijn vader zei altijd: als jij de goede vrouw ontmoet, dan gedraag jij je. Ik ben nu 52. je verandert als mens. Het vinden van een goede partner heeft mijn prioriteit, ook al geniet ik even van de huiselijke rust."
De raadsman werd in oktober uit het ambt gezet door de Raad van Discipline. Moszkowicz ging in hoger beroep. Het Hof van Discipline behandelt dit volgende week en velt in het voorjaar een oordeel.
Yep, net als miljonairs die zodra ze hun miljoenen niet meer kunnen tellen ineens komen melden dat 'geld voor hun niet zo belangrijk' is.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:41 schreef OProg het volgende:
Het heeft altijd wel iets aandoenlijks. Mensen met een bepaald soort aandachtsgeilheid die dan klagen over de aandacht.
Neuken als konijnen, that's for surequote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hoe haal je in het weekeinde de hele week geen sex in
Deze zin is ook al zo mooi:quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:39 schreef mootie het volgende:
Een gestoffeerd appartement kun je juist niet helemaal naar eigen smaak inrichten.
quote:Het knusse appartement heeft twee kamers, waaronder een slaapkamer en een badkamer met bad en douche
En Johan dan? Moet ie alleen blijven of mag die mee?!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
Freek Vonk slaapt ieder weekend bij zijn Eva Jinek
Eva en Freek - het nieuwste koppel in showbizzland - zijn stapelverliefd op elkaar. Als Eva zondagmorgen op televisie is voor haar programma 'Eva Jinek op zondag', blijft Freek gewoon in haar appartement in Amsterdam. Dat zeggen bronnen tegen de website Bekendeburen.nl.
© anp.
Eva Jinek huurt het appartement in hartje Amsterdam vanaf vorig jaar november. Sinds de twee een relatie hebben, laten ze er geen gras over groeien. In ieder geval slaapt Freek, die zelf in Den Haag woont, ieder weekend bij de blondine, aldus insiders.
Het knusse appartement heeft twee kamers, waaronder een slaapkamer en een badkamer met bad en douche. Parkeerproblemen zijn er niet, want er is een inpandige parkeergarage aanwezig. De maandelijkse huur die Eva moet betalen ligt op 1.750 euro per maand. Eva huurt het appartement gestoffeerd, dus heeft ze het helemaal naar haar eigen smaak kunnen inrichten. De totale woonoppervlakte bedraagt 87 vierkante meter.
Eva en Freek zijn officieel pas deze maand naar buiten getreden als stel, dus wellicht duurt het nog even voordat de twee gaan samenwonen.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)zijn-Eva-Jinek.dhtml
Hoe haal je in het weekeinde de hele week geen sex in
Dat dacht ik ook even, maar je bedoelt waarschijnlijk gemeubileerd, dan kun je inderdaad niks meer zelf kiezen. Gestoffeerd betekent met gordijnen en vloerbedekking. Ze kan er dus haar eigen keukentafel en gangkast etc. in zetten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:39 schreef mootie het volgende:
Een gestoffeerd appartement kun je juist niet helemaal naar eigen smaak inrichten.
Ja, maar dan kan je het toch niet naar je smaak inrichten, vloer en muren moet je met rust laten?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook even, maar je bedoelt waarschijnlijk gemeubileerd, dan kun je inderdaad niks meer zelf kiezen. Gestoffeerd betekent met gordijnen en vloerbedekking. Ze kan er dus haar eigen keukentafel en gangkast etc. in zetten.
Het is ook nog niet gezegd dat ze elkaar eeuwige trouw beloofd hebben of zo. Misschien vinden ze elkaar leuk zolang het duurt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag hem vanmiddag bij iets van Zapp op 3 voorbij komen, ik snap het nog steeds niet
Met een modaal salaris van 150.000 ¤ per jaar is dat prima te doenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:13 schreef Adelante het volgende:
87m2 voor 1.750 euro in de maand????
Misschien vond ze het een interessante jongen juist daarom: doet precies wat ie wil, jonge geest, gepassioneerd.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zag laatst zijn flat op TV en dat was echt een biologiestudentenhok. Met van die planken op steunen aan de muur geschroefd, een Leen Bakker-bureau in de huiskamer en een gare bank op onbestemd tapijt. Ik zag Eva daar nog niet rondstiletto'en eigenlijk.
Ik vind het een merkwaardig stel, maar goed, des te leuker als het gewoon blijkt te werken.
Ik denk het.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:23 schreef Mishu het volgende:
[..]
Misschien vond ze het een interessante jongen juist daarom: doet precies wat ie wil, jonge geest, gepassioneerd.
Hangt van zijn inkomen afquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar ik denk dat het geen stand houdt.
Niet dat dat moet natuurlijk.
Echt niet? Ik vind het een half 'onverzorgde' (groot woord, maar toch) jongen, naast een kakkerige blondine. Ik vind het geen match. Ik zie ook enkel dat grote gebit van hemquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:43 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar hoezo zijn het dan zo'n tegenpolen? Dat zie ik niet.
Hij doet vooral onderzoek naar Varanen, dat zal geen vetpot zijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hangt van zijn inkomen af
Tatjana en Eva. Als je het dan over tegenstellingen hebt....quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:29 schreef Tuinfluitert het volgende:
Tatjana Simic ziet in Eva Jinek een waardig opvolgster als meervoudig covermodel voor Playboy.
Dat ja, een grotere tegenstelling zie ik ook bijna nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tatjana en Eva. Als je het dan over tegenstellingen hebt....
Tuurlijk is hij wel verzorgd. Maar hij loopt in C&A-jeans, schroeft planken aan zijn muur met Gamma-beugels, heeft zijn haar gewoon 'praktisch kort' en heeft gekozen voor een leven waarin de varaan een belangrijke rol speelt.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja? Ik vind hem er altijd wel verzorgd uitzien op televisie. En haar vind ik dan weer helemaal niet zo kakkerig overkomen.
Allebei redelijk Oostblok en boobies!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ja, een grotere tegenstelling zie ik ook bijna niet
En Tatjana had ook een keertje kortere haren.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:10 schreef Adelante het volgende:
Allebei redelijk Oostblok en boobies!
wel lange teennagels hahaquote:Op maandag 18 februari 2013 14:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Alexander Pechtold tweet voeten Eva Jinek
Alexander Pechtold heeft voor de uitzending van Eva Jinek op Zondag de roodgelakte teennagels van de presentatrice op Twitter gezet.
"Bijna klaar voor de uitzending... Eva Jinek ook :-)", aldus de D66-leider die in de populaire ochtendshow te gast was.
.[ afbeelding ]
Eva's teennagels hebben dezelfde kleur als haar broek. De match was echter niet te zien in de uitzending want de blonde presentatrice besloot dichte pumps aan te trekken
http://www.telegraaf.nl/p(...)ten_Eva_Jinek__.html
Kleine voeten > grote tieten
Waarom neem je daar in godsnaam een foto van?quote:Op maandag 18 februari 2013 14:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Alexander Pechtold tweet voeten Eva Jinek
Alexander Pechtold heeft voor de uitzending van Eva Jinek op Zondag de roodgelakte teennagels van de presentatrice op Twitter gezet.
"Bijna klaar voor de uitzending... Eva Jinek ook :-)", aldus de D66-leider die in de populaire ochtendshow te gast was.
.[ afbeelding ]
Eva's teennagels hebben dezelfde kleur als haar broek. De match was echter niet te zien in de uitzending want de blonde presentatrice besloot dichte pumps aan te trekken
http://www.telegraaf.nl/p(...)ten_Eva_Jinek__.html
Kleine voeten > grote tieten
Waar zie jij haar kont?quote:Op maandag 18 februari 2013 16:06 schreef Mishu het volgende:
Ik dacht dat haar benen en kont wat molliger waren, dit lijkt wel een paspop. Met zo'n kokerrok is ze altijd vrij mollig.
Omdat haar reet er niet op past en de boobies kennen we alquote:Op maandag 18 februari 2013 16:57 schreef static het volgende:
Waarom neem je daar in godsnaam een foto van?
Ze weet in elk geval al waar Abraham de mosterd haaltquote:Op zondag 10 februari 2013 11:38 schreef Bladergroen het volgende:
Jammer dat ze geen verkering heeft gekregen met Adam Curry.
Oplichter charlatanquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:20 schreef roos85 het volgende:
Wat heb je tegen Bram ik weet het ook niet?
Hij is gewoon niet met z'n tijd meegegaan, heeft prive geen computer, smartphone of zelfs e-mail adresquote:
Echt? Dat zou nogal doorzichtig zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
Legt zojuist zijn noka 6310 op tafel![]()
Om te laten zien dat hij niet met zijn tijd mee is gegaan
Vandaar de hoge rekeningen voor Estelle..quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:36 schreef Cynix ® het volgende:
Maar hij gebruikt wel moderne hulpmiddelen om de facturen te berekenen.
[ afbeelding ]
Ork ork orkquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:40 schreef roos85 het volgende:
Vandaar de hoge rekeningen voor Estelle..
Bronquote:Bram Moszkowicz wil zijn oude liefde terugwinnen
AMSTERDAM - Bram Moszkowicz wil zijn ex-vriendin Nienke Hoogervorst terugwinnen.
Dat vertelde de advocaat zondagavond in het televisieprogramma Oog in oog.
Moszkowicz probeert weer gelukkig te worden in de liefde, vertelde hij in het televisieprogramma. Dat doet hij door te proberen zijn oude liefde, Nienke Hoogervorst, terug te winnen: "Ik heb haar pijn gedaan, dat zit mij dwars en dat probeer ik goed te maken."
Om zijn boodschap over te brengen vroeg te advocaat vorige week tijdens een radioprogramma het nummer Still got the blues for you aan van Gary Moore.
Moszkowicz en Hoogervorst ontmoetten elkaar in 2005 tijdens de opnamen van het televisieprogramma De nieuwe Moszkowicz. Hoogervorst won de show en mocht 3 jaar lang werken op zijn kantoor. In 2009 werd bekend dat Bram Moszkowicz zijn toenmalige vrouw had verlaten voor Hoogervorst.
Inderdaad.. beetje sneu zoquote:Op maandag 25 februari 2013 09:27 schreef piglet het volgende:
[..]
Bron
Ik vind het een beetje treurig worden, kan die man niet gewoon een tijdje alleen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |