Ik denk het.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:23 schreef Mishu het volgende:
[..]
Misschien vond ze het een interessante jongen juist daarom: doet precies wat ie wil, jonge geest, gepassioneerd.
Hangt van zijn inkomen afquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar ik denk dat het geen stand houdt.
Niet dat dat moet natuurlijk.
Echt niet? Ik vind het een half 'onverzorgde' (groot woord, maar toch) jongen, naast een kakkerige blondine. Ik vind het geen match. Ik zie ook enkel dat grote gebit van hemquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:43 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar hoezo zijn het dan zo'n tegenpolen? Dat zie ik niet.
Hij doet vooral onderzoek naar Varanen, dat zal geen vetpot zijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hangt van zijn inkomen af
Tatjana en Eva. Als je het dan over tegenstellingen hebt....quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:29 schreef Tuinfluitert het volgende:
Tatjana Simic ziet in Eva Jinek een waardig opvolgster als meervoudig covermodel voor Playboy.
Dat ja, een grotere tegenstelling zie ik ook bijna nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tatjana en Eva. Als je het dan over tegenstellingen hebt....
Tuurlijk is hij wel verzorgd. Maar hij loopt in C&A-jeans, schroeft planken aan zijn muur met Gamma-beugels, heeft zijn haar gewoon 'praktisch kort' en heeft gekozen voor een leven waarin de varaan een belangrijke rol speelt.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja? Ik vind hem er altijd wel verzorgd uitzien op televisie. En haar vind ik dan weer helemaal niet zo kakkerig overkomen.
Allebei redelijk Oostblok en boobies!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ja, een grotere tegenstelling zie ik ook bijna niet
En Tatjana had ook een keertje kortere haren.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:10 schreef Adelante het volgende:
Allebei redelijk Oostblok en boobies!
wel lange teennagels hahaquote:Op maandag 18 februari 2013 14:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Alexander Pechtold tweet voeten Eva Jinek
Alexander Pechtold heeft voor de uitzending van Eva Jinek op Zondag de roodgelakte teennagels van de presentatrice op Twitter gezet.
"Bijna klaar voor de uitzending... Eva Jinek ook :-)", aldus de D66-leider die in de populaire ochtendshow te gast was.
.[ afbeelding ]
Eva's teennagels hebben dezelfde kleur als haar broek. De match was echter niet te zien in de uitzending want de blonde presentatrice besloot dichte pumps aan te trekken
http://www.telegraaf.nl/p(...)ten_Eva_Jinek__.html
Kleine voeten > grote tieten
Waarom neem je daar in godsnaam een foto van?quote:Op maandag 18 februari 2013 14:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Alexander Pechtold tweet voeten Eva Jinek
Alexander Pechtold heeft voor de uitzending van Eva Jinek op Zondag de roodgelakte teennagels van de presentatrice op Twitter gezet.
"Bijna klaar voor de uitzending... Eva Jinek ook :-)", aldus de D66-leider die in de populaire ochtendshow te gast was.
.[ afbeelding ]
Eva's teennagels hebben dezelfde kleur als haar broek. De match was echter niet te zien in de uitzending want de blonde presentatrice besloot dichte pumps aan te trekken
http://www.telegraaf.nl/p(...)ten_Eva_Jinek__.html
Kleine voeten > grote tieten
Waar zie jij haar kont?quote:Op maandag 18 februari 2013 16:06 schreef Mishu het volgende:
Ik dacht dat haar benen en kont wat molliger waren, dit lijkt wel een paspop. Met zo'n kokerrok is ze altijd vrij mollig.
Omdat haar reet er niet op past en de boobies kennen we alquote:Op maandag 18 februari 2013 16:57 schreef static het volgende:
Waarom neem je daar in godsnaam een foto van?
Ze weet in elk geval al waar Abraham de mosterd haaltquote:Op zondag 10 februari 2013 11:38 schreef Bladergroen het volgende:
Jammer dat ze geen verkering heeft gekregen met Adam Curry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |