Nee hoor, die programma's op Zapp zijn leukquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:56 schreef Mark het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die hem gewoon van zijn eigen shows kent?
Ik ook. Maar volgens mij vallen wij ook niet in de Zapp-doelgroep.quote:
Ik vind hem juist te leuk voor haar! Leuke jongen hoor, moet niet zo'n cougar. Gewoon een appetijtelijke dame van midden 20.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond Bram en Eva ook echt een leuk stel!![]()
Deze jongen lijkt me enorm sympathiek, maar ja, maar ja... dat is het dan ook eigenlijk.
Eva zuigt volgens mij de ballen uit je zak.quote:Op zondag 10 februari 2013 03:10 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind hem juist te leuk voor haar! Leuke jongen hoor, moet niet zo'n cougar. Gewoon een appetijtelijke dame van midden 20.
Schelen ze zo veel in leeftijd dan?quote:Op zondag 10 februari 2013 03:10 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind hem juist te leuk voor haar! Leuke jongen hoor, moet niet zo'n cougar. Gewoon een appetijtelijke dame van midden 20.
Cc weet het welquote:Op zondag 10 februari 2013 08:24 schreef Copycat het volgende:
Een cougar van 34 ...
Hij wordt volgende week 30.
O. Ik dacht dat zij ouder zou zijn.quote:Op zondag 10 februari 2013 08:24 schreef Copycat het volgende:
Een cougar van 34 ...
Hij wordt volgende week 30.
13 juli 1978quote:Op zondag 10 februari 2013 03:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Schelen ze zo veel in leeftijd dan?
Leer mij cougars kennen.quote:
Dát was pas echt een aparte combi geweestquote:Op zondag 10 februari 2013 11:38 schreef Bladergroen het volgende:
Jammer dat ze geen verkering heeft gekregen met Adam Curry.
Ik ookquote:Op zondag 10 februari 2013 09:43 schreef Taurus het volgende:
[..]
O. Ik dacht dat zij ouder zou zijn.
Kijk haar nou zwoel die 'slang' strelen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit op YouTube omdat ik hem niet ken, whehehe, Hagenees en zo klinkt ie ook
Oh 3 jaar later is het kapsel beter![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 13:54 schreef Mishu het volgende:
Volgende titel van de reeks moet zijn: 'Waar Eva leguaan Johan knuffelt'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |