quote:Bram Moszkowicz en Eva Jinek een setje!
door onze redactie
AMSTERDAM - Love is in the air. Bram Moszkowicz en Eva Jinek vormen een liefdeskoppel!
De twee leerden elkaar een halfjaar geleden kennen, maar hielden hun liefdesrelatie tot nu toe stil.
Eva presenteert sinds drie jaar het NOS Journaal. Over het liefdesleven van de in Oklahoma geboren nieuwslezeres was tot nu toe weinig bekend. Wel stond ze vorig jaar in het nieuws toen ze haar decolleté verschikte en zei: If you have it, flaunt it.
Haar geliefde haalde vorig jaar de rubrieken toen hij zijn echtgenote verliet voor de twintig jaar jongere Nienke Hoogervorst, die in 2005 het tv-programma De nieuwe Moszkowicz won
Het gerucht gaat dat ze nu samen een relatie hebben met Eva.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:14 schreef henkde_j het volgende:
Hebben de broertjes Anker ook al van zich laten horen?
Wat op zich ook weer tamelijk zielig is.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:10 schreef Karina het volgende:
Johan Vlemmix vindt het zielig voor Bram
quote:Ik heb u lief, juffrouw Jinek
Geachte juffrouw Jinek. Toen ik u voor de eerste keer ontmoette, greep uw verschijning mij zeer aan. De sierlijkheid van uw gestalte, uw beminnelijke gelaat. En hoe lieflijk glansden uw ogen! Maar vooral in uw rondborstigheid lag voor mij een onuitputtelijke bron van zaligheid. Dat mag u gerust weten. Twee jaar lang vleide ik mij met de ijdele hoop dat ik enige indruk op u had gemaakt.
Echter, nu u een einde heeft gemaakt aan onze liefdesrelatie en open blijkt te staan voor de vleierijen van de middelmatige autojournalist Werner Budding, moet ik tot mijn leedwezen constateren dat u in gebreke bent gebleven. Immers, voorafgaand aan onze eerste fysieke samensmelting (op mijn mahoniehouten bureau, ten kantore aan de Herengracht 464 te Amsterdam) heb ik u een 69 pagina’s tellend ‘liefdesconvenant’ laten tekenen. U wist niet hoe snel u uw krabbel moest zetten, zodat aansluitend onze erotische verstrengeling een aanvang kon nemen. Met speels gemak voldeed ik aan alle mannelijke plichtplegingen in uw schoot, geheel volgens uw wensen en verwachtingen. Ook u kon zulks waarderen. Uw kreten van aanmoediging vulden althans de gehele Herengracht, dat herinner ik mij nog zeer.
Edoch, heden moet ik tot mijn leedwezen constateren dat u de artikelen 12.5 en 19.3 van het tussen ons gesloten liefdesconvenant met voeten treedt. Artikel 12.5 behelst het verbod op het beëindigen van de relatie met mij. Artikel 19.3 omschrijft uitputtend de plicht immer van mij te houden. U heeft, kortom, verzaakt. Dientengevolge acht ik uw liefdesrelatie met de heer Budding - zijnde een manspersoon die elke week een stukje tikt over de Fiat Panda of ander roestig blik van bedenkelijk allooi - niet alleen onfris, onzuiver en schandelijk, maar bovendien onrechtmatig. Daarom gebied ik u te stoppen met deze amoureuze strapatsen en weer van míj te houden.
Indien u niet, ontijdig, onvolledig of onjuist gevolg geeft aan deze sommatie, zal ik terstond en zonder nadere aankondiging overgaan tot alle noodzakelijke acties die hier geboden zijn. Tevens zal ik beroep aantekenen tegen uw besluit niet meer van mij te houden. De uitkomst van deze procedure zie ik met vertrouwen tegemoet. Mijn hart klopt voor u, juffrouw Jinek. En u houdt van mij. Zo staat het zwart op wit, in ons liefdesconvenant. Daar ga ik u aan houden, zodat ik u weer de mijne mag noemen. Ik heb u lief, juffrouw Jinek. Heb mij lief. Sans prejudice, onder voorbehoud van alle rechten en weren. Ne me quitte pas. Hoogachtend, uw Bram.
Toch nog ruim 2 jaar.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:24 schreef Croissant.fr het volgende:
Hoe lang hebben die 2 wat gehad? In de showbizz doet iedereen het met elkaar lijkt het wel...
Is goed gespeld zo. Het is al lang bestaand gebak met die naam.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:46 schreef oh-oh het volgende:
Het blijft echt moeilijk om de naam goed te spellen he...
Nee hoor, wat is er moeilijk aan Moskofiets?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:46 schreef oh-oh het volgende:
Het blijft echt moeilijk om de naam goed te spellen he...
Aangezien ze denkt dat 150k een hoger middeninkomen is, denk ik dat ze er geen boterham minder om zal eten, neequote:Op zaterdag 3 november 2012 00:26 schreef kissaa het volgende:
Me dunkt dat Eva 'genoeg in huis heeft' om haar eigen boontjes te kunnen doppen. Punt!
Wat is er zo grappig?quote:Op maandag 5 november 2012 13:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Eva over relatie met oudere man: 'Blijkbaar had ik er niet veel verstand van'![]()
Bram = 1960 Eva = 1978
Hoezo Dom Blondje
Hoezo is ze dan een dom blondje?quote:Op maandag 5 november 2012 13:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Eva over relatie met oudere man: 'Blijkbaar had ik er niet veel verstand van'![]()
Eva Jinek heeft een toespeling gemaakt op de breuk met haar voormalige geliefde Bram Moszkowicz. De presentatrice deed dit voor het eerst sinds vorige week maandag bekend werd dat de relatie met de strafpleiter voorbij is. Dit meldt het AD.
Eva interviewde zondag in haar programma Eva Jinek op Zondag onder anderen Viggo Waas. De maker van het nieuwe programma Mannen van een Zekere Leeftijd hintte dat Eva door de oudere Bram Moszkowicz wel zou weten hoe zulke heren zich voelen. Waarop de blondine gevat reageerde: 'Blijkbaar had ik er niet veel verstand van.'![]()
Ook speelde Viggo de presentatrice toe: 'Stel je voor dat het een keer misgaat in je relatie. Dat gebeurt wel eens, dat relaties niet goed gaan'. 'Viggo... Pas op', waarschuwde Eva belerend.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)l-verstand-van.dhtml
Bram = 1960 Eva = 1978
Hoezo Dom Blondje
Dat ze met een man ging wiens "ding"niet zo hard wordt als iemand van haar leeftijd? Dat is dom. Ik gok maar wat.quote:Op maandag 5 november 2012 13:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo is ze dan een dom blondje?
Gewoon! Omdat! Vrouw! Blond!quote:
Whehe. Het is wel weer eens wat anders ja!quote:
Precies! 1+1=2!quote:Op maandag 5 november 2012 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gewoon! Omdat! Vrouw! Blond!
Hoe meer reden moet je hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |