abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118744502
Disclaimer
Bericht onder voorbehoud. Alles wat hier staat kan net zo goed puur fictie zijn. De schrijver van dit topic aanvaardt geen aansprakelijkheid voor geleden leed en verwijst te allen tijde door naar de oorspronkelijke distribueerder: de Telegrap.

Gewoon, omdat Bram misschien meeleest

quote:
Bram Moszkowicz en Eva Jinek een setje!

door onze redactie
AMSTERDAM - Love is in the air. Bram Moszkowicz en Eva Jinek vormen een liefdeskoppel!

De twee leerden elkaar een halfjaar geleden kennen, maar hielden hun liefdesrelatie tot nu toe stil.
Eva presenteert sinds drie jaar het NOS Journaal. Over het liefdesleven van de in Oklahoma geboren nieuwslezeres was tot nu toe weinig bekend. Wel stond ze vorig jaar in het nieuws toen ze haar decolleté verschikte en zei: If you have it, flaunt it.

Haar geliefde haalde vorig jaar de rubrieken toen hij zijn echtgenote verliet voor de twintig jaar jongere Nienke Hoogervorst, die in 2005 het tv-programma De nieuwe Moszkowicz won

vrijdag 2 november 2012 @ 15:48:58 #2
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_118744786
Dat is al op de meeste media geweest, en het was al weken verwacht dat het ging gebeuren, nog voordat de belastingdienst en de deken hem links en rechts wat oorvijgen gaven.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 2 november 2012 @ 15:50:57 #3
22592 crew  Ole
pi_118744855
rrrreeks!!!! *O*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_118745935
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:14 schreef henkde_j het volgende:
Hebben de broertjes Anker ook al van zich laten horen? :')
Het gerucht gaat dat ze nu samen een relatie hebben met Eva.
Land of the free. Home of the brave.
  vrijdag 2 november 2012 @ 16:59:24 #5
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_118746980
Geld is op 'groter dan' Eva Weg? :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2012 @ 17:10:56 #6
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_118747328
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:10 schreef Karina het volgende:
Johan Vlemmix vindt het zielig voor Bram :D
Wat op zich ook weer tamelijk zielig is. :{
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 2 november 2012 @ 18:03:37 #7
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_118748729
quote:
Ik heb u lief, juffrouw Jinek
Geachte juffrouw Jinek. Toen ik u voor de eerste keer ontmoette, greep uw verschijning mij zeer aan. De sierlijkheid van uw gestalte, uw beminnelijke gelaat. En hoe lieflijk glansden uw ogen! Maar vooral in uw rondborstigheid lag voor mij een onuitputtelijke bron van zaligheid. Dat mag u gerust weten. Twee jaar lang vleide ik mij met de ijdele hoop dat ik enige indruk op u had gemaakt.
Echter, nu u een einde heeft gemaakt aan onze liefdesrelatie en open blijkt te staan voor de vleierijen van de middelmatige autojournalist Werner Budding, moet ik tot mijn leedwezen constateren dat u in gebreke bent gebleven. Immers, voorafgaand aan onze eerste fysieke samensmelting (op mijn mahoniehouten bureau, ten kantore aan de Herengracht 464 te Amsterdam) heb ik u een 69 pagina’s tellend ‘liefdesconvenant’ laten tekenen. U wist niet hoe snel u uw krabbel moest zetten, zodat aansluitend onze erotische verstrengeling een aanvang kon nemen. Met speels gemak voldeed ik aan alle mannelijke plichtplegingen in uw schoot, geheel volgens uw wensen en verwachtingen. Ook u kon zulks waarderen. Uw kreten van aanmoediging vulden althans de gehele Herengracht, dat herinner ik mij nog zeer.
Edoch, heden moet ik tot mijn leedwezen constateren dat u de artikelen 12.5 en 19.3 van het tussen ons gesloten liefdesconvenant met voeten treedt. Artikel 12.5 behelst het verbod op het beëindigen van de relatie met mij. Artikel 19.3 omschrijft uitputtend de plicht immer van mij te houden. U heeft, kortom, verzaakt. Dientengevolge acht ik uw liefdesrelatie met de heer Budding - zijnde een manspersoon die elke week een stukje tikt over de Fiat Panda of ander roestig blik van bedenkelijk allooi - niet alleen onfris, onzuiver en schandelijk, maar bovendien onrechtmatig. Daarom gebied ik u te stoppen met deze amoureuze strapatsen en weer van míj te houden.
Indien u niet, ontijdig, onvolledig of onjuist gevolg geeft aan deze sommatie, zal ik terstond en zonder nadere aankondiging overgaan tot alle noodzakelijke acties die hier geboden zijn. Tevens zal ik beroep aantekenen tegen uw besluit niet meer van mij te houden. De uitkomst van deze procedure zie ik met vertrouwen tegemoet. Mijn hart klopt voor u, juffrouw Jinek. En u houdt van mij. Zo staat het zwart op wit, in ons liefdesconvenant. Daar ga ik u aan houden, zodat ik u weer de mijne mag noemen. Ik heb u lief, juffrouw Jinek. Heb mij lief. Sans prejudice, onder voorbehoud van alle rechten en weren. Ne me quitte pas. Hoogachtend, uw Bram.
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_118749176
Hoe lang hebben die 2 wat gehad? In de showbizz doet iedereen het met elkaar lijkt het wel...
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2012 @ 19:13:23 #9
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_118750645
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 18:24 schreef Croissant.fr het volgende:
Hoe lang hebben die 2 wat gehad? In de showbizz doet iedereen het met elkaar lijkt het wel...
Toch nog ruim 2 jaar. :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:47:41 #11
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_118757105
Moszkovisch gebak bij Bakkerij Hoekstra in Bedum

BEDUM – Bakkerij Hoekstra in Bedum haakt in op de actualiteit met zijn Moszkovisch gebak. Voorlopig verkrijgbaar zonder advocaat. :D

Over de prijs kan men onderhandelen, of de bakker treft een schikking. Klanten worden verzocht het liefst contant te betalen. _O-
  vrijdag 2 november 2012 @ 23:46:17 #12
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_118761881
Het blijft echt moeilijk om de naam goed te spellen he...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_118763236
Me dunkt dat Eva 'genoeg in huis heeft' om haar eigen boontjes te kunnen doppen. Punt!
pi_118766642
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:46 schreef oh-oh het volgende:
Is goed gespeld zo. Het is al lang bestaand gebak met die naam.

† In Memoriam † zaterdag 3 november 2012 @ 08:48:50 #15
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_118766900
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:46 schreef oh-oh het volgende:
Nee hoor, wat is er moeilijk aan Moskofiets? :?
  † In Memoriam † zaterdag 3 november 2012 @ 08:58:24 #16
43556 miss_dynastie
pi_118766954
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 00:26 schreef kissaa het volgende:
Me dunkt dat Eva 'genoeg in huis heeft' om haar eigen boontjes te kunnen doppen. Punt!
Aangezien ze denkt dat 150k een hoger middeninkomen is, denk ik dat ze er geen boterham minder om zal eten, nee :P
  zondag 4 november 2012 @ 13:31:48 #17
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_118804129
Wat een kneuzen TT :')
  † In Memoriam † zondag 4 november 2012 @ 15:05:32 #18
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_118807945
Ik vind 'm wel speels. ;)
  maandag 5 november 2012 @ 13:20:47 #19
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_118845312
Eva over relatie met oudere man: 'Blijkbaar had ik er niet veel verstand van' :|W

Eva Jinek heeft een toespeling gemaakt op de breuk met haar voormalige geliefde Bram Moszkowicz. De presentatrice deed dit voor het eerst sinds vorige week maandag bekend werd dat de relatie met de strafpleiter voorbij is. Dit meldt het AD.

Eva interviewde zondag in haar programma Eva Jinek op Zondag onder anderen Viggo Waas. De maker van het nieuwe programma Mannen van een Zekere Leeftijd hintte dat Eva door de oudere Bram Moszkowicz wel zou weten hoe zulke heren zich voelen. Waarop de blondine gevat reageerde: 'Blijkbaar had ik er niet veel verstand van.' :')

Ook speelde Viggo de presentatrice toe: 'Stel je voor dat het een keer misgaat in je relatie. Dat gebeurt wel eens, dat relaties niet goed gaan'. 'Viggo... Pas op', waarschuwde Eva belerend.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)l-verstand-van.dhtml

Bram = 1960 Eva = 1978
Hoezo Dom Blondje _O-
  maandag 5 november 2012 @ 13:24:19 #20
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_118845437
quote:
6s.gif Op maandag 5 november 2012 13:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Eva over relatie met oudere man: 'Blijkbaar had ik er niet veel verstand van' :|W

Bram = 1960 Eva = 1978
Hoezo Dom Blondje _O-
Wat is er zo grappig?
pi_118845514
quote:
6s.gif Op maandag 5 november 2012 13:20 schreef ikweethetookniet het volgende:

Eva Jinek heeft een toespeling gemaakt op de breuk met haar voormalige geliefde Bram Moszkowicz. De presentatrice deed dit voor het eerst sinds vorige week maandag bekend werd dat de relatie met de strafpleiter voorbij is. Dit meldt het AD.

Eva interviewde zondag in haar programma Eva Jinek op Zondag onder anderen Viggo Waas. De maker van het nieuwe programma Mannen van een Zekere Leeftijd hintte dat Eva door de oudere Bram Moszkowicz wel zou weten hoe zulke heren zich voelen. Waarop de blondine gevat reageerde: 'Blijkbaar had ik er niet veel verstand van.' :')

Ook speelde Viggo de presentatrice toe: 'Stel je voor dat het een keer misgaat in je relatie. Dat gebeurt wel eens, dat relaties niet goed gaan'. 'Viggo... Pas op', waarschuwde Eva belerend.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)l-verstand-van.dhtml

Bram = 1960 Eva = 1978
Hoezo Dom Blondje _O-
Hoezo is ze dan een dom blondje? :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 5 november 2012 @ 13:27:51 #22
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_118845592
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:26 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dat ze met een man ging wiens "ding"niet zo hard wordt als iemand van haar leeftijd? Dat is dom. Ik gok maar wat.
  maandag 5 november 2012 @ 13:28:08 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118845606
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:26 schreef Fascination het volgende:

Gewoon! Omdat! Vrouw! Blond!

Hoe meer reden moet je hebben?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_118845890
quote:
99s.gif Op zondag 4 november 2012 15:05 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind 'm wel speels. ;)
Whehe. Het is wel weer eens wat anders ja!
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 5 november 2012 @ 13:45:41 #25
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_118846267
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 13:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

Precies! 1+1=2!
  maandag 5 november 2012 @ 22:44:42 #26
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_118872293
Moszkowicz kiest voor opleiding belastingconsulent in nieuw spotje :D

Bram Moszkowicz wordt belastingconsulent. Althans, hij klikt op een pagina van die opleiding van de LOI in een vandaag verschenen reclamespotje.

Daarin bekijkt de gelaten kijkende advocaat zijn computer met de pagina, waarna de slogan van de thuisopleidingsorganisatie - 'Nederland wordt steeds slimmer' - in beeld verschijnt.

Moskowicz werd vorige week uit het ambt van advocaat gezet door de Orde van Advocaten vanwege stelselmatige schending van belangen van zijn cliënten, volgens de Raad van Discipline van de orde. Daarnaast liep er een zaak tegen Moszkowicz vanwege het ontduiken van belasting. In die zaak schikte de advocaat met de Belastingdienst.

Moszkowicz was vaker te zien in reclamespotjes van de LOI

http://www.ad.nl/ad/nl/11(...)n-nieuw-spotje.dhtml

Idee voor een volgende bron van inkomsten reclamespotje een relatieadviesburo :+
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:20:18 #27
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_118900852
Mr. Moszkowicz probeerde bij zijn vriendjes bij Boulevard even doodleuk Gwennett Martha als slachtoffer weg te zetten.

Echt, dan heb je lef hoor. Martha is namelijk de vermeende opvolger van Holleeder in dat circuit. Het is een smeerlap eerste klas.

Maar nee, Martha is eveneens een slachtoffer, aldus Brammetje. RTL Boulevard is geen rechtszaal he dit wordt als objectief zomaar even de wereld in geholpen.
Gadverdamme. Wat een viezerik is die Bram. :r. Ik vind dit veel erger dan het schandaal dat speelt rondom Bram Moszkowicz zelf. Zo interessant is dat namelijk niet eens. Manische zakkenvuller.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  dinsdag 6 november 2012 @ 20:07:57 #28
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_118903689
Denk aan je hart.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  † In Memoriam † dinsdag 6 november 2012 @ 20:16:32 #29
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_118904108
Viezerik, viezerik, viezerik.
Ik vind het nogal abject en infaam om te suggereren dat Bram zijn persoonlijke hygiëne niet serieus neemt. :o
  dinsdag 6 november 2012 @ 20:28:18 #30
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_118904675
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 november 2012 20:16 schreef Cynix ® het volgende:
Viezerik, viezerik, viezerik.
Ik vind het nogal abject en infaam om te suggereren dat Bram zijn persoonlijke hygiëne niet serieus neemt. :o
Idd van kopkaas kan je deze besneden jood niet beschuldigen :+
  dinsdag 6 november 2012 @ 20:34:42 #31
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_118904974
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 20:28 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Idd van kopkaas kan je deze besneden jood niet beschuldigen :+
Jullie heertjes weten blijkbaar hoe de lul van deze meneer eruit ziet. Ik hoef dat niet te weten.

Ik vind alleen dat schaapachtige gelul met betrekking tot Martha gewoon zo grof.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  donderdag 8 november 2012 @ 09:46:17 #32
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_118968906
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 13:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik zou er nog tieten boobies bij gezet hebben.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 8 november 2012 @ 12:41:56 #33
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_118974572
Bram Moszkowicz krijgt steun van een van zijn oud-cliënten. Willem Holleeder vindt de levenslange straf die de Raad van Discipline zijn voormalig advocaat heeft opgelegd buitenproportioneel zwaar. Dat schrijft hij in zijn Revu-column van deze week.
'Mocht Bram toch iets fout hebben gedaan, dan nog is het geen reden om hem levenslang van het tableau te schrappen', schrijft de Jordanees. 'Dat is geen straffen, maar het uitschakelen van een jaloersmakend bekende collega.'

http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)wicz-in-column.dhtml

Willem Holleeder heeft een wekelijkse column in de Nieuwe Revu
  donderdag 8 november 2012 @ 13:57:29 #34
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118977425
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:41 schreef Tuinfluitert het volgende:
'Dat is geen straffen, maar het uitschakelen van een jaloersmakend bekende collega.'

Wat een sukkel is het toch ook, met zijn kleingeestige gedachtewereld.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_118977623
Maar goed,de relatie is uit en eigenlijk is dat niet verbazend want dat die twee zo verschillend waren als water en vuur was bekend en werd nogmaals bevestigd toen beiden bij Mart Smeets aan tafel zaten tijdens de Tour de France eerder dit jaar.

Voor Eva was het gewoon een zoveelste uitdaging om eens met een van Nederlands beroemdste advocaten om te gaan en een beetje het "prinsesje" naast hem te kunnen spelen als zij beiden in het openbaar optraden. Voor Bram was zij gewoon het zoveelste "lekker wijf" dat jong was en waarmee hij kon pronken. Niet meer,niet minder.
pi_119002951
Nieuw programma voor Eva Jinek :P

Eva Jinek gaat een nieuw programma op Nederland 3 presenteren. Het gaat om Vrijdag met Vrienden, een show waarin de presentatrice een BN'er uitnodigt die zijn vrienden meeneemt.

Vrijdag met Vrienden wordt opgenomen in de North Sea Jazz Club in Amsterdam. Het format is een gezellige, volle kroeg met aan de stamtafel ongeveer drie tot vijf vrienden; van een beste vriend(in), tot een collega, of een studievriend(in).

Ja je bent gewoon lelijk en je hebt een dikke kont :7

Met de club bespreekt Eva het leven, de vriendschap en het werk. Het programma gaat over het succes en de weg daar naar toe. De uitzending wordt gelardeerd met beeldfragmenten van zaken en mensen die de hoofdgast inspireren.

Vrijdag met Vrienden is vanaf vrijdag 23 november te zien op Nederland 3 om 20.30 uur.

http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)voor-Eva-Jinek.dhtml

Ben benieuwd wanneer Bram langs mag komen als beste vriend van Eva _O-
  vrijdag 9 november 2012 @ 00:57:20 #37
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_119004193
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:41 schreef Tuinfluitert het volgende:

Bram Moszkowicz krijgt steun van een van zijn oud-cliënten. Willem Holleeder vindt de levenslange straf die de Raad van Discipline zijn voormalig advocaat heeft opgelegd buitenproportioneel zwaar. Dat schrijft hij in zijn Revu-column van deze week.
'Mocht Bram toch iets fout hebben gedaan, dan nog is het geen reden om hem levenslang van het tableau te schrappen', schrijft de Jordanees. 'Dat is geen straffen, maar het uitschakelen van een jaloersmakend bekende collega.'

http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)wicz-in-column.dhtml

Willem Holleeder heeft een wekelijkse column in de Nieuwe Revu
[ afbeelding ]
_O-
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 9 november 2012 @ 05:09:25 #38
366229 Oldie57
Neoliberalisme Macht Frei
pi_119005081
quote:
13s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:20 schreef Staal het volgende:
Mr. Moszkowicz probeerde bij zijn vriendjes bij Boulevard even doodleuk Gwennett Martha als slachtoffer weg te zetten.

Echt, dan heb je lef hoor. Martha is namelijk de vermeende opvolger van Holleeder in dat circuit. Het is een smeerlap eerste klas.

Maar nee, Martha is eveneens een slachtoffer, aldus Brammetje. RTL Boulevard is geen rechtszaal he dit wordt als objectief zomaar even de wereld in geholpen.
Gadverdamme. Wat een viezerik is die Bram. :r. Ik vind dit veel erger dan het schandaal dat speelt rondom Bram Moszkowicz zelf. Zo interessant is dat namelijk niet eens. Manische zakkenvuller.
Bram is een narcistische engerd.
pi_119010869
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 13:31 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat een kneuzen TT :')
Hard is de achterliggende waarheid.
pi_119051722
quote:
6s.gif Op donderdag 8 november 2012 23:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nieuw programma voor Eva Jinek :P

Eva Jinek gaat een nieuw programma op Nederland 3 presenteren. Het gaat om Vrijdag met Vrienden, een show waarin de presentatrice een BN'er uitnodigt die zijn vrienden meeneemt.

Vrijdag met Vrienden wordt opgenomen in de North Sea Jazz Club in Amsterdam. Het format is een gezellige, volle kroeg met aan de stamtafel ongeveer drie tot vijf vrienden; van een beste vriend(in), tot een collega, of een studievriend(in).

[ afbeelding ]
Ja je bent gewoon lelijk en je hebt een dikke kont :7

Met de club bespreekt Eva het leven, de vriendschap en het werk. Het programma gaat over het succes en de weg daar naar toe. De uitzending wordt gelardeerd met beeldfragmenten van zaken en mensen die de hoofdgast inspireren.

Vrijdag met Vrienden is vanaf vrijdag 23 november te zien op Nederland 3 om 20.30 uur.

http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)voor-Eva-Jinek.dhtml

Ben benieuwd wanneer Bram langs mag komen als beste vriend van Eva _O-
Reken maar van niet wat madam wil niet haar privé leven met de rest van Nederland delen.
Iets dat zij trouwens wel wil dat anderen dat doen omdat het dan vanuit een journalistiek ( en dus
verantwoord) oogpunt is. BS natuurlijk maar zo zie je hoe hypocriet ook zij is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2012 13:27:41 ]
  Moderator zondag 18 november 2012 @ 17:41:45 #41
9859 crew  Karina
Woman
pi_119349118
Binnenkort een interview in de Linda van Eva met Bram?

De relatie tussen Eva Jinek en Brma Moszkowicz begon toen de eerste de tweede interviewde voor Linda, de glossy van Linda de Mol. In een van de komende nummers neemt Linda de Ex als thema, dus lijkt het de redactie van het magazine wel leuk om Eva Bram nog eens een keertje te laten interviewen…
Bron en de rest van het artikel.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_119349232
quote:
99s.gif Op zondag 18 november 2012 17:41 schreef Karina het volgende:
Binnenkort een interview in de Linda van Eva met Bram?

De relatie tussen Eva Jinek en Brma Moszkowicz begon toen de eerste de tweede interviewde voor Linda, de glossy van Linda de Mol. In een van de komende nummers neemt Linda de Ex als thema, dus lijkt het de redactie van het magazine wel leuk om Eva Bram nog eens een keertje te laten interviewen…
Bron en de rest van het artikel.
Wel humor...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_119356750
Leuk, al die artikelen op ZijOnline over Bram :P
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  maandag 19 november 2012 @ 17:09:01 #44
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_119390750
Moszkowicz wilde praten maar Witteman liet liefdesbreuk links liggen :D

Paul Witteman koos er bewust voor om Bram Moszkowicz niet naar zijn relatiebreuk met Eva Jinek te vragen, toen die op 30 oktober te gast was in zijn programma Pauw & Witteman. Aan de VARAgids vertelt hij: 'We besloten ons te concenteren op zijn andere relatie, die met zijn cliënten.'

De uitzending van Pauw en Witteman, waarin de geplaagde advocaat zijn opwachting maakte, was de op een na best bekeken uitzending ooit. Volgens Witteman was het niet zo dat er geen vragen over de stukgelopen relatie met Eva gesteld mochten worden, integendeel. 'De advocaat liet vooraf weten dat hij er graag over wilde praten. Dan kon hij vertellen dat er geen sprake was van een zinkend schip, laat staan van een rat.' Hij benadrukte: 'Zo is Eva niet.' ;( _O-

Hoewel Witteman Moszkowicz geloofde, vond hij het niet interessant genoeg om het liefdesleven van Moszkowicz onder de loep te nemen. De breuk tussen de advocaat en de blonde presentatrice kwam aan het licht, de dag voordat de tuchtraad bepaalde dat Moszkowicz zijn beroep van advocaat niet langer mocht uitoefenen.

Pas na de uitzending werd intern de vraag gesteld of de relatie in de uitzending aan bod had moeten komen, vertelt Witteman aan de gids. 'Minstens één van onze redactrices was bij toeval al weken op de hoogte van de breuk maar vond ons programma terecht niet het juiste podium om dit 'nieuws' te brengen.' Daar werd anders over gedacht toen er een persbericht over de stukgelopen liefde naar buiten kwam. 'Was dat niet erg toevallig, de dag voor de uitspraak van de tuchtraad?'

http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)k-links-liggen.dhtml

Bram liegt zelfs als hij fluit :P
pi_119570341
Jinek doet het beter in de ochtend dan in de avond :D

http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)an-in-de-avond.dhtml

Zou Bram van ochtendsex houden :?
  † In Memoriam † zaterdag 24 november 2012 @ 13:39:11 #46
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_119570566
quote:
6s.gif Op maandag 19 november 2012 17:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
Moszkowicz wilde praten maar Witteman liet liefdesbreuk links liggen :D
Paul Witteman koos er bewust voor om Bram Moszkowicz niet naar zijn relatiebreuk met Eva Jinek te vragen, toen die op 30 oktober te gast was in zijn programma Pauw & Witteman.

'Minstens één van onze redactrices was bij toeval al weken op de hoogte van de breuk maar vond ons programma terecht niet het juiste podium om dit 'nieuws' te brengen.'
Op 30 oktober wás het ook al geen nieuws meer. RTL Boulevard klapte op 29 oktober al uit de school.
  dinsdag 27 november 2012 @ 20:52:58 #47
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_119687169
'Schuld Moszkowicz veel groter' :D

Advocaat Bram Moszkowicz heeft een veel grotere schuld bij de Belastingdienst dan tot nu toe bekend was. De fiscus heeft vorige week een extra hypotheekrecht van 1,5 miljoen euro gekregen op het kantoorpand van Moszkowicz aan de Herengracht in Amsterdam . Daarmee komt de totale schuld op 2,6 miljoen.

Dat ontdekte het tv-programma Nieuwsuur in gegevens van het Kadaster.

De fiscus had al twee hypotheken gevestigd van in totaal 1,1 miljoen. Zo kan de Belastingdienst de schulden van Moszkowicz innen via de verkoop van zijn pand, mocht deze zijn achterstallige betalingen en boetes niet kunnen betalen.

www.telegraaf.nl

Titel klopt dus toch :7
pi_119699908
http://www.scribd.com/doc(...)-Hyp3-Dl-64481-Nr-51

Hypotheekakte inzien doen we daar dus :7

En daarin lezen we dat het drama nog groter is :D

De derde hypotheek is niet alleen 1,5 miljoen aan hoofdsom maar ook nog eens 375.000¤ aan boetes en rentes dus total 1.875.000.00 ¤ :P

En de belastingdienst reserveert gelijk nog maar even het recht op een vierde hypotheek van 500.000,00 ¤ op een pand in maastricht :D

Totaal 2.375.000 ¤ euro dus extra boven op de al grootte hypotheek van 1.000.000,00 ¤ die ze al hadden als belastingdienst

Totale zekerheidsstelling richting belastingdienst is dus 3.375.000,00 ¤ :D :D

Bram is dus hartstikke failliet alleen weet hij het zelf nog niet :|W of wil het niet weten :')
  woensdag 28 november 2012 @ 06:50:15 #49
225540 Pugg
Friends forever
pi_119700005
quote:
Bram is dus hartstikke failliet alleen weet hij het zelf nog niet :|W of wil het niet weten :')
Hij gelooft alleen zijn eigen gecreëerde waarheid :r
pi_119700059
Maand of twee terug had ik verwacht dat ze Bram tegen deze tijd wel levenloos in z'n bad zouden hebben aangetroffen, maar de beste man is een echte doorzetter die geen schaamte kent.
  woensdag 28 november 2012 @ 08:12:32 #51
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_119700460
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 07:09 schreef psychosomatic het volgende:
Maand of twee terug had ik verwacht dat ze Bram tegen deze tijd wel levenloos in z'n bad zouden hebben aangetroffen, maar de beste man is een echte doorzetter die geen schaamte kent.
enkel alleen al die gedachte vindt bram abject en infaam
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  † In Memoriam † woensdag 28 november 2012 @ 17:41:58 #52
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_119717784
Ik denk wel dat Justitie al verkneukelend wat ouwe rekeningen met hem vereffend. :Y
pi_119725475
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 06:50 schreef Pugg het volgende:
Hij gelooft alleen zijn eigen gecreëerde waarheid :r
:Y Dat blijkt :D
Bram Moszkowicz ontkent problemen belastingdienst :')

Onlangs kwam het bericht in de media dat Bram Moszkowicz weer problemen met de belastingdienst had, maar volgens de hoofdrolspeler zelf klopt dat helemaal niet.

"Dat is onzin", zegt Bram in RTL Boulevard. "Want we hebben het over dezelfde zaak en daar heb ik een schikking getroffen met de belasting. Het was misschien wel netjes geweest als Nieuwsuur me even had gebeld. Ik heb altijd begrepen dat je hoor en wederhoor moet toepassen, maar dat gebeurt niet in deze zaak."

http://www.destentor.nl/n(...)belastingdienst-.ece

Kop in het zand Bram :|W
pi_119750192
Hof beslist in 2013 over toekomst Moszkowicz

Het Hof van Discipline voor advocatentuchtrecht besluit volgend jaar over het lot van advocaat Bram Moszkowicz. Dat meldt de NOS.

Moszkowicz werd door de Raad van Discipline geroyeerd omdat hij zijn cliënten niet goed zou hebben behandeld. Tegen zes uitspraken ging de advocaat in beroep. Nu is bekend geworden dat de zaak dient in februari, maart of april van vorig jaar, afhankelijk van de tijd die de voorbereidingen in beslag nemen.

Moszkowicz heeft beroep ingesteld tegen zes beslissingen van de raad, die betrekking hadden op zes klachten. De klagers krijgen de kans hier schriftelijk op te reageren. Pas daarna volgt de mondelinge behandeling bij het hof.. Drie rechters en twee advocaten beoordelen de klachten dan opnieuw.

Vorige maand werd Moszkowicz voor het leven geroyeerd. De raadsman heeft onder andere vele duizenden euro's aan contant geld aangenomen, voorschotten van cliënten niet terugbetaald, de administratie was niet op orde en hij deed niets om zijn vakkennis op peil te houden, zo oordeelde de Raad van Discipline.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)mst-Moszkowicz.dhtml

Bram je hebt nog 6 maanden om 3.5 miljoen euro's te verdienen :P
Laat de koffers maar komen _O-
  zaterdag 1 december 2012 @ 19:34:03 #55
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_119820093
Eva Jinek huurt appartement in de buurt van Bram

Eva Jinek heeft een appartement gehuurd in Amsterdam. Het is in de buurt van het huis van haar ex Bram Moszkowicz.

Volgens Bekendeburen.nl huurt Eva het stulpje sinds 21 september j.l.
Daarmee wordt gelijk duidelijk dat Bram en Eva inderdaad in september al uit elkaar waren. Iets wat zij toen hardnekkig ontkenden. :')

Het appartement heeft twee kamers, waaronder een slaapkamer en een badkamer met bad en douche. Parkeerproblemen heeft ze niet, want er is een inpandige parkeergarage.

De maandelijkse huur die Eva moet betalen bedraagt 1750 euro per maand. De totale woonoppervlakte bedraagt 87 vierkante meter, afgezien van de inpandige berging

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)buurt-van-Bram.dhtml

Altijd handig voor Bram kan hij als hij zin heeft even langswippen :7 _O-
  maandag 3 december 2012 @ 16:52:46 #56
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_119884924
Dramaserie over leven familie Moszkowicz :D

Er komt een vierdelige dramaserie over het leven van de advocatenfamilie Moszkowicz. Dat nieuws bevestigt producent Dutch Mountain Movies vandaag.

De serie vertelt het verhaal over de opkomst van het familie-imperium, melden de makers. Vanaf de grond bouwt de jonge Max Moszkowicz een advocatenimperium dat in het naoorlogse Nederland zijn weerga niet kent. Daarnaast sticht hij een hecht gezin. Max en zijn zoons trotseren samen de wereld, maar de vanzelfsprekende loyaliteit van de zoons aan hun vader en aan elkaar, wordt van binnenuit ondermijnd. Is het imperium hiertegen bestand?

De vaststaande feiten en gebeurtenissen over de familiegeschiedenis van de Moszkowiczen vormen de basis voor het scenario, dat op dit moment geschreven wordt. Het wordt een zogenaamd faction-verhaal; een mengvorm tussen gefundeerde feiten en speculatieve toevoegingen.

Hein Schütz en Alma Popeyus (Eileen, De Enclave, Het Offer, Deadline) zijn de schrijvers van het script. Pim van Hoeve (Bernhard, Schavuit van Oranje en Beatrix, Oranje onder Vuur), doet de regie.

'Het is nog niet bekend wie de rollen gaan vervullen,' meldt de producent. Naar verwachting wordt de dramaserie eind volgend jaar opgenomen en het jaar daarop uitgezonden

http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)lie-Moszkowicz.dhtml

Ben benieuwd hoeveel koffers met geld we te zien krijgen :P
En Eva speelt zichzelf O-)
  maandag 3 december 2012 @ 20:57:15 #57
14505 OProg
A Life in Music
pi_119895613
Toch geeft het een vreemd gevoel, dit soort drama maken over mensen die nog in leven zijn.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  Moderator / Miss SHO maandag 3 december 2012 @ 21:51:45 #58
22592 crew  Ole
pi_119898483
Gebeurt toch ook over de Koninklijke familie?
  maandag 3 december 2012 @ 21:52:33 #59
14505 OProg
A Life in Music
pi_119898530
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 21:51 schreef Ole het volgende:
Gebeurt toch ook over de Koninklijke familie?
En daar heb ik eig ook een vreemd gevoel bij.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  maandag 3 december 2012 @ 22:18:38 #60
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_119900011
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 21:52 schreef OProg het volgende:

[..]

En daar heb ik eig ook een vreemd gevoel bij.
Ik zie overeenkomsten ;)

Buiten de deur neuken, geen belasting betalen en contant geld aannemen oO/
  Moderator / Miss SHO maandag 3 december 2012 @ 22:21:57 #61
22592 crew  Ole
pi_119900162
:D
pi_120234052
Tuchtrechter tikt Moszkowicz weer op de vingers :D

Advocaat Bram Moszkowicz is opnieuw veroordeeld door de tuchtrechter. De Raad van Discipline in Amsterdam legde hem woensdag een waarschuwing op wegens het beledigen van rechter Marcel van Oosten.

Van Oosten was de voorzitter van de rechtbank in het proces tegen PVV-leider Geert Wilders. Vorig jaar noemde Moszkowicz hem in een interview in De Telegraaf 'krampachtig' en 'humorloos' en zei hij dat de rechter 'kennelijk van bovenaf' was 'volgestopt' met opdrachten.

De advocaat gaat met die uitspraken te ver, vindt de raad en verklaarde de klacht van de deken van de Amsterdamse Orde van Advocaten Germ Kemper gegrond.

Eind oktober verbood de raad Moszkowicz in een andere tuchtzaak het advocatenvak nog langer uit te oefenen. Kemper had in die zaak geklaagd over het stelselmatig niet naleven van de regels voor de beroepsgroep, waaronder het melden van contante betalingen boven de 15.000 euro. Moszkowicz is tegen die uitspraak in beroep gegaan. Of hij dat in de beledigingszaak ook doet, is nog onduidelijk. Hij was woensdag niet aanwezig bij de uitspraak.

Kritiek
Kritiek leveren op een rechter mag, oordeelt de raad, maar niet onbeperkt. Advocaten beloven bij hun beëdiging eerbied voor de rechterlijke autoriteiten en persoonlijke aanvallen zijn uit den boze. Moszkowicz heeft zich daaraan wel schuldig gemaakt, vindt de tuchtrechter. De advocaat heeft met zijn uitlatingen bij 'de gemiddelde krantenlezer onmiskenbaar de indruk gewekt dat de onafhankelijkheid en integriteit' van rechter Van Oosten ter discussie werden gesteld.

De opgelegde waarschuwing is de lichtste maatregel die de raad ter beschikking staat. Het in oktober uitgesproken beroepsverbod gaat pas in als de tuchtrechter in hoger beroep (Hof van Discipline) dit bekachtigt. Moszkowicz liep in het verleden eerder tegen veroordelingen van de raad op.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-op-de-vingers.dhtml

_O- Dit is nou pas carriere maken :|W
  † In Memoriam † woensdag 12 december 2012 @ 17:29:42 #63
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_120235865
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 20:57 schreef OProg het volgende:
Toch geeft het een vreemd gevoel, dit soort drama maken over mensen die nog in leven zijn.
De opnames zijn pas over een jaar. Er kan natuurlijk nog van alles gebeuren. 8-)
pi_120757916
Eva Jinek blijft haar killheid behouden maar ontdooit gelukkig steeds meer.

Evan Jinek heeft de grootste lol met Gordon
  vrijdag 4 januari 2013 @ 08:14:12 #65
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_121140426
Vanavond NL 1 vijf jaar later met Bram :7 om 23:05
Eens kijken of hij nog zo positief is over Eva :P
  † In Memoriam † vrijdag 4 januari 2013 @ 16:00:32 #66
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121155680
* Cynix ® gaat kijken. :Y
Hopelijk wordt het wel iets interessanter dan gisteren met Ronald Plasterk. Die was saai. Maar ok, dat wisten we eigenlijk al van tevoren.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:27:24 #67
225540 Pugg
Friends forever
pi_121156878
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:00 schreef Cynix ® het volgende:
* Cynix ® gaat kijken. :Y
Hopelijk wordt het wel iets interessanter dan gisteren met Ronald Plasterk. Die was saai. Maar ok, dat wisten we eigenlijk al van tevoren.
Waarom is dat nu weer saai?
Die man heeft meer fatsoen in zijn linker pink dan Bram in zijn hele lichaam.
  † In Memoriam † vrijdag 4 januari 2013 @ 16:36:07 #68
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121157346
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:27 schreef Pugg het volgende:
Waarom is dat nu weer saai?
Die man heeft meer fatsoen in zijn linker pink dan Bram in zijn hele lichaam.
Oh ja, fatsoenlijk was-ie wel. En saai is misschien niet het juiste woord. Doorgeslagen politiek correct dan.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 20:19:56 #69
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_121166402
Bram Moszkowicz heeft 'last van bekend zijn'

Als Bram Moszkowicz een ding in zijn leven zou kunnen veranderen, dan zou hij geen bekende Nederlander meer willen zijn. In het NTR-programma '5 jaar later', dat vanavond weer start, verklaart hij: 'Omdat ik er zakelijk en privé last van heb'.

Moszkowicz antwoordt daarmee op een vraag van presentator Jeroen Pauw. In het programma blikken Pauw en verschillende gasten op een interview dat vijf jaar geleden met dezelfde persoon werd opgenomen. Dit seizoen komen onder anderen Freek de Jonge, Matthijs van Nieuwkerk en dus Bram Moszkowicz voorbij. Volkskrant.nl bekeek de uitzending met de advocaat vast.

In de aflevering praat Moszkowicz uitgebreid over het mogelijk einde van zijn functie als advocaat. In oktober werd de advocaat door de Raad van Discipline uit zijn ambt gezet, onder meer omdat hij de regels omtrent contante betalingen zou hebben geschonden en omdat zijn bijscholing niet op orde zou zijn. Dit voorjaar zal het Hof van Discipline het hoger beroep behandelen.

Moszkowicz erkent tegenover Jeroen Pauw dat hij 'natuurlijk ook fouten heeft gemaakt'. Hij volgt inmiddels een bijscholingscursus: 'Ik ben mijn punten aan het halen.'

Maar er waren meer tegenslagen voor Moszkowicz: de Belastingdienst legde vorig jaar ook een extra hypotheek van 1,5 miljoen op zijn kantoorpand. 'Ik weet waarom de Belastingdienst bij mij is gekomen', verklaart Moszkowicz daarover. Hij laat overigens ook weten dat de breuk met presentatrice Eva Jinek niet kwam door de problemen waar hij mee te kampen kreeg. Hij noemt Eva als iemand die in dergelijke situaties juist achter hem zou staan.

5 Jaar Later (NTR) wordt vrijdagavond 4 januari uitgezonden op Nederland 1, 23.05 - 00.00 uur.

http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)an-bekend-zijn.dhtml

:r ijdelheid kent geen grenzen ;)
  vrijdag 4 januari 2013 @ 23:16:15 #70
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_121174488
In mei is er duidelijkheid of hij nog advocaatje mag spelen *O*
  vrijdag 4 januari 2013 @ 23:18:25 #71
15080 static
pi_121174583
Hij heeft het moeilijk. ;(
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 4 januari 2013 @ 23:27:09 #72
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_121175033
Hij ziet zijn vader nog elke zondag nog :|W
Hij liegt en dat weet ik 100% zeker uit zeer betrouwbare bron :7
Broer heeft dus gelijk :7
  zaterdag 5 januari 2013 @ 00:01:26 #73
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_121176692
En afgelopen :P
Jeroen: Was het onprettig :?
Bram: Nee helemaal niet O-) _O-
Wat kan Bram liegen zeg :r
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2013 @ 00:02:41 #74
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121176762
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 23:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zijn vader is erg ziek (en herkent hem misschien niet eens).
En die broer schijnt zelf niet helemaal te sporen.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 00:18:43 #75
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_121177446
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 00:02 schreef Cynix ® het volgende:
Zijn vader is erg ziek (en herkent hem misschien niet eens).
En die broer schijnt zelf niet helemaal te sporen.
In dit geval is Bram de leugenaar ;) Netzoals zijn kinderen die ziet hij ook nooit meer ;)
Enige wat hij wel nog steeds doet is zijn lul achterna lopen :7

Zijn vader had niet voor niks een lingerie winkel voordat hij advocaat werd ;)
  zaterdag 5 januari 2013 @ 00:29:25 #76
176471 oh-oh
pi_121177933
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 00:18 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

In dit geval is Bram de leugenaar ;) Netzoals zijn kinderen die ziet hij ook nooit meer ;)
Enige wat hij wel nog steeds doet is zijn lul achterna lopen :7

Zijn vader had niet voor niks een lingerie winkel voordat hij advocaat werd ;)
Wat een larie :')
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 5 januari 2013 @ 00:38:19 #77
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_121178364
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 00:29 schreef oh-oh het volgende:
Wat een larie :')
Want jij bent beter geinformeerd :? Of anders voorgelogen door Bram :P
  zaterdag 5 januari 2013 @ 00:40:11 #78
176471 oh-oh
pi_121178437
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat jij beter geinformeerd bent dan ik.
( Groucho Marx )
pi_121179445
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 23:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
In mei is er duidelijkheid of hij nog advocaatje mag spelen *O*
Zekerheid, maar kan je nu al vertellen dat die kans verkeken is.
pi_121179548
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 23:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
Volgens mij is dat sinds enkele maanden pas weer het geval. Heb ik verder geen oordeel over overigens. Schijnt een vrij ondankbare en pijnlijke taak te zijn om als familie voor dementerende ouderen te zorgen of ze zelfs maar regelmatig te bezoeken.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 02:24:47 #81
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_121182108
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 01:03 schreef psychosomatic het volgende:
Zekerheid, maar kan je nu al vertellen dat die kans verkeken is.
*O* *O* *O* *O* *O* *O*
_O_ _O_ _O_
Eindelijk
pi_121190674
En jullie denken dat als Bram advocaat af is hij geen ander beroep met een juridisch gehalte kan uitoefenen? :|W
Hij kan dan nog altijd als jurist (juridisch adviseur) aan de slag en zich flink laten betalen.
I.i.g. is hij van allerlei regeltjes af waar een advocaat zich aan dient te houden.

M.a.w hij wordt er zelfs beter van. :Y

Maar terugkomend op het vertrek van Eva:

Wie gisteravond het interview met Jeroen Pauw heeft gezien zag wel dat hij nog steeds aangedaan is door het vertrek van Eva Jinek.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2013 14:24:34 ]
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2013 @ 15:02:10 #83
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121191994
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 14:22 schreef Iwanius het volgende:
Wie gisteravond het interview met Jeroen Pauw heeft gezien zag wel dat hij nog steeds aangedaan is door het vertrek van Eva Jinek.
Hij zou niet de eerste zijn die aangedaan is na het stuklopen van een relatie. Wellicht heeft-ie zelfs van haar gehouden.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 15:17:55 #84
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_121192508
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 15:02 schreef Cynix ® het volgende:

Hij zou niet de eerste zijn die aangedaan is na het stuklopen van een relatie. Wellicht heeft-ie zelfs van haar gehouden.
Hij zei zelfs dat hij van de moeder van zijn kinderen houdt :) Laat staan nog van Eva ook!
  zondag 6 januari 2013 @ 03:25:47 #85
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_121219856
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 14:22 schreef Iwanius het volgende:
En jullie denken dat als Bram advocaat af is hij geen ander beroep met een juridisch gehalte kan uitoefenen? :|W
Hij kan dan nog altijd als jurist (juridisch adviseur) aan de slag en zich flink laten betalen.
I.i.g. is hij van allerlei regeltjes af waar een advocaat zich aan dient te houden.

M.a.w hij wordt er zelfs beter van. :Y

Maar terugkomend op het vertrek van Eva:

:') :D :')
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  dinsdag 8 januari 2013 @ 13:37:47 #86
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_121308668
Tuchtklacht Estelle Cruijff tegen Moszkowicz

*O* *O*
En het hoger beroep dient 21 februari _O_
Los van dat vraagt Estelle haar nieuwe advocaat om onmiddelijke schorsing *O*
1500¤ reiskosten berekenen voor Herengracht > Amstel hotel 8)7 :r
  dinsdag 8 januari 2013 @ 13:44:06 #87
15080 static
pi_121308931
  dinsdag 8 januari 2013 @ 14:00:27 #88
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_121309557
Zojuist ff uitgerekend wat een taxi kost van kantoor Bram naar Amstel hotel :D

De afstand bedraagt 1.5 km

De duur van de rit is ongeveer 6 min. bij normale omstandigheden.

Aantal personen max 4

Maximaal tarief 7.40 euri :D

Dus 7.40 plus 6 minuten a 500/ per uur is 50 maakt een totaal van 57.40 euro

En niet 1500 :r

http://www.taxiprijsberekenen.nl/#
  † In Memoriam † dinsdag 8 januari 2013 @ 14:03:54 #89
43556 miss_dynastie
pi_121309680
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:00 schreef ikweethetookniet het volgende:

Aantal personen max 4

Voor zover ik weet breng je of je tijd, of de werkelijke kosten in rekening, niet allebei.
Ik zou denken dat 'ie zo een kwartier verder is, hij moet ook weer terug naar kantoor, dus 1/2 uur per keer. Zes besprekingen zullen ze toch wel gehad hebben? Dan ben je er dus al....
  dinsdag 8 januari 2013 @ 14:11:39 #90
176471 oh-oh
pi_121309970
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:00 schreef ikweethetookniet het volgende:

Aantal personen max 4

:') Dat gaat toch gewoon aan uurtarief niet aan taxikosten.
( Groucho Marx )
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:27:15 #91
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_121332761
Albert Verlinde furieus op Estelle en raadsman _O-

Albert Verlinde heeft zich dinsdag woedend uitgelaten over de insinuaties van Nico Meijering, de raadsman van Estelle Cruijff.

Albert Verlinde nam het dinsdag op voor Moszkowicz. ''Dat de nieuwe advocaat een persoonlijke vete wil uitvechten met Bram Moszkowicz moet hij zelf weten, maar hoe durft hij te suggereren dat Bram tips doorspeelt aan RTL Boulevard en De Telegraaf”, riep hij in RTL Boulevard.

''Als wij tijdens uitzendingen discussies aan tafel hadden over Badr Hari en Estelle, wilde Moszkowicz niets zeggen en dat zegt al genoeg. Ik steek ervoor mijn hand in het vuur, want ik weet zeker dat Moszkowicz nooit heeft geklikt over Estelle.''

Verlinde is ook boos op het NRC Handelsblad. Hij overweegt een klacht in te dienen bij de Raad voor de Journalistiek omdat het artikel, zonder wederhoor te plegen bij Boulevard, is geplaatst. Daarnaast wil hij een brief schrijven aan de deken van de Amsterdamse Orde van Advocaten en het op deze manier opnemen voor Bram Moszkowicz.

http://www.telegraaf.nl/p(...)st_op_Estelle__.html

Albert is niet goed snik :r
  woensdag 9 januari 2013 @ 00:08:54 #92
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2013 @ 04:49:37 #93
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121340774
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik geloof zeker dat Albert niet al te snik is, maar óf hij bluft, omdat het waarschijnlijk toch niet te bewijzen is dat Mosko uit de school klapte, óf hij spreekt de waarheid en Mosko wist zaken (Estelle) en schnabbel (RTL) gescheiden te houden.
Hoe weten wij ook alweer precies wat de waarheid is? :o
  woensdag 9 januari 2013 @ 07:32:51 #94
225540 Pugg
Friends forever
pi_121341241
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:27 schreef ikweethetookniet het volgende:

Albert Verlinde heeft zich dinsdag woedend uitgelaten over de insinuaties van Nico Meijering, de raadsman van Estelle Cruijff.

Albert Verlinde nam het dinsdag op voor Moszkowicz. ''Dat de nieuwe advocaat een persoonlijke vete wil uitvechten met Bram Moszkowicz moet hij zelf weten, maar hoe durft hij te suggereren dat Bram tips doorspeelt aan RTL Boulevard en De Telegraaf”, riep hij in RTL Boulevard.

''Als wij tijdens uitzendingen discussies aan tafel hadden over Badr Hari en Estelle, wilde Moszkowicz niets zeggen en dat zegt al genoeg. Ik steek ervoor mijn hand in het vuur, want ik weet zeker dat Moszkowicz nooit heeft geklikt over Estelle.''

Verlinde is ook boos op het NRC Handelsblad. Hij overweegt een klacht in te dienen bij de Raad voor de Journalistiek omdat het artikel, zonder wederhoor te plegen bij Boulevard, is geplaatst. Daarnaast wil hij een brief schrijven aan de deken van de Amsterdamse Orde van Advocaten en het op deze manier opnemen voor Bram Moszkowicz.

http://www.telegraaf.nl/p(...)st_op_Estelle__.html

Wat een vreselijk mens is het toch maar het klopt dus , soort zoek soort.
(valse mensen)
pi_121521160
Moskowitz, Gordon,

Ze heeft wel een goede smaak wat betreft mannen. :')
  † In Memoriam † zondag 13 januari 2013 @ 21:10:53 #96
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121521833
Met Gordon heeft ze toch verder niks, behalve een talkshow? :? :o
pi_121584065

Dit is d' r, ze ging dus eerst met de ex van Caroline Tensen.
pi_121584339
Oh jeetje, dat ik het zelfs maar denk :X
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121585145
In 2010 werd dit al geschreven: 'Een buurvrouw van Gaby Hingst, de vrouw van de vermoordde advocaat Evert, meldde ons al eens dat Bram zijn Range Rover bij haar voor de deur stationeerde om Gaby ‘even te bezoeken.’ '
Dromen zijn voorgevoelens van dingen die je in staat bent daadwerkelijk te verwerkelijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')