Gestopt? Afgestudeerd?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:52 schreef Mojo-Jojo het volgende:
Laat ik, nu ik dit topic ontdek, even vermelden dat ik sinds afgelopen zondag geen rechten meer studeer.
paxquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:32 schreef H-D het volgende:
Overigens wie heeft de Vermande in de OP veranderd in de Kluwer?!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:32 schreef H-D het volgende:
Vermande is baas.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:59 schreef deman13 het volgende:
Kluwer werkt prima. Maar wat je niet hebt gehad kan je natuurlijk ook niet missen.
quote:
mooiste aan de vnw vind ik wel die artikelnummers link en rechtsboven op de pagina. maakt zoeken chillerquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:14 schreef H-D het volgende:
[..]
Niet mijn posts verkrachten!er is maar één wettenbundel...de Vermande.
Waarom gebruiken dan zoveel studenten en zelfs docenten Kluwer? Nou?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:14 schreef H-D het volgende:
[..]
Niet mijn posts verkrachten!er is maar één wettenbundel...de Vermande.
docenten heb ik nooit kluwer zien gebruikenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Waarom gebruiken dan zoveel studenten en zelfs docenten Kluwer? Nou?
Oke, eentje dan. Maar de meerderheid had volgens mij de loyens en loef bundelquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Niet de dikke bundels nee, maar doorgaans toch wel de specifieke bundels. Van Kluwer uiteraardquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
docenten heb ik nooit kluwer zien gebruiken
Owning a Vermande is just a sign of exquisite taste. To show the world you don't just run with the pack.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hipsterquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:19 schreef H-D het volgende:
[..]
Owning a Vermande is just a sign of exquisite taste. To show the world you don't just run with the pack.
Lolo Burgerlijke bundel is ook wel handig jaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oke, eentje dan. Maar de meerderheid had volgens mij de loyens en loef bundel
Ieder zo z'n ding he.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:32 schreef H-D het volgende:
Toch maar niet je Frans etaleren?quote:
Nee:P ik ben naar een franse film aan het kijken ookquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Toch maar niet je Frans etaleren?
Ik zag het wel![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:30 schreef H-D het volgende:
[..]
Nee:P ik ben naar een franse film aan het kijken ookdus ik dacht even van oh dat is leuk maar toen dacht ik doe normaal man
hipsterquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:30 schreef H-D het volgende:
[..]
Nee:P ik ben naar een franse film aan het kijken ookdus ik dacht even van oh dat is leuk maar toen dacht ik doe normaal man
Ik ben gewoon koos vriendloosquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:53 schreef deman13 het volgende:
Ik ben lekker ziek thuis, voor de verandering.
Hihi ik ben motortopic een beetje aan het trollenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:55 schreef deman13 het volgende:
Als je maar internet-vriendjes hebt dan, dat kan ook.
Lijkt je mij een gezellige jongen dan dus?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik wil nog steeds eens bier met jou drinken
Sowiesoquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:58 schreef H-D het volgende:
[..]
Lijkt je mij een gezellige jongen dan dus?
Dat ik motor over een vrouw zou kiezen, tenzij het Doutze kroes of emma watson is. Ik heb al een vriendin, moet er niet aan denken, 2 vrouwenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:58 schreef deman13 het volgende:
Haha, doe ik soms ook wel eens in het drugsforum.
FOKKERS MET EEN VRIENDINNNNNNNquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat ik motor over een vrouw zou kiezen, tenzij het Doutze kroes of emma watson is. Ik heb al een vriendin, moet er niet aan denken, 2 vrouwen
Achja, hoe sneller dat diploma op zak is hoe beter.. ik moet eens gaan solliciteren voor een stageplekquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:59 schreef deman13 het volgende:
Over 3 weken alweer tentamens. Schrikbarend.
Zo is het maar net. Wel jammer dat dat weekend voor de tentamens precies een heel gaaf feestje is wat ik eigenlijk niet kan missen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Achja, hoe sneller dat diploma op zak is hoe beter.. ik moet eens gaan solliciteren voor een stageplek
Als je tentamen afhangt van leren op zondag of op half vermogen brak zijn en een beetje bladeren...quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:01 schreef deman13 het volgende:
[..]
Zo is het maar net. Wel jammer dat dat weekend voor de tentamens precies een heel gaaf feestje is wat ik eigenlijk niet kan missen.
je gaat je tentamen opdrinken?quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:05 schreef deman13 het volgende:
Nouja, het feestje duurt tot 8 uur. Vandaar.![]()
Ik ga overigens niet, verstandig als ik ben. Eerste tentamenweek wil ik wel even soldaat maken.
Verstandige knul ^^quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:05 schreef deman13 het volgende:
Nouja, het feestje duurt tot 8 uur. Vandaar.![]()
Ik ga overigens niet, verstandig als ik ben. Eerste tentamenweek wil ik wel even soldaat maken.
Beterschap ( Luuk right?) !quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:46 schreef deman13 het volgende:
Nee, want ik ben ziek.
Ik ga nu mijn welverdiende nachtrust benutten. Fijne avond nog.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:32 schreef H-D het volgende:
[..]
Kijk ik doe wel aan zelfreflectie enzo
Wat een paar Kluwerbundels in de OP al wel niet losmaakt bij mensenquote:
Afgestudeerd. Iets langer (1 maand) dan standaard maar geen noemenswaardige vertraging.quote:
Bedankt voor je antwoord, maar ik ben er net achtergekomen dat het antwoord zo geformuleerd moet worden: Wettelijke strafbepaling is een wet in materiële zin, dus ook een lager orgaan, in dit geval de college BW mag straffen opstellen.Provinciale staten mag dit ook doen.quote:
Dit is toch gewoon:quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:35 schreef ErikHoevenaars het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord, maar ik ben er net achtergekomen dat het antwoord zo geformuleerd moet worden: Wettelijke strafbepaling is een wet in materiële zin, dus ook een lager orgaan, in dit geval de college BW mag straffen opstellen.Provinciale staten mag dit ook doen.
Hoe komen zij hierbij?
Ik ben dan immers ook net begonnen en zoals ik al zei kan ik het ook fout hebben. Dank voor de opheldering.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:42 schreef Speedy_T het volgende:
Het antwoord ligt gewoon in het artikel dat Glowmouse postte. Lid 2 sub e.
Overigens klopt jouw redenatie ook niet Deman. Een AMVB is ook een wet in materiële zin en werkt wel degelijk op landelijk niveau. Wetgevende bevoegdheid moet je ook altijd kunnen onderbouwen ogv de wet en niet op dit soort ezelsbruggetjes
Oh. Als ik dit artikel lees, dan blijkt hieruit dat de College van BW juist geen bevoegdheid heeft om strafbepalingen op te stellen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:42 schreef Speedy_T het volgende:
Het antwoord ligt gewoon in het artikel dat Glowmouse postte. Lid 2 sub e.
Overigens klopt jouw redenatie ook niet Deman. Een AMVB is ook een wet in materiële zin en werkt wel degelijk op landelijk niveau. Wetgevende bevoegdheid moet je ook altijd kunnen onderbouwen ogv de wet en niet op dit soort ezelsbruggetjes
Vind ik ook wel interessant. Nu staat er bij de Kluwer naast het wetsartikel uitzondering maar dat is geen geldige argumentatie ogv de wet. Speedy_T, licht ons toe.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:00 schreef ErikHoevenaars het volgende:
[..]
Oh. Als ik dit artikel lees, dan blijkt hieruit dat de College van BW juist geen bevoegdheid heeft om strafbepalingen op te stellen?
Stond in de uitwerkingen van een medestudent hahaquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:47 schreef Speedy_T het volgende:
Ik vraag me trouwens ook af waar je dat antwoord op die vraag vandaan hebt want dat raakt echt kant noch wal
Ben je al klaar met de opdracht?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:44 schreef dreamzk het volgende:
Heeft iemand een samenvatting van het vak Successierecht 1956 (UvA) rondliggen? Kan er nergens eentje vinden
Yes, net afgerond. Viel uiteindelijk heel erg mee aangezien ik pas halverwege van een studiegenoot hoorde dat we regelafstand 1.5 moesten doen en lettergrootte 12. 800 woorden had ik al, dus moest even stukken eruit halenquote:
Doel je daarbij op de democratische legitimering?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:59 schreef Ryon het volgende:
Voor de academische vorming is het ook leuk om er over na te denken waarom (behalve dan dat het in de wet staat) b&w geen strafbepalingen zou mogen opstellen maar een gemeente raad wel.
Als je dat begrijpt dan maakt dat het bestuursrecht al een stuk logischer.
Ik zou dan zeggen, dat je dan enkele figuren wel heel veel macht geeft?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:59 schreef Ryon het volgende:
Voor de academische vorming is het ook leuk om er over na te denken waarom (behalve dan dat het in de wet staat) b&w geen strafbepalingen zou mogen opstellen maar een gemeente raad wel.
Als je dat begrijpt dan maakt dat het bestuursrecht al een stuk logischer.
Het lijkt mij toch wel dat B&W voorstellen kunnen doen die door de raad ingevoerd kunnen worden?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik zou dan zeggen, dat je dan enkele figuren wel heel veel macht geeft?
Volgens die redenering zou er ook geen strafbepaling in een AMVB mogen worden gesteld.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik zou dan zeggen, dat je dan enkele figuren wel heel veel macht geeft?
Komt in de buurt. Onder welke voorwaarde mag er een strafbepaling gezet worden in een AMVB?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:34 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Volgens die redenering zou er ook geen strafbepaling in een AMVB mogen worden gesteld.
studeer je in Tilburg toevallig?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:35 schreef ErikHoevenaars het volgende:
[..]
Stond in de uitwerkingen van een medestudent haha
Nog een vraag: moet je altijd het Spookrijders arrest vermelden, indien je alle stappen van opzet gaat uitwerken?
Inderdaad. En dan kom je eigenlijk tot de kern van de hele gedachte die er achter zit.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:11 schreef Speedy_T het volgende:
mits grondslag in formele wet, 89 lid 2 gw.
Acht jij art. 156 lid 3 Gemeentewet dan ook als het equivalent van art 89 lid 2 GW als het gaat om de verhouding tussen de wetgevende en uitvoerende macht m.b.t. de mate waarin strafbepalingen mogen worden gesteld? Of zie je daar nog enig verschil in?quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:39 schreef Ryon het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan kom je eigenlijk tot de kern van de hele gedachte die er achter zit.
Dit is een directe toepassing van de trias politica. Alleen de wetgevende macht mag strafbepalingen opstellen, de uitvoerende macht (de minister of het college van B&W) niet. Op die manier kan de burgerbevolking via de politiek haar bestuurders in bedwang houden. Wil de minister dus strafbepalingen in zijn AMVB opnemen dan moet dat alsnog via een formele wet, dus via de formele wetgever. Wil het college aan de slag met strafbepalingen, dan moeten zij dat doen via de wetgevende macht van de gemeente, namelijk de gemeenteraad.
Dat maakt het inderdaad wel heel logisch.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:39 schreef Ryon het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan kom je eigenlijk tot de kern van de hele gedachte die er achter zit.
Dit is een directe toepassing van de trias politica. Alleen de wetgevende macht mag strafbepalingen opstellen, de uitvoerende macht (de minister of het college van B&W) niet. Op die manier kan de burgerbevolking via de politiek haar bestuurders in bedwang houden. Wil de minister dus strafbepalingen in zijn AMVB opnemen dan moet dat alsnog via een formele wet, dus via de formele wetgever. Wil het college aan de slag met strafbepalingen, dan moeten zij dat doen via de wetgevende macht van de gemeente, namelijk de gemeenteraad.
Ook in dat geval kan je gaan kijken naar deze strafbepalingen in relatie met het wetboek van strafrecht en de strafrechtelijke mogelijkheden/bescherming. Soms kunnen die op gespannen voet staan of met elkaar overlappen en moet je jezelf afvragen of het wel via het bestuursrecht moet of dat het ook via het strafrecht kan.
Het klinkt een beetje als gezeur, maar de meeste juristen nemen dat als een gegeven feit aan (pietje mag dat, jantje mag dat) zonder er over na te denken waarom wij dat zo gedaan hebben. Terwijl het een behoorlijk verwarrende bedoeling wordt als je de logica erachter overslaat.
Jit Peters, wat een baas was datquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:41 schreef Speedy_T het volgende:
Vind het eigenlijk ook wel jammer dat het alweer dik 2 jaar geleden is dat ik me echt bezig heb gehouden met deze materie (constitutioneel recht, met de colleges van Peters)
Je haalt wat dingen door elkaar. De eiser ter cassatie is degene die de cassatie heeft ''aangevraagd'', de verweerder ter cassatie is de andere partij. Als de OvJ het met het Hof eens is en de verdachte niet zal dus de verdachte eiser ter cassatie worden en de OvJ verweerder, maar als het andersom is zijn ook die titels omgedraaid.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:44 schreef Snax het volgende:
Bij een beroep in cassatie (vernietiging vonnis) binnen het strafrecht, is dan degene die het beroep aangetekend heeft de verzoeker of de verdachte? Ik zie beide termen langskomen..
Je had het over dat APV en strafbepaling, en het arrest Spookrijder. Vrij duidelijk dat je het tentamen voor morgen aan het voorbereiden bent, aangezien ik hetzelfde aan het doen benquote:
Heb een beetje vertrouwen in het nieuwe grutquote:
Tien procent?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:10 schreef Patrickk het volgende:
Morgen tentamen inleiding Strafrecht, heb er wel vertrouwen inhaal af en toe nog wel door elkaar wanneer er nou vrijspraak en wanneer o.v.a.r volgt (zeker in combinatie met bestanddelen/elementen)
Vorig jaar was het slagingspercentage 10%
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Heb een beetje vertrouwen in het nieuwe grut
hoewel erik natuurlijk erg bot is, ben ik het wel met hem eens. Als je het verschil tussen ovar en vrijspraak nog niet snapt de avond voor je tentamen ga je het denk ik ook niet halen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:01 schreef H-D het volgende:
[..]
Hou toch eens keer op met dat negatieve geblaat de hele tijd.
Ik heb het niet allemaal terug gelezen, maar ik geloof dat het niet die persoon was die het verschil niet snapte.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
[..]
hoewel erik natuurlijk erg bot is, ben ik het wel met hem eens. Als je het verschil tussen ovar en vrijspraak nog niet snapt de avond voor je tentamen ga je het denk ik ook niet halen.
Het ging niet alleen over dit maar in voorgaande topics ook al. Een keer is leuk maar na een tijdje wordt het gewoon lullig en irritant en misschien wel een beetje kinderachtig.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
[..]
hoewel erik natuurlijk erg bot is, ben ik het wel met hem eens. Als je het verschil tussen ovar en vrijspraak nog niet snapt de avond voor je tentamen ga je het denk ik ook niet halen.
Eens. Zeker als het niet gaat om een of ander pret-mc-tentamen maar voor iets waar blijkbaar 90% voor faalt. Ovar en vrijspraak is nog de basis.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
[..]
NEEEEEEquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:25 schreef solo020 het volgende:
Is het maar op één bepaalde Universiteit waar maar 10% inleiding Strafrecht haalt of is het op de meeste Universiteiten zo dramatisch? In dat geval moet ik me misschien wel zorgen gaan maken om de 45 studiepunten te halen. Grondslagen gehaald met een kleine voldoende denk ik, Staats- en Bestuursrecht en Privaatrecht allebei rond de 5.5 denk ik. Al verwacht ik dat de cijfers in de toekomst beter zullen worden als ik een betere manier van studeren heb gevonden. Het lijkt me iig duidelijk dat als maar zo'n klein deel een voldoende haalt het tentamen een stuk makkelijker gemaakt moet worden, zeker nu je 45 studiepunten moet halen i.p.v. 30 ofzo.
Strafrecht is overal laag, maar een cijfer van 10% heb ik nog niet gehoord. Ik denk trouwens ook niet dat het waar is, het is nogal hip om dat soort dingen gruwelijk te overdrijven.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:25 schreef solo020 het volgende:
Is het maar op één bepaalde Universiteit waar maar 10% inleiding Strafrecht haalt of is het op de meeste Universiteiten zo dramatisch?
Dit meen je toch nietquote:Het lijkt me iig duidelijk dat als maar zo'n klein deel een voldoende haalt het tentamen een stuk makkelijker gemaakt moet worden, zeker nu je 45 studiepunten moet halen i.p.v. 30 ofzo.
Was hier ook redelijk laag geloof ik. Maar geen 10%. Dat is ook wel extreem. Laagste percentage dat ik ooit gezien heb was 14% ofzo.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:25 schreef solo020 het volgende:
Is het maar op één bepaalde Universiteit waar maar 10% inleiding Strafrecht haalt of is het op de meeste Universiteiten zo dramatisch? In dat geval moet ik me misschien wel zorgen gaan maken om de 45 studiepunten te halen. Grondslagen gehaald met een kleine voldoende denk ik, Staats- en Bestuursrecht en Privaatrecht allebei rond de 5.5 denk ik. Al verwacht ik dat de cijfers in de toekomst beter zullen worden als ik een betere manier van studeren heb gevonden. Het lijkt me iig duidelijk dat als maar zo'n klein deel een voldoende haalt het tentamen een stuk makkelijker gemaakt moet worden, zeker nu je 45 studiepunten moet halen i.p.v. 30 ofzo.
Of de verkeerde manier van studeren. Voor veel mensen is dat lastig innhet eerste jaar. Om een op de juiste manier te studeren en de vraagstelling te doorgronden. Denk dat je daarom geregeld lage slagingspercentages ziet in de propedeuse.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:07 schreef solo020 het volgende:
Vind het nogal apart als maar zo'n klein deel het tentamen haalt. Je mag er toch vanuit gaan dat een groot deel van de studenten die falen slim genoeg zijn en veel tijd in de voorbereiding stoppen.
Dat zou goed kunnen ja, in dat geval zou het makkelijker maken van de tentamens waarschijnlijk zorgen voor een verschuiving van het probleem. Dan zouden de percentages in het 2e jaar weer slecht zijn, immers als je het eerste jaar goede cijfers haalt ga je je manier van studeren niet aanpassen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:14 schreef H-D het volgende:
[..]
Of de verkeerde manier van studeren. Voor veel mensen is dat lastig innhet eerste jaar. Om een op de juiste manier te studeren en de vraagstelling te doorgronden. Denk dat je daarom geregeld lage slagingspercentages ziet in de propedeuse.
Precies..daarom beter ook niet de tentamens makkelijker maken denk ik.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:28 schreef solo020 het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen ja, in dat geval zou het makkelijker maken van de tentamens waarschijnlijk zorgen voor een verschuiving van het probleem. Dan zouden de percentages in het 2e jaar weer slecht zijn, immers als je het eerste jaar goede cijfers haalt ga je je manier van studeren niet aanpassen.
Url-aanpasexamen tot nu toequote:Op zondag 7 oktober 2012 23:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Die url kan je aanpassen hoe je maar wil.
[ afbeelding ]
Da's toch niet zo erg? Ik denk dat ik binnenkort ook maar eens een paar daagjes de UB van de EUR ga bezoeken. Wel prettig werken met weinig afleiding.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Vandaag maar eens een dagje in de UB doorbrengen ter voorbereiding van de tentamens
Het is zeker prettig studeren. Thuis heb ik te veel afleiding. Het zijn gewoon die tentamens waar ik niet altijd naar uitkijkquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Da's toch niet zo erg? Ik denk dat ik binnenkort ook maar eens een paar daagjes de UB van de EUR ga bezoeken. Wel prettig werken met weinig afleiding.
Je hebt toch wel een kopieerwinkel ergens in Rotterdam? Copycopy ofzo?quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:03 schreef VonBallusseck het volgende:
Heeft iemand enig idee waar je documenten kunt laten inbinden? (het liefst bij de Erasmus/omgeving Rotterdam natuurlijk)
Ik kan op de website van de UB alleen 'printen, scannen en kopiëren' vinden, en via zo'n webshop kan ook niet echt, aangezien ik het document al op papier heb.
ik kan mezelf overal afleidenquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Da's toch niet zo erg? Ik denk dat ik binnenkort ook maar eens een paar daagjes de UB van de EUR ga bezoeken. Wel prettig werken met weinig afleiding.
In de trein is toch nooit wat om te doen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:17 schreef Yreal het volgende:
Hoewel mijn beste locatie om te studeren, de trein naar groningen.
Daar is tegen amersfoort geen fuck meer om te doen, dan krijg ik wel wat werk gedaan
jonguh, desnoods ga ik de sudoku in de metro maken, en met de Wifi kan je ook weer op fokquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:20 schreef H-D het volgende:
[..]
In de trein is toch nooit wat om te doen?
Het vrouwelijk schoon in de UB, om maar iets te noemenquote:
Opstaan en naar buiten lopen, om maar iets te noemenquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het vrouwelijk schoon in de UB, om maar iets te noemen
Op de HES (Naast het Erasmus) heb je een Xerox Center waar je kunt laten inbinden. Kost iets van ¤2,50 volgens mij.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:03 schreef VonBallusseck het volgende:
Heeft iemand enig idee waar je documenten kunt laten inbinden? (het liefst bij de Erasmus/omgeving Rotterdam natuurlijk)
Ik kan op de website van de UB alleen 'printen, scannen en kopiëren' vinden, en via zo'n webshop kan ook niet echt, aangezien ik het document al op papier heb.
Reden nr 1 om naar de UB in utrecht te gaan. Lopen teveel knappe vrouwen rond. Gelukkig een studieplek gevonden met weinig doorloop en weinig uitzicht dus kan ik maximaal studeren en in de pauzes rustig om me heen kijkenquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het vrouwelijk schoon in de UB, om maar iets te noemen
Thanks. Blijkbaar zit er in VB een copystore waar je het ook kunt laten inbinden. Net langsgeweest, was 2.50. Prima te doen dus.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:50 schreef Keyos het volgende:
[..]
Op de HES (Naast het Erasmus) heb je een Xerox Center waar je kunt laten inbinden. Kost iets van ¤2,50 volgens mij.
Ik kan mij echter niet voorstellen dat er niets op het terrein van het Erasmus is waar je kunt laten inbinden, ik ben echter nog niet zo bekend met waar alles zit op de campus.
Kan ook gewoon in dagelijks gebruik.. Paxcon cum suis ofzo...hoeft niet per se in arrest-situatie gebruikt te wordenquote:
vandaag geleerd dat ik toch echt niet moet proberen iets in mn wettenbundel te schrijven. Tijdens het tentamen vandaag stonden ze hem te extreem goed te controlerenquote:
Gebeuren nare dingen als ze je betrappenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:10 schreef Patrickk het volgende:
[..]
vandaag geleerd dat ik toch echt niet moet proberen iets in mn wettenbundel te schrijven. Tijdens het tentamen vandaag stonden ze hem te extreem goed te controlerenVolgens mij heeft ze elke pagina wel gehad haha
Je mag toch wel arresten bijschrijven en dingen onderstrepen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:10 schreef Patrickk het volgende:
[..]
vandaag geleerd dat ik toch echt niet moet proberen iets in mn wettenbundel te schrijven. Tijdens het tentamen vandaag stonden ze hem te extreem goed te controlerenVolgens mij heeft ze elke pagina wel gehad haha
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:04 schreef H-D het volgende:
[..]
Kan ook gewoon in dagelijks gebruik.. Paxcon cum suis ofzo...hoeft niet per se in arrest-situatie gebruikt te wordenJe kan het ook gebruiken om een bepaalde auteur en de stroming auteurs die het met hem/haar eens is aan te duiden..bijvoorbeeld Kortmann c.s. vinden dat....
Ik denk inderdaad dat het slagingspercentage daarom zo laag is bij de eerste tentamens. Je bent nog niet echt goed gewend aan de vorm van vragen, systematiek etc. Dit in combinatie met zenuwen voor je eerste tentamen ooit (sommige mensen vandaag stonden letterlijk te zweten van angstquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:14 schreef H-D het volgende:
[..]
Of de verkeerde manier van studeren. Voor veel mensen is dat lastig innhet eerste jaar. Om een op de juiste manier te studeren en de vraagstelling te doorgronden. Denk dat je daarom geregeld lage slagingspercentages ziet in de propedeuse.
In tilburg mag je er niets bijschrijven, enkel markerenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Je mag toch wel arresten bijschrijven en dingen onderstrepen?
Je brengt het alsof het een logische gang van zaken betreft.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja volgens mij is dat ons uitgelegd, weet alleen niet helemaal zeker.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je brengt het alsof het een logische gang van zaken betreft.
Het verschilt heel erg per universiteit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja volgens mij is dat ons uitgelegd, weet alleen niet helemaal zeker.
Namen van arresten bij artikelen en markeren/onderstrepen mocht ineens weer?
In Groningen niet iigquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja volgens mij is dat ons uitgelegd, weet alleen niet helemaal zeker.
Namen van arresten bij artikelen en markeren/onderstrepen mocht ineens weer?
Daar staat op de UvA nog net niet de doodstraf op. Dat zal denk ik voor de meeste uni's wel gelden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Of je bewaart 'm?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:32 schreef Yreal het volgende:
iemand nog een belastingwetbundel van 2010 () hebben? Anders kieper ik hem in de papierbak
Vooral fiscale wetten veranderen nogal eens. Ik vond het wel handig om iets oudere exemplaren te houden.quote:
Dat het lucratieve belang een waardeloos staaltje wetgeving is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:00 schreef deman13 het volgende:
Internationaal recht.Fucking interessant
Ja, dat als driekwart van de zaal hem na 45 minuten peert, dat je dan juist moet blijven omdat er net over die laatste 45 minuten vragen worden gesteld op het tentamen.quote:
Ik neem aan dat je voorgeschreven jurisprudentie hebt gekregen. Die moet je dan ook kennen en kunnen toepassen op een casus. Arresten die in het boek worden benoemd hoef je niet per se te kennen, maar geven je, kort gezegd, wel een beeld hoe een bepaalde materie in elkaar steekt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:47 schreef Kabaam het volgende:
Ben eerstejaars in Leiden, denken jullie dat het de bedoeling is dat alle arresten die langskomen in de tekst om bepaalde dingen te verduidelijken, belangrijk zijn om te leren voor tentamen over een paar weken?
Dus, als we het over inhoud hebben. Welke bier en whisky drink je graag?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:06 schreef Boterbartje het volgende:
Vandaag enkel brak uitgeslapen na een mooi avondje stappen, vanaf morgen ga ik me aan mijn 2 verplichte zelfstudie uren per dag houden en dan wil ik hier ook actiever en inhoudelijker meeposten
En laten we inderdaad maar weer over belangrijke dingen gaan praten ja!quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dus, als we het over inhoud hebben. Welke bier en whisky drink je graag?
Doe de hele dag al niks anders nu ik professioneel verkeersboetes aanvecht.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:58 schreef H-D het volgende:
[..]
En laten we inderdaad maar weer over belangrijke dingen gaan praten ja!
Dat geneuzel over rechten verveeld.
Nee dat is net iets te ver vind ik. Maar whiskey,bier auto's etc is natuurlijk veel belangrijker.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:59 schreef Yreal het volgende:
Ik bedoel, rechten, veredelde hbo opleiding
Als we het over gewone pilseners hebben dan sowieso Grolsch!quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dus, als we het over inhoud hebben. Welke bier en whisky drink je graag?
Loopt het lekker?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
Doe de hele dag al niks anders nu ik professioneel verkeersboetes aanvecht.
whiskeyquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:00 schreef H-D het volgende:
[..]
Nee dat is net iets te ver vind ik. Maar whiskey,bier auto's etc is natuurlijk veel belangrijker.
Je moet Blends niet per definitie veroordelen. Je hebt ook premium blends die best lekker zijn e.g. JW Green/Gold Label, Dimple 12yr, Chivas.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Als we het over gewone pilseners hebben dan sowieso Grolsch!
Als we even wat specialer gaan danwel over de grens:
Palm
Wieckse wit biertje met een citroentje op het terras in de zon
Herfstbok (grolsch)
Krombacher
estrella damm
San miguel
Crystal
Chang
Tiger
Tsingtao (heerlijk bier dat)
Suntory
Corona
Wisky's drink ik niet zoveel maar als ik het drink.. liever een goede single malt dan een blended goedkope zooi. Bowmore is altijd wel lekker, the glenlivet of een wiskey maar dan op the rocks.
Verder houdt ik wel van een shotje op z'n tijd als het even uitkomt
En u?
Klopt, maar Johnny Walker en dan alles behalve red/black is erg prijzig.. vandaar dat ik ook zei: geen goedkope blendsquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:02 schreef H-D het volgende:
[..]
Je moet Blends niet per definitie veroordelen. Je hebt ook premium blends die best lekker zijn e.g. JW Green/Gold Label, Dimple 12yr, Chivas.
Officieel is Wisky schots/iers en wiskey amerikaansquote:
krombacher is baasquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Als we het over gewone pilseners hebben dan sowieso Grolsch!
Als we even wat specialer gaan danwel over de grens:
Palm
Wieckse wit biertje met een citroentje op het terras in de zon
Herfstbok (grolsch)
Krombacher
estrella damm
San miguel
Crystal
Chang
Tiger
Tsingtao (heerlijk bier dat)
Suntory
Corona
Wisky's drink ik niet zoveel maar als ik het drink.. liever een goede single malt dan een blended goedkope zooi. Bowmore is altijd wel lekker, the glenlivet of een wiskey maar dan op the rocks.
Verder houdt ik wel van een shotje op z'n tijd als het even uitkomt
En u?
Daarom Dimple. Net zo duur als JW Black en beter.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Klopt, maar Johnny Walker en dan alles behalve red/black is erg prijzig.. vandaar dat ik ook zei: geen goedkope blends
nog steeds kenker dat green label eruit is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:02 schreef H-D het volgende:
[..]
Je moet Blends niet per definitie veroordelen. Je hebt ook premium blends die best lekker zijn e.g. JW Green/Gold Label, Dimple 12yr, Chivas.
Je sais. Al ben ik niet zo'n Amerikaanse whiskey fanquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Officieel is Wisky schots/iers en wiskey amerikaans
ennuh, bezig met mijn eerste zaak, parkeerbelasting van de gemeente noordwijk. Lekker op mijn brommertje heengekachelt vandaag, man man wat een kou.quote:
Ik kocht het eigenlijk nooit. Dus persoonlijk heb ik er niet zoveel last van. Maar ik snap je woede wel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
nog steeds kenker dat green label eruit is.
Het is net oktober?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
ennuh, bezig met mijn eerste zaak, parkeerbelasting van de gemeente noordwijk. Lekker op mijn brommertje heengekachelt vandaag, man man wat een kou.
moet nog steeds die double black eens proeven, heb hem toch staanquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:06 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik kocht het eigenlijk nooit. Dus persoonlijk heb ik er niet zoveel last van. Maar ik snap je woede wel.
Ga jij eens lekker 52 km op een schakelbrommertje door de polder , kijken hoe warm je het dan hebtquote:
Relevante rechtsoverweging is altijd 3.2 toch?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:07 schreef Paxcon het volgende:
Nou ik stop er even mee. Kutarrest met kutvragen. Morgen weer verder.
Nu even Dexter 7x02 kijken
M'n pa is nog een jaartje export directeur geweest bij Krombacher. Kregen toen een rondleiding door die fabriek (echt wat een oude meuk man, niet normaalquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
krombacher is baas
[ afbeelding ]
Net over de grens, 3 euro voor halve liters op het terras
Say what?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:58 schreef H-D het volgende:
[..]
En laten we inderdaad maar weer over belangrijke dingen gaan praten ja!
Dat geneuzel over rechten verveeld.
Ah, beetje respect terugverdiend. Chivasquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:02 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja ik snap (nog) niks van die paragraafindeling, maarjaquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
Relevante rechtsoverweging is altijd 3.2 toch?
Ohjaa laat weten hoe het is...ben benieuwd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
moet nog steeds die double black eens proeven, heb hem toch staan
Aaaaaah neequote:Op maandag 8 oktober 2012 23:09 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Say what?
[..]
Ah, beetje respect terugverdiend. Chivas
nee, whiskey is voor paupers, smaakloze en tokkies.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:10 schreef Paxcon het volgende:
Ik moet ook echt eens whiskey drinken. Moet geweldig zijn als ik jullie altijd zo hoor.
laat morgen maar horen of het je gelukt is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:11 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb er wel een beetje spijt van dat ik de afgelopen eerste weken geen ruk heb gedaan. Als je weet waar het over gaat is het allemaal zoveel leuker![]()
Ik heb het mezelf aangedaan.. nu moet ik m'n leven beteren!
Vanaf morgen, bam.. voorbereiden, colleges volgen, alles!
Ja. Een van de mooiste dingen die deze wereld je te bieden heeft.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:10 schreef Paxcon het volgende:
Ik moet ook echt eens whiskey drinken. Moet geweldig zijn als ik jullie altijd zo hoor.
Wisky doet me denken aanquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
nee, whiskey is voor paupers, smaakloze en tokkies.
Ja, ik houd dus heel erg van dat milde.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:11 schreef H-D het volgende:
[..]
Aaaaaah neesorry
Chivas is best lekker weg te drinken jamaar persoonlijk mis ik wel dat ruwe 'coarse' van een single malt.
whisky is kwaliteit, whiskey is amerikaans vuurwaterquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wisky doet me denken aan
[ afbeelding ]
Koop je altijd Chivas? Of ook Dimple? Die is ook mild en complexquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja, ik houd dus heel erg van dat milde.
Begin gewoon met JW Black Labelquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wisky doet me denken aan
[ afbeelding ]
Chivas. Maar ik zal 's uitkijken naar Dimple de volgende keer.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:15 schreef H-D het volgende:
[..]
Koop je altijd Chivas? Of ook Dimple? Die is ook mild en complexVind je vast ook lekker dan.
Dus nooit single malts voor jou?
Je hebt 12 en 15yr ...die 15yr zie ik bijna nergens dus neem gewoon de 12yr. 30¤ voor echt prima spul. En het zit in een hele mooie gedeukte (hence the name) art deco achtige fles.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:16 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Chivas. Maar ik zal 's uitkijken naar Dimple de volgende keer.
Single malts, mwah. Ik drink sowieso niet zo heel veel whisky. Then again, ik ben ook absoluut geen kenner.
Nee hoor gewoon als een liefhebberquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar dat ga ik niet in m'n eentje doen want kom je ook als zo'n eenzame alcoholist over
Gewoon een lekker glaasje na het studeren om de dag te overdenken. Je om dit soort dingen druk maken kan echt niet meer als je studeert.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar dat ga ik niet in m'n eentje doen want kom je ook als zo'n eenzame alcoholist over
Dat is niet gek, ik maak het zelf vaker mee. Laatst was ik een paper aan het schrijven over organisatorische veranderingen.. erg interessant want je moet het zegmaar schrijven aan de hand van een toespraak van Steve Jobs. Ook al is hij een hufter, hij heeft wel leuke keuzes gemaakt en erg interessant dus. Alleen toen ik om half 3 naar bed wou gaan, stond ineens m'n bureau vol lege pijpjesquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gewoon een lekker glaasje na het studeren om de dag te overdenken. Je om dit soort dingen druk maken kan echt niet meer als je studeert.
Ik drink eigenlijk heel weinig tot niets door de week. Als ik iets drink, dan is het speciaalbier. Met Duvel, Kwak en Rochefort (10 meestal) maak je mij een gelukkig man.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:18 schreef H-D het volgende:
[..]
Je hebt 12 en 15yr ...die 15yr zie ik bijna nergens dus neem gewoon de 12yr. 30¤ voor echt prima spul. En het zit in een hele mooie gedeukte (hence the name) art deco achtige fles.
Wat drink jij het meest dan?
Nee echt wat Yreal zegt...je bent student Paxquote:
Aah ook al. Heel veel mensen die ik ken ook. Drink zelf weinig tot geen speciaalbier...alleen in het cafe weleensquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:21 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk heel weinig tot niets door de week. Als ik iets drink, dan is het speciaalbier. Met Duvel, Kwak en Rochefort (10 meestal) maak je mij een gelukkig man.
Moet je wel helemaal naar het hoge noordenquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
haal maar een fles, kom ik wel voor de gezzeligeid
Zoals ik al zei, de trein naar groningen is mijn favoriete werkplekquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Moet je wel helemaal naar het hoge noorden
En dan nog een uur met de bus.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, de trein naar groningen is mijn favoriete werkplek
Ooh als Pax whisky haalt wil ik ook wel dan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
haal maar een fles, kom ik wel voor de gezzeligeid
Ja, en uit mijn smaak valt af te leiden dat ik de zoete speciaalbiertjes erg kan waarderen. Het heeft iets, dat zoete met dat karakteristieke van zwaarder bier. Waarschijnlijk vind ik Chivas daarom ook goed te doen, omdat dat ook best zoet is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:23 schreef H-D het volgende:
[..]
Aah ook al. Heel veel mensen die ik ken ook. Drink zelf weinig tot geen speciaalbier...alleen in het cafe weleens
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:25 schreef H-D het volgende:
[..]
Ooh als Pax whisky haalt wil ik ook wel dan.
en dan met zijn alle in een tentje in het weiland . wat voor gehucht woon jij danquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:26 schreef Paxcon het volgende:
[..], oftewel, er moet een keer een WO-Rechtenmeet georganiseerd worden
Doe jij het?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:26 schreef Paxcon het volgende:
Nee je lijkt me best een gezellige kerelquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:26 schreef Paxcon het volgende:
edit: of stel je je nu louter profiteuristisch op?![]()
Stadskanaalquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
en dan met zijn alle in een tentje in het weiland . wat voor gehucht woon jij dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou je zou mij geen kerel kunnen noemen, eerder jongetjequote:Op maandag 8 oktober 2012 23:28 schreef H-D het volgende:
[..]
Nee je lijkt me best een gezellige kerel
Hoezo dat?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou je zou mij geen kerel kunnen noemen, eerder jongetje
Geen Mac kopen, serieus waar nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:32 schreef Paxcon het volgende:
Hoe voer je op een mac .srt files op vlc in.. Werkt voor geen meter
Ik heb juist dat mensen mij ouder schatten. Nou ben ik dit weekend zo vrij geweest om mijn zwerversbaard te trimmen tot een nette 3mm stoppelbaard, dus ik ben weer netjesquote:
Dat maakt niks uit...als je gezellig mee (whisky) kan drinken vinden we alles goedquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind mezelf best wel jong lijken als ik zo eens om me heen kijk daar ja
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
StadskanaalBekend van het schuur over de erfgrens-arrest
Stadskanaal , bus vanaf assen zou ik zeggen. Ik kom welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee vrijdagen kan ik nooit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:43 schreef Yreal het volgende:
Rechtenmeet in stadskanaal![]()
liefst op een vrijdag
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:43 schreef Yreal het volgende:
Rechtenmeet in stadskanaal![]()
liefst op een vrijdag
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:44 schreef Maharbal het volgende:
Dude, sinds wanneer is Stadskanaal centraal.Sinds pax de drank betaaltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
jonguh, gaat niet eerst iedereen uitnodigen en dan weer afblazen
ojaquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:47 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Mijn auto rijdt niet op drank, een trein ook niet.
quote:
Groningen is best tof heurquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij verwende westerling vindt het hier toch niks
quote:
stimmtquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
zit op de kaart te kijken, stadskanaal is gewoon bijna drenthe man
Welnee joh. Gewoon doen als je het wil proberen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Randstadquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Stadskanaalsowieso alles buiten de randstad
Mocht er ooit een meet komen, gewoon Utrecht of Amsterdam
?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:09 schreef Ryon het volgende:
Stadskanaal.. Wel interessant voor de studenten die strafrecht willen gaan doen
Euh nee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik wilde het niet zeggen anders ben ik weer de boeman, maar alles buiten de ring Amsterdam is al paspoortwaardig eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Utrecht is ook al een beetje op het randje natuurlijk.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen anders ben ik weer de boeman, maar alles buiten de ring Amsterdam is al paspoortwaardig eigenlijk.
Niet haten op Utrecht hequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Utrecht is ook al een beetje op het randje natuurlijk.
Woonde jij niet net aan de ring?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen anders ben ik weer de boeman, maar alles buiten de ring Amsterdam is al paspoortwaardig eigenlijk.
Ga leren ofzoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:56 schreef Boterbartje het volgende:
Live vanuit werkcollege bestuursrecht
Hè bah.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:56 schreef Boterbartje het volgende:
Live vanuit werkcollege bestuursrecht
Nee sorryquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:01 schreef Boterbartje het volgende:
Nee ik heb een saaie docent die nu beetje zit te vissen naar antwoorden.. daar leen ik mij niet voor, dan ga ik wel chillen. (H-D; kaya ken je wel toch?)
Kan je nagaan in welke identiteitscrisis ik permanent verkeerquote:
geluksvogel, is niet veel aan nu zegmaarquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:05 schreef H-D het volgende:
[..]
Nee sorrymaar ik heb dan ook niet zoveel bestuursrecht gehad
Je bent iig waarschijnlijk vroeg klaar. Ik moet straks pas maar laat klaarquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
geluksvogel, is niet veel aan nu zegmaar
We stoppen eerder rond 12:00 want geen pauze en daarna even lekker middagdutjequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:15 schreef H-D het volgende:
[..]
Je bent iig waarschijnlijk vroeg klaar. Ik moet straks pas maar laat klaar
quote:
Ik heb nu een 4 uur durend college, met een docent die totaal geen structuur hanteertquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:15 schreef H-D het volgende:
[..]
Die afkeer tegen laat klaar zijn heb ik nooit begrepen. Je zit toch niet meer op de middelbare school? Ik begin juist liever laat zo dat ik langer in bed kan blijven liggen. Het zijn ook vaak van die types die nog bij hun ouders wonen die ik daar vaak over hoor klagenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:15 schreef H-D het volgende:
[..]
Als je vroeg moet ben je toch al uit bed, dan heb je smiddags lekker tijd om wat te doen/ studeren/ boodschappen weet ik veel. Als je laat klaar bent en je moet dan nog wat doen dan is het al gelijk weer zo laat.. kun je ook geen filmpje meer kijken voor de tv..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:58 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Die afkeer tegen laat klaar zijn heb ik nooit begrepen. Je zit toch niet meer op de middelbare school? Ik begin juist liever laat zo dat ik langer in bed kan blijven liggen. Het zijn ook vaak van die types die nog bij hun ouders wonen die ik daar vaak over hoor klagen
Ja maar als je toch laat moet beginnen dan ga je net zoals jij aangeeft lekker de hele ochtend slapenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:02 schreef Speedy_T het volgende:
Want dat kan je niet doen vóór het college/werkgroep begint? Ik doe voornamelijk 's avonds leuke dingen
Klopt, maar ik heb ik dan ook niet gevoel dat ik daarmee tijd verlies voor 'andere dingen' zoals jij dat aangeeftquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja maar als je toch laat moet beginnen dan ga je net zoals jij aangeeft lekker de hele ochtend slapen
Ga antwoorden geven danquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:01 schreef Boterbartje het volgende:
Nee ik heb een saaie docent die nu beetje zit te vissen naar antwoorden.. daar leen ik mij niet voor, dan ga ik wel chillen. (H-D; kaya ken je wel toch?)
Studerenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Uitslapen, films kijken?! Jongens, jullie dienen te studeren!
En ik heb hetzelfde schema en ritme als jij ofzo? Want iedereeen doet natuurlijk alles zoals jij.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:58 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Die afkeer tegen laat klaar zijn heb ik nooit begrepen. Je zit toch niet meer op de middelbare school? Ik begin juist liever laat zo dat ik langer in bed kan blijven liggen. Het zijn ook vaak van die types die nog bij hun ouders wonen die ik daar vaak over hoor klagen
Ik weet het, studeren is overratedquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Studeren![]()
uitslapen![]()
![]()
![]()
Alle colleges die tussen 2 en 6 beginnen![]()
![]()
precies, gewoon lekker wajong trekkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik weet het, studeren is overrated
Elke dag uitslapenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
precies, gewoon lekker wajong trekken
Niet gezond dat. Ik moet op maandag werken om 20:30, dinsdag college om 18:00, donderdag werken om 20:30, en dan vrijdag ineens 6:30 uit bedquote:
Ik heb het echt druk gewoon dit jaar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
heerlijkik moet eigenlijk stage gaan lopen maar vind het wel relaxt zo
Al een beetje een idee waar je stage wilt gaan lopen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
heerlijkik moet eigenlijk stage gaan lopen maar vind het wel relaxt zo
lekker klap is dat altijdquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet gezond dat. Ik moet op maandag werken om 20:30, dinsdag college om 18:00, donderdag werken om 20:30, en dan vrijdag ineens 6:30 uit bed
Waarom zo vroeg ineens.?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet gezond dat. Ik moet op maandag werken om 20:30, dinsdag college om 18:00, donderdag werken om 20:30, en dan vrijdag ineens 6:30 uit bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |