Geen Mac kopen, serieus waar nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:32 schreef Paxcon het volgende:
Hoe voer je op een mac .srt files op vlc in.. Werkt voor geen meter
Ik heb juist dat mensen mij ouder schatten. Nou ben ik dit weekend zo vrij geweest om mijn zwerversbaard te trimmen tot een nette 3mm stoppelbaard, dus ik ben weer netjesquote:
Dat maakt niks uit...als je gezellig mee (whisky) kan drinken vinden we alles goedquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind mezelf best wel jong lijken als ik zo eens om me heen kijk daar ja
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
StadskanaalBekend van het schuur over de erfgrens-arrest
Stadskanaal , bus vanaf assen zou ik zeggen. Ik kom welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee vrijdagen kan ik nooit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:43 schreef Yreal het volgende:
Rechtenmeet in stadskanaal![]()
liefst op een vrijdag
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:43 schreef Yreal het volgende:
Rechtenmeet in stadskanaal![]()
liefst op een vrijdag
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:44 schreef Maharbal het volgende:
Dude, sinds wanneer is Stadskanaal centraal.Sinds pax de drank betaaltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
jonguh, gaat niet eerst iedereen uitnodigen en dan weer afblazen
ojaquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:47 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Mijn auto rijdt niet op drank, een trein ook niet.
quote:
Groningen is best tof heurquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij verwende westerling vindt het hier toch niks
quote:
stimmtquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
zit op de kaart te kijken, stadskanaal is gewoon bijna drenthe man
Welnee joh. Gewoon doen als je het wil proberen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar dat ga ik niet in m'n eentje doen want kom je ook als zo'n eenzame alcoholist over
Randstadquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Stadskanaalsowieso alles buiten de randstad
Mocht er ooit een meet komen, gewoon Utrecht of Amsterdam
?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:09 schreef Ryon het volgende:
Stadskanaal.. Wel interessant voor de studenten die strafrecht willen gaan doen
Euh nee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik wilde het niet zeggen anders ben ik weer de boeman, maar alles buiten de ring Amsterdam is al paspoortwaardig eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Utrecht is ook al een beetje op het randje natuurlijk.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen anders ben ik weer de boeman, maar alles buiten de ring Amsterdam is al paspoortwaardig eigenlijk.
Niet haten op Utrecht hequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Utrecht is ook al een beetje op het randje natuurlijk.
Woonde jij niet net aan de ring?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen anders ben ik weer de boeman, maar alles buiten de ring Amsterdam is al paspoortwaardig eigenlijk.
Ga leren ofzoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:56 schreef Boterbartje het volgende:
Live vanuit werkcollege bestuursrecht
Hè bah.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:56 schreef Boterbartje het volgende:
Live vanuit werkcollege bestuursrecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |