quote:
stimmtquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
zit op de kaart te kijken, stadskanaal is gewoon bijna drenthe man
Welnee joh. Gewoon doen als je het wil proberen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar dat ga ik niet in m'n eentje doen want kom je ook als zo'n eenzame alcoholist over
Randstadquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Stadskanaalsowieso alles buiten de randstad
Mocht er ooit een meet komen, gewoon Utrecht of Amsterdam
?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:09 schreef Ryon het volgende:
Stadskanaal.. Wel interessant voor de studenten die strafrecht willen gaan doen
Euh nee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik wilde het niet zeggen anders ben ik weer de boeman, maar alles buiten de ring Amsterdam is al paspoortwaardig eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Utrecht is ook al een beetje op het randje natuurlijk.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen anders ben ik weer de boeman, maar alles buiten de ring Amsterdam is al paspoortwaardig eigenlijk.
Niet haten op Utrecht hequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Utrecht is ook al een beetje op het randje natuurlijk.
Woonde jij niet net aan de ring?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen anders ben ik weer de boeman, maar alles buiten de ring Amsterdam is al paspoortwaardig eigenlijk.
Ga leren ofzoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:56 schreef Boterbartje het volgende:
Live vanuit werkcollege bestuursrecht
Hè bah.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:56 schreef Boterbartje het volgende:
Live vanuit werkcollege bestuursrecht
Nee sorryquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:01 schreef Boterbartje het volgende:
Nee ik heb een saaie docent die nu beetje zit te vissen naar antwoorden.. daar leen ik mij niet voor, dan ga ik wel chillen. (H-D; kaya ken je wel toch?)
Kan je nagaan in welke identiteitscrisis ik permanent verkeerquote:
geluksvogel, is niet veel aan nu zegmaarquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:05 schreef H-D het volgende:
[..]
Nee sorrymaar ik heb dan ook niet zoveel bestuursrecht gehad
Je bent iig waarschijnlijk vroeg klaar. Ik moet straks pas maar laat klaarquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
geluksvogel, is niet veel aan nu zegmaar
We stoppen eerder rond 12:00 want geen pauze en daarna even lekker middagdutjequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:15 schreef H-D het volgende:
[..]
Je bent iig waarschijnlijk vroeg klaar. Ik moet straks pas maar laat klaar
quote:
Ik heb nu een 4 uur durend college, met een docent die totaal geen structuur hanteertquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:15 schreef H-D het volgende:
[..]
Die afkeer tegen laat klaar zijn heb ik nooit begrepen. Je zit toch niet meer op de middelbare school? Ik begin juist liever laat zo dat ik langer in bed kan blijven liggen. Het zijn ook vaak van die types die nog bij hun ouders wonen die ik daar vaak over hoor klagenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:15 schreef H-D het volgende:
[..]
Als je vroeg moet ben je toch al uit bed, dan heb je smiddags lekker tijd om wat te doen/ studeren/ boodschappen weet ik veel. Als je laat klaar bent en je moet dan nog wat doen dan is het al gelijk weer zo laat.. kun je ook geen filmpje meer kijken voor de tv..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:58 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Die afkeer tegen laat klaar zijn heb ik nooit begrepen. Je zit toch niet meer op de middelbare school? Ik begin juist liever laat zo dat ik langer in bed kan blijven liggen. Het zijn ook vaak van die types die nog bij hun ouders wonen die ik daar vaak over hoor klagen
Ja maar als je toch laat moet beginnen dan ga je net zoals jij aangeeft lekker de hele ochtend slapenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:02 schreef Speedy_T het volgende:
Want dat kan je niet doen vóór het college/werkgroep begint? Ik doe voornamelijk 's avonds leuke dingen
Klopt, maar ik heb ik dan ook niet gevoel dat ik daarmee tijd verlies voor 'andere dingen' zoals jij dat aangeeftquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja maar als je toch laat moet beginnen dan ga je net zoals jij aangeeft lekker de hele ochtend slapen
Ga antwoorden geven danquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:01 schreef Boterbartje het volgende:
Nee ik heb een saaie docent die nu beetje zit te vissen naar antwoorden.. daar leen ik mij niet voor, dan ga ik wel chillen. (H-D; kaya ken je wel toch?)
Studerenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Uitslapen, films kijken?! Jongens, jullie dienen te studeren!
En ik heb hetzelfde schema en ritme als jij ofzo? Want iedereeen doet natuurlijk alles zoals jij.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:58 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Die afkeer tegen laat klaar zijn heb ik nooit begrepen. Je zit toch niet meer op de middelbare school? Ik begin juist liever laat zo dat ik langer in bed kan blijven liggen. Het zijn ook vaak van die types die nog bij hun ouders wonen die ik daar vaak over hoor klagen
Ik weet het, studeren is overratedquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Studeren![]()
uitslapen![]()
![]()
![]()
Alle colleges die tussen 2 en 6 beginnen![]()
![]()
precies, gewoon lekker wajong trekkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik weet het, studeren is overrated
Elke dag uitslapenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
precies, gewoon lekker wajong trekken
Niet gezond dat. Ik moet op maandag werken om 20:30, dinsdag college om 18:00, donderdag werken om 20:30, en dan vrijdag ineens 6:30 uit bedquote:
Ik heb het echt druk gewoon dit jaar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
heerlijkik moet eigenlijk stage gaan lopen maar vind het wel relaxt zo
Al een beetje een idee waar je stage wilt gaan lopen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
heerlijkik moet eigenlijk stage gaan lopen maar vind het wel relaxt zo
lekker klap is dat altijdquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet gezond dat. Ik moet op maandag werken om 20:30, dinsdag college om 18:00, donderdag werken om 20:30, en dan vrijdag ineens 6:30 uit bed
Waarom zo vroeg ineens.?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet gezond dat. Ik moet op maandag werken om 20:30, dinsdag college om 18:00, donderdag werken om 20:30, en dan vrijdag ineens 6:30 uit bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |