quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:25 schreef H-D het volgende:
[..]
Ooh als Pax whisky haalt wil ik ook wel dan.
en dan met zijn alle in een tentje in het weiland . wat voor gehucht woon jij danquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:26 schreef Paxcon het volgende:
[..], oftewel, er moet een keer een WO-Rechtenmeet georganiseerd worden
Doe jij het?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:26 schreef Paxcon het volgende:
Nee je lijkt me best een gezellige kerelquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:26 schreef Paxcon het volgende:
edit: of stel je je nu louter profiteuristisch op?![]()
Stadskanaalquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
en dan met zijn alle in een tentje in het weiland . wat voor gehucht woon jij dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou je zou mij geen kerel kunnen noemen, eerder jongetjequote:Op maandag 8 oktober 2012 23:28 schreef H-D het volgende:
[..]
Nee je lijkt me best een gezellige kerel
Hoezo dat?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou je zou mij geen kerel kunnen noemen, eerder jongetje
Geen Mac kopen, serieus waar nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:32 schreef Paxcon het volgende:
Hoe voer je op een mac .srt files op vlc in.. Werkt voor geen meter
Ik heb juist dat mensen mij ouder schatten. Nou ben ik dit weekend zo vrij geweest om mijn zwerversbaard te trimmen tot een nette 3mm stoppelbaard, dus ik ben weer netjesquote:
Dat maakt niks uit...als je gezellig mee (whisky) kan drinken vinden we alles goedquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind mezelf best wel jong lijken als ik zo eens om me heen kijk daar ja
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
StadskanaalBekend van het schuur over de erfgrens-arrest
Stadskanaal , bus vanaf assen zou ik zeggen. Ik kom welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee vrijdagen kan ik nooit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:43 schreef Yreal het volgende:
Rechtenmeet in stadskanaal![]()
liefst op een vrijdag
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:43 schreef Yreal het volgende:
Rechtenmeet in stadskanaal![]()
liefst op een vrijdag
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:44 schreef Maharbal het volgende:
Dude, sinds wanneer is Stadskanaal centraal.Sinds pax de drank betaaltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
jonguh, gaat niet eerst iedereen uitnodigen en dan weer afblazen
ojaquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:47 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Mijn auto rijdt niet op drank, een trein ook niet.
quote:
Groningen is best tof heurquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij verwende westerling vindt het hier toch niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |