Ja ik snap (nog) niks van die paragraafindeling, maarjaquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
Relevante rechtsoverweging is altijd 3.2 toch?
Ohjaa laat weten hoe het is...ben benieuwd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
moet nog steeds die double black eens proeven, heb hem toch staan
Aaaaaah neequote:Op maandag 8 oktober 2012 23:09 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Say what?
[..]
Ah, beetje respect terugverdiend. Chivas
nee, whiskey is voor paupers, smaakloze en tokkies.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:10 schreef Paxcon het volgende:
Ik moet ook echt eens whiskey drinken. Moet geweldig zijn als ik jullie altijd zo hoor.
laat morgen maar horen of het je gelukt is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:11 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb er wel een beetje spijt van dat ik de afgelopen eerste weken geen ruk heb gedaan. Als je weet waar het over gaat is het allemaal zoveel leuker![]()
Ik heb het mezelf aangedaan.. nu moet ik m'n leven beteren!
Vanaf morgen, bam.. voorbereiden, colleges volgen, alles!
Ja. Een van de mooiste dingen die deze wereld je te bieden heeft.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:10 schreef Paxcon het volgende:
Ik moet ook echt eens whiskey drinken. Moet geweldig zijn als ik jullie altijd zo hoor.
Wisky doet me denken aanquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
nee, whiskey is voor paupers, smaakloze en tokkies.
Ja, ik houd dus heel erg van dat milde.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:11 schreef H-D het volgende:
[..]
Aaaaaah neesorry
Chivas is best lekker weg te drinken jamaar persoonlijk mis ik wel dat ruwe 'coarse' van een single malt.
whisky is kwaliteit, whiskey is amerikaans vuurwaterquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wisky doet me denken aan
[ afbeelding ]
Koop je altijd Chivas? Of ook Dimple? Die is ook mild en complexquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja, ik houd dus heel erg van dat milde.
Begin gewoon met JW Black Labelquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wisky doet me denken aan
[ afbeelding ]
Chivas. Maar ik zal 's uitkijken naar Dimple de volgende keer.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:15 schreef H-D het volgende:
[..]
Koop je altijd Chivas? Of ook Dimple? Die is ook mild en complexVind je vast ook lekker dan.
Dus nooit single malts voor jou?
Je hebt 12 en 15yr ...die 15yr zie ik bijna nergens dus neem gewoon de 12yr. 30¤ voor echt prima spul. En het zit in een hele mooie gedeukte (hence the name) art deco achtige fles.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:16 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Chivas. Maar ik zal 's uitkijken naar Dimple de volgende keer.
Single malts, mwah. Ik drink sowieso niet zo heel veel whisky. Then again, ik ben ook absoluut geen kenner.
Nee hoor gewoon als een liefhebberquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar dat ga ik niet in m'n eentje doen want kom je ook als zo'n eenzame alcoholist over
Gewoon een lekker glaasje na het studeren om de dag te overdenken. Je om dit soort dingen druk maken kan echt niet meer als je studeert.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar dat ga ik niet in m'n eentje doen want kom je ook als zo'n eenzame alcoholist over
Dat is niet gek, ik maak het zelf vaker mee. Laatst was ik een paper aan het schrijven over organisatorische veranderingen.. erg interessant want je moet het zegmaar schrijven aan de hand van een toespraak van Steve Jobs. Ook al is hij een hufter, hij heeft wel leuke keuzes gemaakt en erg interessant dus. Alleen toen ik om half 3 naar bed wou gaan, stond ineens m'n bureau vol lege pijpjesquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gewoon een lekker glaasje na het studeren om de dag te overdenken. Je om dit soort dingen druk maken kan echt niet meer als je studeert.
Ik drink eigenlijk heel weinig tot niets door de week. Als ik iets drink, dan is het speciaalbier. Met Duvel, Kwak en Rochefort (10 meestal) maak je mij een gelukkig man.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:18 schreef H-D het volgende:
[..]
Je hebt 12 en 15yr ...die 15yr zie ik bijna nergens dus neem gewoon de 12yr. 30¤ voor echt prima spul. En het zit in een hele mooie gedeukte (hence the name) art deco achtige fles.
Wat drink jij het meest dan?
Nee echt wat Yreal zegt...je bent student Paxquote:
Aah ook al. Heel veel mensen die ik ken ook. Drink zelf weinig tot geen speciaalbier...alleen in het cafe weleensquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:21 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk heel weinig tot niets door de week. Als ik iets drink, dan is het speciaalbier. Met Duvel, Kwak en Rochefort (10 meestal) maak je mij een gelukkig man.
Moet je wel helemaal naar het hoge noordenquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
haal maar een fles, kom ik wel voor de gezzeligeid
Zoals ik al zei, de trein naar groningen is mijn favoriete werkplekquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Moet je wel helemaal naar het hoge noorden
En dan nog een uur met de bus.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, de trein naar groningen is mijn favoriete werkplek
Ooh als Pax whisky haalt wil ik ook wel dan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
haal maar een fles, kom ik wel voor de gezzeligeid
Ja, en uit mijn smaak valt af te leiden dat ik de zoete speciaalbiertjes erg kan waarderen. Het heeft iets, dat zoete met dat karakteristieke van zwaarder bier. Waarschijnlijk vind ik Chivas daarom ook goed te doen, omdat dat ook best zoet is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:23 schreef H-D het volgende:
[..]
Aah ook al. Heel veel mensen die ik ken ook. Drink zelf weinig tot geen speciaalbier...alleen in het cafe weleens
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:25 schreef H-D het volgende:
[..]
Ooh als Pax whisky haalt wil ik ook wel dan.
en dan met zijn alle in een tentje in het weiland . wat voor gehucht woon jij danquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:26 schreef Paxcon het volgende:
[..], oftewel, er moet een keer een WO-Rechtenmeet georganiseerd worden
Doe jij het?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:26 schreef Paxcon het volgende:
Nee je lijkt me best een gezellige kerelquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:26 schreef Paxcon het volgende:
edit: of stel je je nu louter profiteuristisch op?![]()
Stadskanaalquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
en dan met zijn alle in een tentje in het weiland . wat voor gehucht woon jij dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou je zou mij geen kerel kunnen noemen, eerder jongetjequote:Op maandag 8 oktober 2012 23:28 schreef H-D het volgende:
[..]
Nee je lijkt me best een gezellige kerel
Hoezo dat?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou je zou mij geen kerel kunnen noemen, eerder jongetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |