Als we het over gewone pilseners hebben dan sowieso Grolsch!quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dus, als we het over inhoud hebben. Welke bier en whisky drink je graag?
Loopt het lekker?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
Doe de hele dag al niks anders nu ik professioneel verkeersboetes aanvecht.
whiskeyquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:00 schreef H-D het volgende:
[..]
Nee dat is net iets te ver vind ik. Maar whiskey,bier auto's etc is natuurlijk veel belangrijker.
Je moet Blends niet per definitie veroordelen. Je hebt ook premium blends die best lekker zijn e.g. JW Green/Gold Label, Dimple 12yr, Chivas.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Als we het over gewone pilseners hebben dan sowieso Grolsch!
Als we even wat specialer gaan danwel over de grens:
Palm
Wieckse wit biertje met een citroentje op het terras in de zon
Herfstbok (grolsch)
Krombacher
estrella damm
San miguel
Crystal
Chang
Tiger
Tsingtao (heerlijk bier dat)
Suntory
Corona
Wisky's drink ik niet zoveel maar als ik het drink.. liever een goede single malt dan een blended goedkope zooi. Bowmore is altijd wel lekker, the glenlivet of een wiskey maar dan op the rocks.
Verder houdt ik wel van een shotje op z'n tijd als het even uitkomt
En u?
Klopt, maar Johnny Walker en dan alles behalve red/black is erg prijzig.. vandaar dat ik ook zei: geen goedkope blendsquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:02 schreef H-D het volgende:
[..]
Je moet Blends niet per definitie veroordelen. Je hebt ook premium blends die best lekker zijn e.g. JW Green/Gold Label, Dimple 12yr, Chivas.
Officieel is Wisky schots/iers en wiskey amerikaansquote:
krombacher is baasquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Als we het over gewone pilseners hebben dan sowieso Grolsch!
Als we even wat specialer gaan danwel over de grens:
Palm
Wieckse wit biertje met een citroentje op het terras in de zon
Herfstbok (grolsch)
Krombacher
estrella damm
San miguel
Crystal
Chang
Tiger
Tsingtao (heerlijk bier dat)
Suntory
Corona
Wisky's drink ik niet zoveel maar als ik het drink.. liever een goede single malt dan een blended goedkope zooi. Bowmore is altijd wel lekker, the glenlivet of een wiskey maar dan op the rocks.
Verder houdt ik wel van een shotje op z'n tijd als het even uitkomt
En u?
Daarom Dimple. Net zo duur als JW Black en beter.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Klopt, maar Johnny Walker en dan alles behalve red/black is erg prijzig.. vandaar dat ik ook zei: geen goedkope blends
nog steeds kenker dat green label eruit is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:02 schreef H-D het volgende:
[..]
Je moet Blends niet per definitie veroordelen. Je hebt ook premium blends die best lekker zijn e.g. JW Green/Gold Label, Dimple 12yr, Chivas.
Je sais. Al ben ik niet zo'n Amerikaanse whiskey fanquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Officieel is Wisky schots/iers en wiskey amerikaans
ennuh, bezig met mijn eerste zaak, parkeerbelasting van de gemeente noordwijk. Lekker op mijn brommertje heengekachelt vandaag, man man wat een kou.quote:
Ik kocht het eigenlijk nooit. Dus persoonlijk heb ik er niet zoveel last van. Maar ik snap je woede wel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
nog steeds kenker dat green label eruit is.
Het is net oktober?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
ennuh, bezig met mijn eerste zaak, parkeerbelasting van de gemeente noordwijk. Lekker op mijn brommertje heengekachelt vandaag, man man wat een kou.
moet nog steeds die double black eens proeven, heb hem toch staanquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:06 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik kocht het eigenlijk nooit. Dus persoonlijk heb ik er niet zoveel last van. Maar ik snap je woede wel.
Ga jij eens lekker 52 km op een schakelbrommertje door de polder , kijken hoe warm je het dan hebtquote:
Relevante rechtsoverweging is altijd 3.2 toch?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:07 schreef Paxcon het volgende:
Nou ik stop er even mee. Kutarrest met kutvragen. Morgen weer verder.
Nu even Dexter 7x02 kijken
M'n pa is nog een jaartje export directeur geweest bij Krombacher. Kregen toen een rondleiding door die fabriek (echt wat een oude meuk man, niet normaalquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
krombacher is baas
[ afbeelding ]
Net over de grens, 3 euro voor halve liters op het terras
Say what?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:58 schreef H-D het volgende:
[..]
En laten we inderdaad maar weer over belangrijke dingen gaan praten ja!
Dat geneuzel over rechten verveeld.
Ah, beetje respect terugverdiend. Chivasquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:02 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja ik snap (nog) niks van die paragraafindeling, maarjaquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
Relevante rechtsoverweging is altijd 3.2 toch?
Ohjaa laat weten hoe het is...ben benieuwd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
moet nog steeds die double black eens proeven, heb hem toch staan
Aaaaaah neequote:Op maandag 8 oktober 2012 23:09 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Say what?
[..]
Ah, beetje respect terugverdiend. Chivas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |