Het verschilt heel erg per universiteit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja volgens mij is dat ons uitgelegd, weet alleen niet helemaal zeker.
Namen van arresten bij artikelen en markeren/onderstrepen mocht ineens weer?
In Groningen niet iigquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja volgens mij is dat ons uitgelegd, weet alleen niet helemaal zeker.
Namen van arresten bij artikelen en markeren/onderstrepen mocht ineens weer?
Daar staat op de UvA nog net niet de doodstraf op. Dat zal denk ik voor de meeste uni's wel gelden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Je mag toch wel arresten bijschrijven en dingen onderstrepen?
Of je bewaart 'm?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:32 schreef Yreal het volgende:
iemand nog een belastingwetbundel van 2010 () hebben? Anders kieper ik hem in de papierbak
Vooral fiscale wetten veranderen nogal eens. Ik vond het wel handig om iets oudere exemplaren te houden.quote:
Dat het lucratieve belang een waardeloos staaltje wetgeving is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:00 schreef deman13 het volgende:
Internationaal recht.Fucking interessant
Ja, dat als driekwart van de zaal hem na 45 minuten peert, dat je dan juist moet blijven omdat er net over die laatste 45 minuten vragen worden gesteld op het tentamen.quote:
Ik neem aan dat je voorgeschreven jurisprudentie hebt gekregen. Die moet je dan ook kennen en kunnen toepassen op een casus. Arresten die in het boek worden benoemd hoef je niet per se te kennen, maar geven je, kort gezegd, wel een beeld hoe een bepaalde materie in elkaar steekt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:47 schreef Kabaam het volgende:
Ben eerstejaars in Leiden, denken jullie dat het de bedoeling is dat alle arresten die langskomen in de tekst om bepaalde dingen te verduidelijken, belangrijk zijn om te leren voor tentamen over een paar weken?
Dus, als we het over inhoud hebben. Welke bier en whisky drink je graag?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:06 schreef Boterbartje het volgende:
Vandaag enkel brak uitgeslapen na een mooi avondje stappen, vanaf morgen ga ik me aan mijn 2 verplichte zelfstudie uren per dag houden en dan wil ik hier ook actiever en inhoudelijker meeposten
En laten we inderdaad maar weer over belangrijke dingen gaan praten ja!quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dus, als we het over inhoud hebben. Welke bier en whisky drink je graag?
Doe de hele dag al niks anders nu ik professioneel verkeersboetes aanvecht.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:58 schreef H-D het volgende:
[..]
En laten we inderdaad maar weer over belangrijke dingen gaan praten ja!
Dat geneuzel over rechten verveeld.
Nee dat is net iets te ver vind ik. Maar whiskey,bier auto's etc is natuurlijk veel belangrijker.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:59 schreef Yreal het volgende:
Ik bedoel, rechten, veredelde hbo opleiding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |