Het is zeker prettig studeren. Thuis heb ik te veel afleiding. Het zijn gewoon die tentamens waar ik niet altijd naar uitkijkquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Da's toch niet zo erg? Ik denk dat ik binnenkort ook maar eens een paar daagjes de UB van de EUR ga bezoeken. Wel prettig werken met weinig afleiding.
Je hebt toch wel een kopieerwinkel ergens in Rotterdam? Copycopy ofzo?quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:03 schreef VonBallusseck het volgende:
Heeft iemand enig idee waar je documenten kunt laten inbinden? (het liefst bij de Erasmus/omgeving Rotterdam natuurlijk)
Ik kan op de website van de UB alleen 'printen, scannen en kopiëren' vinden, en via zo'n webshop kan ook niet echt, aangezien ik het document al op papier heb.
ik kan mezelf overal afleidenquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Da's toch niet zo erg? Ik denk dat ik binnenkort ook maar eens een paar daagjes de UB van de EUR ga bezoeken. Wel prettig werken met weinig afleiding.
In de trein is toch nooit wat om te doen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:17 schreef Yreal het volgende:
Hoewel mijn beste locatie om te studeren, de trein naar groningen.
Daar is tegen amersfoort geen fuck meer om te doen, dan krijg ik wel wat werk gedaan
jonguh, desnoods ga ik de sudoku in de metro maken, en met de Wifi kan je ook weer op fokquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:20 schreef H-D het volgende:
[..]
In de trein is toch nooit wat om te doen?
Het vrouwelijk schoon in de UB, om maar iets te noemenquote:
Opstaan en naar buiten lopen, om maar iets te noemenquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het vrouwelijk schoon in de UB, om maar iets te noemen
Op de HES (Naast het Erasmus) heb je een Xerox Center waar je kunt laten inbinden. Kost iets van ¤2,50 volgens mij.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:03 schreef VonBallusseck het volgende:
Heeft iemand enig idee waar je documenten kunt laten inbinden? (het liefst bij de Erasmus/omgeving Rotterdam natuurlijk)
Ik kan op de website van de UB alleen 'printen, scannen en kopiëren' vinden, en via zo'n webshop kan ook niet echt, aangezien ik het document al op papier heb.
Reden nr 1 om naar de UB in utrecht te gaan. Lopen teveel knappe vrouwen rond. Gelukkig een studieplek gevonden met weinig doorloop en weinig uitzicht dus kan ik maximaal studeren en in de pauzes rustig om me heen kijkenquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het vrouwelijk schoon in de UB, om maar iets te noemen
Thanks. Blijkbaar zit er in VB een copystore waar je het ook kunt laten inbinden. Net langsgeweest, was 2.50. Prima te doen dus.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:50 schreef Keyos het volgende:
[..]
Op de HES (Naast het Erasmus) heb je een Xerox Center waar je kunt laten inbinden. Kost iets van ¤2,50 volgens mij.
Ik kan mij echter niet voorstellen dat er niets op het terrein van het Erasmus is waar je kunt laten inbinden, ik ben echter nog niet zo bekend met waar alles zit op de campus.
Kan ook gewoon in dagelijks gebruik.. Paxcon cum suis ofzo...hoeft niet per se in arrest-situatie gebruikt te wordenquote:
vandaag geleerd dat ik toch echt niet moet proberen iets in mn wettenbundel te schrijven. Tijdens het tentamen vandaag stonden ze hem te extreem goed te controlerenquote:
Gebeuren nare dingen als ze je betrappenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:10 schreef Patrickk het volgende:
[..]
vandaag geleerd dat ik toch echt niet moet proberen iets in mn wettenbundel te schrijven. Tijdens het tentamen vandaag stonden ze hem te extreem goed te controlerenVolgens mij heeft ze elke pagina wel gehad haha
Je mag toch wel arresten bijschrijven en dingen onderstrepen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:10 schreef Patrickk het volgende:
[..]
vandaag geleerd dat ik toch echt niet moet proberen iets in mn wettenbundel te schrijven. Tijdens het tentamen vandaag stonden ze hem te extreem goed te controlerenVolgens mij heeft ze elke pagina wel gehad haha
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:04 schreef H-D het volgende:
[..]
Kan ook gewoon in dagelijks gebruik.. Paxcon cum suis ofzo...hoeft niet per se in arrest-situatie gebruikt te wordenJe kan het ook gebruiken om een bepaalde auteur en de stroming auteurs die het met hem/haar eens is aan te duiden..bijvoorbeeld Kortmann c.s. vinden dat....
Ik denk inderdaad dat het slagingspercentage daarom zo laag is bij de eerste tentamens. Je bent nog niet echt goed gewend aan de vorm van vragen, systematiek etc. Dit in combinatie met zenuwen voor je eerste tentamen ooit (sommige mensen vandaag stonden letterlijk te zweten van angstquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:14 schreef H-D het volgende:
[..]
Of de verkeerde manier van studeren. Voor veel mensen is dat lastig innhet eerste jaar. Om een op de juiste manier te studeren en de vraagstelling te doorgronden. Denk dat je daarom geregeld lage slagingspercentages ziet in de propedeuse.
In tilburg mag je er niets bijschrijven, enkel markerenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Je mag toch wel arresten bijschrijven en dingen onderstrepen?
Je brengt het alsof het een logische gang van zaken betreft.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Je mag toch wel arresten bijschrijven en dingen onderstrepen?
Nouja volgens mij is dat ons uitgelegd, weet alleen niet helemaal zeker.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je brengt het alsof het een logische gang van zaken betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |