Dat ik motor over een vrouw zou kiezen, tenzij het Doutze kroes of emma watson is. Ik heb al een vriendin, moet er niet aan denken, 2 vrouwenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:58 schreef deman13 het volgende:
Haha, doe ik soms ook wel eens in het drugsforum.
FOKKERS MET EEN VRIENDINNNNNNNquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat ik motor over een vrouw zou kiezen, tenzij het Doutze kroes of emma watson is. Ik heb al een vriendin, moet er niet aan denken, 2 vrouwen
Achja, hoe sneller dat diploma op zak is hoe beter.. ik moet eens gaan solliciteren voor een stageplekquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:59 schreef deman13 het volgende:
Over 3 weken alweer tentamens. Schrikbarend.
Zo is het maar net. Wel jammer dat dat weekend voor de tentamens precies een heel gaaf feestje is wat ik eigenlijk niet kan missen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Achja, hoe sneller dat diploma op zak is hoe beter.. ik moet eens gaan solliciteren voor een stageplek
Als je tentamen afhangt van leren op zondag of op half vermogen brak zijn en een beetje bladeren...quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:01 schreef deman13 het volgende:
[..]
Zo is het maar net. Wel jammer dat dat weekend voor de tentamens precies een heel gaaf feestje is wat ik eigenlijk niet kan missen.
je gaat je tentamen opdrinken?quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:05 schreef deman13 het volgende:
Nouja, het feestje duurt tot 8 uur. Vandaar.![]()
Ik ga overigens niet, verstandig als ik ben. Eerste tentamenweek wil ik wel even soldaat maken.
Verstandige knul ^^quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:05 schreef deman13 het volgende:
Nouja, het feestje duurt tot 8 uur. Vandaar.![]()
Ik ga overigens niet, verstandig als ik ben. Eerste tentamenweek wil ik wel even soldaat maken.
Beterschap ( Luuk right?) !quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:46 schreef deman13 het volgende:
Nee, want ik ben ziek.
Ik ga nu mijn welverdiende nachtrust benutten. Fijne avond nog.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:32 schreef H-D het volgende:
[..]
Kijk ik doe wel aan zelfreflectie enzo
Wat een paar Kluwerbundels in de OP al wel niet losmaakt bij mensenquote:
Afgestudeerd. Iets langer (1 maand) dan standaard maar geen noemenswaardige vertraging.quote:
Bedankt voor je antwoord, maar ik ben er net achtergekomen dat het antwoord zo geformuleerd moet worden: Wettelijke strafbepaling is een wet in materiële zin, dus ook een lager orgaan, in dit geval de college BW mag straffen opstellen.Provinciale staten mag dit ook doen.quote:
Dit is toch gewoon:quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:35 schreef ErikHoevenaars het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord, maar ik ben er net achtergekomen dat het antwoord zo geformuleerd moet worden: Wettelijke strafbepaling is een wet in materiële zin, dus ook een lager orgaan, in dit geval de college BW mag straffen opstellen.Provinciale staten mag dit ook doen.
Hoe komen zij hierbij?
Ik ben dan immers ook net begonnen en zoals ik al zei kan ik het ook fout hebben. Dank voor de opheldering.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:42 schreef Speedy_T het volgende:
Het antwoord ligt gewoon in het artikel dat Glowmouse postte. Lid 2 sub e.
Overigens klopt jouw redenatie ook niet Deman. Een AMVB is ook een wet in materiële zin en werkt wel degelijk op landelijk niveau. Wetgevende bevoegdheid moet je ook altijd kunnen onderbouwen ogv de wet en niet op dit soort ezelsbruggetjes
Oh. Als ik dit artikel lees, dan blijkt hieruit dat de College van BW juist geen bevoegdheid heeft om strafbepalingen op te stellen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:42 schreef Speedy_T het volgende:
Het antwoord ligt gewoon in het artikel dat Glowmouse postte. Lid 2 sub e.
Overigens klopt jouw redenatie ook niet Deman. Een AMVB is ook een wet in materiële zin en werkt wel degelijk op landelijk niveau. Wetgevende bevoegdheid moet je ook altijd kunnen onderbouwen ogv de wet en niet op dit soort ezelsbruggetjes
Vind ik ook wel interessant. Nu staat er bij de Kluwer naast het wetsartikel uitzondering maar dat is geen geldige argumentatie ogv de wet. Speedy_T, licht ons toe.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:00 schreef ErikHoevenaars het volgende:
[..]
Oh. Als ik dit artikel lees, dan blijkt hieruit dat de College van BW juist geen bevoegdheid heeft om strafbepalingen op te stellen?
Stond in de uitwerkingen van een medestudent hahaquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:47 schreef Speedy_T het volgende:
Ik vraag me trouwens ook af waar je dat antwoord op die vraag vandaan hebt want dat raakt echt kant noch wal
Ben je al klaar met de opdracht?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:44 schreef dreamzk het volgende:
Heeft iemand een samenvatting van het vak Successierecht 1956 (UvA) rondliggen? Kan er nergens eentje vinden
Yes, net afgerond. Viel uiteindelijk heel erg mee aangezien ik pas halverwege van een studiegenoot hoorde dat we regelafstand 1.5 moesten doen en lettergrootte 12. 800 woorden had ik al, dus moest even stukken eruit halenquote:
Doel je daarbij op de democratische legitimering?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:59 schreef Ryon het volgende:
Voor de academische vorming is het ook leuk om er over na te denken waarom (behalve dan dat het in de wet staat) b&w geen strafbepalingen zou mogen opstellen maar een gemeente raad wel.
Als je dat begrijpt dan maakt dat het bestuursrecht al een stuk logischer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |