Toch maar niet je Frans etaleren?quote:
Nee:P ik ben naar een franse film aan het kijken ookquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Toch maar niet je Frans etaleren?
Ik zag het wel![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:30 schreef H-D het volgende:
[..]
Nee:P ik ben naar een franse film aan het kijken ookdus ik dacht even van oh dat is leuk maar toen dacht ik doe normaal man
hipsterquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:30 schreef H-D het volgende:
[..]
Nee:P ik ben naar een franse film aan het kijken ookdus ik dacht even van oh dat is leuk maar toen dacht ik doe normaal man
Ik ben gewoon koos vriendloosquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:53 schreef deman13 het volgende:
Ik ben lekker ziek thuis, voor de verandering.
Hihi ik ben motortopic een beetje aan het trollenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:55 schreef deman13 het volgende:
Als je maar internet-vriendjes hebt dan, dat kan ook.
Lijkt je mij een gezellige jongen dan dus?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik wil nog steeds eens bier met jou drinken
Sowiesoquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:58 schreef H-D het volgende:
[..]
Lijkt je mij een gezellige jongen dan dus?
Dat ik motor over een vrouw zou kiezen, tenzij het Doutze kroes of emma watson is. Ik heb al een vriendin, moet er niet aan denken, 2 vrouwenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:58 schreef deman13 het volgende:
Haha, doe ik soms ook wel eens in het drugsforum.
FOKKERS MET EEN VRIENDINNNNNNNquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat ik motor over een vrouw zou kiezen, tenzij het Doutze kroes of emma watson is. Ik heb al een vriendin, moet er niet aan denken, 2 vrouwen
Achja, hoe sneller dat diploma op zak is hoe beter.. ik moet eens gaan solliciteren voor een stageplekquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:59 schreef deman13 het volgende:
Over 3 weken alweer tentamens. Schrikbarend.
Zo is het maar net. Wel jammer dat dat weekend voor de tentamens precies een heel gaaf feestje is wat ik eigenlijk niet kan missen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Achja, hoe sneller dat diploma op zak is hoe beter.. ik moet eens gaan solliciteren voor een stageplek
Als je tentamen afhangt van leren op zondag of op half vermogen brak zijn en een beetje bladeren...quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:01 schreef deman13 het volgende:
[..]
Zo is het maar net. Wel jammer dat dat weekend voor de tentamens precies een heel gaaf feestje is wat ik eigenlijk niet kan missen.
je gaat je tentamen opdrinken?quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:05 schreef deman13 het volgende:
Nouja, het feestje duurt tot 8 uur. Vandaar.![]()
Ik ga overigens niet, verstandig als ik ben. Eerste tentamenweek wil ik wel even soldaat maken.
Verstandige knul ^^quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:05 schreef deman13 het volgende:
Nouja, het feestje duurt tot 8 uur. Vandaar.![]()
Ik ga overigens niet, verstandig als ik ben. Eerste tentamenweek wil ik wel even soldaat maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |