Wauw, dat is mooi gezegd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wie trouwt om het lichaam behoudt het lijf, maar verliest de vrouw en behoudt het wijf
Neuken?quote:
deze gaat diepquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wie trouwt om het lichaam behoudt het lijf, maar verliest de vrouw en behoudt het wijf
Niet zo diep als mijn vuist.quote:
Sja, waarom moeten vrouwen eigenlijk meer respect dan mannen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:47 schreef Boca_Raton het volgende:
TS, zonder respect voor vrouwen blijft het modderen...
Oh, dat zeg ik niet. Maar het fijn hebben met een man of een vrouw begint toch met respect. Als iemand je minacht, dan laat je hem/haar toch links liggen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, waarom moeten vrouwen eigenlijk meer respect dan mannen?
Het is een fok! user... wat verwacht je?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:45 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Tact is niet je sterkste kant.
Als je als vrouw respect van de man verwacht, moet je ook respect terugtonen. Je ziet dat veel vrouwen dat niet meer doen en dan is het logisch dat je geen respect krijgt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:47 schreef Boca_Raton het volgende:
TS, zonder respect voor vrouwen blijft het modderen...
ja, tuurlijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:48 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh, dat zeg ik niet. Maar het fijn hebben met een man of een vrouw begint toch met respect. Als iemand je minacht, dan laat je hem/haar toch linksliggen?
Uiteraard!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je als vrouw respect van de man verwacht, moet je ook respect terugtonen.
Geef de dolle Mina's en de derde golf van feministen de schuld.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je als vrouw respect van de man verwacht, moet je ook respect terugtonen. Je ziet dat veel vrouwen dat niet meer doen en dan is het logisch dat je geen respect krijgt.
Dat iddquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je als vrouw respect van de man verwacht, moet je ook respect terugtonen. Je ziet dat veel vrouwen dat niet meer doen en dan is het logisch dat je geen respect krijgt.
Niet als die persoon het een beetje kan verbergen zoals je van een beschaafd persoon zou mogen verwachten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:48 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh, dat zeg ik niet. Maar het fijn hebben met een man of een vrouw begint toch met respect. Als iemand je minacht, dan laat je hem/haar toch links liggen?
Oh, dat vind ik jammer. Dat is helemaal nergens voor nodig. Dat is hautain gedoe.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat idd.
Als je al kijkt krijg je een blik alsof je ze verkracht.
Ik denk als je wérkelijk vrouwen intens minacht, dat je dat niet verborgen kunt houden. Of ze voelt het aan, of ze komt er snel achter.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Niet als die persoon het een beetje kan verbergen zoals je van een beschaafd persoon zou mogen verwachten.
Feministen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:50 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Geef de dolle Mina's en de derde golf van feministen de schuld.
Vrouwenquotasquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Feministen.![]()
Feministen zijn geen vrouwen die gelijk willen zijn aan de man maar boven de man willen staan. Maar zodra het erop aankomt dat ze hoger staan dan ons man, kunnen ze het niet meer aan en vallen ze om.
Ze vergeten ook dat je het samen moet doen en niet alleen.
Tact is wat vrouwen doen als degene waar ze over praten toevallig voor hun neus staat.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:45 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Tact is niet je sterkste kant.
Ik houd van vrouwen, alleen heb hier wel een keiharde hekel aan. Ik ben niet tegen vrouwen in de top maar hier wel tegen.quote:
Dat soort vrouwen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat idd.
Als je al kijkt krijg je een blik alsof je ze verkracht.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:56 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Tact is wat vrouwen doen als degene waar ze over praten toevallig voor hun neus staat.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:56 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Tact is wat vrouwen mannen doen als degene waar ze over praten toevallig voor hun neus staat.
Als je daar niet tegen kunt, moet je er een kopen die terugslaat.quote:- als je ze slaat worden ze kwaad, gaan ze zeuren of gaan ze huilen.
Zo een uit Azie, die met een samoeraizwaard je kop eraf hakt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als je daar niet tegen kunt, moet je er een kopen die terugslaat.
Soms is het zo eenvoudig...
Als dat je ding is...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:58 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Zo een uit Azie, die met een samoeraizwaard je kop eraf hakt.
DISKREMINATSIEquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:58 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Zo een uit Azie, die met een samoeraizwaard je kop eraf hakt.
blauwe plekken wedstrijdjequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als je daar niet tegen kunt, moet je er een kopen die terugslaat.
Soms is het zo eenvoudig...
Je overschat vrouwen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik denk als je wérkelijk vrouwen intens minacht, dat je dat niet verborgen kunt houden. Of ze voelt het aan, of ze komt er snel achter.
Mannen die echt van vrouwen houden, en niet als lustobject, die hebben altijd veel vriendinnen om zich heen.
Die dingen gebeuren. TS heeft daar blijkbaar behoefte aan.quote:
Mannen "roddelen" iets minder. Maar leuke poging.quote:
Eeeaaasy there cowboyquote:
Dat noemen ze aantrekkingskracht.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:05 schreef Dimens het volgende:
Sowieso man en vrouw die bij elkaar in huis wonen maar niet met elkaar kunnen opschieten. Waarom kies je er dan sowieso voor om samen te wonen?
True. De lasten en lusten zijn heus niet zo slecht verdeeld tussen de sexen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:06 schreef Fascination het volgende:
- uitzonderingen daargelaten zijn het allemaal, op zijn best, matig uitziende gleufdieren. Maar wel met een air van "kijk mij eens geweldig aantrekkelijk zijn". Ja aantrekkelijk zijn ze, maar dan wel met de nadruk op lijk.
Omdat zelfs de lelijkste vrouwen nog genoeg mannen kan krijgen.
De man omdat hij anders alimentatie moet betalen, de vrouw vanwege het geld, huis, luizenleven...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:05 schreef Dimens het volgende:
Sowieso man en vrouw die bij elkaar in huis wonen maar niet met elkaar kunnen opschieten. Waarom kies je er dan sowieso voor om samen te wonen?
Ik denk dat je TS zijn (abstracte) klachten meer kunt generaliseren, dan die specifieke irritaties in jouw link.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:15 schreef Toradora het volgende:
Een aardige waslijst over mannen:
http://www.trendystyle.net/relatie/ergeren.html
Die klachten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:15 schreef Toradora het volgende:
Het staat gewoon netter, de bril naar beneden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die klachten.![]()
![]()
De wc-bril is een mooie. Waarom zouden mannen die naar beneden moeten doen nadat ze hebben geplast? Dit is zo'n typisch iets van respect voor elkaar tonen. Jij als vrouw verwacht wel dat wij de bril van de wc omlaag doen nadat we geplast hebben, maar doe jij de wc-bril ook wel omhoog nadat je geplast hebt zodat wij die niet meer omhoog hoeven te doen wanneer wij naar het toilet gaan?
Nee, want stel we letten een keer niet op, gebeurd er dit:quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die klachten.![]()
![]()
De wc-bril is een mooie. Waarom zouden mannen die naar beneden moeten doen nadat ze hebben geplast? Dit is zo'n typisch iets van respect voor elkaar tonen. Jij als vrouw verwacht wel dat wij de bril van de wc omlaag doen nadat we geplast hebben, maar doe jij de wc-bril ook wel omhoog nadat je geplast hebt zodat wij die niet meer omhoog hoeven te doen wanneer wij naar het toilet gaan?
Is gewoon een kwestie van vrouwen die denken dat wij mannen er zijn om hun leven makkelijker te maken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die klachten.![]()
![]()
En wat als je vriend dan de deksel van de bril ook dicht doet omdat dat nog netter is, ben je dan ook tevreden?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:28 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Het staat gewoon netter, de bril naar beneden.
Hiermee probeer je dus eigenlijk te zeggen dat wij voor jullie moeten denken? Want wij moeten opletten of we de bril hebben dicht gedaan of niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:32 schreef Toradora het volgende:
[..]
Nee, want stel we letten een keer niet op, gebeurd er dit:
[ afbeelding ]
En ik heb geen zin om me te concentreren als ik naar de wc ga.
+1 mannen doen nooit moeilijk om een wc bril omhoog te klappen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die klachten.![]()
![]()
"Schat, kom eens even kijken. Zie je dit? Je hebt verdomme de wc-bril omlaag gelaten en nu heb ik 'm helemaal onder gezeken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:37 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
+1 mannen doen nooit moeilijk om een wc bril omhoog te klappen.
Ik doe dat met mijn schoen als ik weet dat een vrouw naar het toilet is geweest.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:37 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
+1 mannen doen nooit moeilijk om een wc bril omhoog te klappen.
Behalve dat dit enorme stereotyperingen zijn moet ik je wel vertellen dat mannen directer zijn en het gewoon zeggen wanneer iets hun niet aanstaat. Vrouwen zijn heel geniepig en doen alsof ze je beste vriendin zijn om uiteindelijk vijf minuten later aan anderen te verkondigen wat voor kakmens je wel niet bent.quote:
Mooi dit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:39 schreef Piye het volgende:
[..]
"Schat, kom eens even kijken. Zie je dit? Je hebt verdomme de wc-bril omlaag gelaten en nu heb ik 'm helemaal onder gezeken.Let nou eens op de volgende keer."
Nee rekening houden. Sowieso waarom heb je anders een wc-bril als je hem constant omhoog laat staan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hiermee probeer je dus eigenlijk te zeggen dat wij voor jullie moeten denken? Want wij moeten opletten of we de bril hebben dicht gedaan of niet.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:39 schreef Piye het volgende:
[..]
"Schat, kom eens even kijken. Zie je dit? Je hebt verdomme de wc-bril omlaag gelaten en nu heb ik 'm helemaal onder gezeken.Let nou eens op de volgende keer."
Dan nog. Houd jij rekening met de man en doe jij na het plassen de wc-bril weer omhoog zodat wij er niet overheen plassen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:43 schreef Toradora het volgende:
[..]
Nee rekening houden. Sowieso waarom heb je anders een wc-bril als je hem constant omhoog laat staan?
Maar gelukkig heb ik die irritatie in huis niet.
De meeste mannen zijn meer wijf dan ze zelf toe willen geven uiteindelijk, kloppen zichzelf op de borst omdat ze zoveel directer zijn, zoveel rationeler zijn, maar als je even goed kijkt valt dat meestal vies tegen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:41 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Behalve dat dit enorme stereotyperingen zijn moet ik je wel vertellen dat mannen directer zijn en het gewoon zeggen wanneer iets hun niet aanstaat. Vrouwen zijn heel geniepig en doen alsof ze je beste vriendin zijn om uiteindelijk vijf minuten later aan anderen te verkondigen wat voor kakmens je wel niet bent.Was ik maar homo, veel makkelijker leven.
Omdat ik wel van die wc bril gebruik wil maken graag.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:43 schreef Toradora het volgende:
[..]
Nee rekening houden. Sowieso waarom heb je anders een wc-bril als je hem constant omhoog laat staan?
Maar gelukkig heb ik die irritatie in huis niet.
Nicequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij tilt dan ding toch in eerste instantie op?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan nog. Houd jij rekening met de man en doe jij na het plassen de wc-bril weer omhoog zodat wij er niet overheen plassen?
Precies, vrouwen moeten de wc gewoon goed schoonhoudenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:45 schreef erodome het volgende:
[..]
De meeste mannen zijn meer wijf dan ze zelf toe willen geven uiteindelijk, kloppen zichzelf op de borst omdat ze zoveel directer zijn, zoveel rationeler zijn, maar als je even goed kijkt valt dat meestal vies tegen.
Oh en de wc bril mag hier gewoon omhoog staan, ik ben de enige vrouw in huis, dus ik doe daar niet moeilijk over. Hou gewoon de wc schoon, dan ziet het er ook niet naar uit dat de wc bril omhoog staat.
Jij hebt nooit problemen met vrouwen?quote:
Vrouwenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij hebt nooit problemen met vrouwen?
Oh, ik hou ervan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:49 schreef NanKing het volgende:
[..]
Vrouwen![]()
Serieus we zijn ook verschrikkelijke wezens.
Sowieso snap ik niet waarom iedereen zo'n issue maakt van zoiets kleins als een wc-bril die omhoog staat. Ik ben zelf ook voor een schone wc. Dat is toch iets belangrijker.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:45 schreef erodome het volgende:
[..]
De meeste mannen zijn meer wijf dan ze zelf toe willen geven uiteindelijk, kloppen zichzelf op de borst omdat ze zoveel directer zijn, zoveel rationeler zijn, maar als je even goed kijkt valt dat meestal vies tegen.
Oh en de wc bril mag hier gewoon omhoog staan, ik ben de enige vrouw in huis, dus ik doe daar niet moeilijk over. Hou gewoon de wc schoon, dan ziet het er ook niet naar uit dat de wc bril omhoog staat.
In mijn geval wel aangezien ik lekker thuis ben en hij werkt, maar wie dat ding schoon houdt boeit me niet, als dat ding maar schoon isquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:47 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Precies, vrouwen moeten de wc gewoon goed schoonhouden
Ik ookquote:
Ik ook. De selectie wordt ook steeds breder naarmate ik langer sexloos benquote:
Goede bron:quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:15 schreef Toradora het volgende:
quote:- Hij luistert nooit naar je. Je kunt hem zeggen wat je wilt. Als hij je al aankijkt, is dat met de lege en afwezige blik van iemand die er duizend euro voor zou geven om op dat moment ergens anders te kunnen zijn en je niet te hoeven aanhoren. En toch, het feit dat de spijkerbroek die je nog maar net een paar maanden geleden hebt gekocht, nu strak zit, is echt belangrijk. Daar moet hij toch respect voor opbrengen... :-)
Lekker consequent.quote:Als hij blijft vertellen over zijn hobby terwijl hij wéét dat ik er totaal niks mee heb,dan erger ik me rot.
Dit is dan ook weer gewoon de harde waarheid.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik denk dat dat persoonsgebonden is. Ik ben namelijk degene die zegt waar het op staat, en mijn vriend zoekt altijd een uitweg. En zo ken ik vele stellen waar dat ook in beide geslachten voorkomt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:50 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Maar goed, hoe vaak heb ik wel niet meegemaakt dat een vrouw geniepig loopt te doen terwijl de man gewoon zegt waar het op staat. 't Is ook een persoonlijke ervaring, misschien dat dit elders niet zo is.
Hoeveel binnenvetters zijn er wel niet bij mannen, echt heel veel, maar dat noemen we maar niet geniep, dat is aaaaaandersquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:50 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Sowieso snap ik niet waarom iedereen zo'n issue maakt van zoiets kleins als een wc-bril die omhoog staat. Ik ben zelf ook voor een schone wc. Dat is toch iets belangrijker.
Maar goed, hoe vaak heb ik wel niet meegemaakt dat een vrouw geniepig loopt te doen terwijl de man gewoon zegt waar het op staat. 't Is ook een persoonlijke ervaring, misschien dat dit elders niet zo is.
En toch blijf ik erin geloven dat al die typische man/vrouw verhalen vooral berusten op slechte partnerkeuze. Wie gaat er nou met gezond verstand in een relatie zitten met iemand die allemaal shit vertelt die je niet wil horen en zeikt en zeurt en nooit hetzelfde wil als jij?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Goede bron:
[..]
[..]
Lekker consequent.
Ik ben de eerste om toe te geven dat ik mezelf soms echt een wijf vind. Naarmate je ouder wordt kan het je ook steeds minder schelen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Zou dat er misschien iets te maken hebben dat er zo'n heks op de bank zit die tussen het zeuren over haar kleren door klaagt dat hij de tv niet zo hard mag zetten? En als hij dan zelf eens initieert, dan is het weer irritant omdat net haar favoriete acteur op tv komt.quote:Weet je waar ik me aan erger: als je vriend na het werk altijd even naar cafe moet en in het weekend ook dat hij de gezelligheid thuis niet kan vinden terwijl je er alles voor doet.
Schuldigquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:52 schreef erodome het volgende:
Of zelfs mannen die onder elkaar vertellen dat ze eigenlijk liever niet in die relatie hadden willen zitten, maar waarbij hun partner denkt dat ze een fijne relatie hebben, nee dat is direct zijn zeg!
Nou een binnenvetter is ook wat anders dan iemand die geniepig is. Als binnenvetter hou je het voor jezelf. Als je het achter iemands rug gaat verkondigen ben je geniepig.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Hoeveel binnenvetters zijn er wel niet bij mannen, echt heel veel, maar dat noemen we maar niet geniep, dat is aaaaaanders
Ik heb het zo vaak gezien in mijn omgeving, mannen die lopen te zeuren over hun partner die een kort kapsel neemt bv, maar die partner weet niet beter dan dat hij het hartstikke leuk vindt staan.
Of zelfs mannen die onder elkaar vertellen dat ze eigenlijk liever niet in die relatie hadden willen zitten, maar waarbij hun partner denkt dat ze een fijne relatie hebben, nee dat is direct zijn zeg!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Hoeveel binnenvetters zijn er wel niet bij mannen, echt heel veel, maar dat noemen we maar niet geniep, dat is aaaaaanders
Ik heb het zo vaak gezien in mijn omgeving, mannen die lopen te zeuren over hun partner die een kort kapsel neemt bv, maar die partner weet niet beter dan dat hij het hartstikke leuk vindt staan.
Hoe zou dat toch komenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Allemaal. eigenlijk is aanvullende klacht overbodig, maar voor de geinteresserden onder ons hierna een uiteenzetting over hoe ik over deze boosaardige bitches denk.
- het zijn emotionele kruitvaten. Waar de man een toonbeeld is van rationaliteit en evenwichtig gedrag, kenmerkt de vrouw zich met gedrag dat heen en weer schommelt tussen overvrolijk ongepast huppelkutten en nodeloos depressief in een hoekje zitten huilen.
Niet alle vrouwen zijn geniepig, ik ben ook heel direct.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:41 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Behalve dat dit enorme stereotyperingen zijn moet ik je wel vertellen dat mannen directer zijn en het gewoon zeggen wanneer iets hun niet aanstaat. Vrouwen zijn heel geniepig en doen alsof ze je beste vriendin zijn om uiteindelijk vijf minuten later aan anderen te verkondigen wat voor kakmens je wel niet bent.Was ik maar homo, veel makkelijker leven.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
En wat als je vriend dan de deksel van de bril ook dicht doet omdat dat nog netter is, ben je dan ook tevreden?
Hoe vaak heb ik niet verhalen gehoord van vrouwen die met een, naar ze dachten, leuke vent aan 't daten waren die toch niet zo vrijgezel bleek te zijn als hij zich deed voorkomen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Aangezien de andere mannen in de vriendenkring het wel weten is het gewoon geniepig zijn hoor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou een binnenvetter is ook wat anders dan iemand die geniepig is. Als binnenvetter hou je het voor jezelf. Als je het achter iemands rug gaat verkondigen ben je geniepig.
Ik denk dat ieder koppel zich op sommige momenten aan elkaar ergert, onder meer door zulke typische man/vrouw-verhalen. Het geheim van een goede relatie is dat je op zulke momenten even je mond houdt, en geen perfectie verwacht.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:53 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
En toch blijf ik erin geloven dat al die typische man/vrouw verhalen vooral berusten op slechte partnerkeuze. Wie gaat er nou met gezond verstand in een relatie zitten met iemand die allemaal shit vertelt die je niet wil horen en zeikt en zeurt en nooit hetzelfde wil als jij?
Ja okee, de halve wereld dus. Maar het kan wel anders toch?
Na een rustige periode hadden we even genoeg van elkaar, en de afkoelperiode van anderhalve week heeft goed gewerkt want het is weer goedquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:41 schreef Fascination het volgende:
Maar hoe gaat het met je vriendin, ts? Of is dat alweer uit?
Ja dan zijn ze gewoon geniepig, maar dus geen binnenvetters.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:58 schreef erodome het volgende:
[..]
Aangezien de andere mannen in de vriendenkring het wel weten is het gewoon geniepig zijn hoor.
Als niemand het wist, tja, dan is het gewoon dom gedrag, maar ook nogsteeds niet direct zijn, of rationeel(want dan zou je vertrekken), maar dat is meestal niet zo, allerlei mensen weten het, behalve degene die het zou moeten weten.
Never mind, wordt een veel te lang verhaal zo.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik denk dat ieder koppel zich op sommige momenten aan elkaar ergert, onder meer door zulke typische man/vrouw-verhalen. Het geheim van een goede relatie is dat je op zulke momenten even je mond houdt, en geen perfectie verwacht.
Niet per se. Zolang dat vele praten geen punt van voortdurende irritatie is, is er niks aan de hand. Iedereen heeft irritante gewoontes. Zolang je die kunt tolereren vanwege de goede eigenschappen van je partner, zit je volgens mij zelfs in een erg gezonde relatie.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:01 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Nee okee, snap ik... Niets loopt altijd 1 op 1.
Maar dat bedoel ik ook niet. Om een voorbeeld te geven: die user die een topic had over dat z'n vriendin veel praatte en dat het hem niet interesseerde wat ze te melden had.
Dan zit je toch met de verkeerde in een relatie?
Niet iedereen is zo. Mijn broertje heeft ook zo'n relatie: zijn vriendin zit liefst op de bank een filmpje te kijken, hij gaat graag ook eens stappen. Nou, het grootste deel van de week zit hij met haar op de bank, maar enkele keren gaat hij stappen. Hij tevreden, zij tevreden Dan is er toch niets aan de hand? Het is niet alsof je alles samen moet doen.quote:Als ik de gezelligheid die ik wens buiten de deur moet zoeken, laat dan maar. Beetje wat je wel eens hoort van sommige mannen. Met hun vrienden doen ze lekker gek. Met hun vriendin alle saaie zooi, behalve soms wat neuken. "ja zo gaat dat toch?"
Nou, niet voor mij... Ik wil graag gekke dingen doen met m'n vriendin.
Juist niet, ik ben niet degene die nog blauw isquote:
Nee maar er moet wel evenwicht zijn, anders gaat het irriteren. maar al te vaak verschuift het evenwicht ten voordele van de vrouw, gewoon omdat ze vrouw is. Want vrouwen kunnen zeuren, zwijgen, zonder reden janken en ze denken dat ze gelijk hebben omdat ze een pussy hebben.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Niet iedereen is zo. Mijn broertje heeft ook zo'n relatie: zijn vriendin zit liefst op de bank een filmpje te kijken, hij gaat graag ook eens stappen. Nou, het grootste deel van de week zit hij met haar op de bank, maar enkele keren gaat hij stappen. Hij tevreden, zij tevreden Dan is er toch niets aan de hand? Het is niet alsof je alles samen moet doen.
Hij wou een kookwekker gebruiken om de spreektijd af te bakenenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Niet per se. Zolang dat vele praten geen punt van voortdurende irritatie is, is er niks aan de hand. Iedereen heeft irritante gewoontes. Zolang je die kunt tolereren vanwege de goede eigenschappen van je partner, zit je volgens mij zelfs in een erg gezonde relatie.
Pas als zo'n irritante gewoonte onuitstaanbaar wordt, heb je waarschijnlijk de verkeerde partner.
Ik zou dat niet kunnen.quote:Niet iedereen is zo. Mijn broertje heeft ook zo'n relatie: zijn vriendin zit liefst op de bank een filmpje te kijken, hij gaat graag ook eens stappen. Nou, het grootste deel van de week zit hij met haar op de bank, maar enkele keren gaat hij stappen. Hij tevreden, zij tevreden Dan is er toch niets aan de hand? Het is niet alsof je alles samen moet doen.
Wat, eerlijk is eerlijk, grotendeels de schuld van de mannen is.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee maar er moet wel evenwicht zijn, anders gaat het irriteren. maar al te vaak verschuift het evenwicht ten voordele van de vrouw, gewoon omdat ze vrouw is. Want vrouwen kunnen zeuren, zwijgen, zonder reden janken en ze denken dat ze gelijk hebben omdat ze een pussy hebben.
Dat zijn de beta's die niets durven te zeggen tegen hun vriendin omdat ze anders boos wordt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Nou wat gek zeg, dat iemand kwaad wordt of gaat huilen als hij/zij geslagen wordt.quote:- als je ze slaat worden ze kwaad, gaan ze zeuren of gaan ze huilen.
Elkaar slaan, verrot schelden, natrappen... Allemaal tekenen van een brede interesse in elkaarquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:11 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Dingen kunnen delen is overigens niet hetzelfde als samen doen. Is ook een kwestie van kunnen inleven, begrijpen van dingen, brede interesse hebben in dingen.
Nee, de schuld van de wet die een man een zwakkere positie geeft tov de vrouw. (denk aan de voordelen voor de vrouw, en de nadelen voor een man als ze scheiden. Denk ook aan voogdij over kinderen enz.. Een man staat gewoon machteloosquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Wat, eerlijk is eerlijk, grotendeels de schuld van de mannen is.
Een goeie ruzie op z'n tijd helpt je soms ook wel herinneren aan het feit dat je geen ruzie wil met de anderquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Elkaar slaan, verrot schelden, natrappen... Allemaal tekenen van een brede interesse in elkaar
Geintje, de core business van iedere relatie is emotionele betrokkenheid. Van daaruit kan je de mogeljikheid scheppen om de ander volledig te vertrouwen en van daaruit alles te kunnen zeggen.
Vrouwen hebben teveel vrijheid gekregen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Wat, eerlijk is eerlijk, grotendeels de schuld van de mannen is.
Mij ook niet. Lekker boeiend.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:20 schreef Nikmans het volgende:
Ik heb serieus nog nóóit een probleem gehad met een wcbril die omhoog of omlaag stond en het valt me persoonlijk niet eens op
Nee, wel meer mogelijkheden om geniepig te doen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:21 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben teveel vrijheid gekregen?
Dat zou kloppen als die situaties alleen voorkwamen bij getrouwde stellen of stellen met kinderen. Het begint echter al heel vroeg dat een deel van de mannen besluit alles maar te gaan pikken om zo in het broekje te komen. Vervolgens wennen die vrouwen daaraan en proberen ze iedere man die daarop volgt zo gek te krijgen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:20 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Nee, de schuld van de wet die een man een zwakkere positie geeft tov de vrouw. (denk aan de voordelen voor de vrouw, en de nadelen voor een man als ze scheiden. Denk ook aan voogdij over kinderen enz.. Een man staat gewoon machteloos)
Nee ze hebben teweinig vrijheid gekregen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:21 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben teveel vrijheid gekregen?
Welke nadelen dan als ze scheiden? Want zover ik weet betaald degene die niet de basisverzorging van de kinderen op zich neemt de alimentatie en partneralimentatie wordt ook door het hoogste inkomen neergelegd, of dat nu een man of een vrouw is.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:20 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Nee, de schuld van de wet die een man een zwakkere positie geeft tov de vrouw. (denk aan de voordelen voor de vrouw, en de nadelen voor een man als ze scheiden. Denk ook aan voogdij over kinderen enz.. Een man staat gewoon machteloos)
dat hangt maar helemaal van de rechter af, als die vindt dat de man meer kan betalen en de vrouw zielis is, kran hij dokken en zij met haar armen over elkaar op de bank soaps blijven kijken. ook als ze altijd te beroerd is geweest om te werken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:44 schreef erodome het volgende:
Welke nadelen dan als ze scheiden? Want zover ik weet betaald degene die niet de basisverzorging van de kinderen op zich neemt de alimentatie en partneralimentatie wordt ook door het hoogste inkomen neergelegd, of dat nu een man of een vrouw is.
In 90% van die gevallen gaan de kinderen toch naar de vrouw. Want vrouw.quote:Als jij als man dus gaat scheiden van een vrouw die meer verdient en je neemt de eventuele kinderen mee dan ben jij het die geld krijgt en niet zij.
Daar kies je toch zelf voor als vrouw zijnde? Maar ja, lekker makkelijk, geen carriere hoeven maken, lekker 2 of 3 dagen in de week werken en de rest thuis kuthoeren, muntthee drinken met andere uitzuigvriendinnen en dan klagen dat je geen eigen basis hebt om mee verder te kunnen. Ruk een eind af zeg.quote:Dat is voor de wet gewoon eerlijk geregeld, zonder een geslacht voor te trekken, dat in de praktijk het vaak zo ligt dat de vrouw de zwakste positie heeft(minst verdienend en de kinderen die daar standaard achter gelaten worden) doet daar niets aan af.
De vader wordt in zo'n geval vaak opgespoord via het GBA en omdat hij een goede baan heeft verplicht om alsnog te betalen. Bij een vrouw is dat veel minder vaak het geval. Want vrouw.quote:Voogdij geld hetzelfde voor, jij als man kan gewoon je recht laten gelden, dat dat niet altijd lukt is waar, maar dat geld andersom net zo goed, hoeveel vrouwen worden niet gewoon opgescheept met de kinderen, dat vadertje lief de benen neemt en nooit meer naar die kinderen omkijkt?
Meestal als dit gebeurd (laatste alinea), dan heeft of de vrouw gekozen om een kind te nemen zonder de mening van de man te vragen/accepteren. Of zijzelf maakt het de man onmogelijk om de kinderen te zien..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:44 schreef erodome het volgende:
[..]
Welke nadelen dan als ze scheiden? Want zover ik weet betaald degene die niet de basisverzorging van de kinderen op zich neemt de alimentatie en partneralimentatie wordt ook door het hoogste inkomen neergelegd, of dat nu een man of een vrouw is.
Als jij als man dus gaat scheiden van een vrouw die meer verdient en je neemt de eventuele kinderen mee dan ben jij het die geld krijgt en niet zij.
Dat is voor de wet gewoon eerlijk geregeld, zonder een geslacht voor te trekken, dat in de praktijk het vaak zo ligt dat de vrouw de zwakste positie heeft(minst verdienend en de kinderen die daar standaard achter gelaten worden) doet daar niets aan af.
Voogdij geld hetzelfde voor, jij als man kan gewoon je recht laten gelden, dat dat niet altijd lukt is waar, maar dat geld andersom net zo goed, hoeveel vrouwen worden niet gewoon opgescheept met de kinderen, dat vadertje lief de benen neemt en nooit meer naar die kinderen omkijkt?
Haha gelukkig heb jij wel de tijd om gedetailleerd mijn uitleg te geven. Je neemt de woorden (die ik dmv werk nu niet kan uitten) uit de mond. hahaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
dat hangt maar helemaal van de rechter af, als die vindt dat de man meer kan betalen en de vrouw zielis is, kran hij dokken en zij met haar armen over elkaar op de bank soaps blijven kijken. ook als ze altijd te beroerd is geweest om te werken.
Hoe dan ook is deze regeling nog steeds gericht op de zielige, hulpbehoevende positie van de zwak geachte vrouw. En er zijn zat vrouwen die vanuit rancune danwel luiheid maar al te graag van deze regelingen gebruik maken. Een beetje de rotmarokkaan van de samenleving als het ware.
Gelukkig worden vrouwen ook steeds zelfredzamer, maar ik moet van mijn ex ook nog altijd een paar 10000 krijgen omdat mevrouw te beroerd is om haar deel van de onderwaarde te betalen.
[..]
In 90% van die gevallen gaan de kinderen toch naar de vrouw. Want vrouw.
[..]
Daar kies je toch zelf voor als vrouw zijnde? Maar ja, lekker makkelijk, geen carriere hoeven maken, lekker 2 of 3 dagen in de week werken en de rest thuis kuthoeren, muntthee drinken met andere uitzuigvriendinnen en dan klagen dat je geen eigen basis hebt om mee verder te kunnen. Ruk een eind af zeg.
Niet tegen jou bedoeld, maar tegen die munttheezuipers met uitzuigvriendinnen.
[..]
De vader wordt in zo'n geval vaak opgespoord via het GBA en omdat hij een goede baan heeft verplicht om alsnog te betalen. Bij een vrouw is dat veel minder vaak het geval. Want vrouw.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou wat gek zeg, dat iemand kwaad wordt of gaat huilen als hij/zij geslagen wordt.
Dit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ah, Vogeltjesdans is een beetje gefrustreerd.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:06 schreef Fascination het volgende:
- uitzonderingen daargelaten zijn het allemaal, op zijn best, matig uitziende gleufdieren. Maar wel met een air van "kijk mij eens geweldig aantrekkelijk zijn". Ja aantrekkelijk zijn ze, maar dan wel met de nadruk op lijk.
Omdat zelfs de lelijkste vrouwen nog genoeg mannen kunnen krijgen.
Mannen die van zichzelf denken dat ze geen gevoel hebben.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad.
Mannen en rationeelja hoor.
Als je rationeel was dan had je deze klacht nooit gehad.
TS denkt dat van alle mannen, pik je dat.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:39 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Mannen die van zichzelf denken dat ze geen gevoel hebben.
Nee waar woont die gast? Ik zal laten zien dat ik hem met gevoel (quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:39 schreef Chai het volgende:
[..]
TS denkt dat van alle mannen, pik je dat.
Dit is zeker een terechte klacht. Ineens chagrijnig doen, en dan vraag je wat er aan de hand is en dan zeggen ze dat je het toch niet begrijptquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
En natuurlijk het eeuwige vaag en onduidelijk doen waarna ze de man de schuld geven dat hij een ongevoelige bloedhond is die haar niet begrijpt
"Je moet me aanvoelen!" (quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:44 schreef ZuidGrens het volgende:
Dit is zeker een terechte klacht. Ineens chagrijnig doen, en dan vraag je wat er aan de hand is en dan zeggen ze dat je het toch niet begrijpt![]()
Lekker laten gaan. Is dat die chick waar je al zo lang achteraan loopt? Ze neemt een loopje met je. of moet ik soms zeggen: met mij :$:$:$:$:$quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:44 schreef ZuidGrens het volgende:
Nu trouwens ook een soort van scharrel die ineens allemaal contact aan het zoeken is met een maat van me, volgens mij gewoon om me te zieken. Wat een kutvolk zeg.
Ditquote:ij luistert nooit naar je. Je kunt hem zeggen wat je wilt. Als hij je al aankijkt, is dat met de lege en afwezige blik van iemand die er duizend euro voor zou geven om op dat moment ergens anders te kunnen zijn en je niet te hoeven aanhoren. En toch, het feit dat de spijkerbroek die je nog maar net een paar maanden geleden hebt gekocht, nu strak zit, is echt belangrijk. Daar moet hij toch respect voor opbrengen... :-)
Of dezequote:Hij gebruikt jouw (dure) crèmes, want soms voelt hij dat hij ook wat extra verzorging nodig heeft (een keer per maand). Met een vieze vinger neemt hij een flinke lik uit je peperdure potje crème (met die hoeveelheid zou jij tien dagen doen)... Je krijgt er kippenvel van...
Ja, die ja. Maar haar laten gaan is best moeilijk, ze is namelijk bloedmooi en zodra ik haar IRL zie kan ik op de een of andere manier niet boos op haar worden. Niet omdat ik daar te bleu voor ben, maar gewoon omdat ik daarvoor op de een of andere rare manier te gek op haar ben.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:47 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
"Je moet me aanvoelen!" ()
[..]
Lekker laten gaan. Is dat die chick waar je al zo lang achteraan loopt? Ze neemt een loopje met je. of moet ik soms zeggen: met mij :$:$:$:$:$
Wat zei Theo Maassen ook alweer? Iedere vrouw wil uniek zijn en daardoor zijn ze allemaal hetzelfde o.i.d.?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:47 schreef Karina het volgende:
Gelukkig zijn alle vrouwen hetzelfde, dat scheelt een stuk
Geen idee, maar handig voor jullie toch? Elke vrouw kun je precies hetzelfde behandelen en elke keer blijkbaar op de verkeerde manierquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:51 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Wat zei Theo Maassen ook alweer? Iedere vrouw wil uniek zijn en daardoor zijn ze allemaal hetzelfde o.i.d.?
Geen idee, maar ik ben bezig ze allemaal te proberenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:47 schreef Karina het volgende:
Gelukkig zijn alle vrouwen hetzelfde, dat scheelt een stuk
Dit ook inderdaad. Soms denk ik ook wel eens van fuck it, ik blijf forever alone, kan mij het schelen. Maar je mist toch wat. Zal wel te maken hebben met ons oerinstinct.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:23 schreef fathank het volgende:
Je kan niet met vrouwen, maar zeker niet zonder.
60 jaar handkarren gaat ook vervelen.
Je weet zelf ook wel dat het niet gaat lukken als je als een hondje achter haar aan blijft lopen, met andere woorden: je weet wat je te doen staat. Je kan het!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:50 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, die ja. Maar haar laten gaan is best moeilijk, ze is namelijk bloedmooi en zodra ik haar IRL zie kan ik op de een of andere manier niet boos op haar worden. Niet omdat ik daar te bleu voor ben, maar gewoon omdat ik daarvoor op de een of andere rare manier te gek op haar ben.
Niet zo kieskeurig dusquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ben bezig ze allemaal te proberen.
Neuh, vrouwen zijn allemaal leuk toch?quote:
Nou, ik ben geen man, maar daar ben ik het totaal niet mee eensquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, vrouwen zijn allemaal leuk toch?.
Probleem is dat het nog geen jaar geleden iedere week lukte, zonder moeite. Gewoon met mijn dronken hoofd haar opbellen en dan was het altijd minstens zoenen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:53 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat het niet gaat lukken als je als een hondje achter haar aan blijft lopen, met andere woorden: je weet wat je te doen staat. Je kan het!
Ja, maar de kunst is natuurlijk om de goede manier te vinden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee, maar handig voor jullie toch? Elke vrouw kun je precies hetzelfde behandelen en elke keer blijkbaar op de verkeerde manier
Ow, my badquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou, ik ben geen man, maar daar ben ik het totaal niet mee eens
Ik ken ook vrouwen die net mannen zijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:56 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen ervaring met vrouwen, maar ik ken zat mannen die net wijven zijn qua gedrag in de OP
Dat laatste begin ik niet aanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken ook vrouwen die net mannen zijn.
Oh well, love all, fuck all.
Ach, seks (voor een man) is net pizza, zelfs als het slecht is is het nog best goedquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste begin ik niet aanLiever 1 goede dan 10 slechte.
Ik heb liever een goede biefstuk dan een pizza. Ik houd niet zo van fastfood.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, seks (voor een man) is net pizza, zelfs als het slecht is is het nog best goed.
Ik ook, maar soms heb je alleen pizza in de vriezerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb liever een goede biefstuk dan een pizza. Ik houd niet zo van fastfood.
* Karina checkt vriezerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook, maar soms heb je alleen pizza in de vriezer.
Ok, Quatro Stagione is is for mequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:04 schreef Karina het volgende:
[..]Ik vond een biefstuk, helaas voor jou
Als ze er niet waren, wist je ook niet beter.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:59 schreef drijfhout het volgende:
Vrouwen zijn juist tof. Je zou op mannen moet fappen als ze er niet waren.![]()
Ik denk niet dat dat hele internet ooit uitgevonden was zonder vrouwen.
maakt voor veel hier weinig uit in de praktijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:07 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Als ze er niet waren, wist je ook niet beter.
Vier nog wel, toe maarquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, Quatro Stagione is is for me.
Biefstuk natuurlijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe wordt dat verdeeld? Vrijdag 2 en zaterdag 2? Waar haal je de energie vandaan
Alleen als je echt honger hebt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, seks (voor een man) is net pizza, zelfs als het slecht is is het nog best goed.
Goede levenshouding.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:13 schreef LelijKnap het volgende:
nog maar iets van 60 jaartjes en dan ben ik er vanaf
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:13 schreef LelijKnap het volgende:
Echt, het is dat ze lekker ruiken, zacht zijn en een kut hebben...maar wmb een achterlijk geslacht dat men dient te behandelen als dragers van kut en niet meer. Niet dat ik veel vrolijker wordt van mannen. t Gros van beide sexe is oppervlakkig, dom, simpel en irritant maarja, nog maar iets van 60 jaartjes en dan ben ik er vanaf
Ik geef je gelijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:13 schreef LelijKnap het volgende:
Echt, het is dat ze lekker ruiken, zacht zijn en een kut hebben...maar wmb een achterlijk geslacht dat men dient te behandelen als dragers van kut en niet meer. Niet dat ik veel vrolijker wordt van mannen. t Gros van beide sexe is oppervlakkig, dom, simpel en irritant maarja, nog maar iets van 60 jaartjes en dan ben ik er vanaf
Want? hier fappen de meesten toch al op mannen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
maakt voor veel hier weinig uit in de praktijk.
Gelukkig maar dat jij zo slim bent dan. Ik tel zo al drie spelfouten in je post.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:13 schreef LelijKnap het volgende:
Daar kan je zelf vandaag nog verandering in brengen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:13 schreef LelijKnap het volgende:
nog maar iets van 60 jaartjes en dan ben ik er vanaf
Wat een nijd, zeg.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
Daar kan je zelf vandaag nog verandering in brengen.
Geen nijd, gewoon een feit.quote:
Gelukkig voor wie ? Ik wordt er niet gelukkig van, in ieder geval.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jij zo slim bent dan. Ik tel zo al drie spelfouten in je post.
+1quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
En natuurlijk het eeuwige vaag en onduidelijk doen waarna ze de man de schuld geven dat hij een ongevoelige bloedhond is die haar niet begrijpt
Het zit in jullie zielenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:23 schreef Meloewa het volgende:
Vrouwen die hier sarcastisch reageren , en mannen die zich helemaal boos maken en gefrustreerd voelen
Nee hoor. Ik zie de dingen alleen zoals ze zijn. Accepteer me als jullie leider stelletjes sloebers.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ah, Vogeltjesdans is een beetje gefrustreerd.
Hoe zei Theo Maassen dat ook alweer zo mooi? "Ze zit altijd te zeuren dat ik niet in haar investeer... Investeren doe je dingen die meer waard worden ja!"quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:23 schreef Meloewa het volgende:
Vrouwen die hier sarcastisch reageren , en mannen die zich helemaal boos maken en gefrustreerd voelen
haha herkenbare diequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoe zei Theo Maassen dat ook alweer zo mooi? "Ze zit altijd te zeuren dat ik niet in haar investeer... Investeren doe je dingen die meer waard worden ja!"
Inderdaad, dat is zelf een mongool, vrouwen die iets met hem willen ->quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:34 schreef Piye het volgende:
Sinds wanneer is Theo Maassen opeens Neerlands grootste profeet?
1 op 1 zijn mannen altijd aardigerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:36 schreef rosepetals het volgende:
Via de DM kwam je wel aardig over, maar dit valt me tegen van je.
Omg, hij probeerde je te hosselen via de dm?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:36 schreef rosepetals het volgende:
Ja want dan is er iets in hun broek niet meer zo rationeel opeens. :S :Squote:
Ja, týpisch mannen, he. Altijd achterbaks.quote:
Alleen tegen zielige mannen misschien.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrouwen ook... Wat zeg ik, vrouwen juist.
Niet echt, we hebben heel gezellig gepraat en hij toonde veel respect en was heel vriendelijk. Maar goed allemaal nep dus.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg, hij probeerde je te hosselen via de dm?
Nou niet dus.quote:Waar de man een toonbeeld is van rationaliteit en evenwichtig gedrag, kenmerkt de vrouw zich met gedrag dat heen en weer schommelt tussen overvrolijk ongepast huppelkutten en nodeloos depressief in een hoekje zitten huilen.
Ja maar jij vindt zelfs mij niet aardig. Terwijl ik zo lief ben.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:36 schreef rosepetals het volgende:
Ben je verbaast? Alle fokmannen hosselen rosepetals in DM.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg, hij probeerde je te hosselen via de dm?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen tegen zielige mannen misschien.
Niet altijd toch. Ik las weleens dat vrouwen bitchy reageren als jij ze aanspreekt in tha club.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrouwen ook... Wat zeg ik, vrouwen juist.
ja preciesquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, týpisch mannen, he. Altijd achterbaks.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:38 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Niet echt, we hebben heel gezellig gepraat en hij toonde veel respect en was heel vriendelijk. Maar goed allemaal nep dus.
[..]
Nou niet dus.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja precieséén op één gaan ze nooit in op hun ''haat'' jegens vrouwen.. dat lees je hoogstens in en topic achter af terug.
Zo achterbaks.
Oh, en genoeg reageren ook leuk... / prima. Het grootste deel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet altijd toch. Ik las weleens dat vrouwen bitchy reageren als jij ze aanspreekt in tha club.
Alle mannen over 1 kam scheren.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja precieséén op één gaan ze nooit in op hun ''haat'' jegens vrouwen.. dat lees je hoogstens in en topic achter af terug.
Zo achterbaks.
Nee nee, jij bent wel grappig. En ook wel intelligent. En waarschijnlijk goed gezelschap. Maar je bent zeker weten niet liefquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja maar jij vindt zelfs mij niet aardig. Terwijl ik zo lief ben.
Hmmm.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zie de dingen alleen zoals ze zijn. Accepteer me als jullie leider stelletjes sloebers.
Als hij open staat, doe jij hem ook dicht dus is het ook niet zo moeilijk om hem weer open te doen voor ons.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:46 schreef NanKing het volgende:
[..]
Jij tilt dan ding toch in eerste instantie op?
Dat doet me toch wel een beetje goed.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:40 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee nee, jij bent wel grappig. En ook wel intelligent. En waarschijnlijk goed gezelschap. Maar je bent zeker weten niet lief
Tja voor een minderwaardig wezen als een vrouw is dit al heel wat, kan je d'r niet kwalijk nemen.quote:
Vind je mij lief?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:40 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee nee, jij bent wel grappig. En ook wel intelligent. En waarschijnlijk goed gezelschap. Maar je bent zeker weten niet lief
Rationeel rijmt weer niet met achter de lul aanlopen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja voor een minderwaardig wezen als een vrouw is dit al heel wat, kan je d'r niet kwalijk nemen.
Volmaakte rationele wezens zoals mannen daarentegen die dit soort topics maken...
Ja, je hebt natuurlijk wel een paar goede eigenschappen.quote:
Jij bent ook zo lief in DMquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
You tell a slut you love her and miss her, hug her and kiss her
I fuck her and diss her, probably was your cousin or sister
Ligt eraan hoe slim je lul is.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Rationeel rijmt weer niet met achter de lul aanlopen.
Haha, tegen mij wel, maar volgens mij wil ik echt geen ruzie met jouquote:
Fascination is altijd lief voor vrouwenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:42 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Haha, tegen mij wel, maar volgens mij wil ik echt geen ruzie met jou
Feminist pur sangquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Fascination is altijd lief voor vrouwen![]()
haha nee je lijkt me wel een echte gentleman hoor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Snitch me nou niet, ik heb een image hoog te houden.
Ja, via de DM én op het forum. Bijzondere vrouw is hetquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Fascination is altijd lief voor vrouwen![]()
Ligt eraan of jij lusten kan temmen met rationaliteit.quote:
Ja precies, vrouwen zijn wel oprecht zowel in dm als op het forum word je hetzelfde behandeldquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:43 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja, via de DM én op het forum. Bijzondere vrouw is het
Misschien...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ligt eraan of jij lusten kan temmen met rationaliteit.
Ben ik ook, maar niet voor sloeries die met hun blote kut of tieten op Internet staan, irrationele en/of pretentieuze tuthola's of hypocriete gleufdierenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
haha nee je lijkt me wel een echte gentleman hoor.
Dat lijkt mij zeer verstandig. Dan kun jij jezelf rationeel noemen en onderscheid jij je letterlijk van het dierenrijk, iets dat weinig mannen én vrouwen is weggelegd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien...
Ik zal er over nadenken.
Oh dan weet ik dat ik goed zit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben ik ook, maar niet voor sloeries die met hun blote kut of tieten op Internet staan, irrationele en/of pretentieuze tuthola's of hypocriete gleufdieren. Die groep bestaat alleen uit 75% van alle vrouwen
.
Ja dat is wel waar, maar ja zou jij als jij bepaalde vooroordelen over een groep hebt iedereen in die groep met een negatieve houding bejegenen?quote:
Zouden wij nooit doen inderdaad.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja voor een minderwaardig wezen als een vrouw is dit al heel wat, kan je d'r niet kwalijk nemen.
Volmaakte rationele wezens zoals mannen daarentegen die dit soort topics maken...
Heel veel zelfs, maar hier kan ik rustig m'n slechte eigenschappen uiten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:41 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja, je hebt natuurlijk wel een paar goede eigenschappen.
Jij zet je tieten bijna naakt op FOK!.quote:
Hoe moet ze wel zijn? Dat is misschien makkelijk en korter om te zeggen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sarcastische wijven heb ik ook een broertje dood aan.
Nee maar je houdt het wel in je achterhoofd natuurlijk. Is leuk ook om testjes te doen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar, maar ja zou jij als jij bepaalde vooroordelen over een groep hebt iedereen in die groep met een negatieve houding bejegenen?
[..]
Zouden wij nooit doen inderdaad.
[..]
Heel veel zelfs, maar hier kan ik rustig m'n slechte eigenschappen uiten.
Loyaal, bescheiden, oprecht en rationeel. Meer vraag ik nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:47 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Hoe moet ze wel zijn? Dat is misschien makkelijk en korter om te zeggen.
Het zal toch nooit goed zijn. Uiteindelijk willen we als mens toch wel ergens over klagen want dat vinden we leuk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:47 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Hoe moet ze wel zijn? Dat is misschien makkelijk en korter om te zeggen.
Als dat naakt is, dan moet jij maar niet naar zwembad gaan want dan noem je iemand wat je bikini ziet een naakte vrouw.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij zet je tieten bijna naakt op FOK!.
Dus het mag wel een gedrocht zijn?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Loyaal, bescheiden, oprecht en rationeel. Meer vraag ik niet.
Een man dus?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Loyaal, bescheiden, oprecht en rationeel. Meer vraag ik niet.
Ik kon zo naar binnen kijken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Als dat naakt is, dan moet jij maar niet naar zwembad gaan want dan noem je iemand wat je bikini ziet een naakte vrouw.
Dat is ook wel leuk hoor. Je aan iemand ergeren. Gefrustreerd raken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het zal toch nooit goed zijn. Uiteindelijk willen we als mens toch wel ergens over klagen want dat vinden we leuk.
Het lef.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zal overwegen homo te worden. Werd toch al metroseksueel genoemd vanmiddag.
Dat zeg ik ook al het hele topic, maar dat is wat TS beweert.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Rationeel rijmt weer niet met achter de lul aanlopen.
Ja. Hier in KLB doen we niet anders.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:49 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dat is ook wel leuk hoor. Je aan iemand ergeren. Gefrustreerd raken.
Ts is ook een beetje een gekkie.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook al het hele topic, maar dat is wat TS beweert.
Jij hierquote:
Is dat net zoiets als treinfappert?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zal overwegen homo te worden. Werd toch al metroseksueel genoemd vanmiddag.
Ze moet natuurlijk ook verzorgd eruit zien en als het meezit een mooi lichaam hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:49 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dus het mag wel een gedrocht zijn?
En wat heb jij te bieden?
Alleen Sinosje mist nog.quote:
Ja, en het heeft zo zijn charme toch?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Hier in KLB doen we niet anders.
Jij hebt altijd een BH aan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mijn tiet heeft nog nooit opengelegen anders
Ik weet wel een oplossing voor TS, maar of hij daar zo blij mee is.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ts is ook een beetje een gekkie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha zij kan mensen echt pissig maken hier volgens mij. En met mensen bedoel ik mannen.quote:
Doet me denken aan dat filmpje dat die gozer zegt "je hele kont staat open".quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Inderdaad, maar hij heeft dan ook succes bij de vrouwen daarom hoor je hem nooit zeuren.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
id_do_her zie ik nooit slecht praten over vrouwen wat een schatje toch ook he.
Ja enormquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
id_do_her zie ik nooit slecht praten over vrouwen wat een schatje toch ook he.
Neen, homo's bedoel je, zijn geen echte mannen !quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:47 schreef Little_Dolls het volgende:
Gelukkig dat mannen zo volmaakt zijn.
Wel met je armen ervoor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Is Traci je voorbeeld?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:52 schreef pos het volgende:
[..]
Neen, homo's bedoel je, zijn geen echte mannen !
Ja.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:53 schreef Dimens het volgende:
Maar dan de grote hamvraag. Zouden jullie Id_do_her ook doen?
Sowieso (no homo/metro).quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:53 schreef Dimens het volgende:
Jawel, maar ik zou misschien wel verliefd worden denk ik.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:53 schreef Dimens het volgende:
daar moet ik hem toch echt even in real voor zien.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:53 schreef Dimens het volgende:
Als ik ooit homo word is hij mijn eerste keuze.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:53 schreef Dimens het volgende:
Hahaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Als ik ooit homo word is hij mijn eerste keuze.
Hij heeft wel een goede kaaklijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
daar moet ik hem toch echt even in real voor zien.
Maar denk het wel.
Dan sowieso.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij heeft wel een goede kaaklijn.
neenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:53 schreef Dimens het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |