dat hangt maar helemaal van de rechter af, als die vindt dat de man meer kan betalen en de vrouw zielis is, kran hij dokken en zij met haar armen over elkaar op de bank soaps blijven kijken. ook als ze altijd te beroerd is geweest om te werken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:44 schreef erodome het volgende:
Welke nadelen dan als ze scheiden? Want zover ik weet betaald degene die niet de basisverzorging van de kinderen op zich neemt de alimentatie en partneralimentatie wordt ook door het hoogste inkomen neergelegd, of dat nu een man of een vrouw is.
In 90% van die gevallen gaan de kinderen toch naar de vrouw. Want vrouw.quote:Als jij als man dus gaat scheiden van een vrouw die meer verdient en je neemt de eventuele kinderen mee dan ben jij het die geld krijgt en niet zij.
Daar kies je toch zelf voor als vrouw zijnde? Maar ja, lekker makkelijk, geen carriere hoeven maken, lekker 2 of 3 dagen in de week werken en de rest thuis kuthoeren, muntthee drinken met andere uitzuigvriendinnen en dan klagen dat je geen eigen basis hebt om mee verder te kunnen. Ruk een eind af zeg.quote:Dat is voor de wet gewoon eerlijk geregeld, zonder een geslacht voor te trekken, dat in de praktijk het vaak zo ligt dat de vrouw de zwakste positie heeft(minst verdienend en de kinderen die daar standaard achter gelaten worden) doet daar niets aan af.
De vader wordt in zo'n geval vaak opgespoord via het GBA en omdat hij een goede baan heeft verplicht om alsnog te betalen. Bij een vrouw is dat veel minder vaak het geval. Want vrouw.quote:Voogdij geld hetzelfde voor, jij als man kan gewoon je recht laten gelden, dat dat niet altijd lukt is waar, maar dat geld andersom net zo goed, hoeveel vrouwen worden niet gewoon opgescheept met de kinderen, dat vadertje lief de benen neemt en nooit meer naar die kinderen omkijkt?
Meestal als dit gebeurd (laatste alinea), dan heeft of de vrouw gekozen om een kind te nemen zonder de mening van de man te vragen/accepteren. Of zijzelf maakt het de man onmogelijk om de kinderen te zien..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:44 schreef erodome het volgende:
[..]
Welke nadelen dan als ze scheiden? Want zover ik weet betaald degene die niet de basisverzorging van de kinderen op zich neemt de alimentatie en partneralimentatie wordt ook door het hoogste inkomen neergelegd, of dat nu een man of een vrouw is.
Als jij als man dus gaat scheiden van een vrouw die meer verdient en je neemt de eventuele kinderen mee dan ben jij het die geld krijgt en niet zij.
Dat is voor de wet gewoon eerlijk geregeld, zonder een geslacht voor te trekken, dat in de praktijk het vaak zo ligt dat de vrouw de zwakste positie heeft(minst verdienend en de kinderen die daar standaard achter gelaten worden) doet daar niets aan af.
Voogdij geld hetzelfde voor, jij als man kan gewoon je recht laten gelden, dat dat niet altijd lukt is waar, maar dat geld andersom net zo goed, hoeveel vrouwen worden niet gewoon opgescheept met de kinderen, dat vadertje lief de benen neemt en nooit meer naar die kinderen omkijkt?
Haha gelukkig heb jij wel de tijd om gedetailleerd mijn uitleg te geven. Je neemt de woorden (die ik dmv werk nu niet kan uitten) uit de mond. hahaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
dat hangt maar helemaal van de rechter af, als die vindt dat de man meer kan betalen en de vrouw zielis is, kran hij dokken en zij met haar armen over elkaar op de bank soaps blijven kijken. ook als ze altijd te beroerd is geweest om te werken.
Hoe dan ook is deze regeling nog steeds gericht op de zielige, hulpbehoevende positie van de zwak geachte vrouw. En er zijn zat vrouwen die vanuit rancune danwel luiheid maar al te graag van deze regelingen gebruik maken. Een beetje de rotmarokkaan van de samenleving als het ware.
Gelukkig worden vrouwen ook steeds zelfredzamer, maar ik moet van mijn ex ook nog altijd een paar 10000 krijgen omdat mevrouw te beroerd is om haar deel van de onderwaarde te betalen.
[..]
In 90% van die gevallen gaan de kinderen toch naar de vrouw. Want vrouw.
[..]
Daar kies je toch zelf voor als vrouw zijnde? Maar ja, lekker makkelijk, geen carriere hoeven maken, lekker 2 of 3 dagen in de week werken en de rest thuis kuthoeren, muntthee drinken met andere uitzuigvriendinnen en dan klagen dat je geen eigen basis hebt om mee verder te kunnen. Ruk een eind af zeg.
Niet tegen jou bedoeld, maar tegen die munttheezuipers met uitzuigvriendinnen.
[..]
De vader wordt in zo'n geval vaak opgespoord via het GBA en omdat hij een goede baan heeft verplicht om alsnog te betalen. Bij een vrouw is dat veel minder vaak het geval. Want vrouw.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou wat gek zeg, dat iemand kwaad wordt of gaat huilen als hij/zij geslagen wordt.
Dit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ah, Vogeltjesdans is een beetje gefrustreerd.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:06 schreef Fascination het volgende:
- uitzonderingen daargelaten zijn het allemaal, op zijn best, matig uitziende gleufdieren. Maar wel met een air van "kijk mij eens geweldig aantrekkelijk zijn". Ja aantrekkelijk zijn ze, maar dan wel met de nadruk op lijk.
Omdat zelfs de lelijkste vrouwen nog genoeg mannen kunnen krijgen.
Mannen die van zichzelf denken dat ze geen gevoel hebben.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad.
Mannen en rationeelja hoor.
Als je rationeel was dan had je deze klacht nooit gehad.
TS denkt dat van alle mannen, pik je dat.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:39 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Mannen die van zichzelf denken dat ze geen gevoel hebben.
Nee waar woont die gast? Ik zal laten zien dat ik hem met gevoel (quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:39 schreef Chai het volgende:
[..]
TS denkt dat van alle mannen, pik je dat.
Dit is zeker een terechte klacht. Ineens chagrijnig doen, en dan vraag je wat er aan de hand is en dan zeggen ze dat je het toch niet begrijptquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
En natuurlijk het eeuwige vaag en onduidelijk doen waarna ze de man de schuld geven dat hij een ongevoelige bloedhond is die haar niet begrijpt
"Je moet me aanvoelen!" (quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:44 schreef ZuidGrens het volgende:
Dit is zeker een terechte klacht. Ineens chagrijnig doen, en dan vraag je wat er aan de hand is en dan zeggen ze dat je het toch niet begrijpt![]()
Lekker laten gaan. Is dat die chick waar je al zo lang achteraan loopt? Ze neemt een loopje met je. of moet ik soms zeggen: met mij :$:$:$:$:$quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:44 schreef ZuidGrens het volgende:
Nu trouwens ook een soort van scharrel die ineens allemaal contact aan het zoeken is met een maat van me, volgens mij gewoon om me te zieken. Wat een kutvolk zeg.
Ditquote:ij luistert nooit naar je. Je kunt hem zeggen wat je wilt. Als hij je al aankijkt, is dat met de lege en afwezige blik van iemand die er duizend euro voor zou geven om op dat moment ergens anders te kunnen zijn en je niet te hoeven aanhoren. En toch, het feit dat de spijkerbroek die je nog maar net een paar maanden geleden hebt gekocht, nu strak zit, is echt belangrijk. Daar moet hij toch respect voor opbrengen... :-)
Of dezequote:Hij gebruikt jouw (dure) crèmes, want soms voelt hij dat hij ook wat extra verzorging nodig heeft (een keer per maand). Met een vieze vinger neemt hij een flinke lik uit je peperdure potje crème (met die hoeveelheid zou jij tien dagen doen)... Je krijgt er kippenvel van...
Ja, die ja. Maar haar laten gaan is best moeilijk, ze is namelijk bloedmooi en zodra ik haar IRL zie kan ik op de een of andere manier niet boos op haar worden. Niet omdat ik daar te bleu voor ben, maar gewoon omdat ik daarvoor op de een of andere rare manier te gek op haar ben.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:47 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
"Je moet me aanvoelen!" ()
[..]
Lekker laten gaan. Is dat die chick waar je al zo lang achteraan loopt? Ze neemt een loopje met je. of moet ik soms zeggen: met mij :$:$:$:$:$
Wat zei Theo Maassen ook alweer? Iedere vrouw wil uniek zijn en daardoor zijn ze allemaal hetzelfde o.i.d.?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:47 schreef Karina het volgende:
Gelukkig zijn alle vrouwen hetzelfde, dat scheelt een stuk
Geen idee, maar handig voor jullie toch? Elke vrouw kun je precies hetzelfde behandelen en elke keer blijkbaar op de verkeerde manierquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:51 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Wat zei Theo Maassen ook alweer? Iedere vrouw wil uniek zijn en daardoor zijn ze allemaal hetzelfde o.i.d.?
Geen idee, maar ik ben bezig ze allemaal te proberenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:47 schreef Karina het volgende:
Gelukkig zijn alle vrouwen hetzelfde, dat scheelt een stuk
Dit ook inderdaad. Soms denk ik ook wel eens van fuck it, ik blijf forever alone, kan mij het schelen. Maar je mist toch wat. Zal wel te maken hebben met ons oerinstinct.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:23 schreef fathank het volgende:
Je kan niet met vrouwen, maar zeker niet zonder.
60 jaar handkarren gaat ook vervelen.
Je weet zelf ook wel dat het niet gaat lukken als je als een hondje achter haar aan blijft lopen, met andere woorden: je weet wat je te doen staat. Je kan het!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:50 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, die ja. Maar haar laten gaan is best moeilijk, ze is namelijk bloedmooi en zodra ik haar IRL zie kan ik op de een of andere manier niet boos op haar worden. Niet omdat ik daar te bleu voor ben, maar gewoon omdat ik daarvoor op de een of andere rare manier te gek op haar ben.
Niet zo kieskeurig dusquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ben bezig ze allemaal te proberen.
Neuh, vrouwen zijn allemaal leuk toch?quote:
Nou, ik ben geen man, maar daar ben ik het totaal niet mee eensquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, vrouwen zijn allemaal leuk toch?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |