Niet alle vrouwen zijn geniepig, ik ben ook heel direct.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:41 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Behalve dat dit enorme stereotyperingen zijn moet ik je wel vertellen dat mannen directer zijn en het gewoon zeggen wanneer iets hun niet aanstaat. Vrouwen zijn heel geniepig en doen alsof ze je beste vriendin zijn om uiteindelijk vijf minuten later aan anderen te verkondigen wat voor kakmens je wel niet bent.Was ik maar homo, veel makkelijker leven.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
En wat als je vriend dan de deksel van de bril ook dicht doet omdat dat nog netter is, ben je dan ook tevreden?
Hoe vaak heb ik niet verhalen gehoord van vrouwen die met een, naar ze dachten, leuke vent aan 't daten waren die toch niet zo vrijgezel bleek te zijn als hij zich deed voorkomen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Hoeveel binnenvetters zijn er wel niet bij mannen, echt heel veel, maar dat noemen we maar niet geniep, dat is aaaaaanders
Ik heb het zo vaak gezien in mijn omgeving, mannen die lopen te zeuren over hun partner die een kort kapsel neemt bv, maar die partner weet niet beter dan dat hij het hartstikke leuk vindt staan.
Of zelfs mannen die onder elkaar vertellen dat ze eigenlijk liever niet in die relatie hadden willen zitten, maar waarbij hun partner denkt dat ze een fijne relatie hebben, nee dat is direct zijn zeg!
Aangezien de andere mannen in de vriendenkring het wel weten is het gewoon geniepig zijn hoor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou een binnenvetter is ook wat anders dan iemand die geniepig is. Als binnenvetter hou je het voor jezelf. Als je het achter iemands rug gaat verkondigen ben je geniepig.
Ik denk dat ieder koppel zich op sommige momenten aan elkaar ergert, onder meer door zulke typische man/vrouw-verhalen. Het geheim van een goede relatie is dat je op zulke momenten even je mond houdt, en geen perfectie verwacht.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:53 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
En toch blijf ik erin geloven dat al die typische man/vrouw verhalen vooral berusten op slechte partnerkeuze. Wie gaat er nou met gezond verstand in een relatie zitten met iemand die allemaal shit vertelt die je niet wil horen en zeikt en zeurt en nooit hetzelfde wil als jij?
Ja okee, de halve wereld dus. Maar het kan wel anders toch?
Na een rustige periode hadden we even genoeg van elkaar, en de afkoelperiode van anderhalve week heeft goed gewerkt want het is weer goedquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:41 schreef Fascination het volgende:
Maar hoe gaat het met je vriendin, ts? Of is dat alweer uit?
Ja dan zijn ze gewoon geniepig, maar dus geen binnenvetters.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:58 schreef erodome het volgende:
[..]
Aangezien de andere mannen in de vriendenkring het wel weten is het gewoon geniepig zijn hoor.
Als niemand het wist, tja, dan is het gewoon dom gedrag, maar ook nogsteeds niet direct zijn, of rationeel(want dan zou je vertrekken), maar dat is meestal niet zo, allerlei mensen weten het, behalve degene die het zou moeten weten.
Never mind, wordt een veel te lang verhaal zo.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik denk dat ieder koppel zich op sommige momenten aan elkaar ergert, onder meer door zulke typische man/vrouw-verhalen. Het geheim van een goede relatie is dat je op zulke momenten even je mond houdt, en geen perfectie verwacht.
Niet per se. Zolang dat vele praten geen punt van voortdurende irritatie is, is er niks aan de hand. Iedereen heeft irritante gewoontes. Zolang je die kunt tolereren vanwege de goede eigenschappen van je partner, zit je volgens mij zelfs in een erg gezonde relatie.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:01 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Nee okee, snap ik... Niets loopt altijd 1 op 1.
Maar dat bedoel ik ook niet. Om een voorbeeld te geven: die user die een topic had over dat z'n vriendin veel praatte en dat het hem niet interesseerde wat ze te melden had.
Dan zit je toch met de verkeerde in een relatie?
Niet iedereen is zo. Mijn broertje heeft ook zo'n relatie: zijn vriendin zit liefst op de bank een filmpje te kijken, hij gaat graag ook eens stappen. Nou, het grootste deel van de week zit hij met haar op de bank, maar enkele keren gaat hij stappen. Hij tevreden, zij tevreden Dan is er toch niets aan de hand? Het is niet alsof je alles samen moet doen.quote:Als ik de gezelligheid die ik wens buiten de deur moet zoeken, laat dan maar. Beetje wat je wel eens hoort van sommige mannen. Met hun vrienden doen ze lekker gek. Met hun vriendin alle saaie zooi, behalve soms wat neuken. "ja zo gaat dat toch?"
Nou, niet voor mij... Ik wil graag gekke dingen doen met m'n vriendin.
Juist niet, ik ben niet degene die nog blauw isquote:
Nee maar er moet wel evenwicht zijn, anders gaat het irriteren. maar al te vaak verschuift het evenwicht ten voordele van de vrouw, gewoon omdat ze vrouw is. Want vrouwen kunnen zeuren, zwijgen, zonder reden janken en ze denken dat ze gelijk hebben omdat ze een pussy hebben.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Niet iedereen is zo. Mijn broertje heeft ook zo'n relatie: zijn vriendin zit liefst op de bank een filmpje te kijken, hij gaat graag ook eens stappen. Nou, het grootste deel van de week zit hij met haar op de bank, maar enkele keren gaat hij stappen. Hij tevreden, zij tevreden Dan is er toch niets aan de hand? Het is niet alsof je alles samen moet doen.
Hij wou een kookwekker gebruiken om de spreektijd af te bakenenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Niet per se. Zolang dat vele praten geen punt van voortdurende irritatie is, is er niks aan de hand. Iedereen heeft irritante gewoontes. Zolang je die kunt tolereren vanwege de goede eigenschappen van je partner, zit je volgens mij zelfs in een erg gezonde relatie.
Pas als zo'n irritante gewoonte onuitstaanbaar wordt, heb je waarschijnlijk de verkeerde partner.
Ik zou dat niet kunnen.quote:Niet iedereen is zo. Mijn broertje heeft ook zo'n relatie: zijn vriendin zit liefst op de bank een filmpje te kijken, hij gaat graag ook eens stappen. Nou, het grootste deel van de week zit hij met haar op de bank, maar enkele keren gaat hij stappen. Hij tevreden, zij tevreden Dan is er toch niets aan de hand? Het is niet alsof je alles samen moet doen.
Wat, eerlijk is eerlijk, grotendeels de schuld van de mannen is.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee maar er moet wel evenwicht zijn, anders gaat het irriteren. maar al te vaak verschuift het evenwicht ten voordele van de vrouw, gewoon omdat ze vrouw is. Want vrouwen kunnen zeuren, zwijgen, zonder reden janken en ze denken dat ze gelijk hebben omdat ze een pussy hebben.
Dat zijn de beta's die niets durven te zeggen tegen hun vriendin omdat ze anders boos wordt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Hoeveel binnenvetters zijn er wel niet bij mannen, echt heel veel, maar dat noemen we maar niet geniep, dat is aaaaaanders
Ik heb het zo vaak gezien in mijn omgeving, mannen die lopen te zeuren over hun partner die een kort kapsel neemt bv, maar die partner weet niet beter dan dat hij het hartstikke leuk vindt staan.
Of zelfs mannen die onder elkaar vertellen dat ze eigenlijk liever niet in die relatie hadden willen zitten, maar waarbij hun partner denkt dat ze een fijne relatie hebben, nee dat is direct zijn zeg!
Nou wat gek zeg, dat iemand kwaad wordt of gaat huilen als hij/zij geslagen wordt.quote:- als je ze slaat worden ze kwaad, gaan ze zeuren of gaan ze huilen.
Elkaar slaan, verrot schelden, natrappen... Allemaal tekenen van een brede interesse in elkaarquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:11 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Dingen kunnen delen is overigens niet hetzelfde als samen doen. Is ook een kwestie van kunnen inleven, begrijpen van dingen, brede interesse hebben in dingen.
Nee, de schuld van de wet die een man een zwakkere positie geeft tov de vrouw. (denk aan de voordelen voor de vrouw, en de nadelen voor een man als ze scheiden. Denk ook aan voogdij over kinderen enz.. Een man staat gewoon machteloosquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Wat, eerlijk is eerlijk, grotendeels de schuld van de mannen is.
Een goeie ruzie op z'n tijd helpt je soms ook wel herinneren aan het feit dat je geen ruzie wil met de anderquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Elkaar slaan, verrot schelden, natrappen... Allemaal tekenen van een brede interesse in elkaar
Geintje, de core business van iedere relatie is emotionele betrokkenheid. Van daaruit kan je de mogeljikheid scheppen om de ander volledig te vertrouwen en van daaruit alles te kunnen zeggen.
Vrouwen hebben teveel vrijheid gekregen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Wat, eerlijk is eerlijk, grotendeels de schuld van de mannen is.
Mij ook niet. Lekker boeiend.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:20 schreef Nikmans het volgende:
Ik heb serieus nog nóóit een probleem gehad met een wcbril die omhoog of omlaag stond en het valt me persoonlijk niet eens op
Nee, wel meer mogelijkheden om geniepig te doen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:21 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben teveel vrijheid gekregen?
Dat zou kloppen als die situaties alleen voorkwamen bij getrouwde stellen of stellen met kinderen. Het begint echter al heel vroeg dat een deel van de mannen besluit alles maar te gaan pikken om zo in het broekje te komen. Vervolgens wennen die vrouwen daaraan en proberen ze iedere man die daarop volgt zo gek te krijgen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:20 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Nee, de schuld van de wet die een man een zwakkere positie geeft tov de vrouw. (denk aan de voordelen voor de vrouw, en de nadelen voor een man als ze scheiden. Denk ook aan voogdij over kinderen enz.. Een man staat gewoon machteloos)
Nee ze hebben teweinig vrijheid gekregen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:21 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben teveel vrijheid gekregen?
Welke nadelen dan als ze scheiden? Want zover ik weet betaald degene die niet de basisverzorging van de kinderen op zich neemt de alimentatie en partneralimentatie wordt ook door het hoogste inkomen neergelegd, of dat nu een man of een vrouw is.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:20 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Nee, de schuld van de wet die een man een zwakkere positie geeft tov de vrouw. (denk aan de voordelen voor de vrouw, en de nadelen voor een man als ze scheiden. Denk ook aan voogdij over kinderen enz.. Een man staat gewoon machteloos)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |