Wauw, dat is mooi gezegd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wie trouwt om het lichaam behoudt het lijf, maar verliest de vrouw en behoudt het wijf
Neuken?quote:
deze gaat diepquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wie trouwt om het lichaam behoudt het lijf, maar verliest de vrouw en behoudt het wijf
Niet zo diep als mijn vuist.quote:
Sja, waarom moeten vrouwen eigenlijk meer respect dan mannen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:47 schreef Boca_Raton het volgende:
TS, zonder respect voor vrouwen blijft het modderen...
Oh, dat zeg ik niet. Maar het fijn hebben met een man of een vrouw begint toch met respect. Als iemand je minacht, dan laat je hem/haar toch links liggen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, waarom moeten vrouwen eigenlijk meer respect dan mannen?
Het is een fok! user... wat verwacht je?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:45 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Tact is niet je sterkste kant.
Als je als vrouw respect van de man verwacht, moet je ook respect terugtonen. Je ziet dat veel vrouwen dat niet meer doen en dan is het logisch dat je geen respect krijgt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:47 schreef Boca_Raton het volgende:
TS, zonder respect voor vrouwen blijft het modderen...
ja, tuurlijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:48 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh, dat zeg ik niet. Maar het fijn hebben met een man of een vrouw begint toch met respect. Als iemand je minacht, dan laat je hem/haar toch linksliggen?
Uiteraard!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je als vrouw respect van de man verwacht, moet je ook respect terugtonen.
Geef de dolle Mina's en de derde golf van feministen de schuld.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je als vrouw respect van de man verwacht, moet je ook respect terugtonen. Je ziet dat veel vrouwen dat niet meer doen en dan is het logisch dat je geen respect krijgt.
Dat iddquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je als vrouw respect van de man verwacht, moet je ook respect terugtonen. Je ziet dat veel vrouwen dat niet meer doen en dan is het logisch dat je geen respect krijgt.
Niet als die persoon het een beetje kan verbergen zoals je van een beschaafd persoon zou mogen verwachten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:48 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh, dat zeg ik niet. Maar het fijn hebben met een man of een vrouw begint toch met respect. Als iemand je minacht, dan laat je hem/haar toch links liggen?
Oh, dat vind ik jammer. Dat is helemaal nergens voor nodig. Dat is hautain gedoe.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat idd.
Als je al kijkt krijg je een blik alsof je ze verkracht.
Ik denk als je wérkelijk vrouwen intens minacht, dat je dat niet verborgen kunt houden. Of ze voelt het aan, of ze komt er snel achter.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Niet als die persoon het een beetje kan verbergen zoals je van een beschaafd persoon zou mogen verwachten.
Feministen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:50 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Geef de dolle Mina's en de derde golf van feministen de schuld.
Vrouwenquotasquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Feministen.![]()
Feministen zijn geen vrouwen die gelijk willen zijn aan de man maar boven de man willen staan. Maar zodra het erop aankomt dat ze hoger staan dan ons man, kunnen ze het niet meer aan en vallen ze om.
Ze vergeten ook dat je het samen moet doen en niet alleen.
Tact is wat vrouwen doen als degene waar ze over praten toevallig voor hun neus staat.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:45 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Tact is niet je sterkste kant.
Ik houd van vrouwen, alleen heb hier wel een keiharde hekel aan. Ik ben niet tegen vrouwen in de top maar hier wel tegen.quote:
Dat soort vrouwen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat idd.
Als je al kijkt krijg je een blik alsof je ze verkracht.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:56 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Tact is wat vrouwen doen als degene waar ze over praten toevallig voor hun neus staat.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:56 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Tact is wat vrouwen mannen doen als degene waar ze over praten toevallig voor hun neus staat.
Als je daar niet tegen kunt, moet je er een kopen die terugslaat.quote:- als je ze slaat worden ze kwaad, gaan ze zeuren of gaan ze huilen.
Zo een uit Azie, die met een samoeraizwaard je kop eraf hakt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als je daar niet tegen kunt, moet je er een kopen die terugslaat.
Soms is het zo eenvoudig...
Als dat je ding is...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:58 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Zo een uit Azie, die met een samoeraizwaard je kop eraf hakt.
DISKREMINATSIEquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:58 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Zo een uit Azie, die met een samoeraizwaard je kop eraf hakt.
blauwe plekken wedstrijdjequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als je daar niet tegen kunt, moet je er een kopen die terugslaat.
Soms is het zo eenvoudig...
Je overschat vrouwen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik denk als je wérkelijk vrouwen intens minacht, dat je dat niet verborgen kunt houden. Of ze voelt het aan, of ze komt er snel achter.
Mannen die echt van vrouwen houden, en niet als lustobject, die hebben altijd veel vriendinnen om zich heen.
Die dingen gebeuren. TS heeft daar blijkbaar behoefte aan.quote:
Mannen "roddelen" iets minder. Maar leuke poging.quote:
Eeeaaasy there cowboyquote:
Dat noemen ze aantrekkingskracht.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:05 schreef Dimens het volgende:
Sowieso man en vrouw die bij elkaar in huis wonen maar niet met elkaar kunnen opschieten. Waarom kies je er dan sowieso voor om samen te wonen?
True. De lasten en lusten zijn heus niet zo slecht verdeeld tussen de sexen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:06 schreef Fascination het volgende:
- uitzonderingen daargelaten zijn het allemaal, op zijn best, matig uitziende gleufdieren. Maar wel met een air van "kijk mij eens geweldig aantrekkelijk zijn". Ja aantrekkelijk zijn ze, maar dan wel met de nadruk op lijk.
Omdat zelfs de lelijkste vrouwen nog genoeg mannen kan krijgen.
De man omdat hij anders alimentatie moet betalen, de vrouw vanwege het geld, huis, luizenleven...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:05 schreef Dimens het volgende:
Sowieso man en vrouw die bij elkaar in huis wonen maar niet met elkaar kunnen opschieten. Waarom kies je er dan sowieso voor om samen te wonen?
Ik denk dat je TS zijn (abstracte) klachten meer kunt generaliseren, dan die specifieke irritaties in jouw link.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:15 schreef Toradora het volgende:
Een aardige waslijst over mannen:
http://www.trendystyle.net/relatie/ergeren.html
Die klachten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:15 schreef Toradora het volgende:
Het staat gewoon netter, de bril naar beneden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die klachten.![]()
![]()
De wc-bril is een mooie. Waarom zouden mannen die naar beneden moeten doen nadat ze hebben geplast? Dit is zo'n typisch iets van respect voor elkaar tonen. Jij als vrouw verwacht wel dat wij de bril van de wc omlaag doen nadat we geplast hebben, maar doe jij de wc-bril ook wel omhoog nadat je geplast hebt zodat wij die niet meer omhoog hoeven te doen wanneer wij naar het toilet gaan?
Nee, want stel we letten een keer niet op, gebeurd er dit:quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die klachten.![]()
![]()
De wc-bril is een mooie. Waarom zouden mannen die naar beneden moeten doen nadat ze hebben geplast? Dit is zo'n typisch iets van respect voor elkaar tonen. Jij als vrouw verwacht wel dat wij de bril van de wc omlaag doen nadat we geplast hebben, maar doe jij de wc-bril ook wel omhoog nadat je geplast hebt zodat wij die niet meer omhoog hoeven te doen wanneer wij naar het toilet gaan?
Is gewoon een kwestie van vrouwen die denken dat wij mannen er zijn om hun leven makkelijker te maken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die klachten.![]()
![]()
En wat als je vriend dan de deksel van de bril ook dicht doet omdat dat nog netter is, ben je dan ook tevreden?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:28 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Het staat gewoon netter, de bril naar beneden.
Hiermee probeer je dus eigenlijk te zeggen dat wij voor jullie moeten denken? Want wij moeten opletten of we de bril hebben dicht gedaan of niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:32 schreef Toradora het volgende:
[..]
Nee, want stel we letten een keer niet op, gebeurd er dit:
[ afbeelding ]
En ik heb geen zin om me te concentreren als ik naar de wc ga.
+1 mannen doen nooit moeilijk om een wc bril omhoog te klappen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die klachten.![]()
![]()
"Schat, kom eens even kijken. Zie je dit? Je hebt verdomme de wc-bril omlaag gelaten en nu heb ik 'm helemaal onder gezeken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:37 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
+1 mannen doen nooit moeilijk om een wc bril omhoog te klappen.
Ik doe dat met mijn schoen als ik weet dat een vrouw naar het toilet is geweest.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:37 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
+1 mannen doen nooit moeilijk om een wc bril omhoog te klappen.
Behalve dat dit enorme stereotyperingen zijn moet ik je wel vertellen dat mannen directer zijn en het gewoon zeggen wanneer iets hun niet aanstaat. Vrouwen zijn heel geniepig en doen alsof ze je beste vriendin zijn om uiteindelijk vijf minuten later aan anderen te verkondigen wat voor kakmens je wel niet bent.quote:
Mooi dit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:39 schreef Piye het volgende:
[..]
"Schat, kom eens even kijken. Zie je dit? Je hebt verdomme de wc-bril omlaag gelaten en nu heb ik 'm helemaal onder gezeken.Let nou eens op de volgende keer."
Nee rekening houden. Sowieso waarom heb je anders een wc-bril als je hem constant omhoog laat staan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hiermee probeer je dus eigenlijk te zeggen dat wij voor jullie moeten denken? Want wij moeten opletten of we de bril hebben dicht gedaan of niet.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:39 schreef Piye het volgende:
[..]
"Schat, kom eens even kijken. Zie je dit? Je hebt verdomme de wc-bril omlaag gelaten en nu heb ik 'm helemaal onder gezeken.Let nou eens op de volgende keer."
Dan nog. Houd jij rekening met de man en doe jij na het plassen de wc-bril weer omhoog zodat wij er niet overheen plassen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:43 schreef Toradora het volgende:
[..]
Nee rekening houden. Sowieso waarom heb je anders een wc-bril als je hem constant omhoog laat staan?
Maar gelukkig heb ik die irritatie in huis niet.
De meeste mannen zijn meer wijf dan ze zelf toe willen geven uiteindelijk, kloppen zichzelf op de borst omdat ze zoveel directer zijn, zoveel rationeler zijn, maar als je even goed kijkt valt dat meestal vies tegen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:41 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Behalve dat dit enorme stereotyperingen zijn moet ik je wel vertellen dat mannen directer zijn en het gewoon zeggen wanneer iets hun niet aanstaat. Vrouwen zijn heel geniepig en doen alsof ze je beste vriendin zijn om uiteindelijk vijf minuten later aan anderen te verkondigen wat voor kakmens je wel niet bent.Was ik maar homo, veel makkelijker leven.
Omdat ik wel van die wc bril gebruik wil maken graag.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:43 schreef Toradora het volgende:
[..]
Nee rekening houden. Sowieso waarom heb je anders een wc-bril als je hem constant omhoog laat staan?
Maar gelukkig heb ik die irritatie in huis niet.
Nicequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij tilt dan ding toch in eerste instantie op?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan nog. Houd jij rekening met de man en doe jij na het plassen de wc-bril weer omhoog zodat wij er niet overheen plassen?
Precies, vrouwen moeten de wc gewoon goed schoonhoudenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:45 schreef erodome het volgende:
[..]
De meeste mannen zijn meer wijf dan ze zelf toe willen geven uiteindelijk, kloppen zichzelf op de borst omdat ze zoveel directer zijn, zoveel rationeler zijn, maar als je even goed kijkt valt dat meestal vies tegen.
Oh en de wc bril mag hier gewoon omhoog staan, ik ben de enige vrouw in huis, dus ik doe daar niet moeilijk over. Hou gewoon de wc schoon, dan ziet het er ook niet naar uit dat de wc bril omhoog staat.
Jij hebt nooit problemen met vrouwen?quote:
Vrouwenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij hebt nooit problemen met vrouwen?
Oh, ik hou ervan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:49 schreef NanKing het volgende:
[..]
Vrouwen![]()
Serieus we zijn ook verschrikkelijke wezens.
Sowieso snap ik niet waarom iedereen zo'n issue maakt van zoiets kleins als een wc-bril die omhoog staat. Ik ben zelf ook voor een schone wc. Dat is toch iets belangrijker.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:45 schreef erodome het volgende:
[..]
De meeste mannen zijn meer wijf dan ze zelf toe willen geven uiteindelijk, kloppen zichzelf op de borst omdat ze zoveel directer zijn, zoveel rationeler zijn, maar als je even goed kijkt valt dat meestal vies tegen.
Oh en de wc bril mag hier gewoon omhoog staan, ik ben de enige vrouw in huis, dus ik doe daar niet moeilijk over. Hou gewoon de wc schoon, dan ziet het er ook niet naar uit dat de wc bril omhoog staat.
In mijn geval wel aangezien ik lekker thuis ben en hij werkt, maar wie dat ding schoon houdt boeit me niet, als dat ding maar schoon isquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:47 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Precies, vrouwen moeten de wc gewoon goed schoonhouden
Ik ookquote:
Ik ook. De selectie wordt ook steeds breder naarmate ik langer sexloos benquote:
Goede bron:quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:15 schreef Toradora het volgende:
quote:- Hij luistert nooit naar je. Je kunt hem zeggen wat je wilt. Als hij je al aankijkt, is dat met de lege en afwezige blik van iemand die er duizend euro voor zou geven om op dat moment ergens anders te kunnen zijn en je niet te hoeven aanhoren. En toch, het feit dat de spijkerbroek die je nog maar net een paar maanden geleden hebt gekocht, nu strak zit, is echt belangrijk. Daar moet hij toch respect voor opbrengen... :-)
Lekker consequent.quote:Als hij blijft vertellen over zijn hobby terwijl hij wéét dat ik er totaal niks mee heb,dan erger ik me rot.
Dit is dan ook weer gewoon de harde waarheid.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik denk dat dat persoonsgebonden is. Ik ben namelijk degene die zegt waar het op staat, en mijn vriend zoekt altijd een uitweg. En zo ken ik vele stellen waar dat ook in beide geslachten voorkomt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:50 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Maar goed, hoe vaak heb ik wel niet meegemaakt dat een vrouw geniepig loopt te doen terwijl de man gewoon zegt waar het op staat. 't Is ook een persoonlijke ervaring, misschien dat dit elders niet zo is.
Hoeveel binnenvetters zijn er wel niet bij mannen, echt heel veel, maar dat noemen we maar niet geniep, dat is aaaaaandersquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:50 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Sowieso snap ik niet waarom iedereen zo'n issue maakt van zoiets kleins als een wc-bril die omhoog staat. Ik ben zelf ook voor een schone wc. Dat is toch iets belangrijker.
Maar goed, hoe vaak heb ik wel niet meegemaakt dat een vrouw geniepig loopt te doen terwijl de man gewoon zegt waar het op staat. 't Is ook een persoonlijke ervaring, misschien dat dit elders niet zo is.
En toch blijf ik erin geloven dat al die typische man/vrouw verhalen vooral berusten op slechte partnerkeuze. Wie gaat er nou met gezond verstand in een relatie zitten met iemand die allemaal shit vertelt die je niet wil horen en zeikt en zeurt en nooit hetzelfde wil als jij?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Goede bron:
[..]
[..]
Lekker consequent.
Ik ben de eerste om toe te geven dat ik mezelf soms echt een wijf vind. Naarmate je ouder wordt kan het je ook steeds minder schelen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Zou dat er misschien iets te maken hebben dat er zo'n heks op de bank zit die tussen het zeuren over haar kleren door klaagt dat hij de tv niet zo hard mag zetten? En als hij dan zelf eens initieert, dan is het weer irritant omdat net haar favoriete acteur op tv komt.quote:Weet je waar ik me aan erger: als je vriend na het werk altijd even naar cafe moet en in het weekend ook dat hij de gezelligheid thuis niet kan vinden terwijl je er alles voor doet.
Schuldigquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:52 schreef erodome het volgende:
Of zelfs mannen die onder elkaar vertellen dat ze eigenlijk liever niet in die relatie hadden willen zitten, maar waarbij hun partner denkt dat ze een fijne relatie hebben, nee dat is direct zijn zeg!
Nou een binnenvetter is ook wat anders dan iemand die geniepig is. Als binnenvetter hou je het voor jezelf. Als je het achter iemands rug gaat verkondigen ben je geniepig.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Hoeveel binnenvetters zijn er wel niet bij mannen, echt heel veel, maar dat noemen we maar niet geniep, dat is aaaaaanders
Ik heb het zo vaak gezien in mijn omgeving, mannen die lopen te zeuren over hun partner die een kort kapsel neemt bv, maar die partner weet niet beter dan dat hij het hartstikke leuk vindt staan.
Of zelfs mannen die onder elkaar vertellen dat ze eigenlijk liever niet in die relatie hadden willen zitten, maar waarbij hun partner denkt dat ze een fijne relatie hebben, nee dat is direct zijn zeg!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Hoeveel binnenvetters zijn er wel niet bij mannen, echt heel veel, maar dat noemen we maar niet geniep, dat is aaaaaanders
Ik heb het zo vaak gezien in mijn omgeving, mannen die lopen te zeuren over hun partner die een kort kapsel neemt bv, maar die partner weet niet beter dan dat hij het hartstikke leuk vindt staan.
Hoe zou dat toch komenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Allemaal. eigenlijk is aanvullende klacht overbodig, maar voor de geinteresserden onder ons hierna een uiteenzetting over hoe ik over deze boosaardige bitches denk.
- het zijn emotionele kruitvaten. Waar de man een toonbeeld is van rationaliteit en evenwichtig gedrag, kenmerkt de vrouw zich met gedrag dat heen en weer schommelt tussen overvrolijk ongepast huppelkutten en nodeloos depressief in een hoekje zitten huilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |