Dat iddquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je als vrouw respect van de man verwacht, moet je ook respect terugtonen. Je ziet dat veel vrouwen dat niet meer doen en dan is het logisch dat je geen respect krijgt.
Niet als die persoon het een beetje kan verbergen zoals je van een beschaafd persoon zou mogen verwachten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:48 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh, dat zeg ik niet. Maar het fijn hebben met een man of een vrouw begint toch met respect. Als iemand je minacht, dan laat je hem/haar toch links liggen?
Oh, dat vind ik jammer. Dat is helemaal nergens voor nodig. Dat is hautain gedoe.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat idd.
Als je al kijkt krijg je een blik alsof je ze verkracht.
Ik denk als je wérkelijk vrouwen intens minacht, dat je dat niet verborgen kunt houden. Of ze voelt het aan, of ze komt er snel achter.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Niet als die persoon het een beetje kan verbergen zoals je van een beschaafd persoon zou mogen verwachten.
Feministen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:50 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Geef de dolle Mina's en de derde golf van feministen de schuld.
Vrouwenquotasquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Feministen.![]()
Feministen zijn geen vrouwen die gelijk willen zijn aan de man maar boven de man willen staan. Maar zodra het erop aankomt dat ze hoger staan dan ons man, kunnen ze het niet meer aan en vallen ze om.
Ze vergeten ook dat je het samen moet doen en niet alleen.
Tact is wat vrouwen doen als degene waar ze over praten toevallig voor hun neus staat.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:45 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Tact is niet je sterkste kant.
Ik houd van vrouwen, alleen heb hier wel een keiharde hekel aan. Ik ben niet tegen vrouwen in de top maar hier wel tegen.quote:
Dat soort vrouwen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat idd.
Als je al kijkt krijg je een blik alsof je ze verkracht.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:56 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Tact is wat vrouwen doen als degene waar ze over praten toevallig voor hun neus staat.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:56 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Tact is wat vrouwen mannen doen als degene waar ze over praten toevallig voor hun neus staat.
Als je daar niet tegen kunt, moet je er een kopen die terugslaat.quote:- als je ze slaat worden ze kwaad, gaan ze zeuren of gaan ze huilen.
Zo een uit Azie, die met een samoeraizwaard je kop eraf hakt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als je daar niet tegen kunt, moet je er een kopen die terugslaat.
Soms is het zo eenvoudig...
Als dat je ding is...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:58 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Zo een uit Azie, die met een samoeraizwaard je kop eraf hakt.
DISKREMINATSIEquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:58 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Zo een uit Azie, die met een samoeraizwaard je kop eraf hakt.
blauwe plekken wedstrijdjequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als je daar niet tegen kunt, moet je er een kopen die terugslaat.
Soms is het zo eenvoudig...
Je overschat vrouwen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik denk als je wérkelijk vrouwen intens minacht, dat je dat niet verborgen kunt houden. Of ze voelt het aan, of ze komt er snel achter.
Mannen die echt van vrouwen houden, en niet als lustobject, die hebben altijd veel vriendinnen om zich heen.
Die dingen gebeuren. TS heeft daar blijkbaar behoefte aan.quote:
Mannen "roddelen" iets minder. Maar leuke poging.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |