Dat noemen ze aantrekkingskracht.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:05 schreef Dimens het volgende:
Sowieso man en vrouw die bij elkaar in huis wonen maar niet met elkaar kunnen opschieten. Waarom kies je er dan sowieso voor om samen te wonen?
True. De lasten en lusten zijn heus niet zo slecht verdeeld tussen de sexen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:06 schreef Fascination het volgende:
- uitzonderingen daargelaten zijn het allemaal, op zijn best, matig uitziende gleufdieren. Maar wel met een air van "kijk mij eens geweldig aantrekkelijk zijn". Ja aantrekkelijk zijn ze, maar dan wel met de nadruk op lijk.
Omdat zelfs de lelijkste vrouwen nog genoeg mannen kan krijgen.
De man omdat hij anders alimentatie moet betalen, de vrouw vanwege het geld, huis, luizenleven...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:05 schreef Dimens het volgende:
Sowieso man en vrouw die bij elkaar in huis wonen maar niet met elkaar kunnen opschieten. Waarom kies je er dan sowieso voor om samen te wonen?
Ik denk dat je TS zijn (abstracte) klachten meer kunt generaliseren, dan die specifieke irritaties in jouw link.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:15 schreef Toradora het volgende:
Een aardige waslijst over mannen:
http://www.trendystyle.net/relatie/ergeren.html
Die klachten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:15 schreef Toradora het volgende:
Een aardige waslijst over mannen:
http://www.trendystyle.net/relatie/ergeren.html
Het staat gewoon netter, de bril naar beneden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die klachten.![]()
![]()
De wc-bril is een mooie. Waarom zouden mannen die naar beneden moeten doen nadat ze hebben geplast? Dit is zo'n typisch iets van respect voor elkaar tonen. Jij als vrouw verwacht wel dat wij de bril van de wc omlaag doen nadat we geplast hebben, maar doe jij de wc-bril ook wel omhoog nadat je geplast hebt zodat wij die niet meer omhoog hoeven te doen wanneer wij naar het toilet gaan?
Nee, want stel we letten een keer niet op, gebeurd er dit:quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die klachten.![]()
![]()
De wc-bril is een mooie. Waarom zouden mannen die naar beneden moeten doen nadat ze hebben geplast? Dit is zo'n typisch iets van respect voor elkaar tonen. Jij als vrouw verwacht wel dat wij de bril van de wc omlaag doen nadat we geplast hebben, maar doe jij de wc-bril ook wel omhoog nadat je geplast hebt zodat wij die niet meer omhoog hoeven te doen wanneer wij naar het toilet gaan?
Is gewoon een kwestie van vrouwen die denken dat wij mannen er zijn om hun leven makkelijker te maken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die klachten.![]()
![]()
En wat als je vriend dan de deksel van de bril ook dicht doet omdat dat nog netter is, ben je dan ook tevreden?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:28 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Het staat gewoon netter, de bril naar beneden.
Hiermee probeer je dus eigenlijk te zeggen dat wij voor jullie moeten denken? Want wij moeten opletten of we de bril hebben dicht gedaan of niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:32 schreef Toradora het volgende:
[..]
Nee, want stel we letten een keer niet op, gebeurd er dit:
[ afbeelding ]
En ik heb geen zin om me te concentreren als ik naar de wc ga.
+1 mannen doen nooit moeilijk om een wc bril omhoog te klappen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die klachten.![]()
![]()
"Schat, kom eens even kijken. Zie je dit? Je hebt verdomme de wc-bril omlaag gelaten en nu heb ik 'm helemaal onder gezeken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:37 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
+1 mannen doen nooit moeilijk om een wc bril omhoog te klappen.
Ik doe dat met mijn schoen als ik weet dat een vrouw naar het toilet is geweest.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:37 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
+1 mannen doen nooit moeilijk om een wc bril omhoog te klappen.
Behalve dat dit enorme stereotyperingen zijn moet ik je wel vertellen dat mannen directer zijn en het gewoon zeggen wanneer iets hun niet aanstaat. Vrouwen zijn heel geniepig en doen alsof ze je beste vriendin zijn om uiteindelijk vijf minuten later aan anderen te verkondigen wat voor kakmens je wel niet bent.quote:
Mooi dit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:39 schreef Piye het volgende:
[..]
"Schat, kom eens even kijken. Zie je dit? Je hebt verdomme de wc-bril omlaag gelaten en nu heb ik 'm helemaal onder gezeken.Let nou eens op de volgende keer."
Nee rekening houden. Sowieso waarom heb je anders een wc-bril als je hem constant omhoog laat staan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hiermee probeer je dus eigenlijk te zeggen dat wij voor jullie moeten denken? Want wij moeten opletten of we de bril hebben dicht gedaan of niet.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:39 schreef Piye het volgende:
[..]
"Schat, kom eens even kijken. Zie je dit? Je hebt verdomme de wc-bril omlaag gelaten en nu heb ik 'm helemaal onder gezeken.Let nou eens op de volgende keer."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |