abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 13:57:33 #101
367482 White_Flower
Rise and shine
pi_117625998
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 13:41 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Behalve dat dit enorme stereotyperingen zijn moet ik je wel vertellen dat mannen directer zijn en het gewoon zeggen wanneer iets hun niet aanstaat. Vrouwen zijn heel geniepig en doen alsof ze je beste vriendin zijn om uiteindelijk vijf minuten later aan anderen te verkondigen wat voor kakmens je wel niet bent. :') Was ik maar homo, veel makkelijker leven.
Niet alle vrouwen zijn geniepig, ik ben ook heel direct.
If you lie down with dogs, you get up with fleas.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 13:57:54 #102
367482 White_Flower
Rise and shine
pi_117626012
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 13:35 schreef Dimens het volgende:

[..]

En wat als je vriend dan de deksel van de bril ook dicht doet omdat dat nog netter is, ben je dan ook tevreden?
Tuurlijk.
pi_117626030
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 13:52 schreef erodome het volgende:

[..]

Hoeveel binnenvetters zijn er wel niet bij mannen, echt heel veel, maar dat noemen we maar niet geniep, dat is aaaaaanders ;)

Ik heb het zo vaak gezien in mijn omgeving, mannen die lopen te zeuren over hun partner die een kort kapsel neemt bv, maar die partner weet niet beter dan dat hij het hartstikke leuk vindt staan.
Of zelfs mannen die onder elkaar vertellen dat ze eigenlijk liever niet in die relatie hadden willen zitten, maar waarbij hun partner denkt dat ze een fijne relatie hebben, nee dat is direct zijn zeg!
Hoe vaak heb ik niet verhalen gehoord van vrouwen die met een, naar ze dachten, leuke vent aan 't daten waren die toch niet zo vrijgezel bleek te zijn als hij zich deed voorkomen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_117626036
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 13:55 schreef Piye het volgende:

[..]

Nou een binnenvetter is ook wat anders dan iemand die geniepig is. Als binnenvetter hou je het voor jezelf. Als je het achter iemands rug gaat verkondigen ben je geniepig.
Aangezien de andere mannen in de vriendenkring het wel weten is het gewoon geniepig zijn hoor.
Als niemand het wist, tja, dan is het gewoon dom gedrag, maar ook nogsteeds niet direct zijn, of rationeel(want dan zou je vertrekken), maar dat is meestal niet zo, allerlei mensen weten het, behalve degene die het zou moeten weten.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 13:58:32 #105
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_117626039
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 13:53 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

En toch blijf ik erin geloven dat al die typische man/vrouw verhalen vooral berusten op slechte partnerkeuze. Wie gaat er nou met gezond verstand in een relatie zitten met iemand die allemaal shit vertelt die je niet wil horen en zeikt en zeurt en nooit hetzelfde wil als jij?

Ja okee, de halve wereld dus. Maar het kan wel anders toch? :@
Ik denk dat ieder koppel zich op sommige momenten aan elkaar ergert, onder meer door zulke typische man/vrouw-verhalen. Het geheim van een goede relatie is dat je op zulke momenten even je mond houdt, en geen perfectie verwacht.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 13:59:55 #106
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_117626085
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 13:41 schreef Fascination het volgende:
Maar hoe gaat het met je vriendin, ts? Of is dat alweer uit?
Na een rustige periode hadden we even genoeg van elkaar, en de afkoelperiode van anderhalve week heeft goed gewerkt want het is weer goed :)

Triootje?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 14:00:43 #107
351780 Piye
King of Kush
pi_117626111
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 13:58 schreef erodome het volgende:

[..]

Aangezien de andere mannen in de vriendenkring het wel weten is het gewoon geniepig zijn hoor.
Als niemand het wist, tja, dan is het gewoon dom gedrag, maar ook nogsteeds niet direct zijn, of rationeel(want dan zou je vertrekken), maar dat is meestal niet zo, allerlei mensen weten het, behalve degene die het zou moeten weten.
Ja dan zijn ze gewoon geniepig, maar dus geen binnenvetters. :9 Sorry voor het mierenneuken.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 14:01:47 #108
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_117626163
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 13:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ik denk dat ieder koppel zich op sommige momenten aan elkaar ergert, onder meer door zulke typische man/vrouw-verhalen. Het geheim van een goede relatie is dat je op zulke momenten even je mond houdt, en geen perfectie verwacht.
Never mind, wordt een veel te lang verhaal zo.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 14:06:49 #109
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_117626333
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 14:01 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Nee okee, snap ik... Niets loopt altijd 1 op 1.

Maar dat bedoel ik ook niet. Om een voorbeeld te geven: die user die een topic had over dat z'n vriendin veel praatte en dat het hem niet interesseerde wat ze te melden had.

Dan zit je toch met de verkeerde in een relatie?
Niet per se. Zolang dat vele praten geen punt van voortdurende irritatie is, is er niks aan de hand. Iedereen heeft irritante gewoontes. Zolang je die kunt tolereren vanwege de goede eigenschappen van je partner, zit je volgens mij zelfs in een erg gezonde relatie.
Pas als zo'n irritante gewoonte onuitstaanbaar wordt, heb je waarschijnlijk de verkeerde partner.
quote:
Als ik de gezelligheid die ik wens buiten de deur moet zoeken, laat dan maar. Beetje wat je wel eens hoort van sommige mannen. Met hun vrienden doen ze lekker gek. Met hun vriendin alle saaie zooi, behalve soms wat neuken. "ja zo gaat dat toch?"

Nou, niet voor mij... Ik wil graag gekke dingen doen met m'n vriendin.
Niet iedereen is zo. Mijn broertje heeft ook zo'n relatie: zijn vriendin zit liefst op de bank een filmpje te kijken, hij gaat graag ook eens stappen. Nou, het grootste deel van de week zit hij met haar op de bank, maar enkele keren gaat hij stappen. Hij tevreden, zij tevreden Dan is er toch niets aan de hand? Het is niet alsof je alles samen moet doen.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 14:08:55 #110
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_117626398
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 13:44 schreef NanKing het volgende:
spuit elf; Blauwtje gelopen?
Juist niet, ik ben niet degene die nog blauw is B-)
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 14:10:59 #111
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_117626470
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 14:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

Niet iedereen is zo. Mijn broertje heeft ook zo'n relatie: zijn vriendin zit liefst op de bank een filmpje te kijken, hij gaat graag ook eens stappen. Nou, het grootste deel van de week zit hij met haar op de bank, maar enkele keren gaat hij stappen. Hij tevreden, zij tevreden Dan is er toch niets aan de hand? Het is niet alsof je alles samen moet doen.
Nee maar er moet wel evenwicht zijn, anders gaat het irriteren. maar al te vaak verschuift het evenwicht ten voordele van de vrouw, gewoon omdat ze vrouw is. Want vrouwen kunnen zeuren, zwijgen, zonder reden janken en ze denken dat ze gelijk hebben omdat ze een pussy hebben.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 14:11:48 #112
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_117626499
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 14:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Niet per se. Zolang dat vele praten geen punt van voortdurende irritatie is, is er niks aan de hand. Iedereen heeft irritante gewoontes. Zolang je die kunt tolereren vanwege de goede eigenschappen van je partner, zit je volgens mij zelfs in een erg gezonde relatie.
Pas als zo'n irritante gewoonte onuitstaanbaar wordt, heb je waarschijnlijk de verkeerde partner.
Hij wou een kookwekker gebruiken om de spreektijd af te bakenen :')

Als iets niet irriteert, irriteert het niet.

quote:
Ik zou dat niet kunnen.

Je hoeft niet alles altijd samen te doen, maar als ik niet bijna alles kan delen... Tsjah... Dan vind ik de dynamiek tussen de twee personen volstrekt niet interessant en weet ik uit ervaring dat ik mijn energie beter ergens anders in kan steken.

Dingen kunnen delen is overigens niet hetzelfde als samen doen. Is ook een kwestie van kunnen inleven, begrijpen van dingen, brede interesse hebben in dingen.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 14:13:35 #113
351780 Piye
King of Kush
pi_117626564
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 14:10 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nee maar er moet wel evenwicht zijn, anders gaat het irriteren. maar al te vaak verschuift het evenwicht ten voordele van de vrouw, gewoon omdat ze vrouw is. Want vrouwen kunnen zeuren, zwijgen, zonder reden janken en ze denken dat ze gelijk hebben omdat ze een pussy hebben.
Wat, eerlijk is eerlijk, grotendeels de schuld van de mannen is.
pi_117626572
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 13:52 schreef erodome het volgende:

[..]

Hoeveel binnenvetters zijn er wel niet bij mannen, echt heel veel, maar dat noemen we maar niet geniep, dat is aaaaaanders ;)

Ik heb het zo vaak gezien in mijn omgeving, mannen die lopen te zeuren over hun partner die een kort kapsel neemt bv, maar die partner weet niet beter dan dat hij het hartstikke leuk vindt staan.
Of zelfs mannen die onder elkaar vertellen dat ze eigenlijk liever niet in die relatie hadden willen zitten, maar waarbij hun partner denkt dat ze een fijne relatie hebben, nee dat is direct zijn zeg!
Dat zijn de beta's die niets durven te zeggen tegen hun vriendin omdat ze anders boos wordt. :') Ben ik trouwens ook geen fan van.
  Moderator vrijdag 5 oktober 2012 @ 14:14:13 #115
9859 crew  Karina
Woman
pi_117626587
quote:
- als je ze slaat worden ze kwaad, gaan ze zeuren of gaan ze huilen.
Nou wat gek zeg, dat iemand kwaad wordt of gaat huilen als hij/zij geslagen wordt.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 14:15:45 #116
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_117626650
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 14:11 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

Dingen kunnen delen is overigens niet hetzelfde als samen doen. Is ook een kwestie van kunnen inleven, begrijpen van dingen, brede interesse hebben in dingen.
Elkaar slaan, verrot schelden, natrappen... Allemaal tekenen van een brede interesse in elkaar :)

Geintje, de core business van iedere relatie is emotionele betrokkenheid. Van daaruit kan je de mogeljikheid scheppen om de ander volledig te vertrouwen en van daaruit alles te kunnen zeggen.
pi_117626838
Ik heb serieus nog nóóit een probleem gehad met een wcbril die omhoog of omlaag stond en het valt me persoonlijk niet eens op
Ga weg
pi_117626840
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 14:13 schreef Piye het volgende:

[..]

Nee, de schuld van de wet die een man een zwakkere positie geeft tov de vrouw. (denk aan de voordelen voor de vrouw, en de nadelen voor een man als ze scheiden. Denk ook aan voogdij over kinderen enz.. Een man staat gewoon machteloos :))
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 14:20:25 #119
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_117626851
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 14:15 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Elkaar slaan, verrot schelden, natrappen... Allemaal tekenen van een brede interesse in elkaar :)

Geintje, de core business van iedere relatie is emotionele betrokkenheid. Van daaruit kan je de mogeljikheid scheppen om de ander volledig te vertrouwen en van daaruit alles te kunnen zeggen.
Een goeie ruzie op z'n tijd helpt je soms ook wel herinneren aan het feit dat je geen ruzie wil met de ander :P
pi_117626876
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 14:13 schreef Piye het volgende:

[..]

Vrouwen hebben teveel vrijheid gekregen?
BlaBlaBla
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 14:23:50 #121
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_117626978
Je kan niet met vrouwen, maar zeker niet zonder.

60 jaar handkarren gaat ook vervelen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 14:25:38 #122
367482 White_Flower
Rise and shine
pi_117627034
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 14:20 schreef Nikmans het volgende:
Ik heb serieus nog nóóit een probleem gehad met een wcbril die omhoog of omlaag stond en het valt me persoonlijk niet eens op
Mij ook niet. Lekker boeiend.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 14:28:57 #123
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_117627144
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 14:21 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Nee, wel meer mogelijkheden om geniepig te doen.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 14:29:15 #124
351780 Piye
King of Kush
pi_117627152
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 14:20 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Nee, de schuld van de wet die een man een zwakkere positie geeft tov de vrouw. (denk aan de voordelen voor de vrouw, en de nadelen voor een man als ze scheiden. Denk ook aan voogdij over kinderen enz.. Een man staat gewoon machteloos :))
Dat zou kloppen als die situaties alleen voorkwamen bij getrouwde stellen of stellen met kinderen. Het begint echter al heel vroeg dat een deel van de mannen besluit alles maar te gaan pikken om zo in het broekje te komen. Vervolgens wennen die vrouwen daaraan en proberen ze iedere man die daarop volgt zo gek te krijgen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 14:21 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Nee ze hebben teweinig vrijheid gekregen. ;)
pi_117627754
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 14:20 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Welke nadelen dan als ze scheiden? Want zover ik weet betaald degene die niet de basisverzorging van de kinderen op zich neemt de alimentatie en partneralimentatie wordt ook door het hoogste inkomen neergelegd, of dat nu een man of een vrouw is.

Als jij als man dus gaat scheiden van een vrouw die meer verdient en je neemt de eventuele kinderen mee dan ben jij het die geld krijgt en niet zij.

Dat is voor de wet gewoon eerlijk geregeld, zonder een geslacht voor te trekken, dat in de praktijk het vaak zo ligt dat de vrouw de zwakste positie heeft(minst verdienend en de kinderen die daar standaard achter gelaten worden) doet daar niets aan af.

Voogdij geld hetzelfde voor, jij als man kan gewoon je recht laten gelden, dat dat niet altijd lukt is waar, maar dat geld andersom net zo goed, hoeveel vrouwen worden niet gewoon opgescheept met de kinderen, dat vadertje lief de benen neemt en nooit meer naar die kinderen omkijkt?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 14:56:00 #126
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_117628149
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 14:44 schreef erodome het volgende:

Welke nadelen dan als ze scheiden? Want zover ik weet betaald degene die niet de basisverzorging van de kinderen op zich neemt de alimentatie en partneralimentatie wordt ook door het hoogste inkomen neergelegd, of dat nu een man of een vrouw is.
dat hangt maar helemaal van de rechter af, als die vindt dat de man meer kan betalen en de vrouw zielis is, kran hij dokken en zij met haar armen over elkaar op de bank soaps blijven kijken. ook als ze altijd te beroerd is geweest om te werken.

Hoe dan ook is deze regeling nog steeds gericht op de zielige, hulpbehoevende positie van de zwak geachte vrouw. En er zijn zat vrouwen die vanuit rancune danwel luiheid maar al te graag van deze regelingen gebruik maken. Een beetje de rotmarokkaan van de samenleving als het ware.

Gelukkig worden vrouwen ook steeds zelfredzamer, maar ik moet van mijn ex ook nog altijd een paar 10000 krijgen omdat mevrouw te beroerd is om haar deel van de onderwaarde te betalen.

quote:
Als jij als man dus gaat scheiden van een vrouw die meer verdient en je neemt de eventuele kinderen mee dan ben jij het die geld krijgt en niet zij.
In 90% van die gevallen gaan de kinderen toch naar de vrouw. Want vrouw.

quote:
Dat is voor de wet gewoon eerlijk geregeld, zonder een geslacht voor te trekken, dat in de praktijk het vaak zo ligt dat de vrouw de zwakste positie heeft(minst verdienend en de kinderen die daar standaard achter gelaten worden) doet daar niets aan af.
Daar kies je toch zelf voor als vrouw zijnde? Maar ja, lekker makkelijk, geen carriere hoeven maken, lekker 2 of 3 dagen in de week werken en de rest thuis kuthoeren, muntthee drinken met andere uitzuigvriendinnen en dan klagen dat je geen eigen basis hebt om mee verder te kunnen. Ruk een eind af zeg.

Niet tegen jou bedoeld, maar tegen die munttheezuipers met uitzuigvriendinnen.

quote:
Voogdij geld hetzelfde voor, jij als man kan gewoon je recht laten gelden, dat dat niet altijd lukt is waar, maar dat geld andersom net zo goed, hoeveel vrouwen worden niet gewoon opgescheept met de kinderen, dat vadertje lief de benen neemt en nooit meer naar die kinderen omkijkt?
De vader wordt in zo'n geval vaak opgespoord via het GBA en omdat hij een goede baan heeft verplicht om alsnog te betalen. Bij een vrouw is dat veel minder vaak het geval. Want vrouw.
pi_117628356
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 14:44 schreef erodome het volgende:

[..]

Meestal als dit gebeurd (laatste alinea), dan heeft of de vrouw gekozen om een kind te nemen zonder de mening van de man te vragen/accepteren. Of zijzelf maakt het de man onmogelijk om de kinderen te zien..

Ik heb onder andere rechten gestudeerd en je kan me niet vertellen dat zodra een man en vrouw over de voogdij streiden dat de vrouw altijd zal winnen van de man..

Je overschat de wet, dingen gaan in real life minder eerlijk dan er over het algemaan gedacht word ;).
pi_117628436
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 14:56 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

dat hangt maar helemaal van de rechter af, als die vindt dat de man meer kan betalen en de vrouw zielis is, kran hij dokken en zij met haar armen over elkaar op de bank soaps blijven kijken. ook als ze altijd te beroerd is geweest om te werken.

Hoe dan ook is deze regeling nog steeds gericht op de zielige, hulpbehoevende positie van de zwak geachte vrouw. En er zijn zat vrouwen die vanuit rancune danwel luiheid maar al te graag van deze regelingen gebruik maken. Een beetje de rotmarokkaan van de samenleving als het ware.

Gelukkig worden vrouwen ook steeds zelfredzamer, maar ik moet van mijn ex ook nog altijd een paar 10000 krijgen omdat mevrouw te beroerd is om haar deel van de onderwaarde te betalen.

[..]

In 90% van die gevallen gaan de kinderen toch naar de vrouw. Want vrouw.

[..]

Daar kies je toch zelf voor als vrouw zijnde? Maar ja, lekker makkelijk, geen carriere hoeven maken, lekker 2 of 3 dagen in de week werken en de rest thuis kuthoeren, muntthee drinken met andere uitzuigvriendinnen en dan klagen dat je geen eigen basis hebt om mee verder te kunnen. Ruk een eind af zeg.

Niet tegen jou bedoeld, maar tegen die munttheezuipers met uitzuigvriendinnen.

[..]

De vader wordt in zo'n geval vaak opgespoord via het GBA en omdat hij een goede baan heeft verplicht om alsnog te betalen. Bij een vrouw is dat veel minder vaak het geval. Want vrouw.
Haha gelukkig heb jij wel de tijd om gedetailleerd mijn uitleg te geven. Je neemt de woorden (die ik dmv werk nu niet kan uitten) uit de mond. haha
pi_117628486
Sowieso, wezens die op mannen vallen. :')
We're slowly approaching inevitable death.
pi_117628702
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 14:14 schreef Karina het volgende:

[..]

Nou wat gek zeg, dat iemand kwaad wordt of gaat huilen als hij/zij geslagen wordt.
:D
We're slowly approaching inevitable death.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 15:12:04 #131
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_117628735
Ah, Vogeltjesdans is een beetje gefrustreerd.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 15:18:49 #132
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_117628934
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ah, Vogeltjesdans is een beetje gefrustreerd.
Dit.

Prachtig.
pi_117629351
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 13:06 schreef Fascination het volgende:
- uitzonderingen daargelaten zijn het allemaal, op zijn best, matig uitziende gleufdieren. Maar wel met een air van "kijk mij eens geweldig aantrekkelijk zijn". Ja aantrekkelijk zijn ze, maar dan wel met de nadruk op lijk.

Omdat zelfs de lelijkste vrouwen nog genoeg mannen kunnen krijgen. _O_
Inderdaad. _O_

Mannen en rationeel :') ja hoor.

Als je rationeel was dan had je deze klacht nooit gehad.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2012 15:35:50 ]
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 15:36:23 #134
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_117629473
Goed topic
Mijn nieuwe ondertitel
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 15:39:04 #135
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_117629548
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 15:32 schreef Chai het volgende:

[..]

Inderdaad. _O_

Mannen en rationeel :') ja hoor.

Als je rationeel was dan had je deze klacht nooit gehad.
Mannen die van zichzelf denken dat ze geen gevoel hebben. :')
pi_117629560
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 15:39 schreef ikjijallebei het volgende:

[..]

Mannen die van zichzelf denken dat ze geen gevoel hebben. :')
TS denkt dat van alle mannen, pik je dat.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 15:41:15 #137
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_117629619
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 15:39 schreef Chai het volgende:

[..]

TS denkt dat van alle mannen, pik je dat.
Nee waar woont die gast? Ik zal laten zien dat ik hem met gevoel ( :') ) helemaal de tyfus in sla! En zijn computer ook, kan ie geen topics meer aanmaken!

Wat nou geen gevoel.

Gr gr, gevoelige man.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 15:44:49 #138
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_117629737
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 12:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
En natuurlijk het eeuwige vaag en onduidelijk doen waarna ze de man de schuld geven dat hij een ongevoelige bloedhond is die haar niet begrijpt }:|
Dit is zeker een terechte klacht. Ineens chagrijnig doen, en dan vraag je wat er aan de hand is en dan zeggen ze dat je het toch niet begrijpt :')

Nu trouwens ook een soort van scharrel die ineens allemaal contact aan het zoeken is met een maat van me, volgens mij gewoon om me te zieken. Wat een kutvolk zeg.
  Moderator vrijdag 5 oktober 2012 @ 15:47:02 #139
9859 crew  Karina
Woman
pi_117629823
Gelukkig zijn alle vrouwen hetzelfde, dat scheelt een stuk 8-)
niet zo tof doen
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 15:47:50 #140
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_117629851
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 15:44 schreef ZuidGrens het volgende:

Dit is zeker een terechte klacht. Ineens chagrijnig doen, en dan vraag je wat er aan de hand is en dan zeggen ze dat je het toch niet begrijpt :')

"Je moet me aanvoelen!" ( :') )

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 15:44 schreef ZuidGrens het volgende:

Nu trouwens ook een soort van scharrel die ineens allemaal contact aan het zoeken is met een maat van me, volgens mij gewoon om me te zieken. Wat een kutvolk zeg.
Lekker laten gaan. Is dat die chick waar je al zo lang achteraan loopt? Ze neemt een loopje met je. of moet ik soms zeggen: met mij :$:$:$:$:$
pi_117629904
quote:
ij luistert nooit naar je. Je kunt hem zeggen wat je wilt. Als hij je al aankijkt, is dat met de lege en afwezige blik van iemand die er duizend euro voor zou geven om op dat moment ergens anders te kunnen zijn en je niet te hoeven aanhoren. En toch, het feit dat de spijkerbroek die je nog maar net een paar maanden geleden hebt gekocht, nu strak zit, is echt belangrijk. Daar moet hij toch respect voor opbrengen... :-)
Dit :')

Mannen moeten dus naar je luisteren als je weer eens wilt vertellen dat je nog vetter bent geworden dan je al was? Wat dacht je ervan dat ipv aandacht op te eisen je eens met je dikke aars naar een sportschool gaat en zorgt dat je er een fatsoenlijk uitziet.

quote:
Hij gebruikt jouw (dure) crèmes, want soms voelt hij dat hij ook wat extra verzorging nodig heeft (een keer per maand). Met een vieze vinger neemt hij een flinke lik uit je peperdure potje crème (met die hoeveelheid zou jij tien dagen doen)... Je krijgt er kippenvel van...
Of deze :')

1. Want alle mannen hebben vieze vingers?
2. Vrouwen lopen altijd te zeveren dat mannen niet goed op hun verzorging letten (vieze vingers, doen ze dat een keer wel, is het weer niet goed.
3. 1x in de maand een hoeveelheid waar je als vrouwmens 10 dagen mee doet betekent dat mannen dus alsnog 3x efficiënter met resources omspringen.
4. Jouw dure creme?? Flikker toch op wijf. Grote kans dat mannen de rekening betalen.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 15:50:32 #142
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_117629954
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 15:47 schreef ikjijallebei het volgende:

[..]

"Je moet me aanvoelen!" ( :') )

[..]

Lekker laten gaan. Is dat die chick waar je al zo lang achteraan loopt? Ze neemt een loopje met je. of moet ik soms zeggen: met mij :$:$:$:$:$
Ja, die ja. Maar haar laten gaan is best moeilijk, ze is namelijk bloedmooi en zodra ik haar IRL zie kan ik op de een of andere manier niet boos op haar worden. Niet omdat ik daar te bleu voor ben, maar gewoon omdat ik daarvoor op de een of andere rare manier te gek op haar ben.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 15:51:28 #143
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_117629984
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 15:47 schreef Karina het volgende:
Wat zei Theo Maassen ook alweer? Iedere vrouw wil uniek zijn en daardoor zijn ze allemaal hetzelfde o.i.d.?
  Moderator vrijdag 5 oktober 2012 @ 15:52:20 #144
9859 crew  Karina
Woman
pi_117630003
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 15:51 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Wat zei Theo Maassen ook alweer? Iedere vrouw wil uniek zijn en daardoor zijn ze allemaal hetzelfde o.i.d.?
Geen idee, maar handig voor jullie toch? Elke vrouw kun je precies hetzelfde behandelen en elke keer blijkbaar op de verkeerde manier ;)
niet zo tof doen
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 15:52:23 #145
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_117630007
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 15:47 schreef Karina het volgende:
Geen idee, maar ik ben bezig ze allemaal te proberen B-).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 15:52:51 #146
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_117630025
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 14:23 schreef fathank het volgende:
Je kan niet met vrouwen, maar zeker niet zonder.

60 jaar handkarren gaat ook vervelen.
Dit ook inderdaad. Soms denk ik ook wel eens van fuck it, ik blijf forever alone, kan mij het schelen. Maar je mist toch wat. Zal wel te maken hebben met ons oerinstinct.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 15:53:19 #147
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_117630037
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 15:50 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Ja, die ja. Maar haar laten gaan is best moeilijk, ze is namelijk bloedmooi en zodra ik haar IRL zie kan ik op de een of andere manier niet boos op haar worden. Niet omdat ik daar te bleu voor ben, maar gewoon omdat ik daarvoor op de een of andere rare manier te gek op haar ben.
Je weet zelf ook wel dat het niet gaat lukken als je als een hondje achter haar aan blijft lopen, met andere woorden: je weet wat je te doen staat. Je kan het!
  Moderator vrijdag 5 oktober 2012 @ 15:53:20 #148
9859 crew  Karina
Woman
pi_117630038
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 15:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Geen idee, maar ik ben bezig ze allemaal te proberen B-).
Niet zo kieskeurig dus ;)
niet zo tof doen
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 15:54:08 #149
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_117630066
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 15:53 schreef Karina het volgende:

[..]

Niet zo kieskeurig dus ;)
Neuh, vrouwen zijn allemaal leuk toch? :7.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator vrijdag 5 oktober 2012 @ 15:54:37 #150
9859 crew  Karina
Woman
pi_117630075
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 15:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Neuh, vrouwen zijn allemaal leuk toch? :7.
Nou, ik ben geen man, maar daar ben ik het totaal niet mee eens :D
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')