Inderdaad, dat is zelf een mongool, vrouwen die iets met hem willen ->quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:34 schreef Piye het volgende:
Sinds wanneer is Theo Maassen opeens Neerlands grootste profeet?
1 op 1 zijn mannen altijd aardigerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:36 schreef rosepetals het volgende:
Via de DM kwam je wel aardig over, maar dit valt me tegen van je.
Omg, hij probeerde je te hosselen via de dm?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:36 schreef rosepetals het volgende:
Ja want dan is er iets in hun broek niet meer zo rationeel opeens. :S :Squote:
Ja, týpisch mannen, he. Altijd achterbaks.quote:
Alleen tegen zielige mannen misschien.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrouwen ook... Wat zeg ik, vrouwen juist.
Niet echt, we hebben heel gezellig gepraat en hij toonde veel respect en was heel vriendelijk. Maar goed allemaal nep dus.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg, hij probeerde je te hosselen via de dm?
Nou niet dus.quote:Waar de man een toonbeeld is van rationaliteit en evenwichtig gedrag, kenmerkt de vrouw zich met gedrag dat heen en weer schommelt tussen overvrolijk ongepast huppelkutten en nodeloos depressief in een hoekje zitten huilen.
Ja maar jij vindt zelfs mij niet aardig. Terwijl ik zo lief ben.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:36 schreef rosepetals het volgende:
Ben je verbaast? Alle fokmannen hosselen rosepetals in DM.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg, hij probeerde je te hosselen via de dm?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen tegen zielige mannen misschien.
Niet altijd toch. Ik las weleens dat vrouwen bitchy reageren als jij ze aanspreekt in tha club.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrouwen ook... Wat zeg ik, vrouwen juist.
ja preciesquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, týpisch mannen, he. Altijd achterbaks.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:38 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Niet echt, we hebben heel gezellig gepraat en hij toonde veel respect en was heel vriendelijk. Maar goed allemaal nep dus.
[..]
Nou niet dus.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja precieséén op één gaan ze nooit in op hun ''haat'' jegens vrouwen.. dat lees je hoogstens in en topic achter af terug.
Zo achterbaks.
Oh, en genoeg reageren ook leuk... / prima. Het grootste deel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet altijd toch. Ik las weleens dat vrouwen bitchy reageren als jij ze aanspreekt in tha club.
Alle mannen over 1 kam scheren.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja precieséén op één gaan ze nooit in op hun ''haat'' jegens vrouwen.. dat lees je hoogstens in en topic achter af terug.
Zo achterbaks.
Nee nee, jij bent wel grappig. En ook wel intelligent. En waarschijnlijk goed gezelschap. Maar je bent zeker weten niet liefquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja maar jij vindt zelfs mij niet aardig. Terwijl ik zo lief ben.
Hmmm.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zie de dingen alleen zoals ze zijn. Accepteer me als jullie leider stelletjes sloebers.
Als hij open staat, doe jij hem ook dicht dus is het ook niet zo moeilijk om hem weer open te doen voor ons.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:46 schreef NanKing het volgende:
[..]
Jij tilt dan ding toch in eerste instantie op?
Dat doet me toch wel een beetje goed.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:40 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee nee, jij bent wel grappig. En ook wel intelligent. En waarschijnlijk goed gezelschap. Maar je bent zeker weten niet lief
Tja voor een minderwaardig wezen als een vrouw is dit al heel wat, kan je d'r niet kwalijk nemen.quote:
Vind je mij lief?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:40 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee nee, jij bent wel grappig. En ook wel intelligent. En waarschijnlijk goed gezelschap. Maar je bent zeker weten niet lief
Rationeel rijmt weer niet met achter de lul aanlopen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja voor een minderwaardig wezen als een vrouw is dit al heel wat, kan je d'r niet kwalijk nemen.
Volmaakte rationele wezens zoals mannen daarentegen die dit soort topics maken...
Ja, je hebt natuurlijk wel een paar goede eigenschappen.quote:
Jij bent ook zo lief in DMquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
You tell a slut you love her and miss her, hug her and kiss her
I fuck her and diss her, probably was your cousin or sister
Ligt eraan hoe slim je lul is.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Rationeel rijmt weer niet met achter de lul aanlopen.
Haha, tegen mij wel, maar volgens mij wil ik echt geen ruzie met jouquote:
Fascination is altijd lief voor vrouwenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:42 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Haha, tegen mij wel, maar volgens mij wil ik echt geen ruzie met jou
Feminist pur sangquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Fascination is altijd lief voor vrouwen![]()
haha nee je lijkt me wel een echte gentleman hoor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Snitch me nou niet, ik heb een image hoog te houden.
Ja, via de DM én op het forum. Bijzondere vrouw is hetquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Fascination is altijd lief voor vrouwen![]()
Ligt eraan of jij lusten kan temmen met rationaliteit.quote:
Ja precies, vrouwen zijn wel oprecht zowel in dm als op het forum word je hetzelfde behandeldquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:43 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja, via de DM én op het forum. Bijzondere vrouw is het
Misschien...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ligt eraan of jij lusten kan temmen met rationaliteit.
Ben ik ook, maar niet voor sloeries die met hun blote kut of tieten op Internet staan, irrationele en/of pretentieuze tuthola's of hypocriete gleufdierenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
haha nee je lijkt me wel een echte gentleman hoor.
Dat lijkt mij zeer verstandig. Dan kun jij jezelf rationeel noemen en onderscheid jij je letterlijk van het dierenrijk, iets dat weinig mannen én vrouwen is weggelegd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien...
Ik zal er over nadenken.
Oh dan weet ik dat ik goed zit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben ik ook, maar niet voor sloeries die met hun blote kut of tieten op Internet staan, irrationele en/of pretentieuze tuthola's of hypocriete gleufdieren. Die groep bestaat alleen uit 75% van alle vrouwen
.
Ja dat is wel waar, maar ja zou jij als jij bepaalde vooroordelen over een groep hebt iedereen in die groep met een negatieve houding bejegenen?quote:
Zouden wij nooit doen inderdaad.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja voor een minderwaardig wezen als een vrouw is dit al heel wat, kan je d'r niet kwalijk nemen.
Volmaakte rationele wezens zoals mannen daarentegen die dit soort topics maken...
Heel veel zelfs, maar hier kan ik rustig m'n slechte eigenschappen uiten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:41 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja, je hebt natuurlijk wel een paar goede eigenschappen.
Jij zet je tieten bijna naakt op FOK!.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |