Ik geef je gelijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:13 schreef LelijKnap het volgende:
Echt, het is dat ze lekker ruiken, zacht zijn en een kut hebben...maar wmb een achterlijk geslacht dat men dient te behandelen als dragers van kut en niet meer. Niet dat ik veel vrolijker wordt van mannen. t Gros van beide sexe is oppervlakkig, dom, simpel en irritant maarja, nog maar iets van 60 jaartjes en dan ben ik er vanaf
Want? hier fappen de meesten toch al op mannen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
maakt voor veel hier weinig uit in de praktijk.
Gelukkig maar dat jij zo slim bent dan. Ik tel zo al drie spelfouten in je post.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:13 schreef LelijKnap het volgende:
Echt, het is dat ze lekker ruiken, zacht zijn en een kut hebben...maar wmb een achterlijk geslacht dat men dient te behandelen als dragers van kut en niet meer. Niet dat ik veel vrolijker wordt van mannen. t Gros van beide sexe is oppervlakkig, dom, simpel en irritant maarja, nog maar iets van 60 jaartjes en dan ben ik er vanaf
Daar kan je zelf vandaag nog verandering in brengen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:13 schreef LelijKnap het volgende:
nog maar iets van 60 jaartjes en dan ben ik er vanaf
Wat een nijd, zeg.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
Daar kan je zelf vandaag nog verandering in brengen.
Geen nijd, gewoon een feit.quote:
Gelukkig voor wie ? Ik wordt er niet gelukkig van, in ieder geval.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jij zo slim bent dan. Ik tel zo al drie spelfouten in je post.
+1quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
En natuurlijk het eeuwige vaag en onduidelijk doen waarna ze de man de schuld geven dat hij een ongevoelige bloedhond is die haar niet begrijpt
Het zit in jullie zielenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:23 schreef Meloewa het volgende:
Vrouwen die hier sarcastisch reageren , en mannen die zich helemaal boos maken en gefrustreerd voelen
Nee hoor. Ik zie de dingen alleen zoals ze zijn. Accepteer me als jullie leider stelletjes sloebers.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ah, Vogeltjesdans is een beetje gefrustreerd.
Hoe zei Theo Maassen dat ook alweer zo mooi? "Ze zit altijd te zeuren dat ik niet in haar investeer... Investeren doe je dingen die meer waard worden ja!"quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:23 schreef Meloewa het volgende:
Vrouwen die hier sarcastisch reageren , en mannen die zich helemaal boos maken en gefrustreerd voelen
haha herkenbare diequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoe zei Theo Maassen dat ook alweer zo mooi? "Ze zit altijd te zeuren dat ik niet in haar investeer... Investeren doe je dingen die meer waard worden ja!"
Inderdaad, dat is zelf een mongool, vrouwen die iets met hem willen ->quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:34 schreef Piye het volgende:
Sinds wanneer is Theo Maassen opeens Neerlands grootste profeet?
1 op 1 zijn mannen altijd aardigerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:36 schreef rosepetals het volgende:
Via de DM kwam je wel aardig over, maar dit valt me tegen van je.
Omg, hij probeerde je te hosselen via de dm?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:36 schreef rosepetals het volgende:
Ja want dan is er iets in hun broek niet meer zo rationeel opeens. :S :Squote:
Ja, týpisch mannen, he. Altijd achterbaks.quote:
Alleen tegen zielige mannen misschien.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrouwen ook... Wat zeg ik, vrouwen juist.
Niet echt, we hebben heel gezellig gepraat en hij toonde veel respect en was heel vriendelijk. Maar goed allemaal nep dus.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg, hij probeerde je te hosselen via de dm?
Nou niet dus.quote:Waar de man een toonbeeld is van rationaliteit en evenwichtig gedrag, kenmerkt de vrouw zich met gedrag dat heen en weer schommelt tussen overvrolijk ongepast huppelkutten en nodeloos depressief in een hoekje zitten huilen.
Ja maar jij vindt zelfs mij niet aardig. Terwijl ik zo lief ben.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:36 schreef rosepetals het volgende:
Ben je verbaast? Alle fokmannen hosselen rosepetals in DM.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg, hij probeerde je te hosselen via de dm?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen tegen zielige mannen misschien.
Niet altijd toch. Ik las weleens dat vrouwen bitchy reageren als jij ze aanspreekt in tha club.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrouwen ook... Wat zeg ik, vrouwen juist.
ja preciesquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, týpisch mannen, he. Altijd achterbaks.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:38 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Niet echt, we hebben heel gezellig gepraat en hij toonde veel respect en was heel vriendelijk. Maar goed allemaal nep dus.
[..]
Nou niet dus.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja precieséén op één gaan ze nooit in op hun ''haat'' jegens vrouwen.. dat lees je hoogstens in en topic achter af terug.
Zo achterbaks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |