Probleem is dat het nog geen jaar geleden iedere week lukte, zonder moeite. Gewoon met mijn dronken hoofd haar opbellen en dan was het altijd minstens zoenen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:53 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat het niet gaat lukken als je als een hondje achter haar aan blijft lopen, met andere woorden: je weet wat je te doen staat. Je kan het!
Ja, maar de kunst is natuurlijk om de goede manier te vinden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee, maar handig voor jullie toch? Elke vrouw kun je precies hetzelfde behandelen en elke keer blijkbaar op de verkeerde manier
Ow, my badquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou, ik ben geen man, maar daar ben ik het totaal niet mee eens
Ik ken ook vrouwen die net mannen zijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:56 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen ervaring met vrouwen, maar ik ken zat mannen die net wijven zijn qua gedrag in de OP
Dat laatste begin ik niet aanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken ook vrouwen die net mannen zijn.
Oh well, love all, fuck all.
Ach, seks (voor een man) is net pizza, zelfs als het slecht is is het nog best goedquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste begin ik niet aanLiever 1 goede dan 10 slechte.
Ik heb liever een goede biefstuk dan een pizza. Ik houd niet zo van fastfood.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, seks (voor een man) is net pizza, zelfs als het slecht is is het nog best goed.
Ik ook, maar soms heb je alleen pizza in de vriezerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb liever een goede biefstuk dan een pizza. Ik houd niet zo van fastfood.
* Karina checkt vriezerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook, maar soms heb je alleen pizza in de vriezer.
Ok, Quatro Stagione is is for mequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:04 schreef Karina het volgende:
[..]Ik vond een biefstuk, helaas voor jou
Als ze er niet waren, wist je ook niet beter.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:59 schreef drijfhout het volgende:
Vrouwen zijn juist tof. Je zou op mannen moet fappen als ze er niet waren.![]()
Ik denk niet dat dat hele internet ooit uitgevonden was zonder vrouwen.
maakt voor veel hier weinig uit in de praktijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:07 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Als ze er niet waren, wist je ook niet beter.
Vier nog wel, toe maarquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, Quatro Stagione is is for me.
Biefstuk natuurlijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe wordt dat verdeeld? Vrijdag 2 en zaterdag 2? Waar haal je de energie vandaan
Alleen als je echt honger hebt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, seks (voor een man) is net pizza, zelfs als het slecht is is het nog best goed.
Goede levenshouding.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:13 schreef LelijKnap het volgende:
nog maar iets van 60 jaartjes en dan ben ik er vanaf
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:13 schreef LelijKnap het volgende:
Echt, het is dat ze lekker ruiken, zacht zijn en een kut hebben...maar wmb een achterlijk geslacht dat men dient te behandelen als dragers van kut en niet meer. Niet dat ik veel vrolijker wordt van mannen. t Gros van beide sexe is oppervlakkig, dom, simpel en irritant maarja, nog maar iets van 60 jaartjes en dan ben ik er vanaf
Ik geef je gelijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:13 schreef LelijKnap het volgende:
Echt, het is dat ze lekker ruiken, zacht zijn en een kut hebben...maar wmb een achterlijk geslacht dat men dient te behandelen als dragers van kut en niet meer. Niet dat ik veel vrolijker wordt van mannen. t Gros van beide sexe is oppervlakkig, dom, simpel en irritant maarja, nog maar iets van 60 jaartjes en dan ben ik er vanaf
Want? hier fappen de meesten toch al op mannen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
maakt voor veel hier weinig uit in de praktijk.
Gelukkig maar dat jij zo slim bent dan. Ik tel zo al drie spelfouten in je post.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:13 schreef LelijKnap het volgende:
Daar kan je zelf vandaag nog verandering in brengen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:13 schreef LelijKnap het volgende:
nog maar iets van 60 jaartjes en dan ben ik er vanaf
Wat een nijd, zeg.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
Daar kan je zelf vandaag nog verandering in brengen.
Geen nijd, gewoon een feit.quote:
Gelukkig voor wie ? Ik wordt er niet gelukkig van, in ieder geval.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jij zo slim bent dan. Ik tel zo al drie spelfouten in je post.
+1quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
En natuurlijk het eeuwige vaag en onduidelijk doen waarna ze de man de schuld geven dat hij een ongevoelige bloedhond is die haar niet begrijpt
Het zit in jullie zielenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:23 schreef Meloewa het volgende:
Vrouwen die hier sarcastisch reageren , en mannen die zich helemaal boos maken en gefrustreerd voelen
Nee hoor. Ik zie de dingen alleen zoals ze zijn. Accepteer me als jullie leider stelletjes sloebers.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ah, Vogeltjesdans is een beetje gefrustreerd.
Hoe zei Theo Maassen dat ook alweer zo mooi? "Ze zit altijd te zeuren dat ik niet in haar investeer... Investeren doe je dingen die meer waard worden ja!"quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:23 schreef Meloewa het volgende:
Vrouwen die hier sarcastisch reageren , en mannen die zich helemaal boos maken en gefrustreerd voelen
haha herkenbare diequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoe zei Theo Maassen dat ook alweer zo mooi? "Ze zit altijd te zeuren dat ik niet in haar investeer... Investeren doe je dingen die meer waard worden ja!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |