Probleem is dat het nog geen jaar geleden iedere week lukte, zonder moeite. Gewoon met mijn dronken hoofd haar opbellen en dan was het altijd minstens zoenen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:53 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat het niet gaat lukken als je als een hondje achter haar aan blijft lopen, met andere woorden: je weet wat je te doen staat. Je kan het!
Ja, maar de kunst is natuurlijk om de goede manier te vinden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee, maar handig voor jullie toch? Elke vrouw kun je precies hetzelfde behandelen en elke keer blijkbaar op de verkeerde manier
Ow, my badquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou, ik ben geen man, maar daar ben ik het totaal niet mee eens
Ik ken ook vrouwen die net mannen zijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:56 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen ervaring met vrouwen, maar ik ken zat mannen die net wijven zijn qua gedrag in de OP
Dat laatste begin ik niet aanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken ook vrouwen die net mannen zijn.
Oh well, love all, fuck all.
Ach, seks (voor een man) is net pizza, zelfs als het slecht is is het nog best goedquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste begin ik niet aanLiever 1 goede dan 10 slechte.
Ik heb liever een goede biefstuk dan een pizza. Ik houd niet zo van fastfood.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, seks (voor een man) is net pizza, zelfs als het slecht is is het nog best goed.
Ik ook, maar soms heb je alleen pizza in de vriezerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb liever een goede biefstuk dan een pizza. Ik houd niet zo van fastfood.
* Karina checkt vriezerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook, maar soms heb je alleen pizza in de vriezer.
Ok, Quatro Stagione is is for mequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:04 schreef Karina het volgende:
[..]Ik vond een biefstuk, helaas voor jou
Als ze er niet waren, wist je ook niet beter.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:59 schreef drijfhout het volgende:
Vrouwen zijn juist tof. Je zou op mannen moet fappen als ze er niet waren.![]()
Ik denk niet dat dat hele internet ooit uitgevonden was zonder vrouwen.
maakt voor veel hier weinig uit in de praktijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:07 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Als ze er niet waren, wist je ook niet beter.
Vier nog wel, toe maarquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, Quatro Stagione is is for me.
Biefstuk natuurlijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe wordt dat verdeeld? Vrijdag 2 en zaterdag 2? Waar haal je de energie vandaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |