Haha zij kan mensen echt pissig maken hier volgens mij. En met mensen bedoel ik mannen.quote:
Doet me denken aan dat filmpje dat die gozer zegt "je hele kont staat open".quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mijn tiet heeft nog nooit opengelegen anders
Inderdaad, maar hij heeft dan ook succes bij de vrouwen daarom hoor je hem nooit zeuren.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
id_do_her zie ik nooit slecht praten over vrouwen wat een schatje toch ook he.
Ja enormquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
id_do_her zie ik nooit slecht praten over vrouwen wat een schatje toch ook he.
Neen, homo's bedoel je, zijn geen echte mannen !quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:47 schreef Little_Dolls het volgende:
Gelukkig dat mannen zo volmaakt zijn.
Wel met je armen ervoor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mijn tiet heeft nog nooit opengelegen anders
Is Traci je voorbeeld?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:52 schreef pos het volgende:
[..]
Neen, homo's bedoel je, zijn geen echte mannen !
Ja.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:53 schreef Dimens het volgende:
Maar dan de grote hamvraag. Zouden jullie Id_do_her ook doen?
Sowieso (no homo/metro).quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:53 schreef Dimens het volgende:
Jawel, maar ik zou misschien wel verliefd worden denk ik.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:53 schreef Dimens het volgende:
daar moet ik hem toch echt even in real voor zien.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:53 schreef Dimens het volgende:
Als ik ooit homo word is hij mijn eerste keuze.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:53 schreef Dimens het volgende:
Hahaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Als ik ooit homo word is hij mijn eerste keuze.
Hij heeft wel een goede kaaklijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
daar moet ik hem toch echt even in real voor zien.
Maar denk het wel.
Dan sowieso.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij heeft wel een goede kaaklijn.
neenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:53 schreef Dimens het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |