Hoe moet ze wel zijn? Dat is misschien makkelijk en korter om te zeggen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sarcastische wijven heb ik ook een broertje dood aan.
Nee maar je houdt het wel in je achterhoofd natuurlijk. Is leuk ook om testjes te doen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar, maar ja zou jij als jij bepaalde vooroordelen over een groep hebt iedereen in die groep met een negatieve houding bejegenen?
[..]
Zouden wij nooit doen inderdaad.
[..]
Heel veel zelfs, maar hier kan ik rustig m'n slechte eigenschappen uiten.
Loyaal, bescheiden, oprecht en rationeel. Meer vraag ik nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:47 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Hoe moet ze wel zijn? Dat is misschien makkelijk en korter om te zeggen.
Het zal toch nooit goed zijn. Uiteindelijk willen we als mens toch wel ergens over klagen want dat vinden we leuk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:47 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Hoe moet ze wel zijn? Dat is misschien makkelijk en korter om te zeggen.
Als dat naakt is, dan moet jij maar niet naar zwembad gaan want dan noem je iemand wat je bikini ziet een naakte vrouw.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij zet je tieten bijna naakt op FOK!.
Dus het mag wel een gedrocht zijn?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Loyaal, bescheiden, oprecht en rationeel. Meer vraag ik niet.
Een man dus?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Loyaal, bescheiden, oprecht en rationeel. Meer vraag ik niet.
Ik kon zo naar binnen kijken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Als dat naakt is, dan moet jij maar niet naar zwembad gaan want dan noem je iemand wat je bikini ziet een naakte vrouw.
Dat is ook wel leuk hoor. Je aan iemand ergeren. Gefrustreerd raken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het zal toch nooit goed zijn. Uiteindelijk willen we als mens toch wel ergens over klagen want dat vinden we leuk.
Het lef.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zal overwegen homo te worden. Werd toch al metroseksueel genoemd vanmiddag.
Dat zeg ik ook al het hele topic, maar dat is wat TS beweert.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Rationeel rijmt weer niet met achter de lul aanlopen.
Ja. Hier in KLB doen we niet anders.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:49 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dat is ook wel leuk hoor. Je aan iemand ergeren. Gefrustreerd raken.
Ts is ook een beetje een gekkie.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook al het hele topic, maar dat is wat TS beweert.
Jij hierquote:
Is dat net zoiets als treinfappert?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zal overwegen homo te worden. Werd toch al metroseksueel genoemd vanmiddag.
Ze moet natuurlijk ook verzorgd eruit zien en als het meezit een mooi lichaam hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:49 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dus het mag wel een gedrocht zijn?
En wat heb jij te bieden?
Alleen Sinosje mist nog.quote:
Ja, en het heeft zo zijn charme toch?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Hier in KLB doen we niet anders.
Jij hebt altijd een BH aan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mijn tiet heeft nog nooit opengelegen anders
Ik weet wel een oplossing voor TS, maar of hij daar zo blij mee is.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ts is ook een beetje een gekkie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha zij kan mensen echt pissig maken hier volgens mij. En met mensen bedoel ik mannen.quote:
Doet me denken aan dat filmpje dat die gozer zegt "je hele kont staat open".quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Inderdaad, maar hij heeft dan ook succes bij de vrouwen daarom hoor je hem nooit zeuren.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
id_do_her zie ik nooit slecht praten over vrouwen wat een schatje toch ook he.
Ja enormquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
id_do_her zie ik nooit slecht praten over vrouwen wat een schatje toch ook he.
Neen, homo's bedoel je, zijn geen echte mannen !quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:47 schreef Little_Dolls het volgende:
Gelukkig dat mannen zo volmaakt zijn.
Wel met je armen ervoor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Is Traci je voorbeeld?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:52 schreef pos het volgende:
[..]
Neen, homo's bedoel je, zijn geen echte mannen !
Ja.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:53 schreef Dimens het volgende:
Maar dan de grote hamvraag. Zouden jullie Id_do_her ook doen?
Sowieso (no homo/metro).quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:53 schreef Dimens het volgende:
Jawel, maar ik zou misschien wel verliefd worden denk ik.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:53 schreef Dimens het volgende:
daar moet ik hem toch echt even in real voor zien.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:53 schreef Dimens het volgende:
Als ik ooit homo word is hij mijn eerste keuze.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:53 schreef Dimens het volgende:
Hahaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Als ik ooit homo word is hij mijn eerste keuze.
Hij heeft wel een goede kaaklijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
daar moet ik hem toch echt even in real voor zien.
Maar denk het wel.
Dan sowieso.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij heeft wel een goede kaaklijn.
neenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:53 schreef Dimens het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |