abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 september 2012 @ 10:03:02 #1
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117264759

Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier ;). Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen :)
[SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn.
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012
F means you're fucked
pi_117264772
Subtiel!
Ja doei.
  woensdag 26 september 2012 @ 10:04:35 #3
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117264802
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Gewoon de hele tijd met nog half open ogen, beetje tranen.. :') scheelt ook dat ik echt verrot heb geslapen vannacht, denk ik. Was elk uur zowat wakker, waarvan een keer bijna helemaal zonder deken en (dus) ijskoud en dan duurde het weer 20 minuten voordat ik warm was en sliep :') In totaal misschien 5,5 uur geslapen :Z :O
Klinkt als een ideale voorbereiding :+

quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
Subtiel!
Ik wist niet dat ik het in me had om subtiel te zijn :D
F means you're fucked
  woensdag 26 september 2012 @ 10:05:23 #4
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_117264821
ik probeer wel afwisseling... maar vooral 's ochtends is een drama om te starten :')
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  woensdag 26 september 2012 @ 10:07:43 #5
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117264870
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:05 schreef Jumparound het volgende:
ik probeer wel afwisseling... maar vooral 's ochtends is een drama om te starten :')
Ik denk dat je de HM wel zou kunnen halen trouwens...want je basis is er wel :Y
Misschien moet je alleen je doel bijstellen naar uitlopen, en dan de HM gaan zien als een gewone lange duurloop?
F means you're fucked
pi_117264915
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/120747134

ging voor de 5km tempoloop maar bij 2 km begon het te borrelen en binnen een halve km stond ik stil.
even gepauzeerd en toen rustig geprobeerd tot 3 km maar dat was niet mogenlijk.
naar huis gewandeld met de staart tussen de benen. buikgriep.......... bleegh
en nee niet zulke toestanden als op het bekende plaatje.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  woensdag 26 september 2012 @ 10:10:19 #7
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117264936
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:09 schreef winterstorm666 het volgende:

ging voor de 5km tempoloop maar bij 2 km begon het te borrelen en binnen een halve km stond ik stil.
-O-
F means you're fucked
  woensdag 26 september 2012 @ 10:10:37 #8
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_117264945
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:07 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik denk dat je de HM wel zou kunnen halen trouwens...want je basis is er wel :Y
Misschien moet je alleen je doel bijstellen naar uitlopen, en dan de HM gaan zien als een gewone lange duurloop?
kan, maar niet van harte :{
daar heb ik de afgelopen maanden niet voor getrained...

naja, fucking klote blessures en nu die kut griep. Mn hardloophumeur is op een aardig dieptepunt kan ik je vertellen...
Ecosia
  woensdag 26 september 2012 @ 10:11:46 #9
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_117264980
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:09 schreef winterstorm666 het volgende:

klote :{
Ecosia
  woensdag 26 september 2012 @ 10:12:46 #10
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117264999
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:10 schreef Jumparound het volgende:

[..]

naja, fucking klote blessures en nu die kut griep. Mn hardloophumeur is op een aardig dieptepunt kan ik je vertellen...
Dat kan ik me goed voorstellen ja :{

Maar je kunt gaan zitten mokken en je kunt een nieuw doel gaan stellen (Egmond?) en je focus daarnaartoe verschuiven :)
F means you're fucked
  woensdag 26 september 2012 @ 10:15:27 #11
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_117265085
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:12 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat kan ik me goed voorstellen ja :{

Maar je kunt gaan zitten mokken en je kunt een nieuw doel gaan stellen (Egmond?) en je focus daarnaartoe verschuiven :)
doel en focus blijft het zelfde. HM amsterdam ga ik hoe dan ook lopen. Ja, "uitlopen" zal het wel worden, doel blijft <2 uur. Het schema wat ik nu volg staat op 1:55. Imho nog steeds realistisch..

gewoon het beste zien te maken van de komende 4 weken.
Ecosia
  woensdag 26 september 2012 @ 10:16:17 #12
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_117265108
en ach, november de 7heuvelenloop, gaan we daar toch lekker een rondje rennen :P
Ecosia
pi_117265189
M'n streefbroek begint wel steeds mooier/beter te zitten. Nog wel 'n gigantische muffintop, maargoed, daar hebben we vestjes voor 8-)
Ja doei.
  Moderator woensdag 26 september 2012 @ 10:19:56 #14
155227 crew  Guppy
dus
pi_117265217
Streefbroek :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 26 september 2012 @ 10:20:23 #15
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_117265230
kortom, ik moet inderdaad niet mokken...
maar gezeik op mn werk + ziekte + blessure + kut gelopen op een 10 em doet mij de moed in de schoenen zakken.

terwijl ik juist zoveel lekkere loopjes heb gehad afgelopen maaden...
hollandsche rading -> bussum
Baarn -> bussum
Almere -> bussum
Weesp -> bussum
Vleuten -> Dieren (over de posbank)
Midzomernachtcross

misschien moet ik daar maar een paar nachten over dromen, dan komt het vast goed :)
Ecosia
  woensdag 26 september 2012 @ 10:21:39 #16
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117265257
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:15 schreef Jumparound het volgende:

[..]

doel en focus blijft het zelfde. HM amsterdam ga ik hoe dan ook lopen. Ja, "uitlopen" zal het wel worden, doel blijft <2 uur. Het schema wat ik nu volg staat op 1:55. Imho nog steeds realistisch..

gewoon het beste zien te maken van de komende 4 weken.
^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:16 schreef Jumparound het volgende:
en ach, november de 7heuvelenloop, gaan we daar toch lekker een rondje rennen :P
Ja, dat sowieso *G*

Ik heb trouwens wel een kleine startvakgerelateerde uitdaging bij de Zevenheuvelenloop. Ik heb een tijd van 1u25min opgegeven, maar dat is inmiddels niet helemaal meer juist...
F means you're fucked
  woensdag 26 september 2012 @ 10:23:48 #17
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_117265306
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:21 schreef YUR het volgende:

[..]

^O^

[..]

Ja, dat sowieso *G*

Ik heb trouwens wel een kleine startvakgerelateerde uitdaging bij de Zevenheuvelenloop. Ik heb een tijd van 1u25min opgegeven, maar dat is inmiddels niet helemaal meer juist...
Je weet niet half hoe jaloers ik ben op je looptijden Yur :)
Maar mooi om te zien hoe makkelijk het je afgaat en ik hoop dat je echt een top tijd loopt (amsterdam en nijmegen )
Ecosia
  woensdag 26 september 2012 @ 10:24:41 #18
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_117265332
quote:

[..]

^O^

[..]

Ja, dat sowieso *G*

Ik heb 80 min opgegeven bij Cees voor jou 8-)
pi_117265338
Dat maakt bij de 7heuvelen niet zoveel uit YUR! En het parcours is eigenlijk overal breed genoeg om rustig je eigen tempo te lopen (sneller of langzamer) en in te halen. :)
Ja doei.
  woensdag 26 september 2012 @ 10:27:29 #20
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117265404
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:23 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Je weet niet half hoe jaloers ik ben op je looptijden Yur :)
Maar mooi om te zien hoe makkelijk het je afgaat en ik hoop dat je echt een top tijd loopt (amsterdam en nijmegen )
Blijven trainen! Als ik het kan, moet iedereen hier het ook kunnen :Y

quote:
17s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:24 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik heb 80 min opgegeven bij Cees voor jou 8-)
Ohja, ik loop natuurlijk via via jouw werk...was ik alweer vergeten

quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:24 schreef motorbloempje het volgende:
Dat maakt bij de 7heuvelen niet zoveel uit YUR! En het parcours is eigenlijk overal breed genoeg om rustig je eigen tempo te lopen (sneller of langzamer) en in te halen. :)
Ik las in het andere topic juist allemaal verhalen over het moeilijk in kunnen halen bij de 7HL
F means you're fucked
  Moderator woensdag 26 september 2012 @ 10:28:35 #21
155227 crew  Guppy
dus
pi_117265427
quote:

[..]

^O^

[..]

Ja, dat sowieso *G*

Zorgen dat je vooraan staat :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_117265437
Heb ik werkelijk waar niets van gemerkt toen ik 'm liep. Ik startte in het laatste vak samen met en achter heel veel andere mensen en was zelfs met 'n tijd van 1.42.00 zeker niet de snelste maar heb nog aardig wat mensen ingehaald en ik vond het juist een hele ruime loop, om het zo maar even te zeggen. De CPC werd ik bekant claustrofobisch van, daarentegen.
Ja doei.
  woensdag 26 september 2012 @ 10:31:11 #23
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117265497
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
Heb ik werkelijk waar niets van gemerkt toen ik 'm liep. Ik startte in het laatste vak samen met en achter heel veel andere mensen en was zelfs met 'n tijd van 1.42.00 zeker niet de snelste maar heb nog aardig wat mensen ingehaald en ik vond het juist een hele ruime loop, om het zo maar even te zeggen. De CPC werd ik bekant claustrofobisch van, daarentegen.
De CPC heeft inderdaad een flinke bottleneck vlak na de start...
F means you're fucked
pi_117265531
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:31 schreef YUR het volgende:

[..]

De CPC heeft inderdaad een flinke bottleneck vlak na de start...
Yup, dat was echt supervervelend en heeft m'n tijd toen ook wel echt genekt. Zeker op een 5kmn afstand is dan zo'n vernauwing/vertraging echt 'funest'. Zat toen namelijk net boven de 30min, terwijl ik 'm écht wel sneller had gelopen als ik in een keer door had gekund -O-
Ja doei.
pi_117265535
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:10 schreef Jumparound het volgende:

Not to worry, ik had ook 1:50 als doel. Maar door de ontwikkelingen van de afgelopen maand (niet kunnen lopen) heb ik dat doel al lang en breed opzij geschoven. Ik heb nu het doel van vorig jaar weer uit de kast gehaald. 6/km lopen, is een eindtijd van 2:06:35.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  woensdag 26 september 2012 @ 10:37:10 #26
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_117265663
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:32 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Not to worry, ik had ook 1:50 als doel. Maar door de ontwikkelingen van de afgelopen maand (niet kunnen lopen) heb ik dat doel al lang en breed opzij geschoven. Ik heb nu het doel van vorig jaar weer uit de kast gehaald. 6/km lopen, is een eindtijd van 2:06:35.
tja, dat is ook zo :)
6m/km is ook niet slecht. Ik zal gewoon goed moeten opbouwen :)
Ecosia
  woensdag 26 september 2012 @ 10:40:51 #27
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_117265755
Bij grote evenementen is een mooie tijd lopen mooi meegenomen imo, maar niet het belangrijkste (en niet echt haalbaar meestal).
pi_117265767
gisteren les 8 gelopen van renate, we zijn op de helft :D
waar ik wel van baal is mn tempo.. wil zo graag harder, maar dan red ik het niet om mn minuten vol te maken
ik denk er aan wanneer ik hiermee klaar ben renate (of evy) nog een keer te doen om zo mn snelheid te verbeteren
is dat een goede methode?
pi_117265799
quote:
17s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:40 schreef GotC het volgende:
Bij grote evenementen is een mooie tijd lopen mooi meegenomen imo, maar niet het belangrijkste (en niet echt haalbaar meestal).
Elke tijd is een mooie tijd :{w 8-)

ofzo.

Zo maar eens richting universiteit fietsen, kijken of ik inmiddels al een computer gehad heb :') :')

Zit er aan te denken om al m'n fietstochtjes ook te garminnen, maar dan wil ik ze ook echt allemaal doen en dan ga ik helemaal teleurgesteld raken als ik er een keer een vergeet :')
Ja doei.
  woensdag 26 september 2012 @ 10:44:21 #30
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_117265835
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:41 schreef JaneDoe het volgende:
gisteren les 8 gelopen van renate, we zijn op de helft :D
waar ik wel van baal is mn tempo.. wil zo graag harder, maar dan red ik het niet om mn minuten vol te maken
ik denk er aan wanneer ik hiermee klaar ben renate (of evy) nog een keer te doen om zo mn snelheid te verbeteren
is dat een goede methode?
nu is snelheid nog niet belangrijk en je bent pas op de helft... kijk het eens aan aan het einde van deze training.

je kunt er ook voor kiezen om voor een 10km training te gaan, daar zit volgens mij ook wat snelheidswerk in.

belangrijkste nu is op het tempo te lopen dat je lichaam kan wennen aan de inspanning, dus dat doe je goed :)
Ecosia
pi_117266344
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:44 schreef Jumparound het volgende:

[..]

nu is snelheid nog niet belangrijk en je bent pas op de helft... kijk het eens aan aan het einde van deze training.

je kunt er ook voor kiezen om voor een 10km training te gaan, daar zit volgens mij ook wat snelheidswerk in.

belangrijkste nu is op het tempo te lopen dat je lichaam kan wennen aan de inspanning, dus dat doe je goed :)
:)
wat ook meespeelt is dat ik te zwaar ben, loop dus eigenlijk met 'bepakking' als je het zo bekijkt
  woensdag 26 september 2012 @ 11:17:36 #32
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_117266659
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:05 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

wat ook meespeelt is dat ik te zwaar ben, loop dus eigenlijk met 'bepakking' als je het zo bekijkt
Ik ben begonnen met 8 km. per uur en heb afgelopen weekend de DtD gelopen met gem. 11 km. per uur. Die snelheid en gewenning komt vanzelf ;)

Kan het kloppen dat de inspanning van afgelopen weekend (of de spierpijn :7) er voor zorgt dat ik abnormaal veel honger heb? Normaal eet ik niet zoveel maar ik kan nu de hele dag wel eten.
The remedy is the experience.
pi_117266777
Hardloopschoenen zijn binnen *O*
Children of the night. What music they make.
  woensdag 26 september 2012 @ 11:23:03 #34
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117266800
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:22 schreef DeHovenier het volgende:
Nou, dan weet je wat je nu te doen staat :D
F means you're fucked
pi_117267049
Les 12 van Evy gelopen! Ging best goed. Had niet veel zin om te vertrekken, ook omdat ik maandag niet ben gaan lopen zoals wel op het programma stond omdat het hier zo aan het stormen was. Maar het ging goed, heb de indruk dat ik iets vlotter gelopen heb dan anders. Al is dat moeilijk waar te nemen met Evy omdat je zoveel wandelt ertussen. Maar het ging goed en dat gevoel dat je heb als je na een loopje onder de douche staat is goud waard!
pi_117267158
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:17 schreef Klonterpot het volgende:

[..]

Ik ben begonnen met 8 km. per uur en heb afgelopen weekend de DtD gelopen met gem. 11 km. per uur. Die snelheid en gewenning komt vanzelf ;)

Kan het kloppen dat de inspanning van afgelopen weekend (of de spierpijn :7) er voor zorgt dat ik abnormaal veel honger heb? Normaal eet ik niet zoveel maar ik kan nu de hele dag wel eten.
Wat ik merk dat ik nog steeds zware benen heb. Fietsen was best pittig vanmorgen ;) Maar vanavond weer lekker lopen. Zal weer een rondje van ongeveer 7 km worden.
  woensdag 26 september 2012 @ 11:37:44 #37
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_117267220
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:05 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

duidelijk, afvallen en je snelheid gaat omhoog ;-)
Ecosia
  woensdag 26 september 2012 @ 11:38:15 #38
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117267233
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:37 schreef Jumparound het volgende:

[..]

duidelijk, afvallen en je snelheid gaat omhoog ;-)
Works for me :)
F means you're fucked
pi_117267254
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:20 schreef Jumparound het volgende:
kortom, ik moet inderdaad niet mokken...
maar gezeik op mn werk + ziekte + blessure + kut gelopen op een 10 em doet mij de moed in de schoenen zakken.

terwijl ik juist zoveel lekkere loopjes heb gehad afgelopen maaden...
hollandsche rading -> bussum
Baarn -> bussum
Almere -> bussum
Weesp -> bussum
Vleuten -> Dieren (over de posbank)Midzomernachtcross

misschien moet ik daar maar een paar nachten over dromen, dan komt het vast goed :)
Vleuten -> Dieren.... da's een beste afstand.
91km als je via de A12 gaat :+
  woensdag 26 september 2012 @ 11:39:30 #40
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_117267272
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:39 schreef GlenHighland het volgende:

[..]

Vleuten -> Dieren.... da's een beste afstand.
91km als je via de A12 gaat :+
crap, dat had velp moeten zijn :P
toch wel de run waar ik het trotst op ben!

http://www.endomondo.com/workouts/76592115
Ecosia
pi_117267298
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:39 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Ah, ik dacht al dat we een ultraloper in ons midden hadden :)
  woensdag 26 september 2012 @ 11:41:42 #42
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_117267338
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:40 schreef GlenHighland het volgende:

[..]

Ah, ik dacht al dat we een ultraloper in ons midden hadden :)
i wish :')
Ecosia
  woensdag 26 september 2012 @ 11:49:05 #43
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_117267566
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:38 schreef YUR het volgende:

[..]

Works for me :)
And for me! :)

Al ben ik nog niet zo veel afgevallen..mja, spieren :9
pi_117267592
quote:
17s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:40 schreef GotC het volgende:
Waar wil je het dan lopen?

Owww, ik heb een HM gezien die me leuk lijkt.. Texel, is eind september (niet voor nu, maar wellicht volgend jaar ipv Amsterdam waar ik wil vrijwilligen).
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  woensdag 26 september 2012 @ 11:51:09 #45
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_117267615
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:50 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Waar wil je het dan lopen?

Owww, ik heb een HM gezien die me leuk lijkt.. Texel, is eind september (niet voor nu, maar wellicht volgend jaar ipv Amsterdam waar ik wil vrijwilligen).
Mooie tijden bedoel je?
Nou, bij alle wedstrijden in het Westland waar we hebben gelopen, bij de 1 v/d 4 wedstrijden v/d atletiekverenigingen..?
  woensdag 26 september 2012 @ 11:52:55 #46
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117267668
quote:
17s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:51 schreef GotC het volgende:

[..]

Mooie tijden bedoel je?
Nou, bij alle wedstrijden in het Westland waar we hebben gelopen, bij de 1 v/d 4 wedstrijden v/d atletiekverenigingen..?
Ik denk dat alleen wij de term 1vd4 kennen, omdat dat echt iets van de 4 verenigingen hier in de buurt is...

Maar inderdaad, vooral bij de kleinere loopjes. En die zijn er veel meer dan massa-evenementen :Y
F means you're fucked
  woensdag 26 september 2012 @ 12:07:47 #47
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_117268106
Mijn training gisteravond in het bos ging iets beter dan die van zaterdag, maar niet uitstekend. Wat ook meespeelt is dat ik de afgelopen maanden weinig op onverharde paden heb getraind.
Het plan is om morgen 3 KM op wedstrijdtempo te lopen. Kan ik het lopen op snelheid volhouden, dan is deelname mogelijk.
pi_117268842
Wil vanavond weer gaan lopen, zal waarschijnlijk voor het eerst zijn dat ik echt in het donker ga. Ik heb geen lichtgevend hesje, maar mijn Nike kleding, schoenen en armband met LED lampjes wel. Is dat voldoende denken jullie en hebben jullie nog tips voor wat betreft de route (bossen vermijden?)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 26 september 2012 @ 12:37:13 #49
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117268887
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 12:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Wil vanavond weer gaan lopen, zal waarschijnlijk voor het eerst zijn dat ik echt in het donker ga. Ik heb geen lichtgevend hesje, maar mijn Nike kleding, schoenen en armband met LED lampjes wel. Is dat voldoende denken jullie en hebben jullie nog tips voor wat betreft de route (bossen vermijden?)
Wat mij betreft kun je niet zichtbaar genoeg zijn in het donker.
F means you're fucked
pi_117268914
Kan niet wachten tot ik vanavond mijn hardloopschoentjes weer aan mag trekken :)
pi_117269024
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 12:37 schreef YUR het volgende:

[..]

Wat mij betreft kun je niet zichtbaar genoeg zijn in het donker.
Dat lijkt me logisch, maar hoe doen jullie het qua 's avonds lopen, veel over verlichte fietspaden?
pi_117269087
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:22 schreef DeHovenier het volgende:
Nice! welke zijn het geworden ? :)
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_117269160
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:31 schreef Lessien01 het volgende:
heb de indruk dat ik iets vlotter gelopen heb dan anders. Al is dat moeilijk waar te nemen met Evy omdat je zoveel wandelt ertussen.
Dat is inderdaad frustrerend :%
Vooral als je een snel lang stuk gelopen hebt en dan een te lange wandelpauze moet doen.
Ook komt het vaak niet uit met je gps kilometergrenzen zodat het lastig is een record te lopen.
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
  woensdag 26 september 2012 @ 12:50:48 #54
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_117269244
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 12:42 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dat lijkt me logisch, maar hoe doen jullie het qua 's avonds lopen, veel over verlichte fietspaden?
waar mogelijk, maar door het bos en over de hei vind ik in de herfst / winter ook prima. Geen kip op de weg en als je ogen wennen aan het donker ook erg mooi!
Ecosia
  woensdag 26 september 2012 @ 12:51:21 #55
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117269267
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 12:48 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Dat is inderdaad frustrerend :%
Vooral als je een snel lang stuk gelopen hebt en dan een te lange wandelpauze moet doen.
Ook komt het vaak niet uit met je gps kilometergrenzen zodat het lastig is een record te lopen.
Ik begrijp werkelijk niet waarom je je zo fixeert op records
F means you're fucked
pi_117269326
Zo ben weer terug van les 16 van Evy.

Het ging lekker de andere route is leuker om te lopen dan mijn "vaste" route.
Meer bomen en meer heuveltjes.

http://www.endomondo.com/workouts/mXWiL5ESvdE

Ook nog twee bekers gescoord *O* *O*
Eindelijk de coopertest iets omhoog erg lastig omdat je nog met intervaltraining te maken hebt.

Ik ga voor een tijd onder de 40 minuten met de lvml dat moet te doen zijn zeker als het zo voorspoedig blijft gaan met het opbouwen van conditie.
  woensdag 26 september 2012 @ 12:54:31 #57
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_117269389
PR's loop je toch alleen maar tijdens wedstrijden :9. Trainingen boeien niet, vooral omdat je alleen tijdens interval op je wedstrijdtempo zit, verder altijd eronder.
pi_117269486
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:39 schreef Jumparound het volgende:

[..]

toch wel de run waar ik het trotst op ben!

http://www.endomondo.com/workouts/76592115
Wel gaaf zo'n route door het bos :D
pi_117269714
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 12:51 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik begrijp werkelijk niet waarom je je zo fixeert op records
Als stimulans om mezelf te motiveren dus.
Meetbare vooruitgang is dan wel zo leuk.

* Ik weet wel dat je het op de lange termijn moet bekijken maar toch ;)
  woensdag 26 september 2012 @ 13:04:30 #60
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_117269733
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:03 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Nja, het is niet meetbaar zolang je geen langere tijden achter elkaar loopt (bv 5 km).
  woensdag 26 september 2012 @ 13:07:05 #61
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117269805
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:03 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Je volgt de lessen van Evy. In die lessen doe je een steeds groter deel van de lessen hardlopen, en een steeds kleiner deel wandelen. Logisch dat je bekertjes haalt :')
F means you're fucked
  woensdag 26 september 2012 @ 13:09:05 #62
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_117269867
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 12:35 schreef Jor_Dii het volgende:
In de meeste steden is het 's avonds niet zo donker dat je de weg niet kunt zien, dus hardlopen moet geen probleem zijn. Alhoewel je slechte stoeppaden beter kan vermijden.
Om jezelf zichtbaar te maken voor auto's heb je een reflectievest nodig. Het beste kan je midden op de weg lopen in het buitengebied zodat je op tijd gezien wordt.

In de meeste bossen mag je na zonsondergang niet komen. Meestal probeer ik aan het eind van de middag te lopen, zodat er nog voldoende licht is om te kunnen trainen.
  woensdag 26 september 2012 @ 13:11:45 #63
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_117269978
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 12:42 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ik liep altijd door woonwijken :) Saai, maar wel 'veilig' op de stoepen.
Zou je wel aanraden om zo'n reflectievest te kopen. :)
pi_117270000
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:07 schreef YUR het volgende:

[..]

Je volgt de lessen van Evy. In die lessen doe je een steeds groter deel van de lessen hardlopen, en een steeds kleiner deel wandelen. Logisch dat je bekertjes haalt :')
En wat dan nog :6
pi_117270010
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:07 schreef YUR het volgende:

[..]

Ja maar dat is al direct extra stimulans.
Zie het bij runkeeper ook in de vorm van achievements "verste afstand vd maand" bijvoorbeeld :9~
En leuk om te zien als je een min of meer zelfde oefening doet, je die iets sneller gedaan hebt vergeleken bij de week ervoor.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  woensdag 26 september 2012 @ 13:14:33 #66
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117270082
Ik haalde de stimulans puur uit het feit dat ik een x aantal minuten achter elkaar kon lopen. Want daar deed ik het uiteindelijk voor.
F means you're fucked
  woensdag 26 september 2012 @ 13:15:45 #67
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_117270132
Het zijn van die 'holle overwinningen' ..

Je bent bezig je conditie aan t opbouwen, met behulp van Evy *insert own program* op een verantwoorde wijze. Je gaat dus langzamerhand steeds beter en sneller. Logischerwijs ben je steeds sneller.. dus blijf je regelmatig bekertjes halen. Belangrijker is het dat je je er goed bij blijft voelen; het lopen gaat en voelt goed. Als je met regelmaat 5 km zonder probs loopt en dat steeds sneller doet is dat in mijn ogen meer winst dan het op 5 k geraken.

Just my 2 cents
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  woensdag 26 september 2012 @ 13:16:22 #68
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_117270156
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:12 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Sneller willen lopen is niet wat belangrijk is tijdens je opbouw, de minuten die je achter elkaar kan lopen wel :).
pi_117270157
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:14 schreef YUR het volgende:
Ik haalde de stimulans puur uit het feit dat ik een x aantal minuten achter elkaar kon lopen. Want daar deed ik het uiteindelijk voor.
Ja ook dat, 2 minuten worden 3, worden 4 worden 3x5 echt enorm leuk. Maar die statistieken :9~
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  woensdag 26 september 2012 @ 13:18:35 #70
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117270218
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:12 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Je moet het zelf maar weten :D

ff wat anders....Ben je bekend met het parcours van de Laan van Meerdervoortloop?
F means you're fucked
  woensdag 26 september 2012 @ 13:21:05 #71
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_117270319
Ja! Over dat parcours van de Laan van Meerdervoortloop: heeft iemand (@Yur, @GotC) die al eens gelopen? Ik vind eigenlijk dat dat mijn eerste 10k wedstrijd moet gaan worden, maar wellicht is hij door de gedeelten strand misschien wel wat zwaarder dan een gemiddelde 10k loop. Ben benieuwd hoe anderen de loop hebben ervaren...

En ja, 10k wedstrijd is ZO'N enorme mijlpaal voor me :)
  woensdag 26 september 2012 @ 13:21:54 #72
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_117270354
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:21 schreef Quoi het volgende:
Ja! Over dat parcours van de Laan van Meerdervoortloop: heeft iemand (@Yur, @GotC) die al eens gelopen? Ik vind eigenlijk dat dat mijn eerste 10k wedstrijd moet gaan worden, maar wellicht is hij door de gedeelten strand misschien wel wat zwaarder dan een gemiddelde 10k loop. Ben benieuwd hoe anderen de loop hebben ervaren...

Wij lopen in de wegatletiek loopgroepen van HAAG, dus that's our playground 3x per week ;)

Zou iig nu al kunnen zeggen dat het voor mensen die nooit/niet regelmatig op het strand/duinen lopen, het een pittige opgave zal worden :).
  woensdag 26 september 2012 @ 13:23:37 #73
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117270426
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:21 schreef Quoi het volgende:

Ik denk persoonlijk dat het lange rechte deel op het strand niet het zwaarste is. De strand op- en afgangen en de pittige duinklimmetjes hakken er denk ik meer in :Y

Aan de andere kant: Als je deze 10K uit weet te lopen, zijn de volgende 10k-loopjes een makkie voor je ;)
F means you're fucked
pi_117270542
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:18 schreef YUR het volgende:

[..]

Je moet het zelf maar weten :D

ff wat anders....Ben je bekend met het parcours van de Laan van Meerdervoortloop?
Nee ik heb wel op het routeplaatje gekeken maar dat is het dan hoezo?
  woensdag 26 september 2012 @ 13:26:54 #75
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_117270586
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:23 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik denk persoonlijk dat het lange rechte deel op het strand niet het zwaarste is. De strand op- en afgangen en de pittige duinklimmetjes hakken er denk ik meer in :Y

Aan de andere kant: Als je deze 10K uit weet te lopen, zijn de volgende 10k-loopjes een makkie voor je ;)
Uhu, dat weet ik nog van de strandtrainingen die we deze zomer hadden met de loopgroep.

quote:
17s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:21 schreef GotC het volgende:

[..]

Wij lopen in de wegatletiek loopgroepen van HAAG, dus that's our playground 3x per week ;)

Zou iig nu al kunnen zeggen dat het voor mensen die nooit/niet regelmatig op het strand/duinen lopen, het een pittige opgave zal worden :).
Mmm... misschien dan voor een meer comfortabel loopje gaan. Maar hij lijkt me zo leuk! :9
  woensdag 26 september 2012 @ 13:27:11 #76
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117270600
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:26 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Nee ik heb wel op het routeplaatje gekeken maar dat is het dan hoezo?
Zoals hierboven al gepost: Hou rekening met strandopgangen, lopen langs de waterlijn (hopen op laag water, anders mul zand), strand afgang en duimklimmetjes en afdalingen :Y
F means you're fucked
  woensdag 26 september 2012 @ 13:27:40 #77
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117270615
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:26 schreef Quoi het volgende:

[..]

Uhu, dat weet ik nog van de strandtrainingen die we deze zomer hadden met de loopgroep.

[..]

Mmm... misschien dan voor een meer comfortabel loopje gaan. Maar hij lijkt me zo leuk! :9
Gewoon meedoen, echt!
F means you're fucked
  woensdag 26 september 2012 @ 13:28:17 #78
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_117270639
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:26 schreef Quoi het volgende:

[..]

[..]

Doe gewoon mee joh ;) Ik ga dan ook m'n 1e officiële 10km lopen :9
  woensdag 26 september 2012 @ 13:30:01 #79
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_117270715
Whoei spannend ook voor jou GotC! Volgens mijn loopgroep lopen we allang 10k trainingen. Zelf heb ik dat niet zo door, omdat je - idd gevaar - geneigd bent om naar aaneengesloten kms te kijken.

Mentaal knopje omzetten, i guess :)
  woensdag 26 september 2012 @ 13:30:38 #80
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117270742
Twee grote voordelen van de LVML als eerste loopje:

1. Het is je eerste loop, dus automatisch een PR
2. Je eerstvolgende loop van dezelfde afstand is waarschijnlijk makkelijker....dus de kans op een verbetering van je PR is best groot :D
F means you're fucked
pi_117270758
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:27 schreef YUR het volgende:

[..]

Zoals hierboven al gepost: Hou rekening met strandopgangen, lopen langs de waterlijn (hopen op laag water, anders mul zand), strand afgang en duimklimmetjes en afdalingen :Y
Ja ik weet dat het zwaar wordt maar dat is juist de uitdaging en ik ga nog wat zand oefenen voordat het zover is ;)
  woensdag 26 september 2012 @ 13:31:51 #82
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_117270788
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:30 schreef Quoi het volgende:
Whoei spannend ook voor jou GotC! Volgens mijn loopgroep lopen we allang 10k trainingen. Zelf heb ik dat niet zo door, omdat je - idd gevaar - geneigd bent om naar aaneengesloten kms te kijken.

Mentaal knopje omzetten, i guess :)
Ik weet niet wat voor trainingen wij lopen, niet voor een specifiek doel :). Je moet 10 km kunnen lopen om bij de wegatletiek mee te mogen lopen, maar alle loopgroepen lopen hetzelfde schema. Alleen de snelheid wisselt per groep ;).
pi_117270793
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:30 schreef YUR het volgende:
Twee grote voordelen van de LVML als eerste loopje:

1. Het is je eerste loop, dus automatisch een PR
2. Je eerstvolgende loop van dezelfde afstand is waarschijnlijk makkelijker....dus de kans op een verbetering van je PR is best groot :D
En je gaf niet om bekertjes ;)

:P
  woensdag 26 september 2012 @ 13:32:11 #84
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117270804
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:31 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Ja ik weet dat het zwaar wordt maar dat is juist de uitdaging en ik ga nog wat zand oefenen voordat het zover is ;)
Verstandig :Y

Voor de liefhebbers, wij zijn te boeken voor een middagje parcoursverkenning. Kost je slechts een kop koffie op Kijkduin ;)
F means you're fucked
  woensdag 26 september 2012 @ 13:32:38 #85
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_117270830
quote:

[..]

PR's :9. Ik kijk niet eens naar de bekertjes :@ Mensen wijzen me er altijd op.
  woensdag 26 september 2012 @ 13:32:55 #86
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117270841
quote:

[..]

Niet tijdens mijn trainingen nee....want tijdens mijn trainingen kom ik nog niet eens in de buurt van bekertjes :D
F means you're fucked
pi_117271061
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:32 schreef YUR het volgende:

[..]

Voor de liefhebbers, wij zijn te boeken voor een middagje parcoursverkenning. Kost je slechts een kop koffie op Kijkduin ;)
Mini fok meet / run / iets *O*
pi_117271150
quote:
17s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:51 schreef GotC het volgende:

[..]

Mooie tijden bedoel je?
Als ik kijk naar waar ik gelopen heb dit en afgelopen jaar zijn 9/10 lopen "grote" evenementen. Vechtloop Weesp en de Pride Run zijn de grote uitzonderingen in het geheel. Golden Ten is een twijfelgeval samen met Almere City Run, verder loop ik enkel op grote evenementen.
  woensdag 26 september 2012 @ 13:41:52 #89
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117271172
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:39 schreef Arquero het volgende:

[..]

Mini fok meet / run / iets *O*
Ja, tof :Y
F means you're fucked
  woensdag 26 september 2012 @ 13:42:34 #90
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_117271196
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:32 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat onthoud ik. Lijkt me serieus een heel leuk plan :s)

Stukje appeltaart erbij
pi_117271221
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:42 schreef Quoi het volgende:
Stukje appeltaart erbij
:9
  woensdag 26 september 2012 @ 13:43:21 #92
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117271223
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:42 schreef Quoi het volgende:

[..]

Dat onthoud ik. Lijkt me serieus een heel leuk plan :s)

Stukje appeltaart erbij

Moeten we wel snel een datum prikken, want voor we het weten is het 4 november :)
F means you're fucked
  woensdag 26 september 2012 @ 13:45:30 #93
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_117271301
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:43 schreef YUR het volgende:

[..]

Moeten we wel snel een datum prikken, want voor we het weten is het 4 november :)
Dan is het eerst van belang de soort dag te prikken... Een weekenddag? Of kunnen de parcourskenners ook op vrijdag?
  woensdag 26 september 2012 @ 13:47:23 #94
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_117271367
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Streefbroek :D
Zoiets heb ik ook. Shirts besteld en die zijn eigenlijk net te krap. Maar niet terug doen en gewoon denken. Over een hele poos moet het passen!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  woensdag 26 september 2012 @ 13:47:55 #95
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_117271385
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:41 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Als ik kijk naar waar ik gelopen heb dit en afgelopen jaar zijn 9/10 lopen "grote" evenementen. Vechtloop Weesp en de Pride Run zijn de grote uitzonderingen in het geheel. Golden Ten is een twijfelgeval samen met Almere City Run, verder loop ik enkel op grote evenementen.
Dat kan idd :)
Ik heb gelopen qua grote evenementen:
-CPC
-BtB
-Ladiesrun Rotterdam

Kleiner:
-Omloop ter Heijde
-Kadeloop Schipluiden
-Naaldwijk
-Kwintsheul
-1 v/d 4 bij AV Sparta

http://www.ekwadraat.nl/beweegt/1283441735/Run-Circuit/

En vast nog 1 of 2 vergeten :)
  woensdag 26 september 2012 @ 13:48:22 #96
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117271401
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:45 schreef Quoi het volgende:

[..]

Dan is het eerst van belang de soort dag te prikken... Een weekenddag? Of kunnen de parcourskenners ook op vrijdag?
Zaterdag zou het meest ideaal zijn. Wil er best mijn groepstraining een keertje voor overslaan :Y
Zondags kan ik voorlopig niet meer....en op een vrijdag zou ik vrij moeten nemen. Geen enkel probleem voor mij, maar misschien voor anderen wel
F means you're fucked
  woensdag 26 september 2012 @ 13:49:58 #97
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_117271465
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:48 schreef YUR het volgende:

[..]

Zaterdag zou het meest ideaal zijn. Wil er best mijn groepstraining een keertje voor overslaan :Y
Zondags kan ik voorlopig niet meer....en op een vrijdag zou ik vrij moeten nemen. Geen enkel probleem voor mij, maar misschien voor anderen wel
Ik moet even werken you'll almost forget maar wil straks wel een paar zaterdagen hier neerzetten :s)
  woensdag 26 september 2012 @ 13:51:44 #98
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117271558
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:49 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik moet even werken you'll almost forget maar wil straks wel een paar zaterdagen hier neerzetten :s)
Ook wel leuk voor Arquero en NIMBY. En voor alle anderen die zin hebben om een stukje over strand en duinen hard te lopen met daarna een lekkere kop koffie op Kijkduin :D
F means you're fucked
  woensdag 26 september 2012 @ 13:52:40 #99
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_117271593
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:51 schreef YUR het volgende:

[..]

Ook wel leuk voor Arquero en NIMBY. En voor alle anderen die zin hebben om een stukje over strand en duinen hard te lopen met daarna een lekkere kop koffie op Kijkduin :D
:Y

Al wacht ik nog steeds op m'n warme chocolademelk met rum zoals vorig jaar beloofd hierzo :(
  woensdag 26 september 2012 @ 13:54:17 #100
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_117271674
quote:
17s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:52 schreef GotC het volgende:

[..]

Al wacht ik nog steeds op m'n warme chocolademelk met rum zoals vorig jaar beloofd hierzo :(
Genoteerd. Na het lopen dan he?
pi_117271701
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:41 schreef YUR het volgende:

[..]

Ja, tof :Y
Tof ^O^
  woensdag 26 september 2012 @ 13:58:21 #102
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_117271854
Hee YUR..je had toch sowieso laatst een plan bedacht voor de mensen hier? O-)

Never mind, al besproken :+

[ Bericht 30% gewijzigd door GotC op 26-09-2012 14:06:39 ]
pi_117272616
quote:
17s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:58 schreef GotC het volgende:
Hee YUR..je had toch sowieso laatst een plan bedacht voor de mensen hier? O-)

Never mind, al besproken :+
Stiekem een stormbaan parcours zeker ~O>

woensdag 26 september 2012 @ 14:21:49 #104
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_117272682
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 14:19 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Stiekem een stormbaan parcours zeker ~O>

He, verdorie, geraden! :'(

woensdag 26 september 2012 @ 14:48:05 #105
361852 AlexN
Revaliderend wrak
pi_117273438
Vanavond eens kijken of het hardlopen nog een beetje wil na 3 dagen griep en pijnlijke ribben. Een kilometertje of 5 lopen in rustig tempo. Ik ga ervanuit dat het niet mijn conditie ten goede is gekomen, maar hoop dat de schade meevalt. Ik heb stiekeme hoop dat ik zaterdag alsnog de 10km onder het uur kan afraffelen voor mijn eerste officiele wedstrijdloopje. Ben benieuwd hoe het vanavond gaat...
  woensdag 26 september 2012 @ 14:50:25 #106
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_117273524
Uit ervaring sprekend, een paar dagen na mn griepaanval had ik op het zelfde tempo een hartslag die 14 slagen per minuut hoger was dan 2 weken ervoor. Dus ik schrok wel van mijn conditie ;-)

Succes!
Ecosia
  woensdag 26 september 2012 @ 15:02:55 #107
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_117273973
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:48 schreef YUR het volgende:

[..]

DM >:O
pi_117274181
quote:
12s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:16 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Ja ook dat, 2 minuten worden 3, worden 4 worden 3x5 echt enorm leuk. Maar die statistieken :9~
O+ gisteren O+
  woensdag 26 september 2012 @ 15:16:20 #109
50430 Yuki
Student Midwife
pi_117274443
Vanavond naar de fysiotherapeut. Echt super, ik ben er als uitzondering tussen gepland (er was eigenlijk geen plek meer) om te zorgen dat ik, mits verantwoord, zondag kan lopen.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_117274705
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 15:08 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

O+ gisteren O+
Lekker is dat! Dat was voor mij het moment dat ik dacht " ik kan dit!! " supertrots ;)
  woensdag 26 september 2012 @ 15:47:14 #111
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_117275603
quote:
17s.gif Op woensdag 26 september 2012 14:21 schreef GotC het volgende:

[..]

He, verdorie, geraden! :'(

Een stormbaanparcours is wel serieus tof trouwens.
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  woensdag 26 september 2012 @ 15:51:31 #112
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_117275769
Mijn hele happy hardcore running playlist komt voorbij op 3FM :D Scooter rent ZO fijn! (wel te hard)
pi_117275842
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 15:51 schreef Quoi het volgende:
Mijn hele happy hardcore running playlist komt voorbij op 3FM :D Scooter rent ZO fijn! (wel te hard)
haha, staat hier nu ook op... gelijk weer inspiratie voor mijn playlist :9
nu "move your ass" :D
  woensdag 26 september 2012 @ 15:56:02 #114
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_117275948
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 15:53 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

haha, staat hier nu ook op... gelijk weer inspiratie voor mijn playlist :9
nu "move your ass" :D
Tijdens 1 van mijn eerste 5k wedstrijdjes heeft Scooter met Move Your Ass me over een dood punt geholpen, heeft een fijne aantal beats/minutes :P
  woensdag 26 september 2012 @ 15:57:33 #115
50430 Yuki
Student Midwife
pi_117276003
Er staan foto's van de clinic van afgelopen zondag online :)

SPOILER
  woensdag 26 september 2012 @ 15:58:45 #116
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_117276050
quote:
10s.gif Op woensdag 26 september 2012 15:57 schreef Yuki het volgende:

SPOILER
Leuk :Y lichtblauw? Ik zit maar te f5-en voor die persoonlijke foto's :')
  woensdag 26 september 2012 @ 16:01:56 #117
50430 Yuki
Student Midwife
pi_117276166
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 15:58 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ja, lichtblauw en lange tight.

Persoonlijke foto's van de DtD? :)
  woensdag 26 september 2012 @ 16:02:59 #118
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_117276200
Eindelijk een tight gevonden die lang genoeg is voor m'n stelten _O_ Wist niet dat m'n benen zo, blijkbaar, abnormaal lang waren tot ik lange tights ging passen die bijna allemaal als driekwart uitvielen -O-

quote:

SPOILER
:D Leuk!
pi_117276212
quote:

SPOILER
Actiefoto's *O* *O*
pi_117276220
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 15:58 schreef Quoi het volgende:

[..]

Indien voor DtD:
Klikken op serverprobleempje op aktiefoto.nl,
startnummer invoeren, klik op een random "foto", vervolgens op download deze foto, en voila :9

Niet echt ideaal mja :P
  woensdag 26 september 2012 @ 16:04:23 #121
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_117276240
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 16:02 schreef kwiwi het volgende:
Eindelijk een tight gevonden die lang genoeg is voor m'n stelten _O_ Wist niet dat m'n benen zo, blijkbaar, abnormaal lang waren tot ik lange tights ging passen die bijna allemaal als driekwart uitvielen -O-

[..]

Pass it on! Lange benen: check.
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 16:01 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ja, lichtblauw en lange tight.

Persoonlijke foto's van de DtD? :)
  woensdag 26 september 2012 @ 16:05:39 #122
50430 Yuki
Student Midwife
pi_117276289
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 16:03 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Actiefoto's *O* *O*
Precies! :D

Nu nog van de DtD lopers :)
  woensdag 26 september 2012 @ 16:06:27 #123
50430 Yuki
Student Midwife
pi_117276326
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 16:02 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Wat voor tight heb je nu? :)
Nike valt bij mij flink lang en ik heb ook best lange benen :Y
  woensdag 26 september 2012 @ 16:07:39 #124
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_117276377
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 16:04 schreef Quoi het volgende:

[..]

Pass it on! Lange benen: check.
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 16:06 schreef Yuki het volgende:

[..]

Wat voor tight heb je nu? :)
Nike valt bij mij flink lang en ik heb ook best lange benen :Y
Heb er eentje van ProTouch. Zat even een foto te zoeken op de Intersport website maar kan 'm niet vinden..
pi_117276383
Ik vind wel dat er weinig foto's zijn van de DtD. Zit nu op stage dus zal vanavond wel even een foto posten, ik sta er maar goed zichtbaar op 1 }:|
Toen ik 2 jaar geleden aan de 4EM meedeed, waren er ook foto's gemaakt tijdens de loop en niet alleen bij de finish. Op aktiefoto zie ik alleen maar foto's van mijn finish.. Tijdens de loop zag ik wel een heleboel camera's... Maar wat is er met die foto's gebeurd dan?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 26 september 2012 @ 16:10:22 #126
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_117276476
quote:
17s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:52 schreef GotC het volgende:

[..]

:D
  woensdag 26 september 2012 @ 16:13:34 #127
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_117276570
Found them! Nou zeg, ik ben niet echt hardloop-fotogeniek, om het maar zo te zeggen :@
  woensdag 26 september 2012 @ 16:14:41 #129
199256 kwiwi
de enige echte.
  woensdag 26 september 2012 @ 16:14:49 #130
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117276624
Ik ga zo thuis eens kijken naar die DtD-foto's :D
F means you're fucked
pi_117276654
quote:
Ik wil ook een goede frontal pic ;(
  woensdag 26 september 2012 @ 16:15:53 #132
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_117276662
Ecosia
pi_117276914
http://aktiefoto.nl/evene(...)elen/dtd12-09899.jpg

Ik ben degene met de armen omhoog :+
pi_117276916
quote:
Paulus de boskabouter zit achter je aan :P
pi_117277045
quote:
11s.gif Op woensdag 26 september 2012 16:14 schreef kwiwi het volgende:
MoBlo, dat wordt even niet hardlopen zeker?
Noodweer Groot-Brittanie: 'Zwaarste septemberstorm in dertig jaar'
Valt allemaal wel mee hier :) :P
Ja doei.
  woensdag 26 september 2012 @ 16:25:20 #136
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_117277066
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 16:07 schreef Miezziej het volgende:
Ik vind wel dat er weinig foto's zijn van de DtD. Zit nu op stage dus zal vanavond wel even een foto posten, ik sta er maar goed zichtbaar op 1 }:|
Toen ik 2 jaar geleden aan de 4EM meedeed, waren er ook foto's gemaakt tijdens de loop en niet alleen bij de finish. Op aktiefoto zie ik alleen maar foto's van mijn finish.. Tijdens de loop zag ik wel een heleboel camera's... Maar wat is er met die foto's gebeurd dan?
Zijn vaak nog meer fotografen van andere websites etc aanwezig :)
  woensdag 26 september 2012 @ 16:25:42 #137
50430 Yuki
Student Midwife
pi_117277078
Nice linebear en Mies! ^O^
pi_117277115
quote:
17s.gif Op woensdag 26 september 2012 16:25 schreef GotC het volgende:

[..]

Zijn vaak nog meer fotografen van andere websites etc aanwezig :)
Ik zal eens wild googlen :P
Ik zag wel een camera-persoon met een bordje erbij met een website. Ik weet de naam alleen niet meer }:|
  woensdag 26 september 2012 @ 16:27:05 #139
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_117277139
Ik zie een vliegende Yur op de foto O+
pi_117277214
quote:
10s.gif Op woensdag 26 september 2012 16:21 schreef Arquero het volgende:

[..]

Paulus de boskabouter zit achter je aan :P
Oh vandaar dat sprintje ;)
pi_117277269
http://www.dtdfoto.nl/

Deze site zag ik langs de kant staan :9
Mss leuk voor de 10EM'ers
  woensdag 26 september 2012 @ 16:30:38 #142
50430 Yuki
Student Midwife
pi_117277294
quote:
17s.gif Op woensdag 26 september 2012 16:27 schreef GotC het volgende:
Ik zie een vliegende Yur op de foto O+
De superheld!
  woensdag 26 september 2012 @ 16:34:33 #143
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_117277444
En m'n broer in z'n triathlonpakje _O- Shirt in z'n handen, was denk te warm voor 'm.
  woensdag 26 september 2012 @ 17:06:12 #144
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117278745
F means you're fucked
pi_117278767
RKelly is trots op je.
Ja doei.
  woensdag 26 september 2012 @ 17:07:23 #146
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117278792
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 17:06 schreef motorbloempje het volgende:
RKelly is trots op je.
Hehe, daar moest ik ook al aan denken :P

http://aktiefoto.nl/evene(...)elen/dtd12-29413.jpg is ook wel cool
F means you're fucked
pi_117278850
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 17:07 schreef YUR het volgende:

[..]

Als een echte Haagsche Ooievaar.
Ja doei.
  woensdag 26 september 2012 @ 17:22:25 #148
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_117279423
grmbl!!! lopen gaat alweer niet door. uiteraard precies vandaag moet mijn vriend overwerken, nichtje gaat ook later eten en we krijgen bezoek. lastig.....en nu wil ik alleen gaan, regent het....:(
ik ben nog niet bereid me nat te laten regenen...

ik ga morgen lopen....help me daaraan herinneren, aub.

ik wil wel, maar het lukt niet of ik verzin wel een smoesje ofzo of mij. nichtje heeft weer ergens pijn.
ik baal ff :(
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  woensdag 26 september 2012 @ 17:23:17 #149
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_117279466
ow sorry. nog allemaal proficiat met jullie prestaties op de DtD! ik vind het echt knap en dan ook nog zo charmant op de foto staan....hulde! :)
pi_117279526
Wie mee wil dingen naar de prijs;

Goal:First to reach 5 km (Running)

Prize:Internet hero for one day ! *O* *O* *O* *O*

Kan zich nu nog inschrijven voor de lvml
http://www.lvml.nl/index.php?lang=11&page=1008

En dan de Challange op Endomondo aangaan ;)

http://www.endomondo.com/challenges/lZAL4yskk00

Nog ruim 1 maand te gaan dus dat moet lukken :Y
  woensdag 26 september 2012 @ 17:26:36 #151
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_117279605
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 17:22 schreef Tyler-Girl het volgende:
grmbl!!! lopen gaat alweer niet door. uiteraard precies vandaag moet mijn vriend overwerken, nichtje gaat ook later eten en we krijgen bezoek. lastig.....en nu wil ik alleen gaan, regent het....:(

ik wil wel, maar het lukt niet of ik verzin wel een smoesje ofzo of mij. nichtje heeft weer ergens pijn.

Ik snap het ergens wel, maar dat (in bold) zijn allemaal andere mensen, en jij wilt hardlopen. GAAN!
pi_117279667
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 17:22 schreef Tyler-Girl het volgende:

Je bent toch niet van suiker?
Ja doei.
  woensdag 26 september 2012 @ 17:31:22 #153
361852 AlexN
Revaliderend wrak
pi_117279822
Het is alweer droog ! Gaaaaannnn !!
  woensdag 26 september 2012 @ 17:31:53 #154
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117279852
F means you're fucked
  woensdag 26 september 2012 @ 17:32:23 #155
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117279869
LOL, ik zie nu pas de typo :P
F means you're fucked
pi_117280179
Mister missing T

Ja doei.
pi_117280187
Lekker betrouwbaar, dat buienradar.......

Ben nu een verzopen katje! Op zich is het lopen in de regen best lekker. Maar het uitwandelen en nat thuiskomen een stuk minder. Het was ook geen regenbui maar een stortbui, net toen ik het verst weg was.
  woensdag 26 september 2012 @ 17:57:31 #158
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_117280721
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 17:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Lekker betrouwbaar, dat buienradar.......

Ben nu een verzopen katje! Op zich is het lopen in de regen best lekker. Maar het uitwandelen en nat thuiskomen een stuk minder. Het was ook geen regenbui maar een stortbui, net toen ik het verst weg was.
Gadver -O-

Ik zit ook al te kijken wanneer ik even 45 min. weg kan zonder regen.. Wil namelijk graag met een trui aan lopen maar die is niet water resistent..
pi_117280840
Nou baseer je op het gekwetter van de vogels, of de stand van de wolken, maar ga absoluut niet af op buienradar zou ik zeggen!
pi_117281032
http://www.endomondo.com/workouts/h4PN6m1CURs
*O* dat ging lekker.. alleen een beetje lang uitlopen, had nog ver te gaan naar huis. Rondje is eigenlijk nog net ff te lang nu ik weer braaf Evy volg :)
  Moderator woensdag 26 september 2012 @ 18:09:19 #161
155227 crew  Guppy
dus
pi_117281043
Wat een leuke foto's van de DtD :D
pi_117281374
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:08 schreef Sunnythesun het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/h4PN6m1CURs
*O* dat ging lekker.. alleen een beetje lang uitlopen, had nog ver te gaan naar huis. Rondje is eigenlijk nog net ff te lang nu ik weer braaf Evy volg :)
^O^
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 26 september 2012 @ 18:23:15 #163
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_117281479
Tis alweer een poosje geleden dat ik gelopen heb.. wat denken jullie, kan ik in kort-kort zometeen?
  Moderator woensdag 26 september 2012 @ 18:27:51 #164
155227 crew  Guppy
dus
pi_117281630
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Tis alweer een poosje geleden dat ik gelopen heb.. wat denken jullie, kan ik in kort-kort zometeen?
Als je tussendoor wandelpauzes inplant is dat misschien niet zo lekker?
pi_117281707
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Vanmiddag ging dat prima maar als je na zonsondergang gaat wordt het misschien wat fris.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 26 september 2012 @ 18:36:54 #166
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_117281961
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:27 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Als je tussendoor wandelpauzes inplant is dat misschien niet zo lekker?
Ben in principe van plan om in een laag tempo 5KM uit te lopen.

quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:29 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Vanmiddag ging dat prima maar als je na zonsondergang gaat wordt het misschien wat fris.
Nee, tussen 7 en half 8 :)
  Moderator woensdag 26 september 2012 @ 18:41:26 #167
155227 crew  Guppy
dus
pi_117282102
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:36 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ben in principe van plan om in een laag tempo 5KM uit te lopen
Dan kan kort-kort wel denk ik?
pi_117282226
Hier is het nu echt mooi weer, zonnig, blauwe lucht O+ maar ik mag morgen pas weer, dan zal het wel regenen en keihard waaien :')

Ik had het gisteravond trouwens nog best koud in lange tights, hemdje en trui daarover, vooral bij mn nek, koude wind stond er dan ook. En mijn capuchon waaide af :') Maar ik ben ook een koukleum hoor en ik ren nog niet zo ver.
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 26 september 2012 @ 18:54:29 #169
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_117282635
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 17:26 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik snap het ergens wel, maar dat (in bold) zijn allemaal andere mensen, en jij wilt hardlopen. GAAN!
ja je hebt gelijk....moet nu ff eten laten zakken :) maar ik ga zeker nog..al is t nu vandaag of morgen.

en Moblo, nu ben ik nog ff wel van suiker :p (en de rest zijn allemaal smoesjes)
ik heb die schop onder mn kont soms echt nodig
  woensdag 26 september 2012 @ 18:56:46 #170
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_117282726
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:45 schreef alors het volgende:
Hier is het nu echt mooi weer, zonnig, blauwe lucht O+ maar ik mag morgen pas weer, dan zal het wel regenen en keihard waaien :')

Ik had het gisteravond trouwens nog best koud in lange tights, hemdje en trui daarover, vooral bij mn nek, koude wind stond er dan ook. En mijn capuchon waaide af :') Maar ik ben ook een koukleum hoor en ik ren nog niet zo ver.
dat had ik afgelopen keer ook. had zon lang shirt aan van de lidl. maar vond het toch best fris.

zijn er ook bepaalde truien die fijn zijn om in te lopen? en doe je daar dan een hempje/tshirt ofzo onder?
en jassen zijn die softshell dingen het beste toch? of zijn er nog andere opties?
pi_117283116
Leuke foto's en lekkere loopjes mensen. Hou door, zet vol! ^O^
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_117283247
Ik ben een ber filmpjes van scooby1961 aan het kijken veel gaver dan TV :D

*O* *O*

http://www.youtube.com/user/scooby1961?feature=watch
pi_117283835
Het was echt heerlijk loopweer vanmiddag O+ En ik zag een vosje, buizerds en de paardjes gingen met me mee rennen :D O+ Zo lekker, gewoon buiten zijn!
  woensdag 26 september 2012 @ 19:25:59 #174
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_117283954
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:56 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

dat had ik afgelopen keer ook. had zon lang shirt aan van de lidl. maar vond het toch best fris.

zijn er ook bepaalde truien die fijn zijn om in te lopen? en doe je daar dan een hempje/tshirt ofzo onder?
en jassen zijn die softshell dingen het beste toch? of zijn er nog andere opties?
M'n lampjes al binnen?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  woensdag 26 september 2012 @ 19:37:29 #175
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_117284524
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:25 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

M'n lampjes al binnen?
ja vanmiddag :) ben er blij mee, bedankt!
  woensdag 26 september 2012 @ 19:43:41 #176
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_117284908
Leuk al die foto's :D
pi_117285345
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Leuk al die foto's :D
  woensdag 26 september 2012 @ 20:01:27 #179
50430 Yuki
Student Midwife
pi_117285662
quote:
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 17:07 schreef YUR het volgende:

[..]

Gaaf!! ^O^
pi_117286729
Ik weet niet zo goed of ik het me inbeeld (ik hoop van niet) maar ik heb het idee dat mijn benen slanker aan het worden zijn door het hardlopen :o :Y
pi_117287602
Vanavond weer met Nike Run Club gelopen. Was enorm pittig, nog wat zware benen van zondag. Maar wel 6,75 km in 36,26 min. Gemiddelde snelheid van 5,23.... Ietwat pittig, maar vol gehouden.

De loopgroep is in 2 kampen verdeeld. Redelijk snelle lopers en langzame lopers. Natuurlijk zit ik er net tussen in...
pi_117287660
Jaaaaaaaaa *O* *O* *O*
5 kilometer aan 1 stuk gelopen samen met Swets. Ging heerlijk O+
http://www.endomondo.com/workouts/kLBkuzwweR4

En veel gezelliger dan alleen lopen!
Nu lekker douchen :Y
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 26 september 2012 @ 20:39:20 #183
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_117287841
quote:
10s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:36 schreef Arquero het volgende:
Jaaaaaaaaa *O* *O* *O*

En allemaal bekertjes ;)

En ik heb geen last van mijn scheen. Nu lekker een paar dagen rusten en binnenkort weer voorzichtig 5KM
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 26 september 2012 @ 20:39:58 #184
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_117287876
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:41 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Dan kan kort-kort wel denk ik?
Het was heerlijk in kort-kort :)
pi_117288084
Kort-kort kon zeker goed :)
pi_117288212
Sinds ik een keer per week met een groep loop, vind ik het steeds moeilijker om in mijn eentje te lopen. Kent iemand dat probleem?
  woensdag 26 september 2012 @ 20:45:58 #187
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_117288225
na twee dagen niet lopen wordt het vanavond ook weer eens tijd om de loopschoenen onder het stof vandaan te halen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  woensdag 26 september 2012 @ 20:47:14 #188
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_117288321
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:43 schreef linebear het volgende:
Kort-kort kon zeker goed :)
Ik las kont-kont :D

Na 1x met loopgroep en 1x regionaal loopje snak ik er juist naar om even 1x met muziek in mn up te lopen :) Is heel persoonlijk denk ik.
  woensdag 26 september 2012 @ 20:47:47 #189
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_117288349
godsamme, weer een blaar.. }:| ondanks de tape die ik uit voorzorg op m'n hiel plak.
  Moderator woensdag 26 september 2012 @ 20:49:53 #190
155227 crew  Guppy
dus
pi_117288459
quote:
14s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:39 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Het was heerlijk in kort-kort :)
Super ^O^ en fijn dat het goed ging!
pi_117288539
quote:
Jaaaaaaaaa *O* *O* *O*

Ga je ook samen met Swets douchen :+ ?
Ik kan je workout niet bekijken -O-
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 26 september 2012 @ 20:51:30 #192
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_117288555
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:49 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Super ^O^ en fijn dat het goed ging!
Ja daar ben ik heul blij mee :) En voor het eerst dat ik niet in mijn eentje liep. Was reuze gezellig.
  woensdag 26 september 2012 @ 20:52:28 #193
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_117288605
quote:
2s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:51 schreef justmattie het volgende:

[..]

Ga je ook samen met Swets douchen :+ ?

You're not a man until you had a man....
  Moderator woensdag 26 september 2012 @ 20:52:38 #194
155227 crew  Guppy
dus
pi_117288612
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:51 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja daar ben ik heul blij mee :) En voor het eerst dat ik niet in mijn eentje liep. Was reuze gezellig.
Kan me voorstellen dat dat wel gezellig is :D maar vooral dat het allemaal lekker gaat :Y
  woensdag 26 september 2012 @ 20:53:42 #195
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_117288663
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:52 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Kan me voorstellen dat dat wel gezellig is :D maar vooral dat het allemaal lekker gaat :Y
twee vliegen in een klap *O*
pi_117288696
quote:
Jaaaaaaaaa *O* *O* *O*

^O^ 4 bekers ^O^
pi_117288723
quote:

[..]

En allemaal bekertjes ;)

En ik heb geen last van mijn scheen. Nu lekker een paar dagen rusten en binnenkort weer voorzichtig 5KM
Mooi zo hopen dat het zo blijft :)
  woensdag 26 september 2012 @ 20:55:01 #198
50430 Yuki
Student Midwife
pi_117288727
Zo. Bij de fysiotherapeut geweest :)

SPOILER: Lang verhaal over het onderzoek, de diagnose en de behandeling
Advies voor de Singelloop zondag: ik MAG lopen *O*
Ik moet daarbij goed naar m'n lijf luisteren en uitstappen als het niet meer gaat. Ik moet er wel op rekenen dat ik na zondag een toename van pijn heb, want er worden spieren belast die niet volledig hersteld zijn. Ik heb het wel 3 keer gevraagd, maar schaden doet het écht niet.
Als het mij die extra pijn na zondag niet waard is: niet starten. Wil ik het erop wagen en toch gaan lopen, dan staat de fysio 100% achter me.

Zoals het er nu naar uitziet ga ik wel lopen zondag :)

Tot zondag het volgende advies:
- minimaal 2 liter water per dag drinken
- ieder vrij moment gebruiken om m'n bovenbenen te rekken. Oftewel: hak naar de kont, knieën bij elkaar houden en zo lang mogelijk vasthouden. Als ik koffie ga halen, tijdens het tandenpoetsen, als ik op de bus wacht... You catch my drift ;)
- gewone belasting mag, want dat is goed voor de doorbloeding
- vrijdag en/of zaterdag de spieren opnieuw los laten maken, dus m'n pa maar even lief aankijken
- 1 keer per dag koelen, 20 minuten per been

Na zondag zo snel mogelijk bij hem terugkomen om een behandelplan op te zetten :) Hij gaat me sowieso begeleiden om me sterker te maken, het herstel van m'n spieren te bevorderen en weer pijnvrij en met veel plezier hard te lopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Yuki op 26-09-2012 21:02:18 ]
pi_117288741
Hardlopen in het donker: ervaring 1

Erg lekker gelopen en gedurende mijn 65 minuten durende loop van lichte schemer naar gewoon donker gelopen. LED lampje deed zijn werk, maar voornamelijk toch wel op goed verlichte (fiets)paden gelopen. Ging prima!

1h05m47s, 12,76km, 5:09min/km, 915 cal *O*
pi_117288765
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:52 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

:')
pi_117288882
quote:

[..]

Dan word ik maar nooit een man :{w
Vind jij jezelf een echte man? :D
pi_117289021
quote:

[..]

Ben ik het helemaal mee eens ;)
  woensdag 26 september 2012 @ 21:02:02 #203
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_117289155
quote:
7s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:55 schreef Yuki het volgende:

Ik moet daarbij goed naar m'n lijf luisteren en uitstappen als het niet meer gaat. Ik moet er wel op rekenen dat ik na zondag een toename van pijn heb, want er worden spieren belast die niet volledig hersteld zijn. Ik heb het wel 3 keer gevraagd, maar schaden doet het écht niet.
Als het mij die extra pijn na zondag niet waard is: niet starten. Wil ik het erop wagen en toch gaan lopen, dan staat de fysio 100% achter me.

- ieder vrij moment gebruiken om m'n bovenbenen te rekken. Oftewel: hak naar de kont, knieën bij elkaar houden en zo lang mogelijk vasthouden. Als ik koffie ga halen, tijdens het tandenpoetsen, als ik op de bus wacht... You catch my drift ;)
- vrijdag en/of zaterdag de spieren opnieuw los laten maken, dus m'n pa maar even lief aankijken

Na zondag zo snel mogelijk bij hem terugkomen om een behandelplan op te zetten :) Hij gaat me sowieso begeleiden om me sterker te maken, het herstel van m'n spieren te bevorderen en weer pijnvrij en met veel plezier hard te lopen.
Niet stiekem ineens je verhaaltje veranderen he? ~O> Ik was halverweg en toen was de tekst weg :D

Iig fijn dat je er een positive vibe van hebt gekregen :)
pi_117289331
Nu sta ik ook al op covers van tijdschriften ;) http://mysports.tv/magazi(...)e=4%20Engelse%20Mijl
  woensdag 26 september 2012 @ 21:04:21 #205
50430 Yuki
Student Midwife
pi_117289334
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:02 schreef Quoi het volgende:

[..]

Niet stiekem ineens je verhaaltje veranderen he? ~O> Ik was halverweg en toen was de tekst weg :D

Iig fijn dat je er een positive vibe van hebt gekregen :)
Ja sorry, ik vond het allemaal alsnog een veel te lang verhaal dus heb meer in de spoiler gezet ;)

Zeker een positieve vibe! Ik weet nu eindelijk waar het aan ligt en nog veel belangrijker: dat ik er iets aan kan doen.
  woensdag 26 september 2012 @ 21:05:08 #206
50430 Yuki
Student Midwife
pi_117289399
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:04 schreef linebear het volgende:
Nu sta ik ook al op covers van tijdschriften ;) http://mysports.tv/magazi(...)e=4%20Engelse%20Mijl
:D!! Cool!
  woensdag 26 september 2012 @ 21:05:22 #207
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_117289419
quote:
10s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:58 schreef justmattie het volgende:

[..]

Dan word ik maar nooit een man :{w
Vind jij jezelf een echte man? :D
afgaande op mijn eerdere post niet...
Verder volgens mijn vrouw wel ;)
  woensdag 26 september 2012 @ 21:06:24 #208
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_117289485
Cool he, die magazine :D Helaas staat er geen foto van mezelf in....

Jij wel linebear, EN Paulus!
quote:
7s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:04 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ja sorry, ik vond het allemaal alsnog een veel te lang verhaal dus heb meer in de spoiler gezet ;)

Zeker een positieve vibe! Ik weet nu eindelijk waar het aan ligt en nog veel belangrijker: dat ik er iets aan kan doen.
Ik snap ;)
  Moderator woensdag 26 september 2012 @ 21:08:16 #209
155227 crew  Guppy
dus
pi_117289581
Ik ga morgen nog even rennen, laatste rondje voor de Posbankloop van zondag. Maar ik baal als een stekker dat ik niet maandag-woensdag heb kunnen lopen, door m'n werk. Nu moet ik dinsdag-donderdag. Allemaal geen groot drama, maar dan begint het prijzencircus bij de V&D... En ik wilde gaan shoppen, eigenlijk -O-

/vrouwenpost
pi_117289600
quote:
Nice :D
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:05 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

afgaande op mijn eerdere post niet...
Verder volgens mijn vrouw wel ;)
Tegenstrijdige post.
pi_117289648
quote:
Das wel vet :D

Ik kon geen foto van mezelf kiezen, nou dan bestel ik hem ook niet :6 :P
  woensdag 26 september 2012 @ 21:10:06 #212
50430 Yuki
Student Midwife
pi_117289668
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:08 schreef Guppyfriend het volgende:

/vrouwenpost

Wel balen, als je oorspronkelijke plannen niet door kunnen gaan -O-
  Moderator woensdag 26 september 2012 @ 21:11:43 #213
155227 crew  Guppy
dus
pi_117289789
quote:
7s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:10 schreef Yuki het volgende:

[..]

Wel balen, als je oorspronkelijke plannen niet door kunnen gaan -O-
Ja, gedoe vind ik dat altijd. Het kwam allemaal zo mooi uit }:|
  woensdag 26 september 2012 @ 21:12:03 #214
50430 Yuki
Student Midwife
pi_117289807
Ook even foto's gezocht van de DtD, want pa en broer liepen mee.

Paps maar 1 foto, en daar ziet hij er zo moe uit :X
M'n broer meerdere foto's. Niet allemaal even charmant, maar hij heeft goed z'n best gedaan voor de foto's! :D

Met opgeheven armen en zelfs metalhandjes (oftewel: \m/ ) ging hij richting finish :D
  woensdag 26 september 2012 @ 21:15:10 #215
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117289978
Zo, ook weer thuis na weer een lekker ontspannen training. Ben nu de 900km gepasseerd, nog minder dan 100 te gaan *O*
F means you're fucked
  woensdag 26 september 2012 @ 21:15:56 #216
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_117290029
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:15 schreef YUR het volgende:
Zo, ook weer thuis na weer een lekker ontspannen training. Ben nu de 900km gepasseerd, nog minder dan 100 te gaan *O*
O ja, ik ga een doel bedenken voor volgend jaar :D
  woensdag 26 september 2012 @ 21:16:04 #217
50430 Yuki
Student Midwife
pi_117290041
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:15 schreef YUR het volgende:
Goed bezig! ^O^
  Moderator woensdag 26 september 2012 @ 21:16:56 #218
155227 crew  Guppy
dus
pi_117290099
Lekker bezig!
  woensdag 26 september 2012 @ 21:18:28 #219
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_117290197
quote:

Na zondag zo snel mogelijk bij hem terugkomen om een behandelplan op te zetten :) Hij gaat me sowieso begeleiden om me sterker te maken, het herstel van m'n spieren te bevordere
n en weer pijnvrij en met veel plezier hard te lopen.
1 heul belangrijke tip.
Rek op geleide van pijn! aantrekken totdat het pijn doet en dan iets laten vieren
Ecosia
  woensdag 26 september 2012 @ 21:21:45 #220
50430 Yuki
Student Midwife
pi_117290384
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:18 schreef Jumparound het volgende:

[..]

1 heul belangrijke tip.
Rek op geleide van pijn! aantrekken totdat het pijn doet en dan iets laten vieren
Thanks!! :)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 26 september 2012 @ 21:22:20 #221
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_117290414
Had ik al verteld dat ik blij ben dat ik geen pijn heb?
  woensdag 26 september 2012 @ 21:22:47 #222
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_117290449
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:45 schreef linebear het volgende:
Sinds ik een keer per week met een groep loop, vind ik het steeds moeilijker om in mijn eentje te lopen. Kent iemand dat probleem?
Niet herkenbaar hier :) loop i.p. 3x pw met de loopgroep, en snak af en toe naar alleen lopen. Of ik het nog wel alleen kan enzo..

Swets, wat fijn dat je weer 5km hebt gedaan :)
  woensdag 26 september 2012 @ 21:23:00 #223
50430 Yuki
Student Midwife
pi_117290464
quote:
5s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja :P maar dat mag gerust vaker! *O*
  woensdag 26 september 2012 @ 21:23:39 #224
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_117290506
quote:
Yeps. En dat wil je natuurlijk van de daken schreeuwen!! Yeeehaaa, wel mooi dat even gas terug nemen dan helpt he?
  woensdag 26 september 2012 @ 21:24:09 #225
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117290531
Yuki, tof nieuws _O_ Ik kan me voorstellen dat het je wat vertrouwen geeft :)

Swets: *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G*
F means you're fucked
  Moderator woensdag 26 september 2012 @ 21:24:33 #226
155227 crew  Guppy
dus
pi_117290556
quote:
*O* ik ben ook blij dat je geen pijn meer hebt *O*

Ik heb ook geen pijn weer, dankzij m'n nieuwe schoenen O+
pi_117290564
quote:
:D ^O^
  woensdag 26 september 2012 @ 21:24:56 #228
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_117290578
quote:
Nee volgens mij niet :+
  woensdag 26 september 2012 @ 21:25:59 #229
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117290630
quote:
Jaaaaaaaaa *O* *O* *O*

Goed gedaan ^O^
F means you're fucked
  woensdag 26 september 2012 @ 21:26:13 #230
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_117290643
Ik heb wel een pijntje :( maar hou nu nog even hoop op een spierpijntje.

Alle lopers zonder pijn *O*
  Moderator woensdag 26 september 2012 @ 21:26:48 #231
155227 crew  Guppy
dus
pi_117290676
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:26 schreef GotC het volgende:

Is vast een spierpijntje :Y

:*
  woensdag 26 september 2012 @ 21:27:06 #232
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117290691
Ik heb ook pijntjes...die horen er bij, tot op bepaalde hoogte natuurlijk :P
F means you're fucked
pi_117290783
ben wat stijf, maar lig lekker op de bank
  woensdag 26 september 2012 @ 21:32:44 #234
50430 Yuki
Student Midwife
pi_117291013
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:24 schreef YUR het volgende:
Yuki, tof nieuws _O_ Ik kan me voorstellen dat het je wat vertrouwen geeft :)

Swets: *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G*
Thanks, YUR! :)

quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:26 schreef GotC het volgende:

Ik hoop met je mee :Y :*
  woensdag 26 september 2012 @ 21:35:22 #235
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_117291196
quote:
zeg swets, hoe gaat het met je schenen?
Ecosia
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 26 september 2012 @ 21:41:13 #236
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_117291519
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:35 schreef Jumparound het volgende:

[..]

zeg swets, hoe gaat het met je schenen?
Wat leuk dat je het vraagt! Ja, best goed. heerlijke 5KM gelopen en geen last!
  woensdag 26 september 2012 @ 21:42:20 #237
50430 Yuki
Student Midwife
pi_117291580
quote:
6s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:41 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Wat leuk dat je het vraagt! Ja, best goed. heerlijke 5KM gelopen en geen last!
Wat ontzettend fijn! ^O^ :D

Maar zonder dollen, ben echt blij voor je dat je lekker en pijnloos gelopen hebt :Y
  woensdag 26 september 2012 @ 21:55:36 #238
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_117292407
quote:

Dat lijkt me je core wat niet sterk genoeg is. Of de rest wat te krachtig is.
  woensdag 26 september 2012 @ 21:57:00 #239
50430 Yuki
Student Midwife
pi_117292504
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:55 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Dat lijkt me je core wat niet sterk genoeg is. Of de rest wat te krachtig is.
Het staat een beetje verstopt in de spoiler, maar het KAN idd zo zijn dat ik een gebrek heb aan core stability en/of een disbalans in kracht tussen hamstrings en quadriceps.
  woensdag 26 september 2012 @ 22:03:18 #240
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_117292967
quote:
7s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:57 schreef Yuki het volgende:

[..]

Het staat een beetje verstopt in de spoiler, maar het KAN idd zo zijn dat ik een gebrek heb aan core stability en/of een disbalans in kracht tussen hamstrings en quadriceps.
Ja de spoiler had ik gelezen. Heb zelf APT. Wat dus komt door zwakke rug en hamstrings. En te sterke buikspieren. Moet daar ook eens oefeningen voor gaan doen nu heb ik zo'n kromme rug.
  woensdag 26 september 2012 @ 22:05:28 #241
50430 Yuki
Student Midwife
pi_117293172
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 22:03 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Ja de spoiler had ik gelezen. Heb zelf APT. Wat dus komt door zwakke rug en hamstrings. En te sterke buikspieren. Moet daar ook eens oefeningen voor gaan doen nu heb ik zo'n kromme rug.
Wat is APT?

Enne... Als je de spoiler al gelezen had, dan was je vorige post iets met een open deur en trappen he? ;) :D
  woensdag 26 september 2012 @ 22:12:22 #242
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_117293637
quote:
5s.gif Op woensdag 26 september 2012 22:05 schreef Yuki het volgende:

[..]

Wat is APT?

Enne... Als je de spoiler al gelezen had, dan was je vorige post iets met een open deur en trappen he? ;) :D
Anterior pelvic tilt. Mijn bekken staat naar voren.

En mijn reactie was als een soort antwoord op jou meerkeuze post.
pi_117294139
swets! jahoe wat goed!

yuki wat fijn dat je weer mag lopen. hopen dat de corestability training en het rekken helpen

ik heb inmiddels aan de betere hand gelukkig.
  woensdag 26 september 2012 @ 22:19:31 #244
50430 Yuki
Student Midwife
pi_117294163
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 22:12 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Anterior pelvic tilt. Mijn bekken staat naar voren.

[ afbeelding ] En mijn reactie was als een soort antwoord op jou meerkeuze post.
Ah, thanks. Dat maakt het duidelijker :)

En het is geen meerkeuzevraag. Of nou ja, niet voor mij of andere mensen hier. No offense, maar ik ga voorlopig niet meer af op het advies van "leken". Alles is goed bedoeld en er zit in een hoop adviezen vast een kern van waarheid, maar wat deze blessure betreft ga ik nu volledig uit van wat de fysiotherapeut zegt. Hij heeft mij immers uitgebreid gesproken, gezien en m'n spieren en gewrichten gevoeld. Daarnaast is hij ervoor opgeleid :)
Hij weet op basis van het onderzoek nog niet wat de oorzaak is en heeft me voor de time being de meest voor de hand liggende opties gegeven. Dat lijstje hebt ik dus gepost.
  woensdag 26 september 2012 @ 22:25:21 #245
50430 Yuki
Student Midwife
pi_117294537
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 22:19 schreef winterstorm666 het volgende:
swets! jahoe wat goed!

yuki wat fijn dat je weer mag lopen. hopen dat de corestability training en het rekken helpen

ik heb inmiddels aan de betere hand gelukkig.
Dank je!

Buikgriep is het bij jou he? Beterschap! :*
pi_117294923
quote:
17s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:47 schreef GotC het volgende:

[..]

Dat kan idd :)
Ik heb gelopen qua grote evenementen:
-CPC
-BtB
-Ladiesrun Rotterdam

Kleiner:
-Omloop ter Heijde
-Kadeloop Schipluiden
-Naaldwijk
-Kwintsheul
-1 v/d 4 bij AV Sparta

http://www.ekwadraat.nl/beweegt/1283441735/Run-Circuit/

En vast nog 1 of 2 vergeten :)
Ik moest denken aan iets wat in de RW stond deze maand. Mensen geven interne en externe factoren de schuld voor slechte (of goede, maar dan is schuld een verkeerd woord) loop. Bij grote evenementen kan je goede tijden lopen, jezelf verbeteren, etc. Kijk naar een cpc waar ik ondanks een kuit 6 seconden boven mn PR zat. En mensen die geen Yur heten verbeteren niet elke keer hun PR. Je PR niet verbeteren is geen schande en mensen moeten af en toe gewoon accepteren dat lekker lopen betekend dat je langzamer bent dan een keertje ervoor.

Het is een beetje die bekertjesdrang die je hier ziet. Ownoes, dit keer geen beker, of niet zus en zo snel. It is no drama.

Een evenement leent zich voor een aanval op een PR, maar het niet verbeteren betekend niet dat de tijd niet goed is. Denk dat velen dat soms vergeten of er later bij stilstaan.
  woensdag 26 september 2012 @ 22:34:32 #247
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_117295210
quote:
7s.gif Op woensdag 26 september 2012 22:19 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ah, thanks. Dat maakt het duidelijker :)

En het is geen meerkeuzevraag. Of nou ja, niet voor mij of andere mensen hier. No offense, maar ik ga voorlopig niet meer af op het advies van "leken". Alles is goed bedoeld en er zit in een hoop adviezen vast een kern van waarheid, maar wat deze blessure betreft ga ik nu volledig uit van wat de fysiotherapeut zegt. Hij heeft mij immers uitgebreid gesproken, gezien en m'n spieren en gewrichten gevoeld. Daarnaast is hij ervoor opgeleid :)
Hij weet op basis van het onderzoek nog niet wat de oorzaak is en heeft me voor de time being de meest voor de hand liggende opties gegeven. Dat lijstje hebt ik dus gepost.
Nee ik snap ook dat het geen meerkeuzevraag is en uiteraard moet je van de tips van de fysio af gaan. Maar als ik het zo lees dacht ik van hmm dat lijkt me de core. Maar het kan natuurlijk ook wat anders zijn. Of een samenhang van..
  woensdag 26 september 2012 @ 22:42:00 #248
50430 Yuki
Student Midwife
pi_117295762
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 22:34 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Nee ik snap ook dat het geen meerkeuzevraag is en uiteraard moet je van de tips van de fysio af gaan. Maar als ik het zo lees dacht ik van hmm dat lijkt me de core. Maar het kan natuurlijk ook wat anders zijn. Of een samenhang van..
Precies :Y
  woensdag 26 september 2012 @ 22:49:12 #249
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_117296219
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 22:30 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ik moest denken aan iets wat in de RW stond deze maand. Mensen geven interne en externe factoren de schuld voor slechte (of goede, maar dan is schuld een verkeerd woord) loop. Bij grote evenementen kan je goede tijden lopen, jezelf verbeteren, etc. Kijk naar een cpc waar ik ondanks een kuit 6 seconden boven mn PR zat. En mensen die geen Yur heten verbeteren niet elke keer hun PR. Je PR niet verbeteren is geen schande en mensen moeten af en toe gewoon accepteren dat lekker lopen betekend dat je langzamer bent dan een keertje ervoor.

Het is een beetje die bekertjesdrang die je hier ziet. Ownoes, dit keer geen beker, of niet zus en zo snel. It is no drama.

Een evenement leent zich voor een aanval op een PR, maar het niet verbeteren betekend niet dat de tijd niet goed is. Denk dat velen dat soms vergeten of er later bij stilstaan.
Mwah, mee eens. Ik geef naar mijn idee alleen evenementen niet de schuld, het is meer dat ik gevoelsmatig lekkerder loop bij een kleiner evenement. Anders focus ik teveel op wat er allemaal om me heen gebeurt. Niet dat ik grotere evenementen niet leuk vind, integendeel :9.

Geloof dat qua wel/niet PR lopen je alleen jezelf aan kan kijken voor eventuele 'schuld geven'.
Niet dat ik vaak een PR loop :'), 4 vd 5 keer niet. /care. PR gelopen? Leuk. Niet? Boeiend.
pi_117296222
quote:
7s.gif Op woensdag 26 september 2012 22:25 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dank je!

Buikgriep is het bij jou he? Beterschap! :*
dank je ja buikgriep..
pi_117296830
@gotc het was ook niet per se naar jou gericht. Meer op het standpunt. Als je in bloedvorm bent pak je dat PR wel, dan houdt niks je tegen.

@yuki
http://www.physicalsolutions.nl/ een van die gasten daar, jelle kapitein, is wmb een dikke aanrader. Heeft mij een tijdje onder de loep gehouden en me opnieuw leren lopen. Mijn kuiten stonden continue strak door een verkeerde houding/manier van lopen (lopen is lopen en niet rennen).
  woensdag 26 september 2012 @ 23:09:21 #252
50430 Yuki
Student Midwife
pi_117297221
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 23:01 schreef slacker_nl het volgende:
@gotc het was ook niet per se naar jou gericht. Meer op het standpunt. Als je in bloedvorm bent pak je dat PR wel, dan houdt niks je tegen.

@yuki
http://www.physicalsolutions.nl/ een van die gasten daar, jelle kapitein, is wmb een dikke aanrader. Heeft mij een tijdje onder de loep gehouden en me opnieuw leren lopen. Mijn kuiten stonden continue strak door een verkeerde houding/manier van lopen (lopen is lopen en niet rennen).
Bedankt voor de tip! :) Zal er morgen naar kijken, nu eerst :z
pi_117298153
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 23:09 schreef Yuki het volgende:

nu eerst :z
Goed idee :W

:O :z :Z
  donderdag 27 september 2012 @ 06:26:50 #254
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_117301494
meetings, meetings, meetings....blij als ik zo mijn loopschoenen aan kan trekken
pi_117301691
Het loopje voor vandaag zit er alweer op! 6x6 in D2. Kan wel wennen aan dat vroeg lopen, heerlijk rustig.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_117302019
Het is erg druk de laatste tijd voor mij. Overdag uiteraard werken, twee avonden weer naar school, veel huiswerk :( en dan probeer ik nog het hardlopen ertussen te proppen. Dus sorry als ik niet altijd reageer online of via DM.
Afijn...

In de play store (Android) is er deze week veel apps voor maar 0.25 eurocent!
In de home scherm moet je op celebrating klikken.
Vandaag is runtastic PRO in de aanbieding.
pi_117302949
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 08:09 schreef streamnl het volgende:
Het is erg druk de laatste tijd voor mij. Overdag uiteraard werken, twee avonden weer naar school, veel huiswerk :( en dan probeer ik nog het hardlopen ertussen te proppen. Dus sorry als ik niet altijd reageer online of via DM.
Afijn...

In de play store (Android) is er deze week veel apps voor maar 0.25 eurocent!
In de home scherm moet je op celebrating klikken.
Vandaag is runtastic PRO in de aanbieding.
Je hebt net een Garmin, waar heb je die voro nodig?
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Moderator donderdag 27 september 2012 @ 09:23:27 #258
155227 crew  Guppy
dus
pi_117303263
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 09:07 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Je hebt net een Garmin, waar heb je die voro nodig?
Misschien een tip voor de bewoners van Zonnewijzereiland? ;)
pi_117303389
Mogge :z :z :Z
Ja doei.
  donderdag 27 september 2012 @ 09:44:52 #260
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_117303712
vandaag mijn nieuwe schoenen (een van de paren die ik op vakantie heb aangeschaft) uitgeprobeerd tijdens een kort loopje

Brooks Pure Flow.
O+
  donderdag 27 september 2012 @ 09:45:31 #261
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117303730
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 09:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
vandaag mijn nieuwe schoenen (een van de paren die ik op vakantie heb aangeschaft) uitgeprobeerd tijdens een kort loopje

[ afbeelding ]
Brooks Pure Flow.
O+
Fraai! Hoe lopen ze?
F means you're fucked
  donderdag 27 september 2012 @ 09:47:57 #262
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_117303781
prima, het is meer een "middenschoen" dan de Pure Cadance en daardoor een wat stuggere schoen om in te lopen, iets meer support.
Verder is de toe box iets wijder dan bij de Cadance wat ik lekkerder vind, vooral bij heuvelwerk waar je tenen iets meer ruimte hebben heuvelaf
pi_117304049
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 09:07 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Je hebt net een Garmin, waar heb je die voor nodig?
En ik ben erg blij mee. :Y
Vooral de invoer van gemaakte workouts (via de site) uploaden naar je horloge vind ik geweldig!
Hij is gisteren weer volledig opgeladen dus ik ga nu kijken hoelang het duurt voordat hij uit valt met trainingen.

quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2012 09:23 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Misschien een tip voor de bewoners van Zonnewijzereiland? ;)

Dit! :Y
pi_117304110
Zooooooo, gelopen, ontbeten, gedouched en nu wederom richting werk voor een leuke 8 uur buffelen en daarna de sportschool in om de borst/armen even flink aan te pakken. Zij die genieten groeten u!
pi_117304125
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2012 09:59 schreef streamnl het volgende:

[..]

En ik ben erg blij mee. :Y
Vooral de invoer van gemaakte workouts (via de site) uploaden naar je horloge vind ik geweldig!
Hij is gisteren weer volledig opgeladen dus ik ga nu kijken hoelang het duurt voordat hij uit valt met trainingen.
Welk type heb je? Zit zelf ook wat rond te kijken naar een Garmin (of Nike ;) ).
pi_117304136
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 10:02 schreef slacker_nl het volgende:
Zooooooo, gelopen, ontbeten, gedouched en nu wederom richting werk voor een leuke 8 uur buffelen en daarna de sportschool in om de borst/armen even flink aan te pakken. Zij die genieten groeten u!
Succes ;)
  donderdag 27 september 2012 @ 10:20:25 #267
361852 AlexN
Revaliderend wrak
pi_117304525
Gisteravond even 5km gelopen. Rustig tempo om te zien welke schade de griep aangericht had. Zoals verwacht was de invloed van de griep niet positief. Mijn ontspannen tempo lag zo'n 10-15 seconden per kilometer boven mijn 'normale' ontspannen tempo. 3 daagjes griep hakt er dus vrij aardig in. Gelukkig begin ik me per dag beter te voelen, dus zaterdag gaan we gewoon lekker die 10km lopen (geen last meer van borstkas is prettig). Komt goed.
pi_117304677
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 10:02 schreef Arquero het volgende:

[..]

Welk type heb je? Zit zelf ook wat rond te kijken naar een Garmin (of Nike ;) ).
Ik heb de 610 gekregen. En als ik hem zelf had moeten kopen, had ik deze ook gekocht.
  donderdag 27 september 2012 @ 11:11:00 #269
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_117305940
IK HEB EEN GARMIN BESTELD!! Forerunner 110; terwijl ik dus echt wel krap bij kas ben

Kon het gewoon niet laten. Loop ZO lekker met dat ding, maar is van mijn vriendje, en die heeft hij zelf ook nodig. Lopen veel dezelfde loopjes de komende tijd.

Morgen komtie O+
  donderdag 27 september 2012 @ 11:11:59 #270
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_117305984
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:11 schreef Quoi het volgende:
IK HEB EEN GARMIN BESTELD!! Forerunner 110; terwijl ik dus echt wel krap bij kas ben

Kon het gewoon niet laten. Loop ZO lekker met dat ding, maar is van mijn vriendje, en die heeft hij zelf ook nodig. Lopen veel dezelfde loopjes de komende tijd.

Morgen komtie O+
Leuk! :s)

Je doet geen intervaltrainingen normaal?
  donderdag 27 september 2012 @ 11:14:12 #271
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_117306060
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:11 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Leuk! :s)

Je doet geen intervaltrainingen normaal?
Uhh ja hoor, sowieso 1 van de 3x per week met loopgroep. Maar gebruik het horloge vooral erg om mijn tempo te bepalen/bij te stellen. En voor tijdmonitoring natuurlijk.
pi_117306445
Toch voelt het wel erg lekker hoor.
Zo'n 7 weken geleden begonnen en als doel op 4 november de lvml loop van 5 kilometer aan 1 stuks te rennen zonder te wandelen. Gewoon gisteravond de 5 kilometer al gelopen en ging prima.
Lekker rustig tempo, kon nog praten, geen pijn in de benen.. Perfect O+
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 september 2012 @ 11:31:56 #273
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 september 2012 @ 11:33:32 #274
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_117306668
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:25 schreef Arquero het volgende:
Zo'n 7 weken geleden begonnen en als doel op 4 november de lvml loop van 5 kilometer aan 1 stuks te rennen zonder te wandelen. Gewoon gisteravond de 5 kilometer al gelopen en ging prima.
Ik ben trots op je.
  donderdag 27 september 2012 @ 11:36:21 #275
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_117306742
quote:

[..]

En allemaal bekertjes ;)

^O^

Ik was even benieuwd hoe het gegaan was. ;)
pi_117306970
quote:
6s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:33 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik ben trots op je.
*)

Hoe is je been nu trouwens?
  donderdag 27 september 2012 @ 11:44:21 #277
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117307036
quote:
Hij blijft erg mooi inderdaad. Ik moet hem maar eens een keertje in het echt gaan bekijken
F means you're fucked
  donderdag 27 september 2012 @ 11:48:50 #278
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117307186
Goeie tips voor mensen die weinig ervaring met wedstrijdloopjes hebben:

http://www.prorun.nl/training/beginnerstips/die-eerste-wedstrijd
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 september 2012 @ 12:30:25 #279
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_117308511
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:42 schreef Arquero het volgende:

[..]

*)

Hoe is je been nu trouwens?
Ja goed. Vanmorgen alweer 5km gewandeld. Ik voel af en toe lichtjes wat maar niets ernstigs lijkt het :)
pi_117309836
quote:
Mooooooooi ding, maar voor die prijs ontbreekt er een cruciale functie:

* Niet mogelijk om intervaltrainingen te programmeren.

Heb mezelf weer wat lopen aanpraten, wil mss toch de footpod aanschaffen voor m'n Garmin.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 september 2012 @ 13:18:21 #281
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_117309890
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:16 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Mooooooooi ding, maar voor die prijs ontbreekt er een cruciale functie:

* Niet mogelijk om intervaltrainingen te programmeren.

Heb mezelf weer wat lopen aanpraten, wil mss toch de footpod aanschaffen voor m'n Garmin.
http://techcrunch.com/201(...)r-ambit-smart-watch/
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 september 2012 @ 13:33:13 #282
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
  donderdag 27 september 2012 @ 14:28:44 #283
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_117312081
Ik ben net toch maar gegaan. Les 8 met evy en ik heb hem uitgelopen :D
De zon begon te schijnen en toen kon ik eigenlijk niet binnen blijven zitten. Het ging best goed ook nog. Rondje van 3,5km met een gemiddeld rentempo van 7.12km/h (tenmiste dat denk ik...dat het zo is. is er een mogelijkheid om runkeeper een gemiddeld rentempo te laten berekenen zodat hij het lopen tussendoor niet meetelt???)
Weet ook niet of 7,12 nu veel of weinig is...maar boeiend, ikke is blij *O*
pi_117313977
quote:
Het ontbreekt nog steeds aan de intervaloptie. Dat is een optie die ik gebruik op m'n Garmin, wil niet meer zonder zoiets. Verder is het een heel net (maar duur) horloge.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 september 2012 @ 15:29:00 #285
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_117314074
Die intervaloptie komt dus in November :)
pi_117314168
Ook in november istie nog te duur voor mij :P

Ff snel zitten lezen en ik ga denk ik voor de Forerunner 410. Alleen dan nog de vraag met of zonder hartslagmeter ;)
pi_117314204
quote:
14s.gif Op donderdag 27 september 2012 15:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Die intervaloptie komt dus in November :)
You sure?

http://ns.suunto.com/pdf/(...)1.8_SW_Update_EN.pdf Dit zegt heel wat anders imo.
pi_117314269
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:25 schreef Arquero het volgende:
Heerlijk is dat denk ik!
Voor mijzelf de target staan eind dit jaar, en in Maart de 5Km wedstrijd.
Ging die voet maar eens meewerken dan kon ik ook weer! :D
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 september 2012 @ 15:42:09 #289
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_117314577
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 15:31 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

You sure?

http://ns.suunto.com/pdf/(...)1.8_SW_Update_EN.pdf Dit zegt heel wat anders imo.
quote:
the November 2012 software update brings new training features such as chrono, countdown timer, interval timer, ANT+ compatibility and Foot POD support.
bron
  donderdag 27 september 2012 @ 15:57:25 #290
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_117315110
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:11 schreef Quoi het volgende:

Morgen komtie O+
Wat leuk! *O*

Geen problemen met het feit dat er een harde hartslagmeterband bij zit? Of het gemis van de actuele snelheid? Daar ben ik vooral blij mee met de 210 namelijk :)
  donderdag 27 september 2012 @ 16:40:49 #291
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117317112
Cadeautje voor mezelf gekocht. Linkerjasje in de rechterkleur :)

F means you're fucked
  Moderator donderdag 27 september 2012 @ 17:45:41 #292
155227 crew  Guppy
dus
pi_117319637
Gaaf jasje! Ik ga zo ook weer lekker voor een rondje :) ben benieuwd, na twee korte rondjes wil ik nu een langer stuk op m'n nieuwe schoenen lopen!
  donderdag 27 september 2012 @ 17:46:32 #293
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_117319658
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 16:40 schreef YUR het volgende:
Cadeautje voor mezelf gekocht. Linkerjasje in de rechterkleur :)

Leuk! ^O^ Hoewel dat oranje ook wel leuk is trouwens.
  donderdag 27 september 2012 @ 17:58:41 #294
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117320114
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 17:46 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Leuk! ^O^ Hoewel dat oranje ook wel leuk is trouwens.
Is inderdaad ook leuk :Y En voor vrouwen is ie er ook nog in het roze :)

* YUR is dol op de LEDstrip op de rug
Daar ga ik nog een boel groepsgenoten mee irriteren :7
F means you're fucked
  donderdag 27 september 2012 @ 18:02:03 #295
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_117320256
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 17:58 schreef YUR het volgende:

[..]

Is inderdaad ook leuk :Y En voor vrouwen is ie er ook nog in het roze :)

* YUR is dol op de LEDstrip op de rug
Daar ga ik nog een boel groepsgenoten mee irriteren :7
Wel jammer dat ze die LED strip niet even demonstreren in het filmpje, was wel benieuwd naar hoe het eruit zag.
  donderdag 27 september 2012 @ 18:09:04 #296
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117320568
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 18:02 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Wel jammer dat ze die LED strip niet even demonstreren in het filmpje, was wel benieuwd naar hoe het eruit zag.
Maar dat kan ik vast wel :)
F means you're fucked
  donderdag 27 september 2012 @ 18:15:13 #297
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_117320747
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 18:09 schreef YUR het volgende:

[..]

Maar dat kan ik vast wel :)
Laat GotC maar even een keer achter je aanlopen met een camera :+
  donderdag 27 september 2012 @ 18:16:55 #298
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117320808
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 18:15 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Laat GotC maar even een keer achter je aanlopen met een camera :+
Heb het ietsje anders aangepakt :D
F means you're fucked
  donderdag 27 september 2012 @ 18:22:37 #299
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117320975
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 17:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Gaaf jasje! Ik ga zo ook weer lekker voor een rondje :) ben benieuwd, na twee korte rondjes wil ik nu een langer stuk op m'n nieuwe schoenen lopen!
Veel plezier ^O^
F means you're fucked
  donderdag 27 september 2012 @ 18:42:01 #300
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117321645
Filllempjeeeeeeeeeeeeeeeeee!

F means you're fucked
  donderdag 27 september 2012 @ 18:42:11 #301
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117321652