tja, dat is ook zoquote:Op woensdag 26 september 2012 10:32 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Not to worry, ik had ook 1:50 als doel. Maar door de ontwikkelingen van de afgelopen maand (niet kunnen lopen) heb ik dat doel al lang en breed opzij geschoven. Ik heb nu het doel van vorig jaar weer uit de kast gehaald. 6/km lopen, is een eindtijd van 2:06:35.
Elke tijd is een mooie tijdquote:Op woensdag 26 september 2012 10:40 schreef GotC het volgende:
Bij grote evenementen is een mooie tijd lopen mooi meegenomen imo, maar niet het belangrijkste (en niet echt haalbaar meestal).
nu is snelheid nog niet belangrijk en je bent pas op de helft... kijk het eens aan aan het einde van deze training.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:41 schreef JaneDoe het volgende:
gisteren les 8 gelopen van renate, we zijn op de helft![]()
waar ik wel van baal is mn tempo.. wil zo graag harder, maar dan red ik het niet om mn minuten vol te maken
ik denk er aan wanneer ik hiermee klaar ben renate (of evy) nog een keer te doen om zo mn snelheid te verbeteren
is dat een goede methode?
quote:Op woensdag 26 september 2012 10:44 schreef Jumparound het volgende:
[..]
nu is snelheid nog niet belangrijk en je bent pas op de helft... kijk het eens aan aan het einde van deze training.
je kunt er ook voor kiezen om voor een 10km training te gaan, daar zit volgens mij ook wat snelheidswerk in.
belangrijkste nu is op het tempo te lopen dat je lichaam kan wennen aan de inspanning, dus dat doe je goed
Ik ben begonnen met 8 km. per uur en heb afgelopen weekend de DtD gelopen met gem. 11 km. per uur. Die snelheid en gewenning komt vanzelfquote:Op woensdag 26 september 2012 11:05 schreef JaneDoe het volgende:
[..]![]()
wat ook meespeelt is dat ik te zwaar ben, loop dus eigenlijk met 'bepakking' als je het zo bekijkt
Wat ik merk dat ik nog steeds zware benen heb. Fietsen was best pittig vanmorgenquote:Op woensdag 26 september 2012 11:17 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met 8 km. per uur en heb afgelopen weekend de DtD gelopen met gem. 11 km. per uur. Die snelheid en gewenning komt vanzelf
Kan het kloppen dat de inspanning van afgelopen weekend (of de spierpijn) er voor zorgt dat ik abnormaal veel honger heb? Normaal eet ik niet zoveel maar ik kan nu de hele dag wel eten.
duidelijk, afvallen en je snelheid gaat omhoog ;-)quote:Op woensdag 26 september 2012 11:05 schreef JaneDoe het volgende:
[..]![]()
wat ook meespeelt is dat ik te zwaar ben, loop dus eigenlijk met 'bepakking' als je het zo bekijkt
Works for mequote:Op woensdag 26 september 2012 11:37 schreef Jumparound het volgende:
[..]
duidelijk, afvallen en je snelheid gaat omhoog ;-)
Vleuten -> Dieren.... da's een beste afstand.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:20 schreef Jumparound het volgende:
kortom, ik moet inderdaad niet mokken...
maar gezeik op mn werk + ziekte + blessure + kut gelopen op een 10 em doet mij de moed in de schoenen zakken.
terwijl ik juist zoveel lekkere loopjes heb gehad afgelopen maaden...
hollandsche rading -> bussum
Baarn -> bussum
Almere -> bussum
Weesp -> bussum
Vleuten -> Dieren (over de posbank)Midzomernachtcross
misschien moet ik daar maar een paar nachten over dromen, dan komt het vast goed
crap, dat had velp moeten zijnquote:Op woensdag 26 september 2012 11:39 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Vleuten -> Dieren.... da's een beste afstand.
91km als je via de A12 gaat
Ah, ik dacht al dat we een ultraloper in ons midden haddenquote:Op woensdag 26 september 2012 11:39 schreef Jumparound het volgende:
[..]
crap, dat had velp moeten zijn
i wishquote:Op woensdag 26 september 2012 11:40 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al dat we een ultraloper in ons midden hadden
Waar wil je het dan lopen?quote:Op woensdag 26 september 2012 10:40 schreef GotC het volgende:
Bij grote evenementen is een mooie tijd lopen mooi meegenomen imo, maar niet het belangrijkste (en niet echt haalbaar meestal).
Mooie tijden bedoel je?quote:Op woensdag 26 september 2012 11:50 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Waar wil je het dan lopen?
Owww, ik heb een HM gezien die me leuk lijkt.. Texel, is eind september (niet voor nu, maar wellicht volgend jaar ipv Amsterdam waar ik wil vrijwilligen).
Ik denk dat alleen wij de term 1vd4 kennen, omdat dat echt iets van de 4 verenigingen hier in de buurt is...quote:Op woensdag 26 september 2012 11:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Mooie tijden bedoel je?
Nou, bij alle wedstrijden in het Westland waar we hebben gelopen, bij de 1 v/d 4 wedstrijden v/d atletiekverenigingen..?
Wat mij betreft kun je niet zichtbaar genoeg zijn in het donker.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Wil vanavond weer gaan lopen, zal waarschijnlijk voor het eerst zijn dat ik echt in het donker ga. Ik heb geen lichtgevend hesje, maar mijn Nike kleding, schoenen en armband met LED lampjes wel. Is dat voldoende denken jullie en hebben jullie nog tips voor wat betreft de route (bossen vermijden?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |