abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 september 2012 @ 10:03:02 #1
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117264759

Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier ;). Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen :)
[SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn.
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012
F means you're fucked
pi_117264772
Subtiel!
Ja doei.
  woensdag 26 september 2012 @ 10:04:35 #3
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117264802
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Gewoon de hele tijd met nog half open ogen, beetje tranen.. :') scheelt ook dat ik echt verrot heb geslapen vannacht, denk ik. Was elk uur zowat wakker, waarvan een keer bijna helemaal zonder deken en (dus) ijskoud en dan duurde het weer 20 minuten voordat ik warm was en sliep :') In totaal misschien 5,5 uur geslapen :Z :O
Klinkt als een ideale voorbereiding :+

quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
Subtiel!
Ik wist niet dat ik het in me had om subtiel te zijn :D
F means you're fucked
  woensdag 26 september 2012 @ 10:05:23 #4
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_117264821
ik probeer wel afwisseling... maar vooral 's ochtends is een drama om te starten :')
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  woensdag 26 september 2012 @ 10:07:43 #5
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117264870
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:05 schreef Jumparound het volgende:
ik probeer wel afwisseling... maar vooral 's ochtends is een drama om te starten :')
Ik denk dat je de HM wel zou kunnen halen trouwens...want je basis is er wel :Y
Misschien moet je alleen je doel bijstellen naar uitlopen, en dan de HM gaan zien als een gewone lange duurloop?
F means you're fucked
pi_117264915
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/120747134

ging voor de 5km tempoloop maar bij 2 km begon het te borrelen en binnen een halve km stond ik stil.
even gepauzeerd en toen rustig geprobeerd tot 3 km maar dat was niet mogenlijk.
naar huis gewandeld met de staart tussen de benen. buikgriep.......... bleegh
en nee niet zulke toestanden als op het bekende plaatje.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  woensdag 26 september 2012 @ 10:10:19 #7
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117264936
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:09 schreef winterstorm666 het volgende:

ging voor de 5km tempoloop maar bij 2 km begon het te borrelen en binnen een halve km stond ik stil.
-O-
F means you're fucked
  woensdag 26 september 2012 @ 10:10:37 #8
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_117264945
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:07 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik denk dat je de HM wel zou kunnen halen trouwens...want je basis is er wel :Y
Misschien moet je alleen je doel bijstellen naar uitlopen, en dan de HM gaan zien als een gewone lange duurloop?
kan, maar niet van harte :{
daar heb ik de afgelopen maanden niet voor getrained...

naja, fucking klote blessures en nu die kut griep. Mn hardloophumeur is op een aardig dieptepunt kan ik je vertellen...
Ecosia
  woensdag 26 september 2012 @ 10:11:46 #9
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_117264980
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:09 schreef winterstorm666 het volgende:

klote :{
Ecosia
  woensdag 26 september 2012 @ 10:12:46 #10
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117264999
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:10 schreef Jumparound het volgende:

[..]

naja, fucking klote blessures en nu die kut griep. Mn hardloophumeur is op een aardig dieptepunt kan ik je vertellen...
Dat kan ik me goed voorstellen ja :{

Maar je kunt gaan zitten mokken en je kunt een nieuw doel gaan stellen (Egmond?) en je focus daarnaartoe verschuiven :)
F means you're fucked
  woensdag 26 september 2012 @ 10:15:27 #11
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_117265085
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:12 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat kan ik me goed voorstellen ja :{

Maar je kunt gaan zitten mokken en je kunt een nieuw doel gaan stellen (Egmond?) en je focus daarnaartoe verschuiven :)
doel en focus blijft het zelfde. HM amsterdam ga ik hoe dan ook lopen. Ja, "uitlopen" zal het wel worden, doel blijft <2 uur. Het schema wat ik nu volg staat op 1:55. Imho nog steeds realistisch..

gewoon het beste zien te maken van de komende 4 weken.
Ecosia
  woensdag 26 september 2012 @ 10:16:17 #12
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_117265108
en ach, november de 7heuvelenloop, gaan we daar toch lekker een rondje rennen :P
Ecosia
pi_117265189
M'n streefbroek begint wel steeds mooier/beter te zitten. Nog wel 'n gigantische muffintop, maargoed, daar hebben we vestjes voor 8-)
Ja doei.
  Moderator woensdag 26 september 2012 @ 10:19:56 #14
155227 crew  Guppy
dus
pi_117265217
Streefbroek :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 26 september 2012 @ 10:20:23 #15
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_117265230
kortom, ik moet inderdaad niet mokken...
maar gezeik op mn werk + ziekte + blessure + kut gelopen op een 10 em doet mij de moed in de schoenen zakken.

terwijl ik juist zoveel lekkere loopjes heb gehad afgelopen maaden...
hollandsche rading -> bussum
Baarn -> bussum
Almere -> bussum
Weesp -> bussum
Vleuten -> Dieren (over de posbank)
Midzomernachtcross

misschien moet ik daar maar een paar nachten over dromen, dan komt het vast goed :)
Ecosia
  woensdag 26 september 2012 @ 10:21:39 #16
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117265257
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:15 schreef Jumparound het volgende:

[..]

doel en focus blijft het zelfde. HM amsterdam ga ik hoe dan ook lopen. Ja, "uitlopen" zal het wel worden, doel blijft <2 uur. Het schema wat ik nu volg staat op 1:55. Imho nog steeds realistisch..

gewoon het beste zien te maken van de komende 4 weken.
^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:16 schreef Jumparound het volgende:
en ach, november de 7heuvelenloop, gaan we daar toch lekker een rondje rennen :P
Ja, dat sowieso *G*

Ik heb trouwens wel een kleine startvakgerelateerde uitdaging bij de Zevenheuvelenloop. Ik heb een tijd van 1u25min opgegeven, maar dat is inmiddels niet helemaal meer juist...
F means you're fucked
  woensdag 26 september 2012 @ 10:23:48 #17
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_117265306
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:21 schreef YUR het volgende:

[..]

^O^

[..]

Ja, dat sowieso *G*

Ik heb trouwens wel een kleine startvakgerelateerde uitdaging bij de Zevenheuvelenloop. Ik heb een tijd van 1u25min opgegeven, maar dat is inmiddels niet helemaal meer juist...
Je weet niet half hoe jaloers ik ben op je looptijden Yur :)
Maar mooi om te zien hoe makkelijk het je afgaat en ik hoop dat je echt een top tijd loopt (amsterdam en nijmegen )
Ecosia
  woensdag 26 september 2012 @ 10:24:41 #18
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_117265332
quote:

[..]

^O^

[..]

Ja, dat sowieso *G*

Ik heb 80 min opgegeven bij Cees voor jou 8-)
pi_117265338
Dat maakt bij de 7heuvelen niet zoveel uit YUR! En het parcours is eigenlijk overal breed genoeg om rustig je eigen tempo te lopen (sneller of langzamer) en in te halen. :)
Ja doei.
  woensdag 26 september 2012 @ 10:27:29 #20
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117265404
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:23 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Je weet niet half hoe jaloers ik ben op je looptijden Yur :)
Maar mooi om te zien hoe makkelijk het je afgaat en ik hoop dat je echt een top tijd loopt (amsterdam en nijmegen )
Blijven trainen! Als ik het kan, moet iedereen hier het ook kunnen :Y

quote:
17s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:24 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik heb 80 min opgegeven bij Cees voor jou 8-)
Ohja, ik loop natuurlijk via via jouw werk...was ik alweer vergeten

quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:24 schreef motorbloempje het volgende:
Dat maakt bij de 7heuvelen niet zoveel uit YUR! En het parcours is eigenlijk overal breed genoeg om rustig je eigen tempo te lopen (sneller of langzamer) en in te halen. :)
Ik las in het andere topic juist allemaal verhalen over het moeilijk in kunnen halen bij de 7HL
F means you're fucked
  Moderator woensdag 26 september 2012 @ 10:28:35 #21
155227 crew  Guppy
dus
pi_117265427
quote:

[..]

^O^

[..]

Ja, dat sowieso *G*

Zorgen dat je vooraan staat :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_117265437
Heb ik werkelijk waar niets van gemerkt toen ik 'm liep. Ik startte in het laatste vak samen met en achter heel veel andere mensen en was zelfs met 'n tijd van 1.42.00 zeker niet de snelste maar heb nog aardig wat mensen ingehaald en ik vond het juist een hele ruime loop, om het zo maar even te zeggen. De CPC werd ik bekant claustrofobisch van, daarentegen.
Ja doei.
  woensdag 26 september 2012 @ 10:31:11 #23
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117265497
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
Heb ik werkelijk waar niets van gemerkt toen ik 'm liep. Ik startte in het laatste vak samen met en achter heel veel andere mensen en was zelfs met 'n tijd van 1.42.00 zeker niet de snelste maar heb nog aardig wat mensen ingehaald en ik vond het juist een hele ruime loop, om het zo maar even te zeggen. De CPC werd ik bekant claustrofobisch van, daarentegen.
De CPC heeft inderdaad een flinke bottleneck vlak na de start...
F means you're fucked
pi_117265531
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:31 schreef YUR het volgende:

[..]

De CPC heeft inderdaad een flinke bottleneck vlak na de start...
Yup, dat was echt supervervelend en heeft m'n tijd toen ook wel echt genekt. Zeker op een 5kmn afstand is dan zo'n vernauwing/vertraging echt 'funest'. Zat toen namelijk net boven de 30min, terwijl ik 'm écht wel sneller had gelopen als ik in een keer door had gekund -O-
Ja doei.
pi_117265535
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:10 schreef Jumparound het volgende:

Not to worry, ik had ook 1:50 als doel. Maar door de ontwikkelingen van de afgelopen maand (niet kunnen lopen) heb ik dat doel al lang en breed opzij geschoven. Ik heb nu het doel van vorig jaar weer uit de kast gehaald. 6/km lopen, is een eindtijd van 2:06:35.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  woensdag 26 september 2012 @ 10:37:10 #26
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_117265663
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:32 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Not to worry, ik had ook 1:50 als doel. Maar door de ontwikkelingen van de afgelopen maand (niet kunnen lopen) heb ik dat doel al lang en breed opzij geschoven. Ik heb nu het doel van vorig jaar weer uit de kast gehaald. 6/km lopen, is een eindtijd van 2:06:35.
tja, dat is ook zo :)
6m/km is ook niet slecht. Ik zal gewoon goed moeten opbouwen :)
Ecosia
  woensdag 26 september 2012 @ 10:40:51 #27
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_117265755
Bij grote evenementen is een mooie tijd lopen mooi meegenomen imo, maar niet het belangrijkste (en niet echt haalbaar meestal).
pi_117265767
gisteren les 8 gelopen van renate, we zijn op de helft :D
waar ik wel van baal is mn tempo.. wil zo graag harder, maar dan red ik het niet om mn minuten vol te maken
ik denk er aan wanneer ik hiermee klaar ben renate (of evy) nog een keer te doen om zo mn snelheid te verbeteren
is dat een goede methode?
pi_117265799
quote:
17s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:40 schreef GotC het volgende:
Bij grote evenementen is een mooie tijd lopen mooi meegenomen imo, maar niet het belangrijkste (en niet echt haalbaar meestal).
Elke tijd is een mooie tijd :{w 8-)

ofzo.

Zo maar eens richting universiteit fietsen, kijken of ik inmiddels al een computer gehad heb :') :')

Zit er aan te denken om al m'n fietstochtjes ook te garminnen, maar dan wil ik ze ook echt allemaal doen en dan ga ik helemaal teleurgesteld raken als ik er een keer een vergeet :')
Ja doei.
  woensdag 26 september 2012 @ 10:44:21 #30
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_117265835
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:41 schreef JaneDoe het volgende:
gisteren les 8 gelopen van renate, we zijn op de helft :D
waar ik wel van baal is mn tempo.. wil zo graag harder, maar dan red ik het niet om mn minuten vol te maken
ik denk er aan wanneer ik hiermee klaar ben renate (of evy) nog een keer te doen om zo mn snelheid te verbeteren
is dat een goede methode?
nu is snelheid nog niet belangrijk en je bent pas op de helft... kijk het eens aan aan het einde van deze training.

je kunt er ook voor kiezen om voor een 10km training te gaan, daar zit volgens mij ook wat snelheidswerk in.

belangrijkste nu is op het tempo te lopen dat je lichaam kan wennen aan de inspanning, dus dat doe je goed :)
Ecosia
pi_117266344
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:44 schreef Jumparound het volgende:

[..]

nu is snelheid nog niet belangrijk en je bent pas op de helft... kijk het eens aan aan het einde van deze training.

je kunt er ook voor kiezen om voor een 10km training te gaan, daar zit volgens mij ook wat snelheidswerk in.

belangrijkste nu is op het tempo te lopen dat je lichaam kan wennen aan de inspanning, dus dat doe je goed :)
:)
wat ook meespeelt is dat ik te zwaar ben, loop dus eigenlijk met 'bepakking' als je het zo bekijkt
  woensdag 26 september 2012 @ 11:17:36 #32
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_117266659
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:05 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

wat ook meespeelt is dat ik te zwaar ben, loop dus eigenlijk met 'bepakking' als je het zo bekijkt
Ik ben begonnen met 8 km. per uur en heb afgelopen weekend de DtD gelopen met gem. 11 km. per uur. Die snelheid en gewenning komt vanzelf ;)

Kan het kloppen dat de inspanning van afgelopen weekend (of de spierpijn :7) er voor zorgt dat ik abnormaal veel honger heb? Normaal eet ik niet zoveel maar ik kan nu de hele dag wel eten.
The remedy is the experience.
pi_117266777
Hardloopschoenen zijn binnen *O*
Children of the night. What music they make.
  woensdag 26 september 2012 @ 11:23:03 #34
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117266800
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:22 schreef DeHovenier het volgende:
Hardloopschoenen zijn binnen *O*
Nou, dan weet je wat je nu te doen staat :D
F means you're fucked
pi_117267049
Les 12 van Evy gelopen! Ging best goed. Had niet veel zin om te vertrekken, ook omdat ik maandag niet ben gaan lopen zoals wel op het programma stond omdat het hier zo aan het stormen was. Maar het ging goed, heb de indruk dat ik iets vlotter gelopen heb dan anders. Al is dat moeilijk waar te nemen met Evy omdat je zoveel wandelt ertussen. Maar het ging goed en dat gevoel dat je heb als je na een loopje onder de douche staat is goud waard!
pi_117267158
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:17 schreef Klonterpot het volgende:

[..]

Ik ben begonnen met 8 km. per uur en heb afgelopen weekend de DtD gelopen met gem. 11 km. per uur. Die snelheid en gewenning komt vanzelf ;)

Kan het kloppen dat de inspanning van afgelopen weekend (of de spierpijn :7) er voor zorgt dat ik abnormaal veel honger heb? Normaal eet ik niet zoveel maar ik kan nu de hele dag wel eten.
Wat ik merk dat ik nog steeds zware benen heb. Fietsen was best pittig vanmorgen ;) Maar vanavond weer lekker lopen. Zal weer een rondje van ongeveer 7 km worden.
  woensdag 26 september 2012 @ 11:37:44 #37
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_117267220
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:05 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

duidelijk, afvallen en je snelheid gaat omhoog ;-)
Ecosia
  woensdag 26 september 2012 @ 11:38:15 #38
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117267233
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:37 schreef Jumparound het volgende:

[..]

duidelijk, afvallen en je snelheid gaat omhoog ;-)
Works for me :)
F means you're fucked
pi_117267254
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:20 schreef Jumparound het volgende:
kortom, ik moet inderdaad niet mokken...
maar gezeik op mn werk + ziekte + blessure + kut gelopen op een 10 em doet mij de moed in de schoenen zakken.

terwijl ik juist zoveel lekkere loopjes heb gehad afgelopen maaden...
hollandsche rading -> bussum
Baarn -> bussum
Almere -> bussum
Weesp -> bussum
Vleuten -> Dieren (over de posbank)Midzomernachtcross

misschien moet ik daar maar een paar nachten over dromen, dan komt het vast goed :)
Vleuten -> Dieren.... da's een beste afstand.
91km als je via de A12 gaat :+
  woensdag 26 september 2012 @ 11:39:30 #40
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_117267272
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:39 schreef GlenHighland het volgende:

[..]

Vleuten -> Dieren.... da's een beste afstand.
91km als je via de A12 gaat :+
crap, dat had velp moeten zijn :P
toch wel de run waar ik het trotst op ben!

http://www.endomondo.com/workouts/76592115
Ecosia
pi_117267298
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:39 schreef Jumparound het volgende:

[..]

crap, dat had velp moeten zijn :P
Ah, ik dacht al dat we een ultraloper in ons midden hadden :)
  woensdag 26 september 2012 @ 11:41:42 #42
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_117267338
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:40 schreef GlenHighland het volgende:

[..]

Ah, ik dacht al dat we een ultraloper in ons midden hadden :)
i wish :')
Ecosia
  woensdag 26 september 2012 @ 11:49:05 #43
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_117267566
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:38 schreef YUR het volgende:

[..]

Works for me :)
And for me! :)

Al ben ik nog niet zo veel afgevallen..mja, spieren :9
pi_117267592
quote:
17s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:40 schreef GotC het volgende:
Waar wil je het dan lopen?

Owww, ik heb een HM gezien die me leuk lijkt.. Texel, is eind september (niet voor nu, maar wellicht volgend jaar ipv Amsterdam waar ik wil vrijwilligen).
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  woensdag 26 september 2012 @ 11:51:09 #45
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_117267615
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:50 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Waar wil je het dan lopen?

Owww, ik heb een HM gezien die me leuk lijkt.. Texel, is eind september (niet voor nu, maar wellicht volgend jaar ipv Amsterdam waar ik wil vrijwilligen).
Mooie tijden bedoel je?
Nou, bij alle wedstrijden in het Westland waar we hebben gelopen, bij de 1 v/d 4 wedstrijden v/d atletiekverenigingen..?
  woensdag 26 september 2012 @ 11:52:55 #46
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117267668
quote:
17s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:51 schreef GotC het volgende:

[..]

Mooie tijden bedoel je?
Nou, bij alle wedstrijden in het Westland waar we hebben gelopen, bij de 1 v/d 4 wedstrijden v/d atletiekverenigingen..?
Ik denk dat alleen wij de term 1vd4 kennen, omdat dat echt iets van de 4 verenigingen hier in de buurt is...

Maar inderdaad, vooral bij de kleinere loopjes. En die zijn er veel meer dan massa-evenementen :Y
F means you're fucked
  woensdag 26 september 2012 @ 12:07:47 #47
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_117268106
Mijn training gisteravond in het bos ging iets beter dan die van zaterdag, maar niet uitstekend. Wat ook meespeelt is dat ik de afgelopen maanden weinig op onverharde paden heb getraind.
Het plan is om morgen 3 KM op wedstrijdtempo te lopen. Kan ik het lopen op snelheid volhouden, dan is deelname mogelijk.
pi_117268842
Wil vanavond weer gaan lopen, zal waarschijnlijk voor het eerst zijn dat ik echt in het donker ga. Ik heb geen lichtgevend hesje, maar mijn Nike kleding, schoenen en armband met LED lampjes wel. Is dat voldoende denken jullie en hebben jullie nog tips voor wat betreft de route (bossen vermijden?)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 26 september 2012 @ 12:37:13 #49
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117268887
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 12:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Wil vanavond weer gaan lopen, zal waarschijnlijk voor het eerst zijn dat ik echt in het donker ga. Ik heb geen lichtgevend hesje, maar mijn Nike kleding, schoenen en armband met LED lampjes wel. Is dat voldoende denken jullie en hebben jullie nog tips voor wat betreft de route (bossen vermijden?)
Wat mij betreft kun je niet zichtbaar genoeg zijn in het donker.
F means you're fucked
pi_117268914
Kan niet wachten tot ik vanavond mijn hardloopschoentjes weer aan mag trekken :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')