SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Klinkt als een ideale voorbereidingquote:Op woensdag 26 september 2012 10:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon de hele tijd met nog half open ogen, beetje tranen..scheelt ook dat ik echt verrot heb geslapen vannacht, denk ik. Was elk uur zowat wakker, waarvan een keer bijna helemaal zonder deken en (dus) ijskoud en dan duurde het weer 20 minuten voordat ik warm was en sliep
In totaal misschien 5,5 uur geslapen
Ik wist niet dat ik het in me had om subtiel te zijnquote:
F means you're fucked![]()
ik probeer wel afwisseling... maar vooral 's ochtends is een drama om te starten
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Ik denk dat je de HM wel zou kunnen halen trouwens...want je basis is er welquote:Op woensdag 26 september 2012 10:05 schreef Jumparound het volgende:
ik probeer wel afwisseling... maar vooral 's ochtends is een drama om te starten
Misschien moet je alleen je doel bijstellen naar uitlopen, en dan de HM gaan zien als een gewone lange duurloop?F means you're fucked![]()
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/120747134
ging voor de 5km tempoloop maar bij 2 km begon het te borrelen en binnen een halve km stond ik stil.
even gepauzeerd en toen rustig geprobeerd tot 3 km maar dat was niet mogenlijk.
naar huis gewandeld met de staart tussen de benen. buikgriep.......... bleegh
en nee niet zulke toestanden als op het bekende plaatje.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op woensdag 26 september 2012 10:09 schreef winterstorm666 het volgende:
ging voor de 5km tempoloop maar bij 2 km begon het te borrelen en binnen een halve km stond ik stil.
en nee niet zulke toestanden als op het bekende plaatje.
kan, maar niet van hartequote:Op woensdag 26 september 2012 10:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik denk dat je de HM wel zou kunnen halen trouwens...want je basis is er wel
Misschien moet je alleen je doel bijstellen naar uitlopen, en dan de HM gaan zien als een gewone lange duurloop?
daar heb ik de afgelopen maanden niet voor getrained...
naja, fucking klote blessures en nu die kut griep. Mn hardloophumeur is op een aardig dieptepunt kan ik je vertellen...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
klotequote:Op woensdag 26 september 2012 10:09 schreef winterstorm666 het volgende:
en nee niet zulke toestanden als op het bekende plaatje.
Ecosia
Dat kan ik me goed voorstellen jaquote:Op woensdag 26 september 2012 10:10 schreef Jumparound het volgende:
[..]
kan, maar niet van harte
naja, fucking klote blessures en nu die kut griep. Mn hardloophumeur is op een aardig dieptepunt kan ik je vertellen...
Maar je kunt gaan zitten mokken en je kunt een nieuw doel gaan stellen (Egmond?) en je focus daarnaartoe verschuiven
doel en focus blijft het zelfde. HM amsterdam ga ik hoe dan ook lopen. Ja, "uitlopen" zal het wel worden, doel blijft <2 uur. Het schema wat ik nu volg staat op 1:55. Imho nog steeds realistisch..quote:Op woensdag 26 september 2012 10:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen ja
Maar je kunt gaan zitten mokken en je kunt een nieuw doel gaan stellen (Egmond?) en je focus daarnaartoe verschuiven
gewoon het beste zien te maken van de komende 4 weken.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
en ach, november de 7heuvelenloop, gaan we daar toch lekker een rondje rennen
Ecosia
M'n streefbroek begint wel steeds mooier/beter te zitten. Nog wel 'n gigantische muffintop, maargoed, daar hebben we vestjes voor
Ja doei.![]()
Streefbroek
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
kortom, ik moet inderdaad niet mokken...
maar gezeik op mn werk + ziekte + blessure + kut gelopen op een 10 em doet mij de moed in de schoenen zakken.
terwijl ik juist zoveel lekkere loopjes heb gehad afgelopen maaden...
hollandsche rading -> bussum
Baarn -> bussum
Almere -> bussum
Weesp -> bussum
Vleuten -> Dieren (over de posbank)
Midzomernachtcross
misschien moet ik daar maar een paar nachten over dromen, dan komt het vast goed
Ecosia
quote:Op woensdag 26 september 2012 10:15 schreef Jumparound het volgende:
[..]
doel en focus blijft het zelfde. HM amsterdam ga ik hoe dan ook lopen. Ja, "uitlopen" zal het wel worden, doel blijft <2 uur. Het schema wat ik nu volg staat op 1:55. Imho nog steeds realistisch..
gewoon het beste zien te maken van de komende 4 weken.Ja, dat sowiesoquote:Op woensdag 26 september 2012 10:16 schreef Jumparound het volgende:
en ach, november de 7heuvelenloop, gaan we daar toch lekker een rondje rennen
Ik heb trouwens wel een kleine startvakgerelateerde uitdaging bij de Zevenheuvelenloop. Ik heb een tijd van 1u25min opgegeven, maar dat is inmiddels niet helemaal meer juist...F means you're fucked![]()
Je weet niet half hoe jaloers ik ben op je looptijden Yurquote:Op woensdag 26 september 2012 10:21 schreef YUR het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat sowieso
Ik heb trouwens wel een kleine startvakgerelateerde uitdaging bij de Zevenheuvelenloop. Ik heb een tijd van 1u25min opgegeven, maar dat is inmiddels niet helemaal meer juist...
Maar mooi om te zien hoe makkelijk het je afgaat en ik hoop dat je echt een top tijd loopt (amsterdam en nijmegen )Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik heb 80 min opgegeven bij Cees voor jouquote:Op woensdag 26 september 2012 10:21 schreef YUR het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat sowieso
Ik heb trouwens wel een kleine startvakgerelateerde uitdaging bij de Zevenheuvelenloop. Ik heb een tijd van 1u25min opgegeven, maar dat is inmiddels niet helemaal meer juist...![]()
![]()
Dat maakt bij de 7heuvelen niet zoveel uit YUR! En het parcours is eigenlijk overal breed genoeg om rustig je eigen tempo te lopen (sneller of langzamer) en in te halen.
Ja doei.![]()
Blijven trainen! Als ik het kan, moet iedereen hier het ook kunnenquote:Op woensdag 26 september 2012 10:23 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe jaloers ik ben op je looptijden Yur
Maar mooi om te zien hoe makkelijk het je afgaat en ik hoop dat je echt een top tijd loopt (amsterdam en nijmegen )Ohja, ik loop natuurlijk via via jouw werk...was ik alweer vergetenquote:Op woensdag 26 september 2012 10:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb 80 min opgegeven bij Cees voor jouIk las in het andere topic juist allemaal verhalen over het moeilijk in kunnen halen bij de 7HLquote:Op woensdag 26 september 2012 10:24 schreef motorbloempje het volgende:
Dat maakt bij de 7heuvelen niet zoveel uit YUR! En het parcours is eigenlijk overal breed genoeg om rustig je eigen tempo te lopen (sneller of langzamer) en in te halen.F means you're fucked![]()
Zorgen dat je vooraan staatquote:Op woensdag 26 september 2012 10:21 schreef YUR het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat sowieso
Ik heb trouwens wel een kleine startvakgerelateerde uitdaging bij de Zevenheuvelenloop. Ik heb een tijd van 1u25min opgegeven, maar dat is inmiddels niet helemaal meer juist...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Heb ik werkelijk waar niets van gemerkt toen ik 'm liep. Ik startte in het laatste vak samen met en achter heel veel andere mensen en was zelfs met 'n tijd van 1.42.00 zeker niet de snelste maar heb nog aardig wat mensen ingehaald en ik vond het juist een hele ruime loop, om het zo maar even te zeggen. De CPC werd ik bekant claustrofobisch van, daarentegen.Ja doei.![]()
De CPC heeft inderdaad een flinke bottleneck vlak na de start...quote:Op woensdag 26 september 2012 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
Heb ik werkelijk waar niets van gemerkt toen ik 'm liep. Ik startte in het laatste vak samen met en achter heel veel andere mensen en was zelfs met 'n tijd van 1.42.00 zeker niet de snelste maar heb nog aardig wat mensen ingehaald en ik vond het juist een hele ruime loop, om het zo maar even te zeggen. De CPC werd ik bekant claustrofobisch van, daarentegen.F means you're fucked![]()
Yup, dat was echt supervervelend en heeft m'n tijd toen ook wel echt genekt. Zeker op een 5kmn afstand is dan zo'n vernauwing/vertraging echt 'funest'. Zat toen namelijk net boven de 30min, terwijl ik 'm écht wel sneller had gelopen als ik in een keer door had gekundquote:Op woensdag 26 september 2012 10:31 schreef YUR het volgende:
[..]
De CPC heeft inderdaad een flinke bottleneck vlak na de start...
Ja doei.![]()
Not to worry, ik had ook 1:50 als doel. Maar door de ontwikkelingen van de afgelopen maand (niet kunnen lopen) heb ik dat doel al lang en breed opzij geschoven. Ik heb nu het doel van vorig jaar weer uit de kast gehaald. 6/km lopen, is een eindtijd van 2:06:35.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:10 schreef Jumparound het volgende:
kan, maar niet van harte
naja, fucking klote blessures en nu die kut griep. Mn hardloophumeur is op een aardig dieptepunt kan ik je vertellen...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
tja, dat is ook zoquote:Op woensdag 26 september 2012 10:32 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Not to worry, ik had ook 1:50 als doel. Maar door de ontwikkelingen van de afgelopen maand (niet kunnen lopen) heb ik dat doel al lang en breed opzij geschoven. Ik heb nu het doel van vorig jaar weer uit de kast gehaald. 6/km lopen, is een eindtijd van 2:06:35.
6m/km is ook niet slecht. Ik zal gewoon goed moeten opbouwen
Ecosia
Bij grote evenementen is een mooie tijd lopen mooi meegenomen imo, maar niet het belangrijkste (en niet echt haalbaar meestal).![]()
gisteren les 8 gelopen van renate, we zijn op de helft![]()
waar ik wel van baal is mn tempo.. wil zo graag harder, maar dan red ik het niet om mn minuten vol te maken
ik denk er aan wanneer ik hiermee klaar ben renate (of evy) nog een keer te doen om zo mn snelheid te verbeteren
is dat een goede methode?![]()
Elke tijd is een mooie tijdquote:Op woensdag 26 september 2012 10:40 schreef GotC het volgende:
Bij grote evenementen is een mooie tijd lopen mooi meegenomen imo, maar niet het belangrijkste (en niet echt haalbaar meestal).![]()
ofzo.
Zo maar eens richting universiteit fietsen, kijken of ik inmiddels al een computer gehad heb![]()
Zit er aan te denken om al m'n fietstochtjes ook te garminnen, maar dan wil ik ze ook echt allemaal doen en dan ga ik helemaal teleurgesteld raken als ik er een keer een vergeet
Ja doei.![]()
nu is snelheid nog niet belangrijk en je bent pas op de helft... kijk het eens aan aan het einde van deze training.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:41 schreef JaneDoe het volgende:
gisteren les 8 gelopen van renate, we zijn op de helft![]()
waar ik wel van baal is mn tempo.. wil zo graag harder, maar dan red ik het niet om mn minuten vol te maken
ik denk er aan wanneer ik hiermee klaar ben renate (of evy) nog een keer te doen om zo mn snelheid te verbeteren
is dat een goede methode?
je kunt er ook voor kiezen om voor een 10km training te gaan, daar zit volgens mij ook wat snelheidswerk in.
belangrijkste nu is op het tempo te lopen dat je lichaam kan wennen aan de inspanning, dus dat doe je goed
Ecosia
quote:Op woensdag 26 september 2012 10:44 schreef Jumparound het volgende:
[..]
nu is snelheid nog niet belangrijk en je bent pas op de helft... kijk het eens aan aan het einde van deze training.
je kunt er ook voor kiezen om voor een 10km training te gaan, daar zit volgens mij ook wat snelheidswerk in.
belangrijkste nu is op het tempo te lopen dat je lichaam kan wennen aan de inspanning, dus dat doe je goed![]()
wat ook meespeelt is dat ik te zwaar ben, loop dus eigenlijk met 'bepakking' als je het zo bekijkt![]()
Ik ben begonnen met 8 km. per uur en heb afgelopen weekend de DtD gelopen met gem. 11 km. per uur. Die snelheid en gewenning komt vanzelfquote:Op woensdag 26 september 2012 11:05 schreef JaneDoe het volgende:
[..]![]()
wat ook meespeelt is dat ik te zwaar ben, loop dus eigenlijk met 'bepakking' als je het zo bekijkt
Kan het kloppen dat de inspanning van afgelopen weekend (of de spierpijn) er voor zorgt dat ik abnormaal veel honger heb? Normaal eet ik niet zoveel maar ik kan nu de hele dag wel eten.
The remedy is the experience.![]()
Les 12 van Evy gelopen! Ging best goed. Had niet veel zin om te vertrekken, ook omdat ik maandag niet ben gaan lopen zoals wel op het programma stond omdat het hier zo aan het stormen was. Maar het ging goed, heb de indruk dat ik iets vlotter gelopen heb dan anders. Al is dat moeilijk waar te nemen met Evy omdat je zoveel wandelt ertussen. Maar het ging goed en dat gevoel dat je heb als je na een loopje onder de douche staat is goud waard!![]()
Wat ik merk dat ik nog steeds zware benen heb. Fietsen was best pittig vanmorgenquote:Op woensdag 26 september 2012 11:17 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met 8 km. per uur en heb afgelopen weekend de DtD gelopen met gem. 11 km. per uur. Die snelheid en gewenning komt vanzelf
Kan het kloppen dat de inspanning van afgelopen weekend (of de spierpijn) er voor zorgt dat ik abnormaal veel honger heb? Normaal eet ik niet zoveel maar ik kan nu de hele dag wel eten.
Maar vanavond weer lekker lopen. Zal weer een rondje van ongeveer 7 km worden.
![]()
duidelijk, afvallen en je snelheid gaat omhoog ;-)quote:Op woensdag 26 september 2012 11:05 schreef JaneDoe het volgende:
[..]![]()
wat ook meespeelt is dat ik te zwaar ben, loop dus eigenlijk met 'bepakking' als je het zo bekijktInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Works for mequote:Op woensdag 26 september 2012 11:37 schreef Jumparound het volgende:
[..]
duidelijk, afvallen en je snelheid gaat omhoog ;-)
Vleuten -> Dieren.... da's een beste afstand.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:20 schreef Jumparound het volgende:
kortom, ik moet inderdaad niet mokken...
maar gezeik op mn werk + ziekte + blessure + kut gelopen op een 10 em doet mij de moed in de schoenen zakken.
terwijl ik juist zoveel lekkere loopjes heb gehad afgelopen maaden...
hollandsche rading -> bussum
Baarn -> bussum
Almere -> bussum
Weesp -> bussum
Vleuten -> Dieren (over de posbank)Midzomernachtcross
misschien moet ik daar maar een paar nachten over dromen, dan komt het vast goed
91km als je via de A12 gaat![]()
![]()
crap, dat had velp moeten zijnquote:Op woensdag 26 september 2012 11:39 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Vleuten -> Dieren.... da's een beste afstand.
91km als je via de A12 gaat
toch wel de run waar ik het trotst op ben!
http://www.endomondo.com/workouts/76592115Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ah, ik dacht al dat we een ultraloper in ons midden haddenquote:Op woensdag 26 september 2012 11:39 schreef Jumparound het volgende:
[..]
crap, dat had velp moeten zijn![]()
![]()
i wishquote:Op woensdag 26 september 2012 11:40 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al dat we een ultraloper in ons midden hadden
Ecosia
Waar wil je het dan lopen?quote:Op woensdag 26 september 2012 10:40 schreef GotC het volgende:
Bij grote evenementen is een mooie tijd lopen mooi meegenomen imo, maar niet het belangrijkste (en niet echt haalbaar meestal).
Owww, ik heb een HM gezien die me leuk lijkt.. Texel, is eind september (niet voor nu, maar wellicht volgend jaar ipv Amsterdam waar ik wil vrijwilligen).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Mooie tijden bedoel je?quote:Op woensdag 26 september 2012 11:50 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Waar wil je het dan lopen?
Owww, ik heb een HM gezien die me leuk lijkt.. Texel, is eind september (niet voor nu, maar wellicht volgend jaar ipv Amsterdam waar ik wil vrijwilligen).
Nou, bij alle wedstrijden in het Westland waar we hebben gelopen, bij de 1 v/d 4 wedstrijden v/d atletiekverenigingen..?![]()
Ik denk dat alleen wij de term 1vd4 kennen, omdat dat echt iets van de 4 verenigingen hier in de buurt is...quote:Op woensdag 26 september 2012 11:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Mooie tijden bedoel je?
Nou, bij alle wedstrijden in het Westland waar we hebben gelopen, bij de 1 v/d 4 wedstrijden v/d atletiekverenigingen..?
Maar inderdaad, vooral bij de kleinere loopjes. En die zijn er veel meer dan massa-evenementen
Mijn training gisteravond in het bos ging iets beter dan die van zaterdag, maar niet uitstekend. Wat ook meespeelt is dat ik de afgelopen maanden weinig op onverharde paden heb getraind.
Het plan is om morgen 3 KM op wedstrijdtempo te lopen. Kan ik het lopen op snelheid volhouden, dan is deelname mogelijk.![]()
Wil vanavond weer gaan lopen, zal waarschijnlijk voor het eerst zijn dat ik echt in het donker ga. Ik heb geen lichtgevend hesje, maar mijn Nike kleding, schoenen en armband met LED lampjes wel. Is dat voldoende denken jullie en hebben jullie nog tips voor wat betreft de route (bossen vermijden?)“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Wat mij betreft kun je niet zichtbaar genoeg zijn in het donker.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Wil vanavond weer gaan lopen, zal waarschijnlijk voor het eerst zijn dat ik echt in het donker ga. Ik heb geen lichtgevend hesje, maar mijn Nike kleding, schoenen en armband met LED lampjes wel. Is dat voldoende denken jullie en hebben jullie nog tips voor wat betreft de route (bossen vermijden?)F means you're fucked
Forum Opties Forumhop: Hop naar: