quote:Op woensdag 26 september 2012 13:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Al wacht ik nog steeds op m'n warme chocolademelk met rum zoals vorig jaar beloofd hierzo
Ik wil ook een goede frontal picquote:Op woensdag 26 september 2012 16:14 schreef linebear het volgende:
Kijk hem gaan dan
http://aktiefoto.nl/evene(...)elen/dtd12-05286.jpg
quote:Op woensdag 26 september 2012 16:14 schreef linebear het volgende:
Kijk hem gaan dan
Paulus de boskabouter zit achter je aanquote:Op woensdag 26 september 2012 16:14 schreef linebear het volgende:
Kijk hem gaan dan
Valt allemaal wel mee hierquote:Op woensdag 26 september 2012 16:14 schreef kwiwi het volgende:
MoBlo, dat wordt even niet hardlopen zeker?
Noodweer Groot-Brittanie: 'Zwaarste septemberstorm in dertig jaar'
Zijn vaak nog meer fotografen van andere websites etc aanwezigquote:Op woensdag 26 september 2012 16:07 schreef Miezziej het volgende:
Ik vind wel dat er weinig foto's zijn van de DtD. Zit nu op stage dus zal vanavond wel even een foto posten, ik sta er maar goed zichtbaar op 1![]()
Toen ik 2 jaar geleden aan de 4EM meedeed, waren er ook foto's gemaakt tijdens de loop en niet alleen bij de finish. Op aktiefoto zie ik alleen maar foto's van mijn finish.. Tijdens de loop zag ik wel een heleboel camera's... Maar wat is er met die foto's gebeurd dan?
Ik zal eens wild googlenquote:Op woensdag 26 september 2012 16:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Zijn vaak nog meer fotografen van andere websites etc aanwezig
Oh vandaar dat sprintjequote:Op woensdag 26 september 2012 16:21 schreef Arquero het volgende:
[..]
Paulus de boskabouter zit achter je aan
Hehe, daar moest ik ook al aan denkenquote:
Als een echte Haagsche Ooievaar.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Hehe, daar moest ik ook al aan denken
http://aktiefoto.nl/evene(...)elen/dtd12-29413.jpg is ook wel cool
Ik snap het ergens wel, maar dat (in bold) zijn allemaal andere mensen, en jij wilt hardlopen. GAAN!quote:Op woensdag 26 september 2012 17:22 schreef Tyler-Girl het volgende:
grmbl!!! lopen gaat alweer niet door. uiteraard precies vandaag moet mijn vriend overwerken, nichtje gaat ook later eten en we krijgen bezoek. lastig.....en nu wil ik alleen gaan, regent het....:(
ik ben nog niet bereid me nat te laten regenen...
ik ga morgen lopen....help me daaraan herinneren, aub.
ik wil wel, maar het lukt niet of ik verzin wel een smoesje ofzo of mij. nichtje heeft weer ergens pijn.
ik baal ff![]()
Je bent toch niet van suiker?quote:Op woensdag 26 september 2012 17:22 schreef Tyler-Girl het volgende:
grmbl!!! lopen gaat alweer niet door. uiteraard precies vandaag moet mijn vriend overwerken, nichtje gaat ook later eten en we krijgen bezoek. lastig.....en nu wil ik alleen gaan, regent het....:(
ik ben nog niet bereid me nat te laten regenen...
ik ga morgen lopen....help me daaraan herinneren, aub.
ik wil wel, maar het lukt niet of ik verzin wel een smoesje ofzo of mij. nichtje heeft weer ergens pijn.
ik baal ff![]()
Gadverquote:Op woensdag 26 september 2012 17:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Lekker betrouwbaar, dat buienradar.......
Ben nu een verzopen katje! Op zich is het lopen in de regen best lekker. Maar het uitwandelen en nat thuiskomen een stuk minder. Het was ook geen regenbui maar een stortbui, net toen ik het verst weg was.
quote:Op woensdag 26 september 2012 18:08 schreef Sunnythesun het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/h4PN6m1CURs
dat ging lekker.. alleen een beetje lang uitlopen, had nog ver te gaan naar huis. Rondje is eigenlijk nog net ff te lang nu ik weer braaf Evy volg
Als je tussendoor wandelpauzes inplant is dat misschien niet zo lekker?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Tis alweer een poosje geleden dat ik gelopen heb.. wat denken jullie, kan ik in kort-kort zometeen?
Vanmiddag ging dat prima maar als je na zonsondergang gaat wordt het misschien wat fris.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Tis alweer een poosje geleden dat ik gelopen heb.. wat denken jullie, kan ik in kort-kort zometeen?
Ben in principe van plan om in een laag tempo 5KM uit te lopen.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Als je tussendoor wandelpauzes inplant is dat misschien niet zo lekker?
Nee, tussen 7 en half 8quote:Op woensdag 26 september 2012 18:29 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Vanmiddag ging dat prima maar als je na zonsondergang gaat wordt het misschien wat fris.
Dan kan kort-kort wel denk ik?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ben in principe van plan om in een laag tempo 5KM uit te lopen
ja je hebt gelijk....moet nu ff eten laten zakkenquote:Op woensdag 26 september 2012 17:26 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik snap het ergens wel, maar dat (in bold) zijn allemaal andere mensen, en jij wilt hardlopen. GAAN!
dat had ik afgelopen keer ook. had zon lang shirt aan van de lidl. maar vond het toch best fris.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:45 schreef alors het volgende:
Hier is het nu echt mooi weer, zonnig, blauwe luchtmaar ik mag morgen pas weer, dan zal het wel regenen en keihard waaien
Ik had het gisteravond trouwens nog best koud in lange tights, hemdje en trui daarover, vooral bij mn nek, koude wind stond er dan ook. En mijn capuchon waaide afMaar ik ben ook een koukleum hoor en ik ren nog niet zo ver.
M'n lampjes al binnen?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:56 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
dat had ik afgelopen keer ook. had zon lang shirt aan van de lidl. maar vond het toch best fris.
zijn er ook bepaalde truien die fijn zijn om in te lopen? en doe je daar dan een hempje/tshirt ofzo onder?
en jassen zijn die softshell dingen het beste toch? of zijn er nog andere opties?
quote:Op woensdag 26 september 2012 17:06 schreef YUR het volgende:
http://aktiefoto.nl/evene(...)elen/dtd12-29412.jpg
Ik vlieg inderdaad
Gaaf!!quote:Op woensdag 26 september 2012 17:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Hehe, daar moest ik ook al aan denken
http://aktiefoto.nl/evene(...)elen/dtd12-29413.jpg is ook wel cool
En allemaal bekertjesquote:Op woensdag 26 september 2012 20:36 schreef Arquero het volgende:
Jaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
5 kilometer aan 1 stuk gelopen samen met Swets. Ging heerlijk![]()
http://www.endomondo.com/workouts/kLBkuzwweR4
En veel gezelliger dan alleen lopen!
Nu lekker douchen
Het was heerlijk in kort-kortquote:Op woensdag 26 september 2012 18:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dan kan kort-kort wel denk ik?
Ik las kont-kontquote:
Superquote:Op woensdag 26 september 2012 20:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het was heerlijk in kort-kort
Ga je ook samen met Swets douchenquote:Op woensdag 26 september 2012 20:36 schreef Arquero het volgende:
Jaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
Nu lekker douchen
Ja daar ben ik heul blij meequote:Op woensdag 26 september 2012 20:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Superen fijn dat het goed ging!
You're not a man until you had a man....quote:Op woensdag 26 september 2012 20:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ga je ook samen met Swets douchen?
Kan me voorstellen dat dat wel gezellig isquote:Op woensdag 26 september 2012 20:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja daar ben ik heul blij meeEn voor het eerst dat ik niet in mijn eentje liep. Was reuze gezellig.
twee vliegen in een klapquote:Op woensdag 26 september 2012 20:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat dat wel gezellig ismaar vooral dat het allemaal lekker gaat
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:36 schreef Arquero het volgende:
Jaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
Nu lekker douchen
Mooi zo hopen dat het zo blijftquote:Op woensdag 26 september 2012 20:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En allemaal bekertjes
En ik heb geen last van mijn scheen. Nu lekker een paar dagen rusten en binnenkort weer voorzichtig 5KM
SPOILER: Lang verhaal over het onderzoek, de diagnose en de behandelingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Advies voor de Singelloop zondag: ik MAG lopen
Ik moet daarbij goed naar m'n lijf luisteren en uitstappen als het niet meer gaat. Ik moet er wel op rekenen dat ik na zondag een toename van pijn heb, want er worden spieren belast die niet volledig hersteld zijn. Ik heb het wel 3 keer gevraagd, maar schaden doet het écht niet.
Als het mij die extra pijn na zondag niet waard is: niet starten. Wil ik het erop wagen en toch gaan lopen, dan staat de fysio 100% achter me.
Zoals het er nu naar uitziet ga ik wel lopen zondag
Tot zondag het volgende advies:
- minimaal 2 liter water per dag drinken
- ieder vrij moment gebruiken om m'n bovenbenen te rekken. Oftewel: hak naar de kont, knieën bij elkaar houden en zo lang mogelijk vasthouden. Als ik koffie ga halen, tijdens het tandenpoetsen, als ik op de bus wacht... You catch my drift
- gewone belasting mag, want dat is goed voor de doorbloeding
- vrijdag en/of zaterdag de spieren opnieuw los laten maken, dus m'n pa maar even lief aankijken
- 1 keer per dag koelen, 20 minuten per been
Na zondag zo snel mogelijk bij hem terugkomen om een behandelplan op te zettenHij gaat me sowieso begeleiden om me sterker te maken, het herstel van m'n spieren te bevorderen en weer pijnvrij en met veel plezier hard te lopen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuki op 26-09-2012 21:02:18 ]♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
You're not a man until you had a man....
Dan word ik maar nooit een manquote:Op woensdag 26 september 2012 20:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eensquote:Op woensdag 26 september 2012 20:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:55 schreef Yuki het volgende:
Zo. Bij de fysiotherapeut geweestNiet stiekem ineens je verhaaltje veranderen he?SPOILER: Lang verhaal over het onderzoek, de diagnose en de behandelingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Advies voor de Singelloop zondag: ik MAG lopen
Ik moet daarbij goed naar m'n lijf luisteren en uitstappen als het niet meer gaat. Ik moet er wel op rekenen dat ik na zondag een toename van pijn heb, want er worden spieren belast die niet volledig hersteld zijn. Ik heb het wel 3 keer gevraagd, maar schaden doet het écht niet.
Als het mij die extra pijn na zondag niet waard is: niet starten. Wil ik het erop wagen en toch gaan lopen, dan staat de fysio 100% achter me.
- ieder vrij moment gebruiken om m'n bovenbenen te rekken. Oftewel: hak naar de kont, knieën bij elkaar houden en zo lang mogelijk vasthouden. Als ik koffie ga halen, tijdens het tandenpoetsen, als ik op de bus wacht... You catch my drift
- vrijdag en/of zaterdag de spieren opnieuw los laten maken, dus m'n pa maar even lief aankijken
Na zondag zo snel mogelijk bij hem terugkomen om een behandelplan op te zettenHij gaat me sowieso begeleiden om me sterker te maken, het herstel van m'n spieren te bevorderen en weer pijnvrij en met veel plezier hard te lopen.
Ik was halverweg en toen was de tekst weg
![]()
Iig fijn dat je er een positive vibe van hebt gekregen![]()
Ja sorry, ik vond het allemaal alsnog een veel te lang verhaal dus heb meer in de spoiler gezetquote:Op woensdag 26 september 2012 21:02 schreef Quoi het volgende:
[..]
Niet stiekem ineens je verhaaltje veranderen he?Ik was halverweg en toen was de tekst weg
![]()
Iig fijn dat je er een positive vibe van hebt gekregen
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:04 schreef linebear het volgende:
Nu sta ik ook al op covers van tijdschriftenhttp://mysports.tv/magazi(...)e=4%20Engelse%20Mijl
afgaande op mijn eerdere post niet...quote:Op woensdag 26 september 2012 20:58 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dan word ik maar nooit een man![]()
Vind jij jezelf een echte man?
Ik snapquote:Op woensdag 26 september 2012 21:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja sorry, ik vond het allemaal alsnog een veel te lang verhaal dus heb meer in de spoiler gezet
Zeker een positieve vibe! Ik weet nu eindelijk waar het aan ligt en nog veel belangrijker: dat ik er iets aan kan doen.
Nicequote:Op woensdag 26 september 2012 21:04 schreef linebear het volgende:
Nu sta ik ook al op covers van tijdschriftenhttp://mysports.tv/magazi(...)e=4%20Engelse%20Mijl
Tegenstrijdige post.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
afgaande op mijn eerdere post niet...
Verder volgens mijn vrouw wel
Das wel vetquote:Op woensdag 26 september 2012 21:04 schreef linebear het volgende:
quote:
Ja, gedoe vind ik dat altijd. Het kwam allemaal zo mooi uitquote:Op woensdag 26 september 2012 21:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wel balen, als je oorspronkelijke plannen niet door kunnen gaan
O ja, ik ga een doel bedenken voor volgend jaarquote:Op woensdag 26 september 2012 21:15 schreef YUR het volgende:
Zo, ook weer thuis na weer een lekker ontspannen training. Ben nu de 900km gepasseerd, nog minder dan 100 te gaan
Goed bezig!quote:Op woensdag 26 september 2012 21:15 schreef YUR het volgende:
Zo, ook weer thuis na weer een lekker ontspannen training. Ben nu de 900km gepasseerd, nog minder dan 100 te gaan
Zo. Bij de fysiotherapeut geweest1 heul belangrijke tip.SPOILER: Lang verhaal over het onderzoek, de diagnose en de behandelingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Advies voor de Singelloop zondag: ik MAG lopen
Na zondag zo snel mogelijk bij hem terugkomen om een behandelplan op te zettenHij gaat me sowieso begeleiden om me sterker te maken, het herstel van m'n spieren te bevordere
n en weer pijnvrij en met veel plezier hard te lopen.
Rek op geleide van pijn! aantrekken totdat het pijn doet en dan iets laten vierenInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Thanks!!quote:Op woensdag 26 september 2012 21:18 schreef Jumparound het volgende:
[..]
1 heul belangrijke tip.
Rek op geleide van pijn! aantrekken totdat het pijn doet en dan iets laten vieren
Niet herkenbaar hierquote:Op woensdag 26 september 2012 20:45 schreef linebear het volgende:
Sinds ik een keer per week met een groep loop, vind ik het steeds moeilijker om in mijn eentje te lopen. Kent iemand dat probleem?
Jaquote:Op woensdag 26 september 2012 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Had ik al verteld dat ik blij ben dat ik geen pijn heb?
Yeps. En dat wil je natuurlijk van de daken schreeuwen!! Yeeehaaa, wel mooi dat even gas terug nemen dan helpt he?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Nee volgens mij nietquote:Op woensdag 26 september 2012 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Goed gedaanquote:Op woensdag 26 september 2012 20:36 schreef Arquero het volgende:
Jaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
Nu lekker douchen
Is vast een spierpijntjequote:Op woensdag 26 september 2012 21:26 schreef GotC het volgende:
Ik heb wel een pijntjemaar hou nu nog even hoop op een spierpijntje.
Alle lopers zonder pijn
Thanks, YUR!quote:Op woensdag 26 september 2012 21:24 schreef YUR het volgende:
Yuki, tof nieuwsIk kan me voorstellen dat het je wat vertrouwen geeft
Swets:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop met je meequote:Op woensdag 26 september 2012 21:26 schreef GotC het volgende:
Ik heb wel een pijntjemaar hou nu nog even hoop op een spierpijntje.
Alle lopers zonder pijn
zeg swets, hoe gaat het met je schenen?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat leuk dat je het vraagt! Ja, best goed. heerlijke 5KM gelopen en geen last!quote:Op woensdag 26 september 2012 21:35 schreef Jumparound het volgende:
[..]
zeg swets, hoe gaat het met je schenen?
Wat ontzettend fijn!quote:Op woensdag 26 september 2012 21:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat leuk dat je het vraagt! Ja, best goed. heerlijke 5KM gelopen en geen last!
Zo. Bij de fysiotherapeut geweestDat lijkt me je core wat niet sterk genoeg is. Of de rest wat te krachtig is.SPOILER: Lang verhaal over het onderzoek, de diagnose en de behandelingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Advies voor de Singelloop zondag: ik MAG lopen
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Het staat een beetje verstopt in de spoiler, maar het KAN idd zo zijn dat ik een gebrek heb aan core stability en/of een disbalans in kracht tussen hamstrings en quadriceps.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:55 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat lijkt me je core wat niet sterk genoeg is. Of de rest wat te krachtig is.
Ja de spoiler had ik gelezen. Heb zelf APT. Wat dus komt door zwakke rug en hamstrings. En te sterke buikspieren. Moet daar ook eens oefeningen voor gaan doen nu heb ik zo'n kromme rug.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het staat een beetje verstopt in de spoiler, maar het KAN idd zo zijn dat ik een gebrek heb aan core stability en/of een disbalans in kracht tussen hamstrings en quadriceps.
Wat is APT?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja de spoiler had ik gelezen. Heb zelf APT. Wat dus komt door zwakke rug en hamstrings. En te sterke buikspieren. Moet daar ook eens oefeningen voor gaan doen nu heb ik zo'n kromme rug.
Anterior pelvic tilt. Mijn bekken staat naar voren.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat is APT?
Enne... Als je de spoiler al gelezen had, dan was je vorige post iets met een open deur en trappen he?![]()
Ah, thanks. Dat maakt het duidelijkerquote:Op woensdag 26 september 2012 22:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Anterior pelvic tilt. Mijn bekken staat naar voren.
[ afbeelding ] En mijn reactie was als een soort antwoord op jou meerkeuze post.
Dank je!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:19 schreef winterstorm666 het volgende:
swets! jahoe wat goed!
yuki wat fijn dat je weer mag lopen. hopen dat de corestability training en het rekken helpen
ik heb inmiddels aan de betere hand gelukkig.
Ik moest denken aan iets wat in de RW stond deze maand. Mensen geven interne en externe factoren de schuld voor slechte (of goede, maar dan is schuld een verkeerd woord) loop. Bij grote evenementen kan je goede tijden lopen, jezelf verbeteren, etc. Kijk naar een cpc waar ik ondanks een kuit 6 seconden boven mn PR zat. En mensen die geen Yur heten verbeteren niet elke keer hun PR. Je PR niet verbeteren is geen schande en mensen moeten af en toe gewoon accepteren dat lekker lopen betekend dat je langzamer bent dan een keertje ervoor.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat kan idd![]()
Ik heb gelopen qua grote evenementen:
-CPC
-BtB
-Ladiesrun Rotterdam
Kleiner:
-Omloop ter Heijde
-Kadeloop Schipluiden
-Naaldwijk
-Kwintsheul
-1 v/d 4 bij AV Sparta
http://www.ekwadraat.nl/beweegt/1283441735/Run-Circuit/
En vast nog 1 of 2 vergeten
Nee ik snap ook dat het geen meerkeuzevraag is en uiteraard moet je van de tips van de fysio af gaan. Maar als ik het zo lees dacht ik van hmm dat lijkt me de core. Maar het kan natuurlijk ook wat anders zijn. Of een samenhang van..quote:Op woensdag 26 september 2012 22:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ah, thanks. Dat maakt het duidelijker
En het is geen meerkeuzevraag. Of nou ja, niet voor mij of andere mensen hier. No offense, maar ik ga voorlopig niet meer af op het advies van "leken". Alles is goed bedoeld en er zit in een hoop adviezen vast een kern van waarheid, maar wat deze blessure betreft ga ik nu volledig uit van wat de fysiotherapeut zegt. Hij heeft mij immers uitgebreid gesproken, gezien en m'n spieren en gewrichten gevoeld. Daarnaast is hij ervoor opgeleid
Hij weet op basis van het onderzoek nog niet wat de oorzaak is en heeft me voor de time being de meest voor de hand liggende opties gegeven. Dat lijstje hebt ik dus gepost.
Preciesquote:Op woensdag 26 september 2012 22:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee ik snap ook dat het geen meerkeuzevraag is en uiteraard moet je van de tips van de fysio af gaan. Maar als ik het zo lees dacht ik van hmm dat lijkt me de core. Maar het kan natuurlijk ook wat anders zijn. Of een samenhang van..
Mwah, mee eens. Ik geef naar mijn idee alleen evenementen niet de schuld, het is meer dat ik gevoelsmatig lekkerder loop bij een kleiner evenement. Anders focus ik teveel op wat er allemaal om me heen gebeurt. Niet dat ik grotere evenementen niet leuk vind, integendeelquote:Op woensdag 26 september 2012 22:30 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik moest denken aan iets wat in de RW stond deze maand. Mensen geven interne en externe factoren de schuld voor slechte (of goede, maar dan is schuld een verkeerd woord) loop. Bij grote evenementen kan je goede tijden lopen, jezelf verbeteren, etc. Kijk naar een cpc waar ik ondanks een kuit 6 seconden boven mn PR zat. En mensen die geen Yur heten verbeteren niet elke keer hun PR. Je PR niet verbeteren is geen schande en mensen moeten af en toe gewoon accepteren dat lekker lopen betekend dat je langzamer bent dan een keertje ervoor.
Het is een beetje die bekertjesdrang die je hier ziet. Ownoes, dit keer geen beker, of niet zus en zo snel. It is no drama.
Een evenement leent zich voor een aanval op een PR, maar het niet verbeteren betekend niet dat de tijd niet goed is. Denk dat velen dat soms vergeten of er later bij stilstaan.
dank je ja buikgriep..quote:Op woensdag 26 september 2012 22:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dank je!
Buikgriep is het bij jou he? Beterschap!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |