Das wel vetquote:Op woensdag 26 september 2012 21:04 schreef linebear het volgende:
Nu sta ik ook al op covers van tijdschriftenhttp://mysports.tv/magazi(...)e=4%20Engelse%20Mijl
quote:
Ja, gedoe vind ik dat altijd. Het kwam allemaal zo mooi uitquote:Op woensdag 26 september 2012 21:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wel balen, als je oorspronkelijke plannen niet door kunnen gaan
O ja, ik ga een doel bedenken voor volgend jaarquote:Op woensdag 26 september 2012 21:15 schreef YUR het volgende:
Zo, ook weer thuis na weer een lekker ontspannen training. Ben nu de 900km gepasseerd, nog minder dan 100 te gaan
Goed bezig!quote:Op woensdag 26 september 2012 21:15 schreef YUR het volgende:
Zo, ook weer thuis na weer een lekker ontspannen training. Ben nu de 900km gepasseerd, nog minder dan 100 te gaan
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:55 schreef Yuki het volgende:
Zo. Bij de fysiotherapeut geweest1 heul belangrijke tip.SPOILER: Lang verhaal over het onderzoek, de diagnose en de behandelingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Advies voor de Singelloop zondag: ik MAG lopen
Ik moet daarbij goed naar m'n lijf luisteren en uitstappen als het niet meer gaat. Ik moet er wel op rekenen dat ik na zondag een toename van pijn heb, want er worden spieren belast die niet volledig hersteld zijn. Ik heb het wel 3 keer gevraagd, maar schaden doet het écht niet.
Als het mij die extra pijn na zondag niet waard is: niet starten. Wil ik het erop wagen en toch gaan lopen, dan staat de fysio 100% achter me.
Zoals het er nu naar uitziet ga ik wel lopen zondag
Tot zondag het volgende advies:
- minimaal 2 liter water per dag drinken
- ieder vrij moment gebruiken om m'n bovenbenen te rekken. Oftewel: hak naar de kont, knieën bij elkaar houden en zo lang mogelijk vasthouden. Als ik koffie ga halen, tijdens het tandenpoetsen, als ik op de bus wacht... You catch my drift
- gewone belasting mag, want dat is goed voor de doorbloeding
- vrijdag en/of zaterdag de spieren opnieuw los laten maken, dus m'n pa maar even lief aankijken
- 1 keer per dag koelen, 20 minuten per been
Na zondag zo snel mogelijk bij hem terugkomen om een behandelplan op te zettenHij gaat me sowieso begeleiden om me sterker te maken, het herstel van m'n spieren te bevordere
n en weer pijnvrij en met veel plezier hard te lopen.
Rek op geleide van pijn! aantrekken totdat het pijn doet en dan iets laten vierenInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Thanks!!quote:Op woensdag 26 september 2012 21:18 schreef Jumparound het volgende:
[..]
1 heul belangrijke tip.
Rek op geleide van pijn! aantrekken totdat het pijn doet en dan iets laten vieren
Niet herkenbaar hierquote:Op woensdag 26 september 2012 20:45 schreef linebear het volgende:
Sinds ik een keer per week met een groep loop, vind ik het steeds moeilijker om in mijn eentje te lopen. Kent iemand dat probleem?
Jaquote:Op woensdag 26 september 2012 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Had ik al verteld dat ik blij ben dat ik geen pijn heb?
Yeps. En dat wil je natuurlijk van de daken schreeuwen!! Yeeehaaa, wel mooi dat even gas terug nemen dan helpt he?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Nee volgens mij nietquote:Op woensdag 26 september 2012 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Goed gedaanquote:Op woensdag 26 september 2012 20:36 schreef Arquero het volgende:
Jaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
5 kilometer aan 1 stuk gelopen samen met Swets. Ging heerlijk![]()
http://www.endomondo.com/workouts/kLBkuzwweR4
En veel gezelliger dan alleen lopen!
Nu lekker douchen
Is vast een spierpijntjequote:Op woensdag 26 september 2012 21:26 schreef GotC het volgende:
Ik heb wel een pijntjemaar hou nu nog even hoop op een spierpijntje.
Alle lopers zonder pijn
Thanks, YUR!quote:Op woensdag 26 september 2012 21:24 schreef YUR het volgende:
Yuki, tof nieuwsIk kan me voorstellen dat het je wat vertrouwen geeft
Swets:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop met je meequote:Op woensdag 26 september 2012 21:26 schreef GotC het volgende:
Ik heb wel een pijntjemaar hou nu nog even hoop op een spierpijntje.
Alle lopers zonder pijn
zeg swets, hoe gaat het met je schenen?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat leuk dat je het vraagt! Ja, best goed. heerlijke 5KM gelopen en geen last!quote:Op woensdag 26 september 2012 21:35 schreef Jumparound het volgende:
[..]
zeg swets, hoe gaat het met je schenen?
Wat ontzettend fijn!quote:Op woensdag 26 september 2012 21:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat leuk dat je het vraagt! Ja, best goed. heerlijke 5KM gelopen en geen last!
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:55 schreef Yuki het volgende:
Zo. Bij de fysiotherapeut geweestDat lijkt me je core wat niet sterk genoeg is. Of de rest wat te krachtig is.SPOILER: Lang verhaal over het onderzoek, de diagnose en de behandelingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Advies voor de Singelloop zondag: ik MAG lopen
Ik moet daarbij goed naar m'n lijf luisteren en uitstappen als het niet meer gaat. Ik moet er wel op rekenen dat ik na zondag een toename van pijn heb, want er worden spieren belast die niet volledig hersteld zijn. Ik heb het wel 3 keer gevraagd, maar schaden doet het écht niet.
Als het mij die extra pijn na zondag niet waard is: niet starten. Wil ik het erop wagen en toch gaan lopen, dan staat de fysio 100% achter me.
Zoals het er nu naar uitziet ga ik wel lopen zondag
Tot zondag het volgende advies:
- minimaal 2 liter water per dag drinken
- ieder vrij moment gebruiken om m'n bovenbenen te rekken. Oftewel: hak naar de kont, knieën bij elkaar houden en zo lang mogelijk vasthouden. Als ik koffie ga halen, tijdens het tandenpoetsen, als ik op de bus wacht... You catch my drift
- gewone belasting mag, want dat is goed voor de doorbloeding
- vrijdag en/of zaterdag de spieren opnieuw los laten maken, dus m'n pa maar even lief aankijken
- 1 keer per dag koelen, 20 minuten per been
Na zondag zo snel mogelijk bij hem terugkomen om een behandelplan op te zettenHij gaat me sowieso begeleiden om me sterker te maken, het herstel van m'n spieren te bevorderen en weer pijnvrij en met veel plezier hard te lopen.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Het staat een beetje verstopt in de spoiler, maar het KAN idd zo zijn dat ik een gebrek heb aan core stability en/of een disbalans in kracht tussen hamstrings en quadriceps.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:55 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat lijkt me je core wat niet sterk genoeg is. Of de rest wat te krachtig is.
Ja de spoiler had ik gelezen. Heb zelf APT. Wat dus komt door zwakke rug en hamstrings. En te sterke buikspieren. Moet daar ook eens oefeningen voor gaan doen nu heb ik zo'n kromme rug.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het staat een beetje verstopt in de spoiler, maar het KAN idd zo zijn dat ik een gebrek heb aan core stability en/of een disbalans in kracht tussen hamstrings en quadriceps.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |