Tofquote:
Stiekem een stormbaan parcours zekerquote:Op woensdag 26 september 2012 13:58 schreef GotC het volgende:
Hee YUR..je had toch sowieso laatst een plan bedacht voor de mensen hier?
Never mind, al besproken
He, verdorie, geraden!quote:Op woensdag 26 september 2012 14:19 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Stiekem een stormbaan parcours zeker![]()
DMquote:Op woensdag 26 september 2012 13:48 schreef YUR het volgende:
[..]
Zaterdag zou het meest ideaal zijn. Wil er best mijn groepstraining een keertje voor overslaan
Zondags kan ik voorlopig niet meer....en op een vrijdag zou ik vrij moeten nemen. Geen enkel probleem voor mij, maar misschien voor anderen wel
quote:Op woensdag 26 september 2012 13:16 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ja ook dat, 2 minuten worden 3, worden 4 worden 3x5 echt enorm leuk. Maar die statistieken
Lekker is dat! Dat was voor mij het moment dat ik dacht " ik kan dit!! " supertrotsquote:
Een stormbaanparcours is wel serieus tof trouwens.quote:
haha, staat hier nu ook op... gelijk weer inspiratie voor mijn playlistquote:Op woensdag 26 september 2012 15:51 schreef Quoi het volgende:
Mijn hele happy hardcore running playlist komt voorbij op 3FMScooter rent ZO fijn! (wel te hard)
Tijdens 1 van mijn eerste 5k wedstrijdjes heeft Scooter met Move Your Ass me over een dood punt geholpen, heeft een fijne aantal beats/minutesquote:Op woensdag 26 september 2012 15:53 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
haha, staat hier nu ook op... gelijk weer inspiratie voor mijn playlist![]()
nu "move your ass"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op woensdag 26 september 2012 15:57 schreef Yuki het volgende:
Er staan foto's van de clinic van afgelopen zondag onlineLeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lichtblauw? Ik zit maar te f5-en voor die persoonlijke foto's
![]()
Ja, lichtblauw en lange tight.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:58 schreef Quoi het volgende:
[..]
Leuklichtblauw? Ik zit maar te f5-en voor die persoonlijke foto's
Er staan foto's van de clinic van afgelopen zondag onlineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk!
Er staan foto's van de clinic van afgelopen zondag onlineActiefoto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
Indien voor DtD:quote:Op woensdag 26 september 2012 15:58 schreef Quoi het volgende:
[..]
Leuklichtblauw? Ik zit maar te f5-en voor die persoonlijke foto's
Pass it on! Lange benen: check.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:02 schreef kwiwi het volgende:
Eindelijk een tight gevonden die lang genoeg is voor m'n steltenWist niet dat m'n benen zo, blijkbaar, abnormaal lang waren tot ik lange tights ging passen die bijna allemaal als driekwart uitvielen
[..]Leuk!
quote:Op woensdag 26 september 2012 16:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, lichtblauw en lange tight.
Persoonlijke foto's van de DtD?
Wat voor tight heb je nu?quote:Op woensdag 26 september 2012 16:02 schreef kwiwi het volgende:
Eindelijk een tight gevonden die lang genoeg is voor m'n steltenWist niet dat m'n benen zo, blijkbaar, abnormaal lang waren tot ik lange tights ging passen die bijna allemaal als driekwart uitvielen
[..]Leuk!
quote:
Heb er eentje van ProTouch. Zat even een foto te zoeken op de Intersport website maar kan 'm niet vinden..quote:Op woensdag 26 september 2012 16:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat voor tight heb je nu?
Nike valt bij mij flink lang en ik heb ook best lange benen
quote:Op woensdag 26 september 2012 13:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Al wacht ik nog steeds op m'n warme chocolademelk met rum zoals vorig jaar beloofd hierzo
Ik wil ook een goede frontal picquote:Op woensdag 26 september 2012 16:14 schreef linebear het volgende:
Kijk hem gaan dan
http://aktiefoto.nl/evene(...)elen/dtd12-05286.jpg
quote:Op woensdag 26 september 2012 16:14 schreef linebear het volgende:
Kijk hem gaan dan
Paulus de boskabouter zit achter je aanquote:Op woensdag 26 september 2012 16:14 schreef linebear het volgende:
Kijk hem gaan dan
Valt allemaal wel mee hierquote:Op woensdag 26 september 2012 16:14 schreef kwiwi het volgende:
MoBlo, dat wordt even niet hardlopen zeker?
Noodweer Groot-Brittanie: 'Zwaarste septemberstorm in dertig jaar'
Zijn vaak nog meer fotografen van andere websites etc aanwezigquote:Op woensdag 26 september 2012 16:07 schreef Miezziej het volgende:
Ik vind wel dat er weinig foto's zijn van de DtD. Zit nu op stage dus zal vanavond wel even een foto posten, ik sta er maar goed zichtbaar op 1![]()
Toen ik 2 jaar geleden aan de 4EM meedeed, waren er ook foto's gemaakt tijdens de loop en niet alleen bij de finish. Op aktiefoto zie ik alleen maar foto's van mijn finish.. Tijdens de loop zag ik wel een heleboel camera's... Maar wat is er met die foto's gebeurd dan?
Ik zal eens wild googlenquote:Op woensdag 26 september 2012 16:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Zijn vaak nog meer fotografen van andere websites etc aanwezig
Oh vandaar dat sprintjequote:Op woensdag 26 september 2012 16:21 schreef Arquero het volgende:
[..]
Paulus de boskabouter zit achter je aan
Hehe, daar moest ik ook al aan denkenquote:
Als een echte Haagsche Ooievaar.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Hehe, daar moest ik ook al aan denken
http://aktiefoto.nl/evene(...)elen/dtd12-29413.jpg is ook wel cool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |