Ik snap het ergens wel, maar dat (in bold) zijn allemaal andere mensen, en jij wilt hardlopen. GAAN!quote:Op woensdag 26 september 2012 17:22 schreef Tyler-Girl het volgende:
grmbl!!! lopen gaat alweer niet door. uiteraard precies vandaag moet mijn vriend overwerken, nichtje gaat ook later eten en we krijgen bezoek. lastig.....en nu wil ik alleen gaan, regent het....:(
ik ben nog niet bereid me nat te laten regenen...
ik ga morgen lopen....help me daaraan herinneren, aub.
ik wil wel, maar het lukt niet of ik verzin wel een smoesje ofzo of mij. nichtje heeft weer ergens pijn.
ik baal ff![]()
Je bent toch niet van suiker?quote:Op woensdag 26 september 2012 17:22 schreef Tyler-Girl het volgende:
grmbl!!! lopen gaat alweer niet door. uiteraard precies vandaag moet mijn vriend overwerken, nichtje gaat ook later eten en we krijgen bezoek. lastig.....en nu wil ik alleen gaan, regent het....:(
ik ben nog niet bereid me nat te laten regenen...
ik ga morgen lopen....help me daaraan herinneren, aub.
ik wil wel, maar het lukt niet of ik verzin wel een smoesje ofzo of mij. nichtje heeft weer ergens pijn.
ik baal ff![]()
Gadverquote:Op woensdag 26 september 2012 17:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Lekker betrouwbaar, dat buienradar.......
Ben nu een verzopen katje! Op zich is het lopen in de regen best lekker. Maar het uitwandelen en nat thuiskomen een stuk minder. Het was ook geen regenbui maar een stortbui, net toen ik het verst weg was.
quote:Op woensdag 26 september 2012 18:08 schreef Sunnythesun het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/h4PN6m1CURs
dat ging lekker.. alleen een beetje lang uitlopen, had nog ver te gaan naar huis. Rondje is eigenlijk nog net ff te lang nu ik weer braaf Evy volg
Als je tussendoor wandelpauzes inplant is dat misschien niet zo lekker?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Tis alweer een poosje geleden dat ik gelopen heb.. wat denken jullie, kan ik in kort-kort zometeen?
Vanmiddag ging dat prima maar als je na zonsondergang gaat wordt het misschien wat fris.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Tis alweer een poosje geleden dat ik gelopen heb.. wat denken jullie, kan ik in kort-kort zometeen?
Ben in principe van plan om in een laag tempo 5KM uit te lopen.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Als je tussendoor wandelpauzes inplant is dat misschien niet zo lekker?
Nee, tussen 7 en half 8quote:Op woensdag 26 september 2012 18:29 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Vanmiddag ging dat prima maar als je na zonsondergang gaat wordt het misschien wat fris.
Dan kan kort-kort wel denk ik?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ben in principe van plan om in een laag tempo 5KM uit te lopen
ja je hebt gelijk....moet nu ff eten laten zakkenquote:Op woensdag 26 september 2012 17:26 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik snap het ergens wel, maar dat (in bold) zijn allemaal andere mensen, en jij wilt hardlopen. GAAN!
dat had ik afgelopen keer ook. had zon lang shirt aan van de lidl. maar vond het toch best fris.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:45 schreef alors het volgende:
Hier is het nu echt mooi weer, zonnig, blauwe luchtmaar ik mag morgen pas weer, dan zal het wel regenen en keihard waaien
Ik had het gisteravond trouwens nog best koud in lange tights, hemdje en trui daarover, vooral bij mn nek, koude wind stond er dan ook. En mijn capuchon waaide afMaar ik ben ook een koukleum hoor en ik ren nog niet zo ver.
M'n lampjes al binnen?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:56 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
dat had ik afgelopen keer ook. had zon lang shirt aan van de lidl. maar vond het toch best fris.
zijn er ook bepaalde truien die fijn zijn om in te lopen? en doe je daar dan een hempje/tshirt ofzo onder?
en jassen zijn die softshell dingen het beste toch? of zijn er nog andere opties?
quote:Op woensdag 26 september 2012 17:06 schreef YUR het volgende:
http://aktiefoto.nl/evene(...)elen/dtd12-29412.jpg
Ik vlieg inderdaad
Gaaf!!quote:Op woensdag 26 september 2012 17:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Hehe, daar moest ik ook al aan denken
http://aktiefoto.nl/evene(...)elen/dtd12-29413.jpg is ook wel cool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |