Wat is APT?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja de spoiler had ik gelezen. Heb zelf APT. Wat dus komt door zwakke rug en hamstrings. En te sterke buikspieren. Moet daar ook eens oefeningen voor gaan doen nu heb ik zo'n kromme rug.
Anterior pelvic tilt. Mijn bekken staat naar voren.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat is APT?
Enne... Als je de spoiler al gelezen had, dan was je vorige post iets met een open deur en trappen he?![]()
Ah, thanks. Dat maakt het duidelijkerquote:Op woensdag 26 september 2012 22:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Anterior pelvic tilt. Mijn bekken staat naar voren.
[ afbeelding ] En mijn reactie was als een soort antwoord op jou meerkeuze post.
Dank je!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:19 schreef winterstorm666 het volgende:
swets! jahoe wat goed!
yuki wat fijn dat je weer mag lopen. hopen dat de corestability training en het rekken helpen
ik heb inmiddels aan de betere hand gelukkig.
Ik moest denken aan iets wat in de RW stond deze maand. Mensen geven interne en externe factoren de schuld voor slechte (of goede, maar dan is schuld een verkeerd woord) loop. Bij grote evenementen kan je goede tijden lopen, jezelf verbeteren, etc. Kijk naar een cpc waar ik ondanks een kuit 6 seconden boven mn PR zat. En mensen die geen Yur heten verbeteren niet elke keer hun PR. Je PR niet verbeteren is geen schande en mensen moeten af en toe gewoon accepteren dat lekker lopen betekend dat je langzamer bent dan een keertje ervoor.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat kan idd![]()
Ik heb gelopen qua grote evenementen:
-CPC
-BtB
-Ladiesrun Rotterdam
Kleiner:
-Omloop ter Heijde
-Kadeloop Schipluiden
-Naaldwijk
-Kwintsheul
-1 v/d 4 bij AV Sparta
http://www.ekwadraat.nl/beweegt/1283441735/Run-Circuit/
En vast nog 1 of 2 vergeten
Nee ik snap ook dat het geen meerkeuzevraag is en uiteraard moet je van de tips van de fysio af gaan. Maar als ik het zo lees dacht ik van hmm dat lijkt me de core. Maar het kan natuurlijk ook wat anders zijn. Of een samenhang van..quote:Op woensdag 26 september 2012 22:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ah, thanks. Dat maakt het duidelijker
En het is geen meerkeuzevraag. Of nou ja, niet voor mij of andere mensen hier. No offense, maar ik ga voorlopig niet meer af op het advies van "leken". Alles is goed bedoeld en er zit in een hoop adviezen vast een kern van waarheid, maar wat deze blessure betreft ga ik nu volledig uit van wat de fysiotherapeut zegt. Hij heeft mij immers uitgebreid gesproken, gezien en m'n spieren en gewrichten gevoeld. Daarnaast is hij ervoor opgeleid
Hij weet op basis van het onderzoek nog niet wat de oorzaak is en heeft me voor de time being de meest voor de hand liggende opties gegeven. Dat lijstje hebt ik dus gepost.
Preciesquote:Op woensdag 26 september 2012 22:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee ik snap ook dat het geen meerkeuzevraag is en uiteraard moet je van de tips van de fysio af gaan. Maar als ik het zo lees dacht ik van hmm dat lijkt me de core. Maar het kan natuurlijk ook wat anders zijn. Of een samenhang van..
Mwah, mee eens. Ik geef naar mijn idee alleen evenementen niet de schuld, het is meer dat ik gevoelsmatig lekkerder loop bij een kleiner evenement. Anders focus ik teveel op wat er allemaal om me heen gebeurt. Niet dat ik grotere evenementen niet leuk vind, integendeelquote:Op woensdag 26 september 2012 22:30 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik moest denken aan iets wat in de RW stond deze maand. Mensen geven interne en externe factoren de schuld voor slechte (of goede, maar dan is schuld een verkeerd woord) loop. Bij grote evenementen kan je goede tijden lopen, jezelf verbeteren, etc. Kijk naar een cpc waar ik ondanks een kuit 6 seconden boven mn PR zat. En mensen die geen Yur heten verbeteren niet elke keer hun PR. Je PR niet verbeteren is geen schande en mensen moeten af en toe gewoon accepteren dat lekker lopen betekend dat je langzamer bent dan een keertje ervoor.
Het is een beetje die bekertjesdrang die je hier ziet. Ownoes, dit keer geen beker, of niet zus en zo snel. It is no drama.
Een evenement leent zich voor een aanval op een PR, maar het niet verbeteren betekend niet dat de tijd niet goed is. Denk dat velen dat soms vergeten of er later bij stilstaan.
dank je ja buikgriep..quote:Op woensdag 26 september 2012 22:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dank je!
Buikgriep is het bij jou he? Beterschap!
Bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 26 september 2012 23:01 schreef slacker_nl het volgende:
@gotc het was ook niet per se naar jou gericht. Meer op het standpunt. Als je in bloedvorm bent pak je dat PR wel, dan houdt niks je tegen.
@yuki
http://www.physicalsolutions.nl/ een van die gasten daar, jelle kapitein, is wmb een dikke aanrader. Heeft mij een tijdje onder de loep gehouden en me opnieuw leren lopen. Mijn kuiten stonden continue strak door een verkeerde houding/manier van lopen (lopen is lopen en niet rennen).
Je hebt net een Garmin, waar heb je die voro nodig?quote:Op donderdag 27 september 2012 08:09 schreef streamnl het volgende:
Het is erg druk de laatste tijd voor mij. Overdag uiteraard werken, twee avonden weer naar school, veel huiswerken dan probeer ik nog het hardlopen ertussen te proppen. Dus sorry als ik niet altijd reageer online of via DM.
Afijn...
In de play store (Android) is er deze week veel apps voor maar 0.25 eurocent!
In de home scherm moet je op celebrating klikken.
Vandaag is runtastic PRO in de aanbieding.
Misschien een tip voor de bewoners van Zonnewijzereiland?quote:Op donderdag 27 september 2012 09:07 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Je hebt net een Garmin, waar heb je die voro nodig?
Fraai! Hoe lopen ze?quote:Op donderdag 27 september 2012 09:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
vandaag mijn nieuwe schoenen (een van de paren die ik op vakantie heb aangeschaft) uitgeprobeerd tijdens een kort loopje
[ afbeelding ]
Brooks Pure Flow.
En ik ben erg blij mee.quote:Op donderdag 27 september 2012 09:07 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Je hebt net een Garmin, waar heb je die voor nodig?
Dit!quote:Op donderdag 27 september 2012 09:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Misschien een tip voor de bewoners van Zonnewijzereiland?
Welk type heb je? Zit zelf ook wat rond te kijken naar een Garmin (of Nikequote:Op donderdag 27 september 2012 09:59 schreef streamnl het volgende:
[..]
En ik ben erg blij mee.
Vooral de invoer van gemaakte workouts (via de site) uploaden naar je horloge vind ik geweldig!
Hij is gisteren weer volledig opgeladen dus ik ga nu kijken hoelang het duurt voordat hij uit valt met trainingen.
Succesquote:Op donderdag 27 september 2012 10:02 schreef slacker_nl het volgende:
Zooooooo, gelopen, ontbeten, gedouched en nu wederom richting werk voor een leuke 8 uur buffelen en daarna de sportschool in om de borst/armen even flink aan te pakken. Zij die genieten groeten u!
Ik heb de 610 gekregen. En als ik hem zelf had moeten kopen, had ik deze ook gekocht.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:02 schreef Arquero het volgende:
[..]
Welk type heb je? Zit zelf ook wat rond te kijken naar een Garmin (of Nike).
Leuk!quote:Op donderdag 27 september 2012 11:11 schreef Quoi het volgende:
IK HEB EEN GARMIN BESTELD!! Forerunner 110; terwijl ik dus echt wel krap bij kas ben
Kon het gewoon niet laten. Loop ZO lekker met dat ding, maar is van mijn vriendje, en die heeft hij zelf ook nodig. Lopen veel dezelfde loopjes de komende tijd.
Morgen komtie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |