SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 24-09-2012 07:13:15 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
![]()
![]()
Ik ga morgen eindelijk lopen. Week rust gehad wegens zware verkoudheid/neiging tot ziek zijn. Maar vandaag aardig opgeknapt en volgens mij is het wel goed voor me om de boel uit mijn lijf te rennen![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/kHq3h8Q955k (Met wat rare GPS-dingen, zoals de IJ-tunnel)
Resulteert in:
(Met wat rare tussentijden, zoals die van de 15K....)F means you're fucked![]()
Zijn er trouwens nog mensen die met hun loopjes in de OP willen? Geef maar een gil en ik voeg je toe
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Footpod..quote:Op zondag 23 september 2012 20:05 schreef YUR het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/kHq3h8Q955k (Met wat rare GPS-dingen, zoals de IJ-tunnel)
Resulteert in:
[ afbeelding ]
(Met wat rare tussentijden, zoals die van de 15K....)
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hmmmmz
http://www.groetuitschoorl.nl/ Schoorl is leuk, daar kan je heel leuk lopen (gewoon wandelen) en ik wilde er eigenlijk deze zomer gaan intervallen. En dan zie je dit.. Hmzzzz.
@YUR
Ja, voor die ene keer is het het niet waard he.. Aan de andere kant, heb erover zitten twijfelen bij de aanschaf vd 610. Hoe bevalt ie je eigenlijk?!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Jullie zijn helden!!!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Ik ook![]()
En nu Boer Zoekt Vrouw![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hij bevalt me vooralsnog prima!quote:Op zondag 23 september 2012 20:11 schreef slacker_nl het volgende:
Hmmmmz
http://www.groetuitschoorl.nl/ Schoorl is leuk, daar kan je heel leuk lopen (gewoon wandelen) en ik wilde er eigenlijk deze zomer gaan intervallen. En dan zie je dit.. Hmzzzz.
@YUR
Ja, voor die ene keer is het het niet waard he.. Aan de andere kant, heb erover zitten twijfelen bij de aanschaf vd 610. Hoe bevalt ie je eigenlijk?!F means you're fucked![]()
Pizza is al op hier!!quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
je bent in absolute topvorm de laatste tijd Yur!! gefeliciteerd!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Thanks! Nu nog doortrekken naar volgende maand, daar gaat het nu omquote:Op zondag 23 september 2012 20:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
je bent in absolute topvorm de laatste tijd Yur!! gefeliciteerd!
F means you're fucked![]()
goed bezig.... ben jaloers!!quote:Op zondag 23 september 2012 20:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Thanks! Nu nog doortrekken naar volgende maand, daar gaat het nu om'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Lopen een uurtje achter hè?quote:
Boh, binnenkort m'n neef 's mailen of hij ook weer de CPC HM gaat doen, zou leuk zijn om het samen te doenOf nou ja, samen, allebei. Hij is veel sneller dan ik
![]()
Ja doei.![]()
1:33:04! Volgend jaar blijf ik lekker thuis denk ik ... heb er niet bepaald veel plezier aan beleefd :p![]()
Zou je mij nog bij de gebouwenloop op 27 oktober - 5 km kunnen zetten?quote:Op zondag 23 september 2012 20:07 schreef Guppyfriend het volgende:
Zijn er trouwens nog mensen die met hun loopjes in de OP willen? Geef maar een gil en ik voeg je toe
En Westrandweg run 24 november - 10km http://www.westrandwegrun.nl/ ?
Thanks alvast!![]()
![]()
Wat is er gebeurd dan?quote:Op zondag 23 september 2012 20:40 schreef Mascini het volgende:
1:33:04! Volgend jaar blijf ik lekker thuis denk ik ... heb er niet bepaald veel plezier aan beleefd :pF means you're fucked![]()
http://www.endomondo.com/workouts/94472051
Ben wel tevreden voor mijn eerste dam tot dam! Ik hoopte dat ik de 1:45 zou halen, maar ik heb er even 1:34:06 (netto tijd) van gemaakt
Vond de tunnel niet zo erg, benen voelde wel een beetje vaag bij het omhooggaan. Vanaf 14km dacht ik wel echt van.. Okee.. De finish mag wel even komen... Maar door het publiek en de andere runners bleef ik toch doorgaan, het motiveerde mij echt.
Ongeveer 800 meter voor de finish zag ik iemand wandelen, en die heb ik toen aangemoedigd om weer te gaan rennenGoede daad van de dag
Kan niet wachten op de foto's, ik hoop dat ik niet te boos kijkhaha
![]()
Waarom vond je het niet leuk? Ik vond het echt geweldigquote:Op zondag 23 september 2012 20:40 schreef Mascini het volgende:
1:33:04! Volgend jaar blijf ik lekker thuis denk ik ... heb er niet bepaald veel plezier aan beleefd :phaha
![]()
Wow dat is echt snel! Zo tof hoe anderen je kunnen aanmoedigen om verder/harder te gaan dan je dacht te kunnenquote:Op zondag 23 september 2012 20:43 schreef Miezziej het volgende:
Ben wel tevreden voor mijn eerste dam tot dam! Ik hoopte dat ik de 1:45 zou halen, maar ik heb er even 1:34:06 (netto tijd) van gemaakt
Vond de tunnel niet zo erg, benen voelde wel een beetje vaag bij het omhooggaan. Vanaf 14km dacht ik wel echt van.. Okee.. De finish mag wel even komen... Maar door het publiek en de andere runners bleef ik toch doorgaan, het motiveerde mij echt.
Ongeveer 800 meter voor de finish zag ik iemand wandelen, en die heb ik toen aangemoedigd om weer te gaan rennenGoede daad van de dag
![]()
![]()
Ik heb onderweg nog een loper in een ajaxshirt min of meer uitgelachen, omdat Den Haag had gelijk gespeeld tegen ajax
Voelde me ook weer helemaal fit, toen ik zag dat ADO 1-0 voor stondquote:Op zondag 23 september 2012 20:47 schreef YUR het volgende:
Ik heb onderweg nog een loper in een ajaxshirt min of meer uitgelachen, omdat Den Haag had gelijk gespeeld tegen ajax![]()
![]()
Ik hou niet van rennen, ben ik de afgelopen maanden achter gekomen. Natuurlijk ben ik megatrots dat ik 16 km heb gerend en ook nog een vrij nette tijd heb neergezet als ik het vergelijk met m'n vrienden (allemaal amateurtjes die net als ik normaal niet hardlopen maar alleen voor de Dam tot Dam zich hebben ingeschreven). Ik vond er alleen weinig leuks aan; ik heb het gedaan omdat ik voor mezelf een doel heb gesteld en dat doel wilde halen.quote:Op zondag 23 september 2012 20:44 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Waarom vond je het niet leuk? Ik vond het echt geweldighaha
![]()
ruim 10 minuten onder je gehoopte tijd!! fantastisch!quote:Op zondag 23 september 2012 20:43 schreef Miezziej het volgende:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
wat is heuveltraining toch kut en heerlijk tegelijk! geheel buiten adem bovenkomen met brandende benen en longen en na een dribbeltje en adem/hartslag iets lager de volgende heuvel weer opvreten.
wat is het dan mascini?home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 20:57 schreef winterstorm666 het volgende:
wat is heuveltraining toch kut en heerlijk tegelijk! geheel buiten adem bovenkomen met brandende benen en longen en na een dribbeltje en adem/hartslag iets lager de volgende heuvel weer opvreten.
Heerlijk gevoel he?quote:Op zondag 23 september 2012 20:57 schreef winterstorm666 het volgende:
wat is het dan mascini?F means you're fucked![]()
dankquote:Op zondag 23 september 2012 20:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ruim 10 minuten onder je gehoopte tijd!! fantastisch!![]()
![]()
Ik word verlegen van julliequote:Op zondag 23 september 2012 21:01 schreef YUR het volgende:
Inderdaad Miezziej, echt een topprestatie![]()
![]()
Wauw!quote:Op zondag 23 september 2012 20:05 schreef YUR het volgende:
Resulteert in:
[ afbeelding ]
(Met wat rare tussentijden, zoals die van de 15K....)![]()
Supergoed gelopen zeg!!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
hoeft nietquote:
maar als je 10minuten onder je gehoopte tijd loop is voor mij een teken dat er nog veel meer in zit.... vooral op bijv. de 5 en 10km
En ook jij supergoed gedaan!!quote:Op zondag 23 september 2012 20:43 schreef Miezziej het volgende:
![]()
Mijn papa en mijn broer zijn ook helden trouwens.
Paps, gisteren 55 geworden, heeft de DtD gelopen in 1:13:34![]()
F-ing 13,125 km/uur
M'n broer, 31, liep 'm in 1:33:02Met 10,379 km/uur ook sneller dan normaal
Goed gelopen allemaal zeg!
Van mij ook een kort verslagje
Ik was heel nerveus van te voren, maar ik vond het eigenlijk hartstikke leuk
Ik was met 2 dames die ik kende van de training, dat scheelde heel erg denk ik, we hebben de meeste tijd gewoon een beetje gebabbeldwas gezellig! Mn muziek heb ik uiteindelijk niet geluisterd.
De tunnel viel me mee, alleen wel een beetje benauwd na een tijdje. In de tunnel zag ik de eerste deelneemster al die ging wandelenRond het 1km-punt.
Na een kilometer of 3 kreeg ik last van mn rechterenkel, en na km 4 kwam daar pijn aan mn knie bijIk denk omdat ik raar ging lopen vanwege die enkel ofzo. Die knie werd op het laatst wel heel vervelend, ik dacht wel: nou, dit wordt een blessure
Maar die ene km wilde ik wel nog volmaken.
Na de finish voelde ik vrijwel niks meer van die enkel en knie dus het viel allemaal nogal mee
Nou, toen de finish, volgens de Garmin in 47.20, maar dan wel 6,82 km. Wat is dat ding toch lekker nauwkeurig
Tijd klopte wel helemaal! Maar de afstand was natuurlijk 6,4 km. Mn gewone slome tempo dus![]()
http://connect.garmin.com/activity/225991495
Dus, dat was een hele leuke eerste ervaring!
En ik heb trouwens DJMO nog gespot, dus ze rent wel degelijk nogHeb alleen geen hoi kunnen zeggen want ik wilde bij mn groepje blijven.
Lekker veel smileys!Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Nog een topperquote:Op zondag 23 september 2012 21:20 schreef MissBliss het volgende:
Goed gelopen allemaal zeg!
Van mij ook een kort verslagje
Ik was heel nerveus van te voren, maar ik vond het eigenlijk hartstikke leuk
Ik was met 2 dames die ik kende van de training, dat scheelde heel erg denk ik, we hebben de meeste tijd gewoon een beetje gebabbeldwas gezellig! Mn muziek heb ik uiteindelijk niet geluisterd.
De tunnel viel me mee, alleen wel een beetje benauwd na een tijdje. In de tunnel zag ik de eerste deelneemster al die ging wandelenRond het 1km-punt.
Na een kilometer of 3 kreeg ik last van mn rechterenkel, en na km 4 kwam daar pijn aan mn knie bijIk denk omdat ik raar ging lopen vanwege die enkel ofzo. Die knie werd op het laatst wel heel vervelend, ik dacht wel: nou, dit wordt een blessure
Maar die ene km wilde ik wel nog volmaken.
Na de finish voelde ik vrijwel niks meer van die enkel en knie dus het viel allemaal nogal mee
Nou, toen de finish, volgens de Garmin in 47.20, maar dan wel 6,82 km. Wat is dat ding toch lekker nauwkeurig
Tijd klopte wel helemaal! Maar de afstand was natuurlijk 6,4 km. Mn gewone slome tempo dus![]()
http://connect.garmin.com/activity/225991495
Dus, dat was een hele leuke eerste ervaring!
En ik heb trouwens DJMO nog gespot, dus ze rent wel degelijk nogHeb alleen geen hoi kunnen zeggen want ik wilde bij mn groepje blijven.
Lekker veel smileys!
En je bent helemaal niet sloom hoor! Je liep, dat is het belangrijkst!
Zo, ik heb weer een doelquote:Beste Guppy,
Hiermee bevestigen wij je inschrijving voor de 10 km Loop Rotterdam op zondag 14 april 2013.
De start van de 10 km Loop Rotterdam is om 10.45 uur.
Oh maar ik vind het ook niet erg hoor, dat ik langzaam ben. Ik heb hem uitgelopen zonder wandelen, op m'n eigen tempo. Daar ging ik voorquote:Op zondag 23 september 2012 21:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nog een topper
En je bent helemaal niet sloom hoor! Je liep, dat is het belangrijkst!
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
En dat heb je supergoed gedaan ook nogquote:Op zondag 23 september 2012 21:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh maar ik vind het ook niet erg hoor, dat ik langzaam ben. Ik heb hem uitgelopen zonder wandelen, op m'n eigen tempo. Daar ging ik voor
Da's een hele mooie prestatie. Tijden, schmijdenquote:Op zondag 23 september 2012 21:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh maar ik vind het ook niet erg hoor, dat ik langzaam ben. Ik heb hem uitgelopen zonder wandelen, op m'n eigen tempo. Daar ging ik voor
Thanks dames!
Nu op naar de 10 km! Lijkt me een goed idee om daar ook een loopje voor te kiezen, maar dat komt nog wel. Nu lekker bankhangen
Ziggy played guitar
Wat een topprestaties zijn er vandaag weer geleverd. En wat veel![]()
Supergefeliciteerd allemaalen een diepe
![]()
![]()
Hier nog maar een keertje een ijszak op m'n been
Hele dag liggen ben ik normaal wel redelijk gewend op zondag, maar nu verveel ik me te pletter
Ah, dan hebben we hetzelfde gedaan vandaag. Ook niet van de bank af geweest. Ja, om wat te eten of drinken te pakken. Verder niet. Maar hier juist wel omdat ik brak was van iets leuks.quote:Op zondag 23 september 2012 21:56 schreef Yuki het volgende:
Hier nog maar een keertje een ijszak op m'n been
Hele dag liggen ben ik normaal wel redelijk gewend op zondag, maar nu verveel ik me te pletter
Sterkte babeZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb de hoogst noodzakelijke klusjes gedaan toen ik thuiskwam (bed verschonen, wassen draaien, stofzuigen en boodschappen doen). Daarna op de bank geploft, eerst languit zittend, daarna liggend (en in slaap gevallenquote:Op zondag 23 september 2012 21:58 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ah, dan hebben we hetzelfde gedaan vandaag. Ook niet van de bank af geweest. Ja, om wat te eten of drinken te pakken. Verder niet. Maar hier juist wel omdat ik brak was van iets leuks.
Sterkte babe).
Merk wel dat de rust me goed doet, want de acute pijn is er nu vanafEven doorzetten met de rust dus, hoe lastig dat ook is als het geen vreselijke pijn meer doet
Heideroosjes was tof dus?
Thanks
Heideroosjes was fenomenaal, keihard, maar ook emotioneel met tranen en van die dingen. Super genoten.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Tof!quote:Op zondag 23 september 2012 22:13 schreef mosselmossel het volgende:
Heideroosjes was fenomenaal, keihard, maar ook emotioneel met tranen en van die dingen. Super genoten.
Tranen en van die dingen
dat zelfde had ik toen ik Komon net niet het WR zag halenquote:Op zondag 23 september 2012 22:13 schreef mosselmossel het volgende:
Heideroosjes was fenomenaal, keihard, maar ook emotioneel met tranen en van die dingen. Super genoten.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Goed gelopen Yur, Miezziej en MissBliss! Jullie mogen fier zijn op jullie prestatie!
Sorry als ik iemand vergeten ben, heb het vorig topic nog niet terug gelezen.
Morgen ga ik terug lopen! Vrijdag ben ik gaan lopen met een collega. 4x 600m lopen met daar tussen 300m wandelen en op het einde nog 400m rustiger gelopen. Morgen gaan we terug, gaan we proberen 600m - 700m - 700m - 600m te lopen. We zien wel waar we raken. We lopen trouwens op de finse piste hier in de buurt, is eens iets anders. Vind het wel behoorlijk "zwaar" lopen, zoals in het bos lopen op een stuk met losse aarde.![]()
Awwww vet!!quote:Op zondag 23 september 2012 22:16 schreef mosselmossel het volgende:
Ik stond front row, dus kon ze zien
En ik, toen ik de finish over kwam vanmorgenquote:Op zondag 23 september 2012 22:13 schreef mosselmossel het volgende:
Heideroosjes was fenomenaal, keihard, maar ook emotioneel met tranen en van die dingen. Super genoten.![]()
vet mossel! heideroosjes is zo super stoer.
ik heb ze gezien ten tijden van sjonnie en anita en ze smelten de paashaas.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
kan ik me voorstellen!!quote:Op zondag 23 september 2012 22:18 schreef linebear het volgende:
[..]
En ik, toen ik de finish over kwam vanmorgen
Yep, in die tijd heb ik ze leren kennen. 1997. En nu 15 jaar later afscheid genomen. Heideroosjes is niet meerquote:Op zondag 23 september 2012 22:19 schreef winterstorm666 het volgende:
vet mossel! heideroosjes is zo super stoer.
ik heb ze gezien ten tijden van sjonnie en anita en ze smelten de paashaas.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
dat werd er ook over Doe Maar gezegd, totdat de beurs wat dunner werdquote:Op zondag 23 september 2012 22:21 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Yep, in die tijd heb ik ze leren kennen. 1997. En nu 15 jaar later afscheid genomen. Heideroosjes is niet meer'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wil je erover praten, Mossel?quote:Op zondag 23 september 2012 22:21 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Yep, in die tijd heb ik ze leren kennen. 1997. En nu 15 jaar later afscheid genomen. Heideroosjes is niet meer
jeetje dat is eigenlijk zo lang geleden als het er zo staat. maar het staat zo op mijn netvlies.quote:Op zondag 23 september 2012 22:21 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Yep, in die tijd heb ik ze leren kennen. 1997. En nu 15 jaar later afscheid genomen. Heideroosjes is niet meerhome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Damclub Hooligan !quote:Op zondag 23 september 2012 22:24 schreef mosselmossel het volgende:
Haha, nee hoor. Only good memories.Lekker belangrijk!![]()
Oh ja, ik had nog foto's beloofd
Hét shirt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En in combinatie met m'n lange tight van Nike:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 22:31 schreef Yuki het volgende:
Hét shirt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En in combinatie met m'n lange tight van Nike:lean mean running machine!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hét shirt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En in combinatie met m'n lange tight van Nike:Slanke den! Mooi shirtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, dat hoop ik wel, volgende weekquote:Op zondag 23 september 2012 22:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
lean mean running machine!!
Het is gewoon een verrekking. Ja heusThanks! Het zit zo lekker dat ik overweeg er nog één te kopen in een ander kleurtjequote:
lurker de lurk in de OP, volgende week weer een druk loopweekend voor het forum!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Enige dat me nu tegenhoudt is m'n portemonneequote:Op zondag 23 september 2012 22:37 schreef GotC het volgende:
Gewoon doen. Ik heb ook 2 Saucony VisiPro shirts in 2 kleuren.Maar daar kom ik waarschijnlijk ook wel overheen
quote:Op zondag 23 september 2012 22:41 schreef GotC het volgende:
Tsja..ik heb schijnbaar 15 loopshirts. Ofzo.![]()
ik dacht dat ik er met tien er al een hoop had
Ach welneequote:Op zondag 23 september 2012 22:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]ik dacht dat ik er met tien er al een hoop had
. Maar hebben ook een boel wedstrijdshirts.
![]()
ik heb wel redelijk wat wintershirts die ik vaak te warm vind maar maar 2 loopshirtjes en 2 loopjasjes voor de zomer en 1 voor de winter. meeste spul is ruim 10 jaar oud (nog van de wedstrijdperiode)
owja en mijn nike`s beginnen te verslijten. binnenkant bij de hiel. komt harde rand op auwww!
begon bij 1 km al te zeuren maar vertikte om te stoppen. nu blaar ach ja!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Daar ben ik nog lang nietquote:Op zondag 23 september 2012 22:41 schreef GotC het volgende:
Tsja..ik heb schijnbaar 15 loopshirts. Ofzo.![]()
Je gaat t toch gebruiken.
3 functionele shirts met korte mouw (incl Singelloop shirt die ik nog even moet ruilen) en nu 1 met lange mouw.
Daarnaast ook nog een thermoshirtje met lange mouwen van Odlo
ik verdenk Yuki er van dat ze dat shirt expres gekocht heeft om te showen wat een slankerd ze isquote:
Is zat johquote:Op zondag 23 september 2012 22:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar ben ik nog lang niet
3 functionele shirts met korte mouw (incl Singelloop shirt die ik nog even moet ruilen) en nu 1 met lange mouw.
Daarnaast ook nog een thermoshirtje met lange mouwen van Odlo
Vergeet niet dat ik nu bijna 3 jaar aan het verzamelen ben. 4 shirts met lange mouwen (waarvan 1 dunne), 9+- shirts met korte mouwen, 3 singlets, 1 jasje, 2 lange tights, 1 capri, 1 capri met rokje, 1 korte tight, 1 trui, 2 hardloopbh's. Zoiets..
![]()
Dat denk ik ookquote:Op zondag 23 september 2012 22:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik verdenk Yuki er van dat ze dat shirt expres gekocht heeft om te showen wat een slankerd ze istypisch looplichaam
![]()
Hahaquote:Op zondag 23 september 2012 22:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik verdenk Yuki er van dat ze dat shirt expres gekocht heeft om te showen wat een slankerd ze is
Ik was wel heel trots dat ik in een S-je pas![]()
Maar goed, ik wil er vooral lekker de herfst en winter mee door kunnen, lekker en vooral pijnloos lopen
Ik ben jaloersquote:Op zondag 23 september 2012 22:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Is zat joh
Vergeet niet dat ik nu bijna 3 jaar aan het verzamelen ben. 4 shirts met lange mouwen (waarvan 1 dunne), 9+- shirts met korte mouwen, 3 singlets, 1 jasje, 2 lange tights, 1 capri, 1 capri met rokje, 1 korte tight, 1 trui, 2 hardloopbh's. Zoiets..
Hét shirt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En in combinatie met m'n lange tight van Nike:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.puick!
Ja doei.![]()
Ik vind het jammer dat ik geen damloopshirt heb
Ik had me opgegeven via run2day en daar had je die optie niet, dus ik wilde er vandaag 1 kopen maar heb nergens een stand gezien ofzo.. Naja.Ziggy played guitar
Één goede tight, een jasje en één paar goede schoenen en één paar goede sokken. Heb niet zoveel te besteden
Ja doei.![]()
Kuddo's voor de helden van vandaag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
zo he wat een gevoel als je klaar bent
ging op zich wel prima, heb hem uiteindelijk in 1,33 gerent, toch wat sneller dan mijn streeftijd van 1,43.
maar wat de fuck lopen er voor debielen rond, na 2 kmde tunnel uit zat er al iemand bij de EHBO post die niet meer kon.
bij 7 km kwam ik de eerste lopers al tegen.
en die gast in het ajax shirt (:')) die rende elke keer net voor me, en dan had ie weer ergens last van...stukje lopen, ging ie daarna weer vet hard sprinten om 1 km later weer te lopen... (uiteindelijk op 15 km in gehaald en niet meer gezien)
heb uiteindelijk goed constant gerent eerste 11 km, maar daarna wilde ik versnellen, maar mn benen wilde het niet dus 500m versneld en toen weer teruggezakt
maar de fuck he kom je zaandam binnen.. overal van die bogen over de weg... oh dit zal wel ongeveer de finish zijn... nee hoor, nog een boog over de weg met reclame, en nog een bocht, en nog een bocht... langste eindsprint aller tijden..
ik haalde ook in de laatste 2 kilometer heel veel mensen in die mij in de tunnel voorbij gingen en zo omkeken van waarom je niet voor ze aan de kant ging
maar dan over de finish... en DAT feelals je die medaille krijgt... en oohh wat was dat AA'tje lekker
had ook nog een weddenschap lopen dat ik sneller was dan een huisgenoot, en ik wist dat ik met mijn tijd had gewonne.. dus met een big smile nog even doorgejogt naar die tassen...
kom je daar... 1 uur in de rij staan voor de bus naar centraalhalf in slaap en uitrekken... uiteindelijk volgehouden..
en het eten en een koud biertje... man man man GENIETEN
disclaimer: het was meer dan 1 biertje![]()
![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 23:40 schreef Silverdigger2 het volgende:
zo he wat een gevoel als je klaar bent
ging op zich wel prima, heb hem uiteindelijk in 1,33 gerent, toch wat sneller dan mijn streeftijd van 1,43.
maar wat de fuck lopen er voor debielen rond, na 2 kmde tunnel uit zat er al iemand bij de EHBO post die niet meer kon.
bij 7 km kwam ik de eerste lopers al tegen.
en die gast in het ajax shirt (:')) die rende elke keer net voor me, en dan had ie weer ergens last van...stukje lopen, ging ie daarna weer vet hard sprinten om 1 km later weer te lopen... (uiteindelijk op 15 km in gehaald en niet meer gezien)
heb uiteindelijk goed constant gerent eerste 11 km, maar daarna wilde ik versnellen, maar mn benen wilde het niet dus 500m versneld en toen weer teruggezakt
maar de fuck he kom je zaandam binnen.. overal van die bogen over de weg... oh dit zal wel ongeveer de finish zijn... nee hoor, nog een boog over de weg met reclame, en nog een bocht, en nog een bocht... langste eindsprint aller tijden..
ik haalde ook in de laatste 2 kilometer heel veel mensen in die mij in de tunnel voorbij gingen en zo omkeken van waarom je niet voor ze aan de kant ging
maar dan over de finish... en DAT feelals je die medaille krijgt... en oohh wat was dat AA'tje lekker
had ook nog een weddenschap lopen dat ik sneller was dan een huisgenoot, en ik wist dat ik met mijn tijd had gewonne.. dus met een big smile nog even doorgejogt naar die tassen...
kom je daar... 1 uur in de rij staan voor de bus naar centraalhalf in slaap en uitrekken... uiteindelijk volgehouden..
en het eten en een koud biertje... man man man GENIETEN
disclaimer: het was meer dan 1 biertje![]()
![]()
![]()
lekker he!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
-weg-
[ Bericht 99% gewijzigd door rechtsedirecte op 24-09-2012 03:25:06 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
nja, kijk prima als je langzamer rent, maar ik rende netjes helemaal rechts... en als ik dan van die slome duikelaars moet inhalen die met z'n 3-en in het midden rennen dan denk ik ook van ... ja ga lekker naar rechtsquote:Op zondag 23 september 2012 23:42 schreef GotC het volgende:
Klinkt als een loopje met veel respect voor je medelopers![]()
Tsja, dat is het 'probleem' met grote evenementen: veel dagjesmensen die nooit wedstrijden doen. Of, joggers, ook wel genoemd. En die kennen niet de regels perfect, zoals jijquote:Op zondag 23 september 2012 23:45 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
nja, kijk prima als je langzamer rent, maar ik rende netjes helemaal rechts... en als ik dan van die slome duikelaars moet inhalen die met z'n 3-en in het midden rennen dan denk ik ook van ... ja ga lekker naar rechts
Fijn dat het zo goed ging![]()
![]()
inderdaad, de oplossing is om deze evenementen te vermijden als je er niet tegen kunt.quote:Op zondag 23 september 2012 23:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Tsja, dat is het 'probleem' met grote evenementen: veel dagjesmensen die nooit wedstrijden doen. Of, joggers, ook wel genoemd. En die kennen niet de regels perfect, zoals jij
Fijn dat het zo goed ging
Dat weet je nu eenmaal bij grote evenementen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat.quote:Op maandag 24 september 2012 00:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, de oplossing is om deze evenementen te vermijden als je er niet tegen kunt.
Dat weet je nu eenmaal bij grote evenementen
Morgen rustdag op de eerste dag van 't academisch jaar!![]()
En dan dinsdag week 3 van mn HMschema!
Ja doei.![]()
Klopt, zelfde 'probleem' heb ik ook.quote:Op zondag 23 september 2012 23:47 schreef Silverdigger2 het volgende:
volgens mij klopt de snelheidsmeting ook niet trouwens
[ afbeelding ]
maar mn tijd klopt dan weer wel
Wat heb ik genoten vandaag. In februari begonnen met een conditie op het nulpunt. Het lopen ging lekker, de route was heel gaaf en ik zit nog steeds vol adrenaline.The remedy is the experience.![]()
Junkiequote:Op maandag 24 september 2012 00:34 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Klopt, zelfde 'probleem' heb ik ook.
Wat heb ik genoten vandaag. In februari begonnen met een conditie op het nulpunt. Het lopen ging lekker, de route was heel gaaf en ik zit nog steeds vol adrenaline.![]()
![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Hier ook nog veel adrenaline! Ik ben echt trots op mezelf!![]()
Ziggy played guitar
dat mag je ook zijn, ook al was je misschien een van die slome duikelaars die voor de voeten van Silverdigger liep, je hebt het gehaald!!quote:Op maandag 24 september 2012 01:13 schreef MissBliss het volgende:
Hier ook nog veel adrenaline! Ik ben echt trots op mezelf!
over trots zijn op je eigen, ik zat vanmiddag terug te lezen in oude topics van een jaar geleden omdat ik wat zocht, en kwam een van de vaste post-sters eerste post tegen....
wooow, wat kan er een hoop veranderen in bijna een jaar!
Een jaar geleden nog twijfelachtig begonnen met Evy, niet wetend of hardlopen wel leuk is en nu in staat om regelmatig bij een wedstrijd aan de start te verschijnen!!
[ Bericht 22% gewijzigd door rechtsedirecte op 24-09-2012 06:08:41 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zie dat de tussentijden bij de uitslagen van gisteren zijn aangepast, nu klopt het wel:
5km: 25.03
10km: 49.05 ( 5km in 24.02)
15km: 1.12.51 (5km in 23.46)
En mn laatste km was het allersnelste...
Negatieve splits
Well done!quote:Op maandag 24 september 2012 06:51 schreef YUR het volgende:
Ik zie dat de tussentijden bij de uitslagen van gisteren zijn aangepast, nu klopt het wel:
Negatieve splits
prachtig gelopen, mooi je kalmte bewaard tijdens het eerste gedeelte van de wedstrijdquote:Op maandag 24 september 2012 06:51 schreef YUR het volgende:
Negatieve splits'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Goeie opbouw!quote:Op maandag 24 september 2012 06:51 schreef YUR het volgende:
Negatieve splits[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik vind het trouwens best knap als mensen helemaal een verslag per kilometer kunnen maken. Ik weet echt niet meer wat er nou precies wanneer gebeurde
Ik weet ook niet of ik dat over een 16km nog zou kunnen hoor
Klein beetje bijgelezen, wat een bikkels hier. Respetc
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Kan nog steeds niet helemaal geloven dat ik zo goed gelopen heb gisterenZit nog een beetje op een roze wolk
![]()
Goed gevoel is dat he?quote:Op maandag 24 september 2012 07:56 schreef linebear het volgende:
Kan nog steeds niet helemaal geloven dat ik zo goed gelopen heb gisterenZit nog een beetje op een roze wolk
* YUR zit op die roze wolk naast jeF means you're fucked![]()
Ik heb al sinds gisteravond zin om keihard mijn gevoelens (tot zover ik die heb) er uit te rennen. Heb helaas morgen pas tijd. Echt, geloof me, liefde is oneerlijk.
Al snap ik inmiddels wel waarom ze hardlopen therapie noemen.[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
quote:Op maandag 24 september 2012 08:02 schreef Finland. het volgende:
Ik heb al sinds gisteravond zin om keihard mijn gevoelens (tot zover ik die heb) er uit te rennen. Heb helaas morgen pas tijd. Echt, geloof me, liefde is oneerlijk.
Al snap ik inmiddels wel waarom ze hardlopen therapie noemen.![]()
Ik hoop dat je vandaag toch nog een gaatje kunt maken om het eruit te lopen....F means you're fucked![]()
quote:Op maandag 24 september 2012 08:02 schreef Finland. het volgende:
Al snap ik inmiddels wel waarom ze hardlopen therapie noemen.
Anders ga ik gewoon om half een vanavond ofzo.quote:Op maandag 24 september 2012 08:08 schreef YUR het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat je vandaag toch nog een gaatje kunt maken om het eruit te lopen....
@RD Dankjewel
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
Goed bezig, allemaal
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
jij ook, de 30km tijdens de GroetuitSchoorlrunquote:
trouwens een heel mooi parkoers, volgens mij volgen ze nog steeds het parkoers van dat wat ooit de HM van Schoorl was.
Mooier (qua omgeving) dan de Halve van Egmond maar voor mij is Egmond nog steeds de be all and end all op HM gebied in NL'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik voel mn kuiten een klein beetje, maar niet erger dan anders. Vanavond lekker rustig aansluiten bij mn loopgroepquote:
30km red ik voorlopig echt niet..quote:Op maandag 24 september 2012 08:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
jij ook, de 30km tijdens de GroetuitSchoorlrunKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Volgend jaar loop jij de DtD ook in een mooie tijdquote:Op maandag 24 september 2012 08:42 schreef Dr.Sexy het volgende:
Even teruggelezen. Bikkels hier. Tijden en afstanden om jaloers van te worden![]()
![]()
Wat wordt je volgende?quote:
Dat is te hopen van wel jaquote:Op maandag 24 september 2012 08:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Volgend jaar loop jij de DtD ook in een mooie tijdOf de Urbanathlon/Mudmasters.
In ieder geval kon ik vanmorgen weer staan op m'n pijnlijke voet.![]()
![]()
Had je alleen een kneuzing, of was het erger?quote:Op maandag 24 september 2012 08:46 schreef Dr.Sexy het volgende:
In ieder geval kon ik vanmorgen weer staan op m'n pijnlijke voet.![]()
Kneuzing. Maar wel een vervelende.quote:Op maandag 24 september 2012 08:50 schreef Arquero het volgende:
[..]
Had je alleen een kneuzing, of was het erger?![]()
quote:Op maandag 24 september 2012 08:52 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Kneuzing. Maar wel een vervelende.![]()
Volgende keer geen tegels meer knuffelen
Maar wel beter dat je er al wat op kan gaan staan.![]()
Ja boh ik heb nog steeds straat-exceem op m'n handenquote:Op maandag 24 september 2012 08:54 schreef Arquero het volgende:
[..]![]()
Volgende keer geen tegels meer knuffelen
Maar wel beter dat je er al wat op kan gaan staan.![]()
![]()
Toen pasquote:Op zondag 23 september 2012 22:25 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
jeetje dat is eigenlijk zo lang geleden als het er zo staat. maar het staat zo op mijn netvlies.Zag ze in 1996 al op Pinkpop en kende het toen ook al ff.. Heb ze dit jaar trouwens niet gecheckt op Lowlands, maar schijnt wel cool te zijn geweest. Kan me voorstellen dat het in een club nog cooler is.
![]()
Heb ze ook op pinkpop gezien en een paar jaar geleden op Lowlands
[ontopic] Is best lekkere muziek om op te lopen![]()
![]()
Wij hebben inmiddels een mapje op onze mediaserver met alleen maar lekkere renmuziekquote:Op maandag 24 september 2012 09:36 schreef linebear het volgende:
Heb ze ook op pinkpop gezien en een paar jaar geleden op Lowlands
[ontopic] Is best lekkere muziek om op te lopenDus als ik klaar ben met Evy heb ik keuze genoeg
![]()
![]()
Als ik klaar ben met Evy ga ik eens lekker lopen met keiharde metalquote:Op maandag 24 september 2012 09:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wij hebben inmiddels een mapje op onze mediaserver met alleen maar lekkere renmuziekDus als ik klaar ben met Evy heb ik keuze genoeg
![]()
Ik denk dat ik dan of mezelf stukloop of allemaal pr's loop.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
quote:Op maandag 24 september 2012 09:45 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met Evy ga ik eens lekker lopen met keiharde metal![]()
Ik denk dat ik dan of mezelf stukloop of allemaal pr's loop.staat bij ons ook vrij veel er tussen ja. Ik weet al wel dat ik op QOTSA veel te hard ga
![]()
![]()
Rennen met Obituary in m'n orenquote:Op maandag 24 september 2012 09:45 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met Evy ga ik eens lekker lopen met keiharde metal![]()
Ik denk dat ik dan of mezelf stukloop of allemaal pr's loop.![]()
![]()
Na alle knappe prestaties van iedereen gisteren durf ik het haast niet te zeggen, maar ben vanmorgen week 5 training 1 van R10 gaan lopen.
Halve nacht wakker gelegen van verstopte neus, en nu heel blij dat ik toch even lekker ben gaan uitwaaien.![]()
quote:Op maandag 24 september 2012 09:53 schreef Shravani het volgende:
Na alle knappe prestaties van iedereen gisteren durf ik het haast niet te zeggen, maar ben vanmorgen week 5 training 1 van R10 gaan lopen.![]()
![]()
Topquote:Op maandag 24 september 2012 09:53 schreef Shravani het volgende:
Na alle knappe prestaties van iedereen gisteren durf ik het haast niet te zeggen, maar ben vanmorgen week 5 training 1 van R10 gaan lopen.
Halve nacht wakker gelegen van verstopte neus, en nu heel blij dat ik toch even lekker ben gaan uitwaaien.
Aargh.. traplopen doet pijn, voor de rest gaat het welquote:
Nog steeds supertrots op 1:27:53 voor mijn eerste loop
The remedy is the experience.![]()
mooie tijd, de meeste mensen hebben zichzelf een beetje onderschat als ik alle tijden ziequote:Op maandag 24 september 2012 10:08 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Aargh.. traplopen doet pijn, voor de rest gaat het wel
Nog steeds supertrots op 1:27:53 voor mijn eerste loop'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dankjewel! Ik had zelf ingezet op 1:30 - 1:40 (maar had ook niet echt een referentiepunt natuurlijk) dus ik ben superblij.quote:Op maandag 24 september 2012 10:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mooie tijd, de meeste mensen hebben zichzelf een beetje onderschat als ik alle tijden zieThe remedy is the experience.![]()
en afgelopen donderdag evengoed te draven geweest??quote:Op maandag 24 september 2012 10:11 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Dankjewel! Ik had zelf ingezet op 1:30 - 1:40 (maar had ook niet echt een referentiepunt natuurlijk) dus ik ben superblij.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
zat nog even je splits te bekijken Yur, maar je eerste 10km waren echt "langzaam" als je dat vergelijk met je PR op de 10km.
alles uit de kast tijdens de laatste 6km, getuigd van een perfect opgebouwde race.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mooie tijden zo te zienquote:Op maandag 24 september 2012 06:51 schreef YUR het volgende:
Negatieve splits
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
's Avonds heel even, moest overdag naar mijn werkquote:Op maandag 24 september 2012 10:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en afgelopen donderdag evengoed te draven geweest??Voor mij persoonlijk een gebroken traditie maar 't leek me niet heel verstandig om te hele dag naast de baan te staan met een pilsje.
ik kan eindelijk zeggen...griep
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Dat wordt voorlopig geen Garmin voor deze dameAPK auto valt wat duurder uit.
Loop tegenwoordig met de Garmin van mijn vriend en man wat loopt dat fijn...
Ik ga binnenkort maar een sponsorloop voor mezelf opstarten.... Ook ter financiering van mijn proefschrift![]()
![]()
Bel anders de ING evenquote:Op maandag 24 september 2012 11:15 schreef Quoi het volgende:
Dat wordt voorlopig geen Garmin voor deze dameAPK auto valt wat duurder uit.
Loop tegenwoordig met de Garmin van mijn vriend en man wat loopt dat fijn...
Ik ga binnenkort maar een sponsorloop voor mezelf opstarten.... Ook ter financiering van mijn proefschrift
[/flauw]Ja doei.![]()
Geven die Garmins weg?quote:Op maandag 24 september 2012 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Bel anders de ING even
[/flauw]![]()
![]()
Inderdaad, hier nog een -1.quote:
Ik houd erg veel van zeilen, wandelen en andere activiteiten in de buitenlucht zonder muziek, maar lopen lukt me écht niet zonder muziek. Zal grotendeels gewenning zijn, maar ik vind het heerlijk!The remedy is the experience.![]()
Dit jaquote:Op maandag 24 september 2012 12:57 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Inderdaad, hier nog een -1.
Ik houd erg veel van zeilen, wandelen en andere activiteiten in de buitenlucht zonder muziek, maar lopen lukt me écht niet zonder muziek. Zal grotendeels gewenning zijn, maar ik vind het heerlijk!![]()
Maar bij die andere activiteiten ben ik óf druk bezig, óf aan het praten met iemand. Bij het hardlopen kan ik niet praten en het is me te saai zonder muziek omdat je niet afwisselend bezig bent zoals bijvoorbeeld met zeilen.![]()
Tja, ik ben juist verslaafd aan muziek bij alles wat ik doe, maar bij hardlopen dan weer niet. Ik ga dan teveel op het ritme van de muziek focussen en voel me ongemakkelijk omdat ik de omgevingsgeluiden minder hoor.quote:Op maandag 24 september 2012 13:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit ja![]()
Maar bij die andere activiteiten ben ik óf druk bezig, óf aan het praten met iemand. Bij het hardlopen kan ik niet praten en het is me te saai zonder muziek omdat je niet afwisselend bezig bent zoals bijvoorbeeld met zeilen.
Daarnaast is hardlopen voor mij ook echt ontstressen en dat lukt me prima in de vrije natuur met de muziek van vogels, koeien, schapen, mijn eigen ademhaling en voetstappen. Daar hoor ik vanzelf ook weer een ritme in![]()
![]()
Ik kan me in allebei de theorieën perfect vindenMoet wel zeggen dat ik gisteren m'n oordopjes veel uit heb gehad zodat ik kon meemaken wat er om me heen gebeurde.
Overigens heb ik nu het idee dat opstaan om koffie te halen meer moeite kost dan het lopen van de hele DtD gisteren#spierpijn
Ha, dat gevoel ken ik van een week geleden, na mijn HM.quote:Op maandag 24 september 2012 13:24 schreef Klonterpot het volgende:
Overigens heb ik nu het idee dat opstaan om koffie te halen meer moeite kost dan het lopen van de hele DtD gisteren#spierpijn
Maar dat geeft je wel het gevoel dat je iets bijzonders gepresteerd hebt![]()
![]()
Absoluut!quote:Op maandag 24 september 2012 13:48 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Ha, dat gevoel ken ik van een week geleden, na mijn HM.
Maar dat geeft je wel het gevoel dat je iets bijzonders gepresteerd hebt
Ik ben twee weken terug begonnen bij een stagebedrijf, en ik wist niet dat een aantal andere collega's ook de DtD gingen lopen. Dat werd vanochtend vrij snel duidelijk toen er vier man vrij stroef rondliep op de werkvloer
nog +/- 24 uur
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Net even naar de plaatselijke atletiekvereniging gefietst doe er ongeveer 20 minuten over.
Is dus goed te doen (insert regensmoes) parkeren wordt lastig maar een stuk of 10 plaatsen en de hockeyclub zit vlakbij dus die parkeren er ook.
De baan ziet er wel mooi uit ik kreeg zowaar zin om een paar rondjes te gaan lopen![]()
![]()
![]()
* jeugdsentiment van toen ik nog sprinter was decennia geleden
dat is fijnquote:Op maandag 24 september 2012 14:43 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Net even naar de plaatselijke atletiekvereniging gefietst doe er ongeveer 20 minuten over.
Is dus goed te doen (insert regensmoes) parkeren wordt lastig maar een stuk of 10 plaatsen en de hockeyclub zit vlakbij dus die parkeren er ook.
De baan ziet er wel mooi uit ik kreeg zowaar zin om een paar rondjes te gaan lopen![]()
![]()
![]()
* jeugdsentiment van toen ik nog sprinter was decennia geledenen klinkt leuk
ik baal dat ik geen tijd kan vrij maken voor looptraining, ateletiekvereniging, loopgroep. hoe vaak ga je?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik ga nog niet ik ben nu bezig met start to run / Evy en ben bij les 15.quote:Op maandag 24 september 2012 14:49 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat is fijnen klinkt leuk
ik baal dat ik geen tijd kan vrij maken voor looptraining, atletiekvereniging, loopgroep. hoe vaak ga je?
Maar ik overweeg om over een maand of twee eens een proefles te nemen bij de atletiekvereniging.
Ze hebben ook een recreanten loopgroep en die kan wel eens bij mij passen.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Vanaf vanavond zouden de video's online moeten staan bij de uitslagen van de DtD
Het is raar weer.. beetje benauwd, onstuimig.. maar ga zo wel rennenVerkoudheid is aardig binnen de perken en bij verkoudheid gebleven
![]()
Evy 2011 les 13.. ik ben benieuwd.![]()
top!quote:Op maandag 24 september 2012 15:20 schreef linebear het volgende:
In een half jaar toch al 300 km gelopenBen in maart begonnen... toch lekker
Succes!quote:Op maandag 24 september 2012 15:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Het is raar weer.. beetje benauwd, onstuimig.. maar ga zo wel rennenVerkoudheid is aardig binnen de perken en bij verkoudheid gebleven
![]()
Evy 2011 les 13.. ik ben benieuwd.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Succes zo!quote:Op maandag 24 september 2012 15:24 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Evy 2011 les 13.. ik ben benieuwd.
Heb vanavond les 17 op programma staan![]()
![]()
Je had toch al wel een keer gelopen, of niet?quote:Op maandag 24 september 2012 15:28 schreef mosselmossel het volgende:
Geen idee of ik nog mag/moet rennen, wacht op telefoon vasn de fysio![]()
Goed gedaan mensen van de DtD! Ik heb vrijdag en zaterdag met griep gelegen en ben zaterdag ook flauw gevallen (lage bloeddruk kwestie, nothing serious) maar heb daarbij wsl mijn ribben een beetje bezeerd. Hele ribbenkast voelt alsof ik net een uur heb gespard en klappen op mijn lichaam heb opgevangen. Diep ademhalen is vervelend.
Zaterdag eerste wedstrijd en hoop deze week nog 1x te kunnen lopen voor die wedstrijd, maar met dit ongemak met ademen gaat dat allemaal nog krap aan worden. Doel was om het dik binnen het uur te lopen (10km), maar nu zou het mooi als het ook daadwerkelijk binnen een uur lukt.![]()
Zo te horen moet je blij zijn als je uberhaupt die wedstrijd kunt gaan lopenquote:Op maandag 24 september 2012 16:34 schreef AlexN het volgende:
Goed gedaan mensen van de DtD! Ik heb vrijdag en zaterdag met griep gelegen en ben zaterdag ook flauw gevallen (lage bloeddruk kwestie, nothing serious) maar heb daarbij wsl mijn ribben een beetje bezeerd. Hele ribbenkast voelt alsof ik net een uur heb gespard en klappen op mijn lichaam heb opgevangen. Diep ademhalen is vervelend.
Zaterdag eerste wedstrijd en hoop deze week nog 1x te kunnen lopen voor die wedstrijd, maar met dit ongemak met ademen gaat dat allemaal nog krap aan worden. Doel was om het dik binnen het uur te lopen (10km), maar nu zou het mooi als het ook daadwerkelijk binnen een uur lukt.F means you're fucked![]()
Fixed. Wel mooi balen.quote:Op maandag 24 september 2012 16:34 schreef AlexN het volgende:
Zaterdag eerste wedstrijd en hoop deze week nog 1x te kunnen lopen voor die wedstrijd, maar met dit ongemak met ademen gaat dat allemaal nog krap aan worden. Doel was om het dik binnen het uur te lopen (10km), maar nu zou het mooi zijn als het starten ook daadwerkelijk binnen een uur lukt.Ja doei.![]()
http://www.endomondo.com/workouts/j_BWYGgaaJA![]()
![]()
Ik woeide bijna weg en ben flink met eikeltjes bekogeld, maar het ging zó lekker dat ik enorm over had aan het eind van de 4-5-5-4![]()
. Dus The Pretender opgezet en nog ff een sprintje getrokken
![]()
![]()
![]()
Goed bezigquote:Op maandag 24 september 2012 16:53 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Ik woeide bijna weg en ben flink met eikeltjes bekogeld, maar het ging zó lekker dat ik enorm over had aan het eind van de 4-5-5-4![]()
![]()
Rustig aan doen lijkt me nu even verstandigquote:Op maandag 24 september 2012 16:34 schreef AlexN het volgende:
Zaterdag eerste wedstrijd en hoop deze week nog 1x te kunnen lopen voor die wedstrijd, maar met dit ongemak met ademen gaat dat allemaal nog krap aan worden. Doel was om het dik binnen het uur te lopen (10km), maar nu zou het mooi als het ook daadwerkelijk binnen een uur lukt.
Good busy!quote:Op maandag 24 september 2012 16:53 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Ja doei.![]()
30 burgers burned![]()
Yep. Maar moet die twee keer lopen evalueren. Op basis daarvan maakt de fysio weer een schema voor me.quote:Op maandag 24 september 2012 15:29 schreef Arquero het volgende:
[..]
Je had toch al wel een keer gelopen, of niet?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
De persoonlijke video's van de DtD staan inmiddels online.So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
quote:Op maandag 24 september 2012 17:32 schreef GDPP het volgende:
De persoonlijke video's van de DtD staan inmiddels online.
YesSta er ook op
![]()
Goed zoeken, maar ben degene met het zwarte Nederlands Elftal shirt. En ja ik stak mijn handen omhoog bij de finish
http://www.asics.nl/runne(...):21.16&k=finish&l=NL![]()
quote:Op maandag 24 september 2012 17:39 schreef linebear het volgende:
YesSta er ook op
![]()
Goed zoeken, maar ben degene met het zwarte Nederlands Elftal shirt. En ja ik stak mijn handen omhoog bij de finish
http://www.asics.nl/runne(...):21.16&k=finish&l=NLvolgens mij zag ik je
![]()
![]()
Ik zette hem pauze toen ik je zag op een briljante freeze die je wel als avatar kunt gebruiken hier vind ikquote:Op maandag 24 september 2012 17:39 schreef linebear het volgende:
YesSta er ook op
![]()
http://www.asics.nl/runne(...):21.16&k=finish&l=NL
Ja doei.![]()
ik ga het proberen
Net het Parool uit de bus gehaald. 7 pagina's over de DtD. Erg jammer dat er weinig aandacht geschonken wordt aan de 4 mijl![]()
![]()
Logisch, DtD is 10EM. Bij de Marathon van Amsterdam hoor je volgens mij ook niks over de HM of de 8km.. .quote:Op maandag 24 september 2012 17:53 schreef linebear het volgende:
ik ga het proberen
Net het Parool uit de bus gehaald. 7 pagina's over de DtD. Erg jammer dat er weinig aandacht geschonken wordt aan de 4 mijlIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat.quote:Op maandag 24 september 2012 17:59 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Logisch, DtD is 10EM. Bij de Marathon van Amsterdam hoor je volgens mij ook niks over de HM of de 8km.. .Ja doei.![]()
Een boel filmpjesBen tevreden over mn cadans, zeker bij de 10- en 15km doorgangen
Er werd wel aandacht geschonken aan de wandeltocht
Maar het is gelukt met de foto... Enorm puzzelen met de pixels![]()
quote:Op maandag 24 september 2012 18:12 schreef linebear het volgende:
Er werd wel aandacht geschonken aan de wandeltocht
Maar het is gelukt met de foto... Enorm puzzelen met de pixels!!!!
!!!
Ja doei.![]()
Ik zie een enorme massa mensen ná de finish op dat filmpje, maar mezelf zie ik niet
Oh wacht ja, in de verte, 5 bij 5 pixels ofzo![]()
Ziggy played guitar
Oh dat is veeeeel duidelijker dan mijn filmpje.quote:Op maandag 24 september 2012 17:39 schreef linebear het volgende:
YesSta er ook op
![]()
http://www.asics.nl/runne(...):21.16&k=finish&l=NL
http://www.asics.nl/runne(...)nishnogevenniet&l=NLZiggy played guitar
En terecht hoor!quote:Op maandag 24 september 2012 18:25 schreef linebear het volgende:
Trots als een aap met 7...
https://www.facebook.com/(...)38934&type=1&theaterOp naar de 10EM volgend jaar?
Ja doei.![]()
He, ik zit zo in je Facebook profiel te gluren. Je bent Amsterdammer?quote:Op maandag 24 september 2012 18:25 schreef linebear het volgende:
https://www.facebook.com/(...)38934&type=1&theaterIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op maandag 24 september 2012 18:41 schreef Arquero het volgende:
Zometeen ff lopen. Hopelijk veel meewind, gaan voor PR
Ja kloptquote:Op maandag 24 september 2012 18:37 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
He, ik zit zo in je Facebook profiel te gluren. Je bent Amsterdammer?![]()
![]()
nu herken ik je, je bent engelstalig toch?quote:Op maandag 24 september 2012 18:25 schreef linebear het volgende:
https://www.facebook.com/(...)38934&type=1&theater
toch niet.![]()
[ Bericht 15% gewijzigd door HaverMoutKoekje op 24-09-2012 19:10:03 ]![]()
Nee hoor, 100 % NLquote:Op maandag 24 september 2012 19:01 schreef computergirl het volgende:
[..]
nu herken ik je, je bent engelstalig toch?![]()
![]()
Zo, hatsa! 52 seconden van 5 km tijd afgelopen. Staat nu op 33:18
http://www.endomondo.com/workouts/obhjuXQsLDY
Was wel ff wennen, had ff jas aangedaan over mijn t-shirt. Erg benauwd, maar goed.
Had eigenlijk niet het idee dat ik sneller aan het lopen was. Misschien door de tegenwind ofzo
Snap niet dat ik dit niet 10 jaar eerder ben gaan doen. Het gevoel als je thuiskomt na stuk lopen![]()
![]()
En nu Swets eruit rennen woensdagquote:Op maandag 24 september 2012 19:52 schreef Arquero het volgende:
Was wel ff wennen, had ff jas aangedaan over mijn t-shirt. Erg benauwd, maar goed.
Had eigenlijk niet het idee dat ik sneller aan het lopen was. Misschien door de tegenwind ofzo
Snap niet dat ik dit niet 10 jaar eerder ben gaan doen. Het gevoel als je thuiskomt na stuk lopen
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hahaha. NU kan ik nog winnen, maar als hij zo doorgaat loopt ie binnen een maand of 2 harder dan mij.quote:Op maandag 24 september 2012 20:02 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
En nu Swets eruit rennen woensdag![]()
Ik heb je jaren geleden die mp3's al gegevenquote:Op maandag 24 september 2012 19:52 schreef Arquero het volgende:
Snap niet dat ik dit niet 10 jaar eerder ben gaan doen. Het gevoel als je thuiskomt na stuk lopen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Toch leuk dat ik steeds met meer mensen in contact kom, vanwege het hardlopen.
En al die complimenten die ik gisteren kreeg. Sta er nog versteld van![]()
![]()
Heb hetzelfde, snap het ook niet waarom ik niet eerder begonnen benquote:Op maandag 24 september 2012 19:52 schreef Arquero het volgende:
Snap niet dat ik dit niet 10 jaar eerder ben gaan doen. Het gevoel als je thuiskomt na stuk lopen![]()
Hoe gaat het met je pootjes??quote:Op maandag 24 september 2012 20:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hahaha. NU kan ik nog winnen, maar als hij zo doorgaat loopt ie binnen een maand of 2 harder dan mij.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
En daarom ben ik nu heel fier op u!quote:Op maandag 24 september 2012 20:16 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik heb je jaren geleden die mp3's al gegeven![]()
Ze hebben een tijdje wat digitaal stof liggen verzamelen, maar goed![]()
![]()
We gaan het morgen weer zien. Voel wel af en toe wat, maar zakt heel snel af.quote:Op maandag 24 september 2012 20:24 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je pootjes??![]()
volgens mij heb ik je wel in het startvak gezienquote:Op maandag 24 september 2012 20:29 schreef Quoi het volgende:
Still van mijn finish-filmpje. Lekker vaagjesEn zoals ik zei: beheerst.
[ afbeelding ]
Nu de foto's nog!![]()
Zo de eerste loop na een (ongeplande) week rust zit er ook weer op... Volgens mij ging ik wat hard voor een training, maar het ging echt lekker. Plus dat ik 10 km op het tempo gelopen heb dat ik op de 15 km wil lopen bij de bruggenloop
http://www.endomondo.com/workouts/94874878<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Bijna helemaal achteraan?quote:Op maandag 24 september 2012 20:47 schreef linebear het volgende:
[..]
volgens mij heb ik je wel in het startvak gezien![]()
Van mijn groepstraining een heerlijke rustige hersteltraining gemaakt. Meteen lekker uitgewaaid
Gelukkig niet weggewaaidquote:Op maandag 24 september 2012 21:08 schreef YUR het volgende:
Van mijn groepstraining een heerlijke rustige hersteltraining gemaakt. Meteen lekker uitgewaaid
Scheelde af en toe niet veel. Was blij dat ik geen lange mouwen of lange broek aan had, want het was nog best warmquote:F means you're fucked![]()
Ja, heb halverwege mijn mouwen maar opgestroopt, viel me alles mee, eigenlijk was het heerlijk loopweerquote:Op maandag 24 september 2012 21:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Scheelde af en toe niet veel. Was blij dat ik geen lange mouwen of lange broek aan had, want het was nog best warm
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Superlekker gelopen @ loopgroepHelemaal weggewaaid en natgeregend:
!
2 series van:
1 min(1,5 min)2 min(1,5 min)2 min(1,5 min)2 min(1,5 min)1 min - 10 min herstel
1e serie wat laten verslappen om wat collega's uit de wind te houden, 2e er vandoor gegaan met medeloper
http://connect.garmin.com/activity/226557329
http://www.endomondo.com/workouts/mRM6C1QNuN4
En! Eindelijk eens Yur z'n tempo aangetikt![]()
![]()
Ben benieuwd, het gaat hier voorspoedig, morgen even afwachten, maar de hoop is er!quote:Op maandag 24 september 2012 20:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
We gaan het morgen weer zien. Voel wel af en toe wat, maar zakt heel snel af.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
heb je de dtd niet gelopen?quote:Op maandag 24 september 2012 21:14 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ben benieuwd, het gaat hier voorspoedig, morgen even afwachten, maar de hoop is er!![]()
Nee... als ik m'n loop van vandaag bekijk had het misschien wel gekund, maar dat zou ik echt het lot gaan tarten. Heb verstand gebruikt (hoop ik).quote:Op maandag 24 september 2012 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
heb je de dtd niet gelopen?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Lekker toch! top!quote:Op maandag 24 september 2012 21:11 schreef GotC het volgende:
!
2 series van:
1e serie wat laten verslappen om wat collega's uit de wind te houden, 2e er vandoor gegaan met medeloper
En! Eindelijk eens Yur z'n tempo aangetiktZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op maandag 24 september 2012 21:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Scheelde af en toe niet veel. Was blij dat ik geen lange mouwen of lange broek aan had, want het was nog best warm
Dat zou je niet zeggen met dit weer. Ik waaide al bijna weg in Zoetermeer en had het flink koud!Supervet!quote:Op maandag 24 september 2012 21:11 schreef GotC het volgende:
!
2 series van:
En! Eindelijk eens Yur z'n tempo aangetikt
Well done!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Hoe voelt dat nou?quote:Op maandag 24 september 2012 21:18 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee... als ik m'n loop van vandaag bekijk had het misschien wel gekund, maar dat zou ik echt het lot gaan tarten. Heb verstand gebruikt (hoop ik).
quote:dat zijn er 15 meer dan ik
![]()
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Tussen al het DtD geweld nog maar even een fotootje van mijn HM van vorige week (ik ben die blauwe). Aan mijn gezicht is wel af te lezen dat dit na 20km is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 24 september 2012 21:34 schreef GlenHighland het volgende:
Tussen al het DtD geweld nog maar even een fotootje van mijn HM van vorige week (ik ben die blauwe). Aan mijn gezicht is wel af te lezen dat dit na 20km is
Nog 1 km te gaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er nog fris uit hoor.
![]()
Goed zo!quote:[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
TofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topfit nog! Super!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Viel toch wel tegen hoor, de laatste twee kilometers was ik toch echt wel behoorlijk naar de kl*te. Maar wel mijn tempo vast kunnen houden dank zij het publiek en het vooruitzicht op die mooie eindtijdquote:![]()
![]()
Wie kan mij redelijke hardloopschoenen aanraden die vooral redelijk geprijsd zijn? Of bestaan die niet?
Heb nog even nagedacht en ik wil misschien, ondanks dat ik de DtD niet geweldig vond, toch doorgaan met hardlopen...![]()
dat wilde ik net zeggen, je gezicht tekent toch een beetje maar dat ik niet meer dan normaal op dat punt.quote:Op maandag 24 september 2012 21:57 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Viel toch wel tegen hoor, de laatste twee kilometers was ik toch echt wel behoorlijk naar de kl*te. Maar wel mijn tempo vast kunnen houden dank zij het publiek en het vooruitzicht op die mooie eindtijd'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
misschien je bij een loopgroep aansluiten ?quote:Op maandag 24 september 2012 21:58 schreef Mascini het volgende:
Wie kan mij redelijke hardloopschoenen aanraden die vooral redelijk geprijsd zijn? Of bestaan die niet?
Heb nog even nagedacht en ik wil misschien, ondanks dat ik de DtD niet geweldig vond, toch doorgaan met hardlopen...![]()
Dat kan Runner's World/Run2Day welquote:Op maandag 24 september 2012 21:58 schreef Mascini het volgende:
Heb nog even nagedacht en ik wil misschien, ondanks dat ik de DtD niet geweldig vond, toch doorgaan met hardlopen...
Pff heb een oefening gedaan op de sportschool die ik anders niet doe en ik kreeg dikke kramp aan de buitenkant van m'n bovenbenen. Hopen dat ik daar morgen niet last van krijg. Dan moet ik hardlopen!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wat heb je gedaan dan? Mijn ervaring leert dat krachttraining voor hardlopen weinig invloed heeft, maar andersom wel dodelijk aanvoelt.quote:Op maandag 24 september 2012 22:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Pff heb een oefening gedaan op de sportschool die ik anders niet doe en ik kreeg dikke kramp aan de buitenkant van m'n bovenbenen. Hopen dat ik daar morgen niet last van krijg. Dan moet ik hardlopen!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zitten en dan een gewicht met de benen naar buiten duwen en langzaam terug laten komen. Doe het soms en krijg dan altijd kramp. Valt nu ook wel weer mee.quote:Op maandag 24 september 2012 22:33 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan? Mijn ervaring leert dat krachttraining voor hardlopen weinig invloed heeft, maar andersom wel dodelijk aanvoelt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ken de oefening, maar kan me qua spierpijn weinig erbij voorstellen. Doe 'm nooit. Squatten dude!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Geen squatrek :/quote:Op maandag 24 september 2012 22:40 schreef slacker_nl het volgende:
Ken de oefening, maar kan me qua spierpijn weinig erbij voorstellen. Doe 'm nooit. Squatten dude!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
De specialist bij een winkel als run2day. Succes.quote:Op maandag 24 september 2012 21:58 schreef Mascini het volgende:
Wie kan mij redelijke hardloopschoenen aanraden die vooral redelijk geprijsd zijn?Ja doei.![]()
inderdaad een mooie manier om gemotiveerd de winter door te komenquote:Op maandag 24 september 2012 21:59 schreef linebear het volgende:
[..]
misschien je bij een loopgroep aansluiten ?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo Sexy is gedouched, geschoren en wat al niet meer. Klaar voor vertrek. Poot ingetaped , proberen zo min mogelijk te lopen.![]()
Zo toch maar eens naar de huisarts met die voet. Ik wil lopen
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Altijd voldoende rust pakken tussen hardlopen en krachttraining. Ik merk zelf wel dat het invloed heeft, maar niet als je nog niet hersteld bent van het krachttrainen. Krachttrainen is niets anders dan je spieren 'kapot' maken en ze weer laten herstellen.quote:Op maandag 24 september 2012 22:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Pff heb een oefening gedaan op de sportschool die ik anders niet doe en ik kreeg dikke kramp aan de buitenkant van m'n bovenbenen. Hopen dat ik daar morgen niet last van krijg. Dan moet ik hardlopen!Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik doe sowieso nooit krachttraining en bardlopen op dezelfde dag ... Altijd minimaal 24 uur ertussen en ook na het hardlopen een eiwitshake zodat je spieren kunnen herstellen![]()
Vanmorgen weer lekker gelopen! Een keer een andere route geprobeerd, want dat kon nu want heb eindelijk lampjes en hesje! Best leuk weer eens wat anders te lopen.
http://www.endomondo.com/workouts/rxCgidKgjnU
Helaas op deze route wel 2 stoplichten.![]()
Nog steeds van die stekende pijn?quote:Op dinsdag 25 september 2012 06:58 schreef De_kluizenaar het volgende:
Zo toch maar eens naar de huisarts met die voet. Ik wil lopen![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2012 07:45 schreef gcjoel het volgende:
Vanmorgen weer lekker gelopen! Een keer een andere route geprobeerd, want dat kon nu want heb eindelijk lampjes en hesje! Best leuk weer eens wat anders te lopen.
http://www.endomondo.com/workouts/rxCgidKgjnU
Helaas op deze route wel 2 stoplichten.![]()
![]()
Dan loop je of 1a 2x per week. Idem met krachttraining, tenzij je echt om de dag doet, dan zit je op 2x per week.quote:Op dinsdag 25 september 2012 07:06 schreef Mascini het volgende:
Ik doe sowieso nooit krachttraining en bardlopen op dezelfde dag ... Altijd minimaal 24 uur ertussen en ook na het hardlopen een eiwitshake zodat je spieren kunnen herstellenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Vandaag vrij genomen, toch vroeg opgestaan om te lopen
DtD nog in de benen (de korte helaas): voelde moeizaam, hier en daar wat pijntjes waar je toch een beetje omheen probeert te bewegen.
Toch weer ff lekker![]()
http://www.endomondo.com/workouts/94988583Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
over vroeg lopen gesproken... het is sowieso niet mijn ding maar afgelopen zaterdag kwam het in de praat te pas met een paar mensen na afloop van de cross-country over "vroeg lopen"
een van de lopers vertelde me dat hij een vroege loper was maar op een gegeven moment meer last van blessures kreeg door het vroege lopen omdat zijn "lichaam nog niet warm was"
Hij is op een gegeven moment 's avonds gaan lopen en zijn klachten verdwenen als sneeuw voor de zon.
Iedereen zit natuurlijk anders in elkaar maar ik vond het toch iets opmerkelijks'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Kan me best voorstellen dat zoiets zou kunnen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
over vroeg lopen gesproken... het is sowieso niet mijn ding maar afgelopen zaterdag kwam het in de praat te pas met een paar mensen na afloop van de cross-country over "vroeg lopen"
een van de lopers vertelde me dat hij een vroege loper was maar op een gegeven moment meer last van blessures kreeg door het vroege lopen omdat zijn "lichaam nog niet warm was"
Hij is op een gegeven moment 's avonds gaan lopen en zijn klachten verdwenen als sneeuw voor de zon.
Iedereen zit natuurlijk anders in elkaar maar ik vond het toch iets opmerkelijks
Ik loop vooral smorgens omdat ik na werk en eten echt geen zin meer heb om de deur uit te gaan en het is ook nog heerlijk rustig! Bijna nergens hoeven stoppen voor auto's en weinig mensen op straat, heerlijk! (behalve vanmorgen, fluitende bouwvakkers en een 2 jongens toeterend in de auto, geloof dat mijn nieuwe tight in de smaak viel)
![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kan me best voorstellen dat zoiets zou kunnen.
Ik loop vooral smorgens omdat ik na werk en eten echt geen zin meer heb om de deur uit te gaan en het is ook nog heerlijk rustig! Bijna nergens hoeven stoppen voor auto's en weinig mensen op straat, heerlijk! (behalve vanmorgen, fluitende bouwvakkers en een 2 jongens toeterend in de auto, geloof dat mijn nieuwe tight in de smaak viel)
![]()
![]()
Ja bij traplopen en gewoon wandelen vervelende pijn.quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:19 schreef Arquero het volgende:
[..]
Nog steeds van die stekende pijn?
Maar goed, vanmorgen foto's gaan maken, klein haarscheurtje gelukkig niet door dus geen gips.
Wel komende 2 a 3 weken rust, geen joggen, en daarna weer rustig opbouwen...Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Zit wel wat in denk ik. Dus is een goeie warming up des te belangrijker. (doe ik vrijwel nooitquote:Op dinsdag 25 september 2012 09:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
Iedereen zit natuurlijk anders in elkaar maar ik vond het toch iets opmerkelijks)
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
Ik loop/sport ook liever 's middags dan 's ochtends.. Voelt alsof ik dan veel meer kracht en energie heb en mijn spieren veel makkelijker bewegen. Heb wel heel lang 's ochtends gefitnest maar zodra ik iets met conditie wilde of iets 'explosiefs' doe ik dat liever later op de dag.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: