En dat heb je supergoed gedaan ook nogquote:Op zondag 23 september 2012 21:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh maar ik vind het ook niet erg hoor, dat ik langzaam ben. Ik heb hem uitgelopen zonder wandelen, op m'n eigen tempo. Daar ging ik voor
Da's een hele mooie prestatie. Tijden, schmijdenquote:Op zondag 23 september 2012 21:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh maar ik vind het ook niet erg hoor, dat ik langzaam ben. Ik heb hem uitgelopen zonder wandelen, op m'n eigen tempo. Daar ging ik voor
Ah, dan hebben we hetzelfde gedaan vandaag. Ook niet van de bank af geweest. Ja, om wat te eten of drinken te pakken. Verder niet. Maar hier juist wel omdat ik brak was van iets leuks.quote:Op zondag 23 september 2012 21:56 schreef Yuki het volgende:
Hier nog maar een keertje een ijszak op m'n been
Hele dag liggen ben ik normaal wel redelijk gewend op zondag, maar nu verveel ik me te pletter
Ik heb de hoogst noodzakelijke klusjes gedaan toen ik thuiskwam (bed verschonen, wassen draaien, stofzuigen en boodschappen doen). Daarna op de bank geploft, eerst languit zittend, daarna liggend (en in slaap gevallenquote:Op zondag 23 september 2012 21:58 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ah, dan hebben we hetzelfde gedaan vandaag. Ook niet van de bank af geweest. Ja, om wat te eten of drinken te pakken. Verder niet. Maar hier juist wel omdat ik brak was van iets leuks.
Sterkte babe
Tof!quote:Op zondag 23 september 2012 22:13 schreef mosselmossel het volgende:
Heideroosjes was fenomenaal, keihard, maar ook emotioneel met tranen en van die dingen. Super genoten.
dat zelfde had ik toen ik Komon net niet het WR zag halenquote:Op zondag 23 september 2012 22:13 schreef mosselmossel het volgende:
Heideroosjes was fenomenaal, keihard, maar ook emotioneel met tranen en van die dingen. Super genoten.
Awwww vet!!quote:Op zondag 23 september 2012 22:16 schreef mosselmossel het volgende:
Ik stond front row, dus kon ze zien
En ik, toen ik de finish over kwam vanmorgenquote:Op zondag 23 september 2012 22:13 schreef mosselmossel het volgende:
kan ik me voorstellen!!quote:Op zondag 23 september 2012 22:18 schreef linebear het volgende:
[..]
En ik, toen ik de finish over kwam vanmorgen
Yep, in die tijd heb ik ze leren kennen. 1997. En nu 15 jaar later afscheid genomen. Heideroosjes is niet meerquote:Op zondag 23 september 2012 22:19 schreef winterstorm666 het volgende:
vet mossel! heideroosjes is zo super stoer.
ik heb ze gezien ten tijden van sjonnie en anita en ze smelten de paashaas.
dat werd er ook over Doe Maar gezegd, totdat de beurs wat dunner werdquote:Op zondag 23 september 2012 22:21 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Yep, in die tijd heb ik ze leren kennen. 1997. En nu 15 jaar later afscheid genomen. Heideroosjes is niet meer
Wil je erover praten, Mossel?quote:Op zondag 23 september 2012 22:21 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Yep, in die tijd heb ik ze leren kennen. 1997. En nu 15 jaar later afscheid genomen. Heideroosjes is niet meer
jeetje dat is eigenlijk zo lang geleden als het er zo staat. maar het staat zo op mijn netvlies.quote:Op zondag 23 september 2012 22:21 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Damclub Hooligan !quote:Op zondag 23 september 2012 22:24 schreef mosselmossel het volgende:
Haha, nee hoor. Only good memories.Lekker belangrijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En in combinatie met m'n lange tight van Nike:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op zondag 23 september 2012 22:31 schreef Yuki het volgende:
Oh ja, ik had nog foto's beloofd
Hét shirt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En in combinatie met m'n lange tight van Nike:lean mean running machine!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
quote:Op zondag 23 september 2012 22:31 schreef Yuki het volgende:
Oh ja, ik had nog foto's beloofd
Hét shirt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En in combinatie met m'n lange tight van Nike:Slanke den! Mooi shirtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |