En dat heb je supergoed gedaan ook nogquote:Op zondag 23 september 2012 21:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh maar ik vind het ook niet erg hoor, dat ik langzaam ben. Ik heb hem uitgelopen zonder wandelen, op m'n eigen tempo. Daar ging ik voor
Da's een hele mooie prestatie. Tijden, schmijdenquote:Op zondag 23 september 2012 21:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh maar ik vind het ook niet erg hoor, dat ik langzaam ben. Ik heb hem uitgelopen zonder wandelen, op m'n eigen tempo. Daar ging ik voor
Ah, dan hebben we hetzelfde gedaan vandaag. Ook niet van de bank af geweest. Ja, om wat te eten of drinken te pakken. Verder niet. Maar hier juist wel omdat ik brak was van iets leuks.quote:Op zondag 23 september 2012 21:56 schreef Yuki het volgende:
Hier nog maar een keertje een ijszak op m'n been
Hele dag liggen ben ik normaal wel redelijk gewend op zondag, maar nu verveel ik me te pletter
Ik heb de hoogst noodzakelijke klusjes gedaan toen ik thuiskwam (bed verschonen, wassen draaien, stofzuigen en boodschappen doen). Daarna op de bank geploft, eerst languit zittend, daarna liggend (en in slaap gevallenquote:Op zondag 23 september 2012 21:58 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ah, dan hebben we hetzelfde gedaan vandaag. Ook niet van de bank af geweest. Ja, om wat te eten of drinken te pakken. Verder niet. Maar hier juist wel omdat ik brak was van iets leuks.
Sterkte babe
Tof!quote:Op zondag 23 september 2012 22:13 schreef mosselmossel het volgende:
Heideroosjes was fenomenaal, keihard, maar ook emotioneel met tranen en van die dingen. Super genoten.
dat zelfde had ik toen ik Komon net niet het WR zag halenquote:Op zondag 23 september 2012 22:13 schreef mosselmossel het volgende:
Heideroosjes was fenomenaal, keihard, maar ook emotioneel met tranen en van die dingen. Super genoten.
Awwww vet!!quote:Op zondag 23 september 2012 22:16 schreef mosselmossel het volgende:
Ik stond front row, dus kon ze zien
En ik, toen ik de finish over kwam vanmorgenquote:Op zondag 23 september 2012 22:13 schreef mosselmossel het volgende:
kan ik me voorstellen!!quote:Op zondag 23 september 2012 22:18 schreef linebear het volgende:
[..]
En ik, toen ik de finish over kwam vanmorgen
Yep, in die tijd heb ik ze leren kennen. 1997. En nu 15 jaar later afscheid genomen. Heideroosjes is niet meerquote:Op zondag 23 september 2012 22:19 schreef winterstorm666 het volgende:
vet mossel! heideroosjes is zo super stoer.
ik heb ze gezien ten tijden van sjonnie en anita en ze smelten de paashaas.
dat werd er ook over Doe Maar gezegd, totdat de beurs wat dunner werdquote:Op zondag 23 september 2012 22:21 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Yep, in die tijd heb ik ze leren kennen. 1997. En nu 15 jaar later afscheid genomen. Heideroosjes is niet meer
Wil je erover praten, Mossel?quote:Op zondag 23 september 2012 22:21 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Yep, in die tijd heb ik ze leren kennen. 1997. En nu 15 jaar later afscheid genomen. Heideroosjes is niet meer
jeetje dat is eigenlijk zo lang geleden als het er zo staat. maar het staat zo op mijn netvlies.quote:Op zondag 23 september 2012 22:21 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Damclub Hooligan !quote:Op zondag 23 september 2012 22:24 schreef mosselmossel het volgende:
Haha, nee hoor. Only good memories.Lekker belangrijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En in combinatie met m'n lange tight van Nike:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op zondag 23 september 2012 22:31 schreef Yuki het volgende:
Oh ja, ik had nog foto's beloofd
Hét shirt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En in combinatie met m'n lange tight van Nike:lean mean running machine!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Hét shirt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En in combinatie met m'n lange tight van Nike:Slanke den! Mooi shirtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat hoop ik wel, volgende weekquote:Op zondag 23 september 2012 22:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
lean mean running machine!!
Thanks! Het zit zo lekker dat ik overweeg er nog één te kopen in een ander kleurtjequote:
Enige dat me nu tegenhoudt is m'n portemonneequote:Op zondag 23 september 2012 22:37 schreef GotC het volgende:
Gewoon doen. Ik heb ook 2 Saucony VisiPro shirts in 2 kleuren.
quote:Op zondag 23 september 2012 22:41 schreef GotC het volgende:
Tsja..ik heb schijnbaar 15 loopshirts. Ofzo.![]()
Ach welneequote:Op zondag 23 september 2012 22:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]ik dacht dat ik er met tien er al een hoop had
Daar ben ik nog lang nietquote:Op zondag 23 september 2012 22:41 schreef GotC het volgende:
Tsja..ik heb schijnbaar 15 loopshirts. Ofzo.![]()
Je gaat t toch gebruiken.
ik verdenk Yuki er van dat ze dat shirt expres gekocht heeft om te showen wat een slankerd ze isquote:
Is zat johquote:Op zondag 23 september 2012 22:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar ben ik nog lang niet
3 functionele shirts met korte mouw (incl Singelloop shirt die ik nog even moet ruilen) en nu 1 met lange mouw.
Daarnaast ook nog een thermoshirtje met lange mouwen van Odlo
Dat denk ik ookquote:Op zondag 23 september 2012 22:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik verdenk Yuki er van dat ze dat shirt expres gekocht heeft om te showen wat een slankerd ze is
Hahaquote:Op zondag 23 september 2012 22:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik verdenk Yuki er van dat ze dat shirt expres gekocht heeft om te showen wat een slankerd ze is
Ik ben jaloersquote:Op zondag 23 september 2012 22:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Is zat joh
Vergeet niet dat ik nu bijna 3 jaar aan het verzamelen ben. 4 shirts met lange mouwen (waarvan 1 dunne), 9+- shirts met korte mouwen, 3 singlets, 1 jasje, 2 lange tights, 1 capri, 1 capri met rokje, 1 korte tight, 1 trui, 2 hardloopbh's. Zoiets..
Hét shirt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En in combinatie met m'n lange tight van Nike:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.puick!
Ja doei.
quote:Op zondag 23 september 2012 23:40 schreef Silverdigger2 het volgende:
zo he wat een gevoel als je klaar bent
ging op zich wel prima, heb hem uiteindelijk in 1,33 gerent, toch wat sneller dan mijn streeftijd van 1,43.
maar wat de fuck lopen er voor debielen rond, na 2 kmde tunnel uit zat er al iemand bij de EHBO post die niet meer kon.
bij 7 km kwam ik de eerste lopers al tegen.
en die gast in het ajax shirt (:')) die rende elke keer net voor me, en dan had ie weer ergens last van...stukje lopen, ging ie daarna weer vet hard sprinten om 1 km later weer te lopen... (uiteindelijk op 15 km in gehaald en niet meer gezien)
heb uiteindelijk goed constant gerent eerste 11 km, maar daarna wilde ik versnellen, maar mn benen wilde het niet dus 500m versneld en toen weer teruggezakt
maar de fuck he kom je zaandam binnen.. overal van die bogen over de weg... oh dit zal wel ongeveer de finish zijn... nee hoor, nog een boog over de weg met reclame, en nog een bocht, en nog een bocht... langste eindsprint aller tijden..
ik haalde ook in de laatste 2 kilometer heel veel mensen in die mij in de tunnel voorbij gingen en zo omkeken van waarom je niet voor ze aan de kant ging
maar dan over de finish... en DAT feelals je die medaille krijgt... en oohh wat was dat AA'tje lekker
had ook nog een weddenschap lopen dat ik sneller was dan een huisgenoot, en ik wist dat ik met mijn tijd had gewonne.. dus met een big smile nog even doorgejogt naar die tassen...
kom je daar... 1 uur in de rij staan voor de bus naar centraalhalf in slaap en uitrekken... uiteindelijk volgehouden..
en het eten en een koud biertje... man man man GENIETEN
disclaimer: het was meer dan 1 biertje
nja, kijk prima als je langzamer rent, maar ik rende netjes helemaal rechts... en als ik dan van die slome duikelaars moet inhalen die met z'n 3-en in het midden rennen dan denk ik ook van ... ja ga lekker naar rechtsquote:Op zondag 23 september 2012 23:42 schreef GotC het volgende:
Klinkt als een loopje met veel respect voor je medelopers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |