SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 24-09-2012 07:13:15 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
![]()
![]()
Ik ga morgen eindelijk lopen. Week rust gehad wegens zware verkoudheid/neiging tot ziek zijn. Maar vandaag aardig opgeknapt en volgens mij is het wel goed voor me om de boel uit mijn lijf te rennen![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/kHq3h8Q955k (Met wat rare GPS-dingen, zoals de IJ-tunnel)
Resulteert in:
(Met wat rare tussentijden, zoals die van de 15K....)F means you're fucked![]()
Zijn er trouwens nog mensen die met hun loopjes in de OP willen? Geef maar een gil en ik voeg je toe
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Footpod..quote:Op zondag 23 september 2012 20:05 schreef YUR het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/kHq3h8Q955k (Met wat rare GPS-dingen, zoals de IJ-tunnel)
Resulteert in:
[ afbeelding ]
(Met wat rare tussentijden, zoals die van de 15K....)
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hmmmmz
http://www.groetuitschoorl.nl/ Schoorl is leuk, daar kan je heel leuk lopen (gewoon wandelen) en ik wilde er eigenlijk deze zomer gaan intervallen. En dan zie je dit.. Hmzzzz.
@YUR
Ja, voor die ene keer is het het niet waard he.. Aan de andere kant, heb erover zitten twijfelen bij de aanschaf vd 610. Hoe bevalt ie je eigenlijk?!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Jullie zijn helden!!!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Ik ook![]()
En nu Boer Zoekt Vrouw![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hij bevalt me vooralsnog prima!quote:Op zondag 23 september 2012 20:11 schreef slacker_nl het volgende:
Hmmmmz
http://www.groetuitschoorl.nl/ Schoorl is leuk, daar kan je heel leuk lopen (gewoon wandelen) en ik wilde er eigenlijk deze zomer gaan intervallen. En dan zie je dit.. Hmzzzz.
@YUR
Ja, voor die ene keer is het het niet waard he.. Aan de andere kant, heb erover zitten twijfelen bij de aanschaf vd 610. Hoe bevalt ie je eigenlijk?!F means you're fucked![]()
Pizza is al op hier!!quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
je bent in absolute topvorm de laatste tijd Yur!! gefeliciteerd!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Thanks! Nu nog doortrekken naar volgende maand, daar gaat het nu omquote:Op zondag 23 september 2012 20:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
je bent in absolute topvorm de laatste tijd Yur!! gefeliciteerd!
F means you're fucked![]()
goed bezig.... ben jaloers!!quote:Op zondag 23 september 2012 20:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Thanks! Nu nog doortrekken naar volgende maand, daar gaat het nu om'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Lopen een uurtje achter hè?quote:
Boh, binnenkort m'n neef 's mailen of hij ook weer de CPC HM gaat doen, zou leuk zijn om het samen te doenOf nou ja, samen, allebei. Hij is veel sneller dan ik
![]()
Ja doei.![]()
1:33:04! Volgend jaar blijf ik lekker thuis denk ik ... heb er niet bepaald veel plezier aan beleefd :p![]()
Zou je mij nog bij de gebouwenloop op 27 oktober - 5 km kunnen zetten?quote:Op zondag 23 september 2012 20:07 schreef Guppyfriend het volgende:
Zijn er trouwens nog mensen die met hun loopjes in de OP willen? Geef maar een gil en ik voeg je toe
En Westrandweg run 24 november - 10km http://www.westrandwegrun.nl/ ?
Thanks alvast!![]()
![]()
Wat is er gebeurd dan?quote:Op zondag 23 september 2012 20:40 schreef Mascini het volgende:
1:33:04! Volgend jaar blijf ik lekker thuis denk ik ... heb er niet bepaald veel plezier aan beleefd :pF means you're fucked![]()
http://www.endomondo.com/workouts/94472051
Ben wel tevreden voor mijn eerste dam tot dam! Ik hoopte dat ik de 1:45 zou halen, maar ik heb er even 1:34:06 (netto tijd) van gemaakt
Vond de tunnel niet zo erg, benen voelde wel een beetje vaag bij het omhooggaan. Vanaf 14km dacht ik wel echt van.. Okee.. De finish mag wel even komen... Maar door het publiek en de andere runners bleef ik toch doorgaan, het motiveerde mij echt.
Ongeveer 800 meter voor de finish zag ik iemand wandelen, en die heb ik toen aangemoedigd om weer te gaan rennenGoede daad van de dag
Kan niet wachten op de foto's, ik hoop dat ik niet te boos kijkhaha
![]()
Waarom vond je het niet leuk? Ik vond het echt geweldigquote:Op zondag 23 september 2012 20:40 schreef Mascini het volgende:
1:33:04! Volgend jaar blijf ik lekker thuis denk ik ... heb er niet bepaald veel plezier aan beleefd :phaha
![]()
Wow dat is echt snel! Zo tof hoe anderen je kunnen aanmoedigen om verder/harder te gaan dan je dacht te kunnenquote:Op zondag 23 september 2012 20:43 schreef Miezziej het volgende:
Ben wel tevreden voor mijn eerste dam tot dam! Ik hoopte dat ik de 1:45 zou halen, maar ik heb er even 1:34:06 (netto tijd) van gemaakt
Vond de tunnel niet zo erg, benen voelde wel een beetje vaag bij het omhooggaan. Vanaf 14km dacht ik wel echt van.. Okee.. De finish mag wel even komen... Maar door het publiek en de andere runners bleef ik toch doorgaan, het motiveerde mij echt.
Ongeveer 800 meter voor de finish zag ik iemand wandelen, en die heb ik toen aangemoedigd om weer te gaan rennenGoede daad van de dag
![]()
![]()
Ik heb onderweg nog een loper in een ajaxshirt min of meer uitgelachen, omdat Den Haag had gelijk gespeeld tegen ajax
F means you're fucked![]()
Voelde me ook weer helemaal fit, toen ik zag dat ADO 1-0 voor stondquote:Op zondag 23 september 2012 20:47 schreef YUR het volgende:
Ik heb onderweg nog een loper in een ajaxshirt min of meer uitgelachen, omdat Den Haag had gelijk gespeeld tegen ajax![]()
![]()
Ik hou niet van rennen, ben ik de afgelopen maanden achter gekomen. Natuurlijk ben ik megatrots dat ik 16 km heb gerend en ook nog een vrij nette tijd heb neergezet als ik het vergelijk met m'n vrienden (allemaal amateurtjes die net als ik normaal niet hardlopen maar alleen voor de Dam tot Dam zich hebben ingeschreven). Ik vond er alleen weinig leuks aan; ik heb het gedaan omdat ik voor mezelf een doel heb gesteld en dat doel wilde halen.quote:Op zondag 23 september 2012 20:44 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Waarom vond je het niet leuk? Ik vond het echt geweldighaha
![]()
ruim 10 minuten onder je gehoopte tijd!! fantastisch!quote:Op zondag 23 september 2012 20:43 schreef Miezziej het volgende:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
wat is heuveltraining toch kut en heerlijk tegelijk! geheel buiten adem bovenkomen met brandende benen en longen en na een dribbeltje en adem/hartslag iets lager de volgende heuvel weer opvreten.
wat is het dan mascini?home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 20:57 schreef winterstorm666 het volgende:
wat is heuveltraining toch kut en heerlijk tegelijk! geheel buiten adem bovenkomen met brandende benen en longen en na een dribbeltje en adem/hartslag iets lager de volgende heuvel weer opvreten.
Heerlijk gevoel he?quote:Op zondag 23 september 2012 20:57 schreef winterstorm666 het volgende:
wat is het dan mascini?F means you're fucked![]()
dankquote:Op zondag 23 september 2012 20:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ruim 10 minuten onder je gehoopte tijd!! fantastisch!![]()
![]()
Ik word verlegen van julliequote:Op zondag 23 september 2012 21:01 schreef YUR het volgende:
Inderdaad Miezziej, echt een topprestatie![]()
![]()
Wauw!quote:Op zondag 23 september 2012 20:05 schreef YUR het volgende:
Resulteert in:
[ afbeelding ]
(Met wat rare tussentijden, zoals die van de 15K....)![]()
Supergoed gelopen zeg!!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
hoeft nietquote:
maar als je 10minuten onder je gehoopte tijd loop is voor mij een teken dat er nog veel meer in zit.... vooral op bijv. de 5 en 10km
En ook jij supergoed gedaan!!quote:Op zondag 23 september 2012 20:43 schreef Miezziej het volgende:
![]()
Mijn papa en mijn broer zijn ook helden trouwens.
Paps, gisteren 55 geworden, heeft de DtD gelopen in 1:13:34![]()
F-ing 13,125 km/uur
M'n broer, 31, liep 'm in 1:33:02Met 10,379 km/uur ook sneller dan normaal
Goed gelopen allemaal zeg!
Van mij ook een kort verslagje
Ik was heel nerveus van te voren, maar ik vond het eigenlijk hartstikke leuk
Ik was met 2 dames die ik kende van de training, dat scheelde heel erg denk ik, we hebben de meeste tijd gewoon een beetje gebabbeldwas gezellig! Mn muziek heb ik uiteindelijk niet geluisterd.
De tunnel viel me mee, alleen wel een beetje benauwd na een tijdje. In de tunnel zag ik de eerste deelneemster al die ging wandelenRond het 1km-punt.
Na een kilometer of 3 kreeg ik last van mn rechterenkel, en na km 4 kwam daar pijn aan mn knie bijIk denk omdat ik raar ging lopen vanwege die enkel ofzo. Die knie werd op het laatst wel heel vervelend, ik dacht wel: nou, dit wordt een blessure
Maar die ene km wilde ik wel nog volmaken.
Na de finish voelde ik vrijwel niks meer van die enkel en knie dus het viel allemaal nogal mee
Nou, toen de finish, volgens de Garmin in 47.20, maar dan wel 6,82 km. Wat is dat ding toch lekker nauwkeurig
Tijd klopte wel helemaal! Maar de afstand was natuurlijk 6,4 km. Mn gewone slome tempo dus![]()
http://connect.garmin.com/activity/225991495
Dus, dat was een hele leuke eerste ervaring!
En ik heb trouwens DJMO nog gespot, dus ze rent wel degelijk nogHeb alleen geen hoi kunnen zeggen want ik wilde bij mn groepje blijven.
Lekker veel smileys!Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Nog een topperquote:Op zondag 23 september 2012 21:20 schreef MissBliss het volgende:
Goed gelopen allemaal zeg!
Van mij ook een kort verslagje
Ik was heel nerveus van te voren, maar ik vond het eigenlijk hartstikke leuk
Ik was met 2 dames die ik kende van de training, dat scheelde heel erg denk ik, we hebben de meeste tijd gewoon een beetje gebabbeldwas gezellig! Mn muziek heb ik uiteindelijk niet geluisterd.
De tunnel viel me mee, alleen wel een beetje benauwd na een tijdje. In de tunnel zag ik de eerste deelneemster al die ging wandelenRond het 1km-punt.
Na een kilometer of 3 kreeg ik last van mn rechterenkel, en na km 4 kwam daar pijn aan mn knie bijIk denk omdat ik raar ging lopen vanwege die enkel ofzo. Die knie werd op het laatst wel heel vervelend, ik dacht wel: nou, dit wordt een blessure
Maar die ene km wilde ik wel nog volmaken.
Na de finish voelde ik vrijwel niks meer van die enkel en knie dus het viel allemaal nogal mee
Nou, toen de finish, volgens de Garmin in 47.20, maar dan wel 6,82 km. Wat is dat ding toch lekker nauwkeurig
Tijd klopte wel helemaal! Maar de afstand was natuurlijk 6,4 km. Mn gewone slome tempo dus![]()
http://connect.garmin.com/activity/225991495
Dus, dat was een hele leuke eerste ervaring!
En ik heb trouwens DJMO nog gespot, dus ze rent wel degelijk nogHeb alleen geen hoi kunnen zeggen want ik wilde bij mn groepje blijven.
Lekker veel smileys!
En je bent helemaal niet sloom hoor! Je liep, dat is het belangrijkst!
Zo, ik heb weer een doelquote:Beste Guppy,
Hiermee bevestigen wij je inschrijving voor de 10 km Loop Rotterdam op zondag 14 april 2013.
De start van de 10 km Loop Rotterdam is om 10.45 uur.
Oh maar ik vind het ook niet erg hoor, dat ik langzaam ben. Ik heb hem uitgelopen zonder wandelen, op m'n eigen tempo. Daar ging ik voorquote:Op zondag 23 september 2012 21:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nog een topper
En je bent helemaal niet sloom hoor! Je liep, dat is het belangrijkst!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Forum Opties Forumhop: Hop naar: