Tsja, dat is het 'probleem' met grote evenementen: veel dagjesmensen die nooit wedstrijden doen. Of, joggers, ook wel genoemd. En die kennen niet de regels perfect, zoals jijquote:Op zondag 23 september 2012 23:45 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
nja, kijk prima als je langzamer rent, maar ik rende netjes helemaal rechts... en als ik dan van die slome duikelaars moet inhalen die met z'n 3-en in het midden rennen dan denk ik ook van ... ja ga lekker naar rechts
inderdaad, de oplossing is om deze evenementen te vermijden als je er niet tegen kunt.quote:Op zondag 23 september 2012 23:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Tsja, dat is het 'probleem' met grote evenementen: veel dagjesmensen die nooit wedstrijden doen. Of, joggers, ook wel genoemd. En die kennen niet de regels perfect, zoals jij
Fijn dat het zo goed ging
Dat.quote:Op maandag 24 september 2012 00:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, de oplossing is om deze evenementen te vermijden als je er niet tegen kunt.
Dat weet je nu eenmaal bij grote evenementen
Klopt, zelfde 'probleem' heb ik ook.quote:Op zondag 23 september 2012 23:47 schreef Silverdigger2 het volgende:
volgens mij klopt de snelheidsmeting ook niet trouwens
[ afbeelding ]
maar mn tijd klopt dan weer wel
Junkiequote:Op maandag 24 september 2012 00:34 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Klopt, zelfde 'probleem' heb ik ook.
Wat heb ik genoten vandaag. In februari begonnen met een conditie op het nulpunt. Het lopen ging lekker, de route was heel gaaf en ik zit nog steeds vol adrenaline.
dat mag je ook zijn, ook al was je misschien een van die slome duikelaars die voor de voeten van Silverdigger liep, je hebt het gehaald!!quote:Op maandag 24 september 2012 01:13 schreef MissBliss het volgende:
Hier ook nog veel adrenaline! Ik ben echt trots op mezelf!![]()
Well done!quote:Op maandag 24 september 2012 06:51 schreef YUR het volgende:
Ik zie dat de tussentijden bij de uitslagen van gisteren zijn aangepast, nu klopt het wel:
5km: 25.03
10km: 49.05 ( 5km in 24.02)
15km: 1.12.51 (5km in 23.46)
En mn laatste km was het allersnelste...
Negatieve splits
prachtig gelopen, mooi je kalmte bewaard tijdens het eerste gedeelte van de wedstrijdquote:Op maandag 24 september 2012 06:51 schreef YUR het volgende:
Ik zie dat de tussentijden bij de uitslagen van gisteren zijn aangepast, nu klopt het wel:
Negatieve splits
Goeie opbouw!quote:Op maandag 24 september 2012 06:51 schreef YUR het volgende:
Negatieve splits
Goed gevoel is dat he?quote:Op maandag 24 september 2012 07:56 schreef linebear het volgende:
Kan nog steeds niet helemaal geloven dat ik zo goed gelopen heb gisterenZit nog een beetje op een roze wolk
quote:Op maandag 24 september 2012 08:02 schreef Finland. het volgende:
Ik heb al sinds gisteravond zin om keihard mijn gevoelens (tot zover ik die heb) er uit te rennen. Heb helaas morgen pas tijd. Echt, geloof me, liefde is oneerlijk.
Al snap ik inmiddels wel waarom ze hardlopen therapie noemen.
quote:Op maandag 24 september 2012 08:02 schreef Finland. het volgende:
Ik heb al sinds gisteravond zin om keihard mijn gevoelens (tot zover ik die heb) er uit te rennen. Heb helaas morgen pas tijd. Echt, geloof me, liefde is oneerlijk.
Al snap ik inmiddels wel waarom ze hardlopen therapie noemen.
Anders ga ik gewoon om half een vanavond ofzo.quote:Op maandag 24 september 2012 08:08 schreef YUR het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat je vandaag toch nog een gaatje kunt maken om het eruit te lopen....
jij ook, de 30km tijdens de GroetuitSchoorlrunquote:
Ik voel mn kuiten een klein beetje, maar niet erger dan anders. Vanavond lekker rustig aansluiten bij mn loopgroepquote:
30km red ik voorlopig echt niet..quote:Op maandag 24 september 2012 08:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
jij ook, de 30km tijdens de GroetuitSchoorlrun
Volgend jaar loop jij de DtD ook in een mooie tijdquote:Op maandag 24 september 2012 08:42 schreef Dr.Sexy het volgende:
Even teruggelezen. Bikkels hier. Tijden en afstanden om jaloers van te worden![]()
![]()
Wat wordt je volgende?quote:
Dat is te hopen van wel jaquote:Op maandag 24 september 2012 08:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Volgend jaar loop jij de DtD ook in een mooie tijd
Had je alleen een kneuzing, of was het erger?quote:Op maandag 24 september 2012 08:46 schreef Dr.Sexy het volgende:
In ieder geval kon ik vanmorgen weer staan op m'n pijnlijke voet.
Kneuzing. Maar wel een vervelende.quote:Op maandag 24 september 2012 08:50 schreef Arquero het volgende:
[..]
Had je alleen een kneuzing, of was het erger?
quote:Op maandag 24 september 2012 08:52 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Kneuzing. Maar wel een vervelende.
Ja boh ik heb nog steeds straat-exceem op m'n handenquote:Op maandag 24 september 2012 08:54 schreef Arquero het volgende:
[..]![]()
Volgende keer geen tegels meer knuffelen
Maar wel beter dat je er al wat op kan gaan staan.
Toen pasquote:Op zondag 23 september 2012 22:25 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
jeetje dat is eigenlijk zo lang geleden als het er zo staat. maar het staat zo op mijn netvlies.
Wij hebben inmiddels een mapje op onze mediaserver met alleen maar lekkere renmuziekquote:Op maandag 24 september 2012 09:36 schreef linebear het volgende:
Heb ze ook op pinkpop gezien en een paar jaar geleden op Lowlands
[ontopic] Is best lekkere muziek om op te lopen
Als ik klaar ben met Evy ga ik eens lekker lopen met keiharde metalquote:Op maandag 24 september 2012 09:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wij hebben inmiddels een mapje op onze mediaserver met alleen maar lekkere renmuziekDus als ik klaar ben met Evy heb ik keuze genoeg
quote:Op maandag 24 september 2012 09:45 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met Evy ga ik eens lekker lopen met keiharde metal![]()
Ik denk dat ik dan of mezelf stukloop of allemaal pr's loop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |