Ben benieuwd, het gaat hier voorspoedig, morgen even afwachten, maar de hoop is er!quote:Op maandag 24 september 2012 20:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
We gaan het morgen weer zien. Voel wel af en toe wat, maar zakt heel snel af.
heb je de dtd niet gelopen?quote:Op maandag 24 september 2012 21:14 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ben benieuwd, het gaat hier voorspoedig, morgen even afwachten, maar de hoop is er!
Nee... als ik m'n loop van vandaag bekijk had het misschien wel gekund, maar dat zou ik echt het lot gaan tarten. Heb verstand gebruikt (hoop ik).quote:Op maandag 24 september 2012 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
heb je de dtd niet gelopen?
Lekker toch! top!quote:Op maandag 24 september 2012 21:11 schreef GotC het volgende:
Superlekker gelopen @ loopgroepHelemaal weggewaaid en natgeregend:
!
2 series van:
1 min(1,5 min)2 min(1,5 min)2 min(1,5 min)2 min(1,5 min)1 min - 10 min herstel
1e serie wat laten verslappen om wat collega's uit de wind te houden, 2e er vandoor gegaan met medeloper
http://connect.garmin.com/activity/226557329
http://www.endomondo.com/workouts/mRM6C1QNuN4
En! Eindelijk eens Yur z'n tempo aangetikt
quote:Op maandag 24 september 2012 21:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Scheelde af en toe niet veel. Was blij dat ik geen lange mouwen of lange broek aan had, want het was nog best warm
Supervet!quote:Op maandag 24 september 2012 21:11 schreef GotC het volgende:
Superlekker gelopen @ loopgroepHelemaal weggewaaid en natgeregend:
!
2 series van:
1 min(1,5 min)2 min(1,5 min)2 min(1,5 min)2 min(1,5 min)1 min - 10 min herstel
1e serie wat laten verslappen om wat collega's uit de wind te houden, 2e er vandoor gegaan met medeloper
http://connect.garmin.com/activity/226557329
http://www.endomondo.com/workouts/mRM6C1QNuN4
En! Eindelijk eens Yur z'n tempo aangetikt
Hoe voelt dat nou?quote:Op maandag 24 september 2012 21:18 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee... als ik m'n loop van vandaag bekijk had het misschien wel gekund, maar dat zou ik echt het lot gaan tarten. Heb verstand gebruikt (hoop ik).
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 september 2012 21:34 schreef GlenHighland het volgende:
Tussen al het DtD geweld nog maar even een fotootje van mijn HM van vorige week (ik ben die blauwe). Aan mijn gezicht is wel af te lezen dat dit na 20km is
Nog 1 km te gaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er nog fris uit hoor.
Goed zo!quote:
Tussen al het DtD geweld nog maar even een fotootje van mijn HM van vorige week (ik ben die blauwe). Aan mijn gezicht is wel af te lezen dat dit na 20km is
TofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F means you're fucked
Topfit nog! Super!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Viel toch wel tegen hoor, de laatste twee kilometers was ik toch echt wel behoorlijk naar de kl*te. Maar wel mijn tempo vast kunnen houden dank zij het publiek en het vooruitzicht op die mooie eindtijdquote:
dat wilde ik net zeggen, je gezicht tekent toch een beetje maar dat ik niet meer dan normaal op dat punt.quote:Op maandag 24 september 2012 21:57 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Viel toch wel tegen hoor, de laatste twee kilometers was ik toch echt wel behoorlijk naar de kl*te. Maar wel mijn tempo vast kunnen houden dank zij het publiek en het vooruitzicht op die mooie eindtijd
misschien je bij een loopgroep aansluiten ?quote:Op maandag 24 september 2012 21:58 schreef Mascini het volgende:
Wie kan mij redelijke hardloopschoenen aanraden die vooral redelijk geprijsd zijn? Of bestaan die niet?
Heb nog even nagedacht en ik wil misschien, ondanks dat ik de DtD niet geweldig vond, toch doorgaan met hardlopen...
Dat kan Runner's World/Run2Day welquote:Op maandag 24 september 2012 21:58 schreef Mascini het volgende:
Wie kan mij redelijke hardloopschoenen aanraden die vooral redelijk geprijsd zijn? Of bestaan die niet?
Heb nog even nagedacht en ik wil misschien, ondanks dat ik de DtD niet geweldig vond, toch doorgaan met hardlopen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |