Rennen met Obituary in m'n orenquote:Op maandag 24 september 2012 09:45 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met Evy ga ik eens lekker lopen met keiharde metal![]()
Ik denk dat ik dan of mezelf stukloop of allemaal pr's loop.
quote:Op maandag 24 september 2012 09:53 schreef Shravani het volgende:
Na alle knappe prestaties van iedereen gisteren durf ik het haast niet te zeggen, maar ben vanmorgen week 5 training 1 van R10 gaan lopen.
Topquote:Op maandag 24 september 2012 09:53 schreef Shravani het volgende:
Na alle knappe prestaties van iedereen gisteren durf ik het haast niet te zeggen, maar ben vanmorgen week 5 training 1 van R10 gaan lopen.
Halve nacht wakker gelegen van verstopte neus, en nu heel blij dat ik toch even lekker ben gaan uitwaaien.
Aargh.. traplopen doet pijn, voor de rest gaat het welquote:
mooie tijd, de meeste mensen hebben zichzelf een beetje onderschat als ik alle tijden ziequote:Op maandag 24 september 2012 10:08 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Aargh.. traplopen doet pijn, voor de rest gaat het wel
Nog steeds supertrots op 1:27:53 voor mijn eerste loop
Dankjewel! Ik had zelf ingezet op 1:30 - 1:40 (maar had ook niet echt een referentiepunt natuurlijk) dus ik ben superblij.quote:Op maandag 24 september 2012 10:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mooie tijd, de meeste mensen hebben zichzelf een beetje onderschat als ik alle tijden zie
en afgelopen donderdag evengoed te draven geweest??quote:Op maandag 24 september 2012 10:11 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Dankjewel! Ik had zelf ingezet op 1:30 - 1:40 (maar had ook niet echt een referentiepunt natuurlijk) dus ik ben superblij.
Mooie tijden zo te zienquote:Op maandag 24 september 2012 06:51 schreef YUR het volgende:
Ik zie dat de tussentijden bij de uitslagen van gisteren zijn aangepast, nu klopt het wel:
5km: 25.03
10km: 49.05 ( 5km in 24.02)
15km: 1.12.51 (5km in 23.46)
En mn laatste km was het allersnelste...
Negatieve splits
's Avonds heel even, moest overdag naar mijn werkquote:Op maandag 24 september 2012 10:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en afgelopen donderdag evengoed te draven geweest??
Bel anders de ING evenquote:Op maandag 24 september 2012 11:15 schreef Quoi het volgende:
Dat wordt voorlopig geen Garmin voor deze dameAPK auto valt wat duurder uit.
Loop tegenwoordig met de Garmin van mijn vriend en man wat loopt dat fijn...
Ik ga binnenkort maar een sponsorloop voor mezelf opstarten.... Ook ter financiering van mijn proefschrift
Geven die Garmins weg?quote:Op maandag 24 september 2012 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Bel anders de ING even
[/flauw]
Inderdaad, hier nog een -1.quote:
Dit jaquote:Op maandag 24 september 2012 12:57 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Inderdaad, hier nog een -1.
Ik houd erg veel van zeilen, wandelen en andere activiteiten in de buitenlucht zonder muziek, maar lopen lukt me écht niet zonder muziek. Zal grotendeels gewenning zijn, maar ik vind het heerlijk!
Tja, ik ben juist verslaafd aan muziek bij alles wat ik doe, maar bij hardlopen dan weer niet. Ik ga dan teveel op het ritme van de muziek focussen en voel me ongemakkelijk omdat ik de omgevingsgeluiden minder hoor.quote:Op maandag 24 september 2012 13:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit ja![]()
Maar bij die andere activiteiten ben ik óf druk bezig, óf aan het praten met iemand. Bij het hardlopen kan ik niet praten en het is me te saai zonder muziek omdat je niet afwisselend bezig bent zoals bijvoorbeeld met zeilen.
Ha, dat gevoel ken ik van een week geleden, na mijn HM.quote:Op maandag 24 september 2012 13:24 schreef Klonterpot het volgende:
Overigens heb ik nu het idee dat opstaan om koffie te halen meer moeite kost dan het lopen van de hele DtD gisteren#spierpijn
Absoluut!quote:Op maandag 24 september 2012 13:48 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Ha, dat gevoel ken ik van een week geleden, na mijn HM.
Maar dat geeft je wel het gevoel dat je iets bijzonders gepresteerd hebt
dat is fijnquote:Op maandag 24 september 2012 14:43 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Net even naar de plaatselijke atletiekvereniging gefietst doe er ongeveer 20 minuten over.
Is dus goed te doen (insert regensmoes) parkeren wordt lastig maar een stuk of 10 plaatsen en de hockeyclub zit vlakbij dus die parkeren er ook.
De baan ziet er wel mooi uit ik kreeg zowaar zin om een paar rondjes te gaan lopen![]()
![]()
![]()
* jeugdsentiment van toen ik nog sprinter was decennia geleden
Ik ga nog niet ik ben nu bezig met start to run / Evy en ben bij les 15.quote:Op maandag 24 september 2012 14:49 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat is fijnen klinkt leuk
ik baal dat ik geen tijd kan vrij maken voor looptraining, atletiekvereniging, loopgroep. hoe vaak ga je?
top!quote:Op maandag 24 september 2012 15:20 schreef linebear het volgende:
In een half jaar toch al 300 km gelopenBen in maart begonnen... toch lekker
Succes!quote:Op maandag 24 september 2012 15:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Het is raar weer.. beetje benauwd, onstuimig.. maar ga zo wel rennenVerkoudheid is aardig binnen de perken en bij verkoudheid gebleven
![]()
Evy 2011 les 13.. ik ben benieuwd.
Succes zo!quote:Op maandag 24 september 2012 15:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Het is raar weer.. beetje benauwd, onstuimig.. maar ga zo wel rennenVerkoudheid is aardig binnen de perken en bij verkoudheid gebleven
![]()
Evy 2011 les 13.. ik ben benieuwd.
Je had toch al wel een keer gelopen, of niet?quote:Op maandag 24 september 2012 15:28 schreef mosselmossel het volgende:
Geen idee of ik nog mag/moet rennen, wacht op telefoon vasn de fysio
Zo te horen moet je blij zijn als je uberhaupt die wedstrijd kunt gaan lopenquote:Op maandag 24 september 2012 16:34 schreef AlexN het volgende:
Goed gedaan mensen van de DtD! Ik heb vrijdag en zaterdag met griep gelegen en ben zaterdag ook flauw gevallen (lage bloeddruk kwestie, nothing serious) maar heb daarbij wsl mijn ribben een beetje bezeerd. Hele ribbenkast voelt alsof ik net een uur heb gespard en klappen op mijn lichaam heb opgevangen. Diep ademhalen is vervelend.
Zaterdag eerste wedstrijd en hoop deze week nog 1x te kunnen lopen voor die wedstrijd, maar met dit ongemak met ademen gaat dat allemaal nog krap aan worden. Doel was om het dik binnen het uur te lopen (10km), maar nu zou het mooi als het ook daadwerkelijk binnen een uur lukt.
Fixed. Wel mooi balen.quote:Op maandag 24 september 2012 16:34 schreef AlexN het volgende:
Goed gedaan mensen van de DtD! Ik heb vrijdag en zaterdag met griep gelegen en ben zaterdag ook flauw gevallen (lage bloeddruk kwestie, nothing serious) maar heb daarbij wsl mijn ribben een beetje bezeerd. Hele ribbenkast voelt alsof ik net een uur heb gespard en klappen op mijn lichaam heb opgevangen. Diep ademhalen is vervelend.
Zaterdag eerste wedstrijd en hoop deze week nog 1x te kunnen lopen voor die wedstrijd, maar met dit ongemak met ademen gaat dat allemaal nog krap aan worden. Doel was om het dik binnen het uur te lopen (10km), maar nu zou het mooi zijn als het starten ook daadwerkelijk binnen een uur lukt.
Goed bezigquote:Op maandag 24 september 2012 16:53 schreef Sunnythesun het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/j_BWYGgaaJA![]()
![]()
Ik woeide bijna weg en ben flink met eikeltjes bekogeld, maar het ging zó lekker dat ik enorm over had aan het eind van de 4-5-5-4![]()
. Dus The Pretender opgezet en nog ff een sprintje getrokken
![]()
Rustig aan doen lijkt me nu even verstandigquote:Op maandag 24 september 2012 16:34 schreef AlexN het volgende:
Zaterdag eerste wedstrijd en hoop deze week nog 1x te kunnen lopen voor die wedstrijd, maar met dit ongemak met ademen gaat dat allemaal nog krap aan worden. Doel was om het dik binnen het uur te lopen (10km), maar nu zou het mooi als het ook daadwerkelijk binnen een uur lukt.
Good busy!quote:Op maandag 24 september 2012 16:53 schreef Sunnythesun het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/j_BWYGgaaJA![]()
![]()
Ik woeide bijna weg en ben flink met eikeltjes bekogeld, maar het ging zó lekker dat ik enorm over had aan het eind van de 4-5-5-4![]()
. Dus The Pretender opgezet en nog ff een sprintje getrokken
![]()
Yep. Maar moet die twee keer lopen evalueren. Op basis daarvan maakt de fysio weer een schema voor me.quote:Op maandag 24 september 2012 15:29 schreef Arquero het volgende:
[..]
Je had toch al wel een keer gelopen, of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |