Wat wordt het? Een zwaar feestje of een nietszeggend feestje dat met een sisser afloopt?quote:Noodverordening in Haren om Facebookfeestje
HAREN - De gemeente Haren (Groningen) en de politie hebben een noodverordening afgekondigd met het oog op een verjaardagsfeestje van meisje dat vrijdag haar 16e verjaardag viert.
Via Facebook had zij vrienden en vriendinnen uitgenodigd, maar vergeten aan te geven dat het om een privéfeestje gaat.
Inmiddels hebben 24.000 mensen de uitnodiging gekregen, waarvan 2400 hebben aangegeven vrijdag naar Haren af te reizen, zo meldde de politie dinsdag.
De noodverordening is volgens een woordvoerster nog niet actief, maar kan zo van stal worden gehaald als Haren vrijdag wordt overspoeld met feestgangers. De politie heeft een draaiboek klaarliggen en houdt extra agenten achter de hand.
Opzich best lastig als je weg wilquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:58 schreef donald_dick het volgende:
wereldprobleem, je kan niet bij je fiets
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dat boeiend dat hij turks is?
de palestijnse kwestie is e rniks bijquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:58 schreef donald_dick het volgende:
wereldprobleem, je kan niet bij je fiets
Waar ging die over?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:57 schreef Strani het volgende:
Die LuckyTV van DWDD vandaag staat niet op de site..daar zal ook wel een reden voor zijn.
ow en de zijruit is kapotquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:58 schreef m.k het volgende:
Gooi deze ook in de OP
hugoenco.selfip.com
De filmpjes staan altijd met vertraging op de site volgens mijquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:57 schreef Strani het volgende:
Die LuckyTV van DWDD vandaag staat niet op de site..daar zal ook wel een reden voor zijn.
https://www.facebook.com/ProjectCleanXHarenquote:Oke mensen,
Morgen om 12:00 verzamelen op NS station Haren!
Wij zullen daar op jullie wachten.
Het is belangrijk dat jullie een bezem en vuilniszakken meenemen. Ondertussen zijn wij bezig met sponsoring om het zo soepel mogelijk te laten verlopen!
Houd de pagina in de gaten voor meer updates, wij slapen niet!
30 miljoen hersencellenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar hoeveul ernstige doden zijn er nou???!?!?
De NS regelt datquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:59 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
De filmpjes staan altijd met vertraging op de site volgens mij
Oh, ik dacht dat ze er rond deze tijd meestal wel staan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:59 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
De filmpjes staan altijd met vertraging op de site volgens mij
Toch niets mis met de OP?quote:
quote:
Vaak pas de volgende dag, soms ook een paar dagen later. Was iig wel zo toen ik de filmpjes van de verkiezingsstrijd wilde terugzien (geniaal)!quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze er rond deze tijd meestal wel staan.
Ook dingen uitgehaald.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toch niets mis met de OP?
Is alleen een linkje toegevoegd.
hoeveul?quote:
Nee, ze zijn nog in overleg.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:00 schreef donald_dick het volgende:
ow, en de schoonmaakactie kan wel volgens de gemeente
De eikels van clean haren prutquote:Oke mensen,
Morgen om 12:00 verzamelen op NS station Haren!
Wij zullen daar op jullie wachten.
Het is belangrijk dat jullie een bezem en vuilniszakken meenemen. Ondertussen zijn wij bezig met sponsoring om het zo soepel mogelijk te laten verlopen!
Houd de pagina in de gaten voor meer updates, wij slapen niet!
Dat is wel een goede actie.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:59 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/ProjectCleanXHaren
ik mis de pyromaanquote:
Straks even de herhaling zien dan...quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Hierover. Was een soort typische houseparty-aankondiging maar dan voor Haren.
Ah nee,,, flikker op joh.. Ga nog een dag van alles uitnodigenquote:
Ik heb meerdere malen zo hard gelachen om Roemer met z'n Leuk hè, viezerikquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:00 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Vaak pas de volgende dag, soms ook een paar dagen later. Was iig wel zo toen ik de filmpjes van de verkiezingsstrijd wilde terugzien (geniaal)!
Volgens mij alleen wat er onder de spoiler stond.quote:
Meewerkend.. Olie op het vuur gooienquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:01 schreef Fir3fly het volgende:
Wat grappig dat er mensen zijn die de media de schuld geven.
Precies.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgens mij alleen wat er onder de spoiler stond.
de kamerformatie was minder in het nieuwsquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:01 schreef Fir3fly het volgende:
twitter:quotevanvandaag twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 23:08:52Ik stel voor de plaatsnaam te veranderen in Schaamharen. Wat een schorum. #haren reageer retweet
Dus je geeft Facebook de schuld?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:01 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Meewerkend.. Olie op het vuur gooien
Of erger nog, dat meisje..quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:01 schreef Fir3fly het volgende:
Wat maakt het in dit geval uit waar de schuld is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dus je geeft Facebook de schuld?
Ken ik jouquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:02 schreef Strani het volgende:
Alles, alles ligt op straat volgens Radio Noord.. als Herman Finkers ook in Haren op de grond gaat liggen, ligt de humor ook op straat.
Voor de kenners.
Jij bent me er eentje.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:02 schreef Strani het volgende:
Alles, alles ligt op straat volgens Radio Noord.. als Herman Finkers ook in Haren op de grond gaat liggen, ligt de humor ook op straat.
Voor de kenners.
Hulp bij opruimen is wel welkom lijkt mequote:Op zaterdag 22 september 2012 01:01 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Ah nee,,, flikker op joh.. Ga nog een dag van alles uitnodigen
De rellen waren begonnen voor de ME in actie kwam. Wou je de ME weet ik veel hoeveel kilometer verderop stationeren..quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef Travel. het volgende:
Iedereen geeft de feestgangers/rellers de shuld. Maar misschien wordt het ook eens tijd de ME onder de loep te nemen?
Niet zoveel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Wat maakt het in dit geval uit waar de schuld is.
Bij de voetbal wel ja, maar hier?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef Travel. het volgende:
Iedereen geeft de feestgangers/rellers de shuld. Maar misschien wordt het ook eens tijd de ME onder de loep te nemen?
Herman Finkersquote:
Ik vond Buma wel schatti, bijna op hem gestemd vanwege die leuke stemquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb meerdere malen zo hard gelachen om Roemer met z'n Leuk hè, viezerik
Alleen kwamen de meeste relschoppers niet uit Haren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:02 schreef Skippy_ball het volgende:
twitter:quotevanvandaag twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 23:08:52Ik stel voor de plaatsnaam te veranderen in Schaamharen. Wat een schorum. #haren reageer retweet
De media voor het opstoken van het vuurtje en onze Neerlandsche politie en ME die altijd, maar dan ook werkelijk altijd, alles weten te laten escaleren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef Travel. het volgende:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef SeLang het volgende:
Kunnen we dat meisje niet naar Fok lokken? Op Facebook kan ze zich n iet meer vertonen
Eensch.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:04 schreef projextx3keerniks het volgende:
Natuurlijk is het de schuld van de media, al die cameraploegen alsof 1 nog niet genoeg is en dat is al te veel, iedereen wil die primeur hebben en ze nemen daarbij totaal geen verantwoording.
Riooljournalistiek, er staan hier nu wel 100 mensen en het wordt wat grimmiger melden ze dan, tuurlijk! tuurlijk wordt het grimmiger als die mediageile primeurjagers de boel steeds op blijven hitsen!
Geen idee, ik roep ook maar wat, kom net binnen vallen. Maar omdat de ME ook een verslaggever had neergemept maak ik me wel zorgen/...quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
De rellen waren begonnen voor de ME in actie kwam. Wou je de ME weet ik veel hoeveel kilometer verderop stationeren..
Ga er maar niet van uit dat hij verantwoording neemt voor zijn falen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:04 schreef Sound.Cloud het volgende:
Hoelang is Bats nog burgemeester?
Dit dusquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:05 schreef Strani het volgende:
De enigen die verantwoordelijk zijn, zijn de relschoppers zelf. Bij anderen kan je hoogstens de vraag stellen of ze voor en tijdens dit gebeuren de juiste beslissingen namen.
Nederland moet echt eens leren durven de juiste mensen de schuld te geven.
Maar hetzelfde geld voor jou, jij, ik, dit hele topic WILLEN het zien, je zit de hele avond naar de streams te kijken.. supply and demandquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:04 schreef projextx3keerniks het volgende:
Natuurlijk is het de schuld van de media, al die cameraploegen alsof 1 nog niet genoeg is en dat is al te veel, iedereen wil die primeur hebben en ze nemen daarbij totaal geen verantwoording.
Riooljournalistiek, er staan hier nu wel 100 mensen en het wordt wat grimmiger melden ze dan, tuurlijk! tuurlijk wordt het grimmiger als die mediageile primeurjagers de boel steeds op blijven hitsen!
Ja hoor, de ME laat het escalerenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:05 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
De media voor het opstoken van het vuurtje en onze Neerlandsche politie en ME die altijd, maar dan ook werkelijk altijd, alles weten te laten escaleren.
Pedo's in dit topic, nog steeds.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef SeLang het volgende:
Kunnen we dat meisje niet naar Fok lokken? Op Facebook kan ze zich n iet meer vertonen
En het nog goedpraten ookquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:04 schreef projextx3keerniks het volgende:
Haha dat had ik dan met die arme Arie Slob..ook in 'Oh Jee, de Christenunie!'quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:04 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Ik vond Buma wel schatti, bijna op hem gestemd vanwege die leuke stem
Ach, hij woont er nog niet eensquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:04 schreef Sound.Cloud het volgende:
Hoelang is Bats nog burgemeester?
Het is ook niet de schuld van de sociale media. De sociale media is niet een persoon. Het is als het ware onderdeel van de psyche van de mens dat naar buiten kan komen door die sociale media.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:04 schreef projextx3keerniks het volgende:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:05 schreef Strani het volgende:
De enigen die verantwoordelijk zijn, zijn de relschoppers zelf. Bij anderen kan je hoogstens de vraag stellen of ze voor en tijdens dit gebeuren de juiste beslissingen namen.
Echt he, sweep gewoon zo'n camera over straat. Jullie hebben de live-primeurquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:05 schreef donald_dick het volgende:
De tering RTV noord, er gebeurd eindelijk iets wat, en dan stop je om 1 uur
vieze pedosquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:06 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Pedo's in dit topic, nog steeds.
Dat sloeg dan ook helemaal negens op.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgens mij alleen wat er onder de spoiler stond.
ME en tuig zijn de relschoppers inderdaad.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:05 schreef Strani het volgende:
ja dat was min of meer live op tv de radioquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:05 schreef Travel. het volgende:
[..]
Geen idee, ik roep ook maar wat, kom net binnen vallen. Maar omdat de ME ook een verslaggever had neergemept maak ik me wel zorgen/...
Dat viel wel mee en het was nadat hij tig keer te horen had gekregen dat hij weg moest gaan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:05 schreef Travel. het volgende:
[..]
Geen idee, ik roep ook maar wat, kom net binnen vallen. Maar omdat de ME ook een verslaggever had neergemept maak ik me wel zorgen/...
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:05 schreef Strani het volgende:
Ik word altijd zo moe van dit soort opmerkingenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef Travel. het volgende:
Exactlyquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:05 schreef Strani het volgende:
Haha ja! En z'n vieze schapenlachje. Vond het wel zielig. Je zal jezelf maar zo terugzien, ik zou er niet tegen kunnen. Maar ja, ben dan ook geen politica.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha dat had ik dan met die arme Arie Slob..ook in 'Oh Jee, de Christenunie!'
Spineless land.. durven niks aan te pakken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:05 schreef Strani het volgende:
Okequote:Op zaterdag 22 september 2012 01:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik word altijd zo moe van dit soort opmerkingen
zoveel nieuws valt er denk ik niet meer te meldenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:07 schreef donald_dick het volgende:
at5 zou gewoon door blijven zenden tot zondagavond
Denk niet dat het geslaagd is hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:07 schreef XIII. het volgende:
Er ligt in elk geval een mooie baan als partyplanner in het verschiet voor Merthe.
Gelukkig nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:07 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Haha ja! En z'n vieze schapenlachje. Vond het wel zielig. Je zal jezelf maar zo terugzien, ik zou er niet tegen kunnen. Maar ja, ben dan ook geen politica.
Helemaal met je eens. Maar omdat dit juridisch niet haalbaar is proberen ze het natuurlijk bij de ouders te halen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon verhalen op de mensen die opgepakt zijn/worden. Die ouders/meid treft totaal geen blaam aangezien het gewoon een fout is geweest.
Ja, klopt, maar de massa is in verleiding gekomen. De massa is minder rationeel dan het individu.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:05 schreef Strani het volgende:
Datquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:05 schreef Strani het volgende:
dat doet at5 ook nooitquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:08 schreef Palomar het volgende:
[..]
zoveel nieuws valt er denk ik niet meer te melden
Misschien is het wel eeuwig zonde en zou ik Nederland binnen een jaar uit de crisis/aan een veilig binnenland helpen.quote:
Dit feestje in Rusland of Noord Korea organiseren?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:08 schreef yamazaki het volgende:
gelukkig is dit nederland, waar je de politie eerst keurig wacht tot het misdrijf is begaan, in sommige landen schieten ze eerst en stellen dan de vragen
Nou vooruit, mijn stem heb je. En da's heel wat want ik stem normaal nooit.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:09 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Misschien is het wel eeuwig zonde en zou ik Nederland binnen een jaar uit de crisis/aan een veilig binnenland helpen.
Dan moet je je afvragen hoe die massa dan ontstaan is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar de massa is in verleiding gekomen. De massa is minder rationeel dan het individu.
Daarom, sowieso kleine gemeente denk ik.. geen budget.. loopt het met een sisser af zeurt iedereen. De politie/ME kan het toch nooit goed doen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:09 schreef I0_0I het volgende:
Het is gewoon goedkoop scoren om nu hardop te roepen wat een inschattingsfouten de gemeente en de politie wel niet hebben gemaakt.
Voor hetzelfde geld staan ze daar met 20 tanks in die straat en dan blijken er 3 mensen te komen, ik zie de pownews items al voor me.
Amstelquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:10 schreef Kowloon het volgende:
Al gepost? Eerder op de dag.
[ afbeelding ]
is dat niet die dikke volkszangerquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:10 schreef Kowloon het volgende:
Al gepost? Eerder op de dag.
[ afbeelding ]
Heb je altijd, burgers die even Captain Hindsight gaan uithangen. De overheid kan het nooit goed doen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:09 schreef I0_0I het volgende:
Het is gewoon goedkoop scoren om nu hardop te roepen wat een inschattingsfouten de gemeente en de politie wel niet hebben gemaakt.
Voor hetzelfde geld staan ze daar met 20 tanks in die straat en dan blijken er 3 mensen te komen, ik zie de pownews items al voor me.
Inderdaad. Het is nooit goed.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:09 schreef I0_0I het volgende:
Nu weet ik ook waarom het uit de hand is gelopen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:11 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hoho, dat is vast premium pils vergeleken met wat ze normaal drinken.
Bron:quote:Ook in Gouda kunnen rellen uitbreken zoals vrijdagavond in Haren. Op Facebook worden op dit moment duizenden mensen uitgenodigd om zaterdag 27 oktober naar Gouda te komen. Dat meldt Omroep West.
Nu al zijn ruim 20.000 mensen uitgenodigd. Dat aantal kan explosief toenemen. De uitnodiging voor 'het grootste feest van het jaar' is aangemaakt door 'Project X Gouda'. De bedoeling van de organisatoren is naar eigen zeggen te laten zien dat het ook anders kan dan in Haren.
Frans Duijts ofzo?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:10 schreef donald_dick het volgende:
[..]
is dat niet die dikke volkszanger
dat is toch in de bonus bij de appie ?quote:
Ik ga dit land rechtdoorzee leiden naar welvaart en rijkdom.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou vooruit, mijn stem heb je. En da's heel wat want ik stem normaal nooit.
Het ook niet haalbaar, en op dat gebied faalt nederland echt enorm.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:09 schreef Staal het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Maar omdat dit juridisch niet haalbaar is proberen ze het natuurlijk bij de ouders te halen.
Serieus, ik ben echt benieuwd naar het vervolg hiervan. Buiten dat ik het onwijs rot vind voor de mensen die nu wanhopig met kapotgeslagen voorramen angstig in hun huis zitten. Je wil het niet meemaken. Leuk sensatie op FOK! maar dat gevoel van onveiligheid en angst wens je niemand toe.
quote:ProjectxHarenLIVE @HarenLive
Ondanks dat gevestigde media de berichtgeving staakt is de rust nog niet wedergekeerd. Rellen duren voort. #ProjectXHaren #Haren #Projectx
En nu ga je later slapen dan geplandquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:12 schreef Fredo55 het volgende:
Vanmiddag dacht ik nog: wat word dit een suf feest.
Dit wordt de nieuwe rage.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:12 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Bron:
http://www.nu.nl/binnenla(...)chaos-en-rellen.html
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En nu ga je later slapen dan gepland
Het is wat.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja diequote:
Is ook een manier om een feest af te dwingen.quote:
Komende dagen zullen er nog heel wat gearresteerd worden, er is genoeg gefilmd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:11 schreef Mortaxx het volgende:
ME doet echt niks. Worden flessen naar ze gegooid en ze blijven gewoon staan. Oke, ze zijn met de weinig om iedereen die zoiets doet op te kunnen pakken, maar blijft idioot dat mensen hier gewoon mee wegkomen. 20 arrestaties lees ik net. Niet normaal zo weinig als je ziet wat er gesloopt is.
Door de sociale media.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan moet je je afvragen hoe die massa dan ontstaan is.
Omdat ze om een kleinigheidje niet willen provoceren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:11 schreef Mortaxx het volgende:
ME doet echt niks. Worden flessen naar ze gegooid en ze blijven gewoon staan. Oke, ze zijn met de weinig om iedereen die zoiets doet op te kunnen pakken, maar blijft idioot dat mensen hier gewoon mee wegkomen. 20 arrestaties lees ik net. Niet normaal zo weinig als je ziet wat er gesloopt is.
Kan ik niet de nr. 2 op je lijst worden?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:12 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Ik ga dit land rechtdoorzee leiden naar welvaart en rijkdom.
...of de afgrond.
Ik heb ze ook weinig zien doen, alleen wat dreigen als mensen fietsen of planten gingen gooien, ze hadden die ook kunnen pakken en verrot kunnen slaan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:11 schreef Mortaxx het volgende:
En gelukkig gebeurd dat hier nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:15 schreef HenkHenkers het volgende:
Als dit in het buitenland was gebeurd waren er zeker al wat mensen met kogels in de knietjes, met dank aan de politie.
Ik vind het goed! Delen we alles 50/50. (de hoon dus)quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan ik niet de nr. 2 op je lijst worden?
Inderdaadquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wel als die massa daar met hetzelfde doel of dezelfde gedachte is. Dat was hier overduidelijk niet het geval.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Door de sociale media.
Maar de sociale media faciliteert weliswaar dit soort gebeurtenissen, maar wil geen rellen. Sociale media geloven eigenlijk meer in een aardige versie van de mens, zoals hippies. Alleen mensen in massa's zijn niet aardig.
Truste! Morgen bespreken we het partijprogramma.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:15 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Ik vind het goed! Delen we alles 50/50. (de hoon dus)
Maar ik ga nu slapen, is leuk geweest.![]()
En wat ben ik blij dat ik niet op de route woon van Haren naar de Stad!
dat doe je 3 of 4 x en de ME'ers zijn elkaar kwijt in de menigtequote:Op zaterdag 22 september 2012 01:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb ze ook weinig zien doen, alleen wat dreigen als mensen fietsen of planten gingen gooien, ze hadden die ook kunnen pakken en verrot kunnen slaan.
jammer genoeg. ik begin begrip te krijgen voor de politie in Egypte.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:15 schreef Montagui het volgende:
[..]
En gelukkig gebeurd dat hier niet
In zo'n geval mag dat best van mijquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:15 schreef Montagui het volgende:
[..]
En gelukkig gebeurd dat hier niet
https://pbs.twimg.com/media/A3WiVa1CYAAIYlu.jpg:largetwitter:112groningennl twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 01:07:5610 ambu s nu http://t.co/kfik6T1I reageer retweet
Ja RTV Noord had niks meer om uit te zenden en ging over naar normale uitzending. Dan zet ik toch gewoon Ovide opquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:16 schreef GSMboy het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111 Heuh
ovide...?![]()
![]()
Misschien dat de mensen dan op houden..quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat doe je 3 of 4 x en de ME'ers zijn elkaar kwijt in de menigte
dan vallen er wel doden
Mwah...gewoon de beelden bekijken en ze stuk voor stuk allemaal oppakken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:16 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
jammer genoeg. ik begin begrip te krijgen voor de politie in Egypte.
rtv noord is er mee genoktquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:16 schreef GSMboy het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111 Heuh
ovide...?![]()
![]()
Waarom voerde je mijn plan uit mijn DM niet uit?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja RTV Noord had niks meer om uit te zenden en ging over naar normale uitzending. Dan zet ik toch gewoon Ovide op
Ik weet niet of deze massa met een niet aardig doel is gekomen... Dat geloof ik toch niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wel als die massa daar met hetzelfde doel of dezelfde gedachte is. Dat was hier overduidelijk niet het geval.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja RTV Noord had niks meer om uit te zenden en ging over naar normale uitzending. Dan zet ik toch gewoon Ovide op
In Zwolle zijn er wat politieagenten op het station en ME'ers om de hoek van het station, aldus social media twitter. Lees een tweet van een journalist van RTV Oost dat er wat jolige jongeren zijn, maar rustig.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:17 schreef Straatcommando. het volgende:
Maarre.. er is nu dus een ploegje onderweg naar zwolle?
Snap dat de ME zo niet werkt, maar voelt toch fout dat mensen ongestraft met flessen en plantenbakken kunnen gooien.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat doe je 3 of 4 x en de ME'ers zijn elkaar kwijt in de menigte
dan vallen er wel doden
Ik krijg op de een of andere manier geen DM's binnenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom voerde je mijn plan uit mijn DM niet uit?![]()
diegenen die na een uur of 10 nog in Haren waren wel lijkt mequote:Op zaterdag 22 september 2012 01:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik weet niet of deze massa met een niet aardig doel is gekomen... Dat geloof ik toch niet.
Filters van dat programmaquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:18 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat was dit man.
Dat lijkt me ook. als je een beetje goede intenties had was je toen echt wel pleite.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
diegenen die na een uur of 10 nog in Haren waren wel lijkt me
Die mensen zijn doodmoe geloof mequote:Op zaterdag 22 september 2012 01:17 schreef Straatcommando. het volgende:
Maarre.. er is nu dus een ploegje onderweg naar zwolle?
?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
die kwamen daar niet voor een leuk gezellig feestjequote:
Obviously, maar dat zullen niet de enige rellers zijn geweest...quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat het 'feest' hier gehouden is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:15 schreef HenkHenkers het volgende:
Als dit in het buitenland was gebeurd waren er zeker al wat mensen met kogels in de knietjes, met dank aan de politie.
Goffedomme, zondequote:Op zaterdag 22 september 2012 01:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik krijg op de een of andere manier geen DM's binnen
Waarom? Ik heb er weinig medelijden mee, mensen moeten gewoon eens normaal leren doen..quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:20 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat het 'feest' hier gehouden is.
mensen moeten echt eens leren normaal doen jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb er weinig medelijden mee, mensen moeten gewoon eens normaal leren doen..
Ook die mensen op stap die als je ze per ongeluk aan stoot of op de tenen gaat staan of gewoon al verkeerd aan kijkt die meteen willen vechtenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
mensen moeten echt eens leren normaal doen ja
Uiteraard niet. Ze wisten al van te voren dat er NIETS te doen was...en dan toch gaan? Duidelijk SENSATIOLASISME of zoiets.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik weet niet of deze massa met een niet aardig doel is gekomen... Dat geloof ik toch niet.
geen idee denk dat ze een goede poging hebben gedaanquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:22 schreef Fredo55 het volgende:
Hebben we dat feestje in Berlijn nu overtreft?
Nee man dat was veel groter.. ook veel dooien. LoveParade wordt niet snel overtroffen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:22 schreef Fredo55 het volgende:
1 iemand is van een dak gevallen iigquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:22 schreef Travel. het volgende:
Kan iemand vertellen hoe die zwaargewonden zijn grvallen dan? Want als het door de wapenknuppel is gebeurd dan is er toch iets mis gegaan ? Je kAn ook een beetje slaan toch?
DIe heeft toch een uurtje terug getweet dat hij weer veilig was.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:22 schreef sp3c het volgende:
ben ik trouwens de enige die zich zorgen maakt om Ricardo van vanmiddag
leek me niet iemand die hier heel goed tegen kan
Boeie?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:22 schreef Fredo55 het volgende:
yup.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:23 schreef Janneke141 het volgende:
juridisch wordt dit een interessant verhaal
Bierflesjesquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:22 schreef Travel. het volgende:
Kan iemand vertellen hoe die zwaargewonden zijn grvallen dan? Want als het door de wapenknuppel is gebeurd dan is er toch iets mis gegaan ? Je kAn ook een beetje slaan toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
mooi, nu de rest van de relschoppers nogquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
1 iemand is van een dak gevallen iig
Ja, ik denk dat de berichten in de traditionele media, om niet te komen, averechts hebben gewerkt, daardoor kwamen mensen juist... en daar zaten wrs wel mensen tussen die ook niet vies zijn van wat rellen, hoewel wrs niet op deze manier...quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:22 schreef Montagui het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Ze wisten al van te voren dat er NIETS te doen was...en dan toch gaan? Duidelijk SENSATIOLASISME of zoiets.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:24 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Was gezellig jongens en meisjes. Slaap lekker.gore pedoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
helemaal mee eens hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook die mensen op stap die als je ze per ongeluk aan stoot of op de tenen gaat staan of gewoon al verkeerd aan kijkt die meteen willen vechten.. echt ik snap dat niet.
Lol nee gek, dat Project X feestje in Duitsland toen. Volgens mij is het zeker wel overtroffen. De schade daar was ¤ 250.000,-.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee man dat was veel groter.. ook veel dooien. LoveParade wordt niet snel overtroffen.
Dan was het dus een vallende gewond, niet een gewonde gevallen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
1 iemand is van een dak gevallen iig
Alsof ze dat leren door knieën kapot te schieten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb er weinig medelijden mee, mensen moeten gewoon eens normaal leren doen..
Maar mensen die zich misdragen worden vaak voetbal hooligans genoemd wat niet hoeft te zijn.. maar goed dat is wat andersquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
helemaal mee eens hoor
dit was een gezellig, ietwat saai feestje en ipv wat muziek op te scharrelen ofzo gaan ze vechten om de boel wat op te leuken ... zou niet mijn keuze zijn
voetbalh00ligans waren al gemeld dus daar wil ik ook nog wel snelom doen
Kunnen ze iig geen stenen meer gooien de rest van hun leven.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:26 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Alsof ze dat leren door knieën kapot te schieten.
true enoughquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar mensen die zich misdragen worden vaak voetbal hooligans genoemd wat niet hoeft te zijn.. maar goed dat is wat anders
misschien wastie al zwaargewond!quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan was het dus een vallende gewond, niet een gewonde gevallen.
Ovidefan ?quote:
Ah, want ik zie nu alleen een zwart scherm.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als er later nog wat nieuwe beelden komen zal ik wel wat streamen
Nog nooit gezien en ik ben wel benieuwd.quote:
Lijkt me stug. Op mijn stream staat Boes nu aanquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ah, want ik zie nu alleen een zwart scherm.
[..]
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lijkt me stug. Op mijn stream staat Boes nu aan
Ga fappen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ah, want ik zie nu alleen een zwart scherm.
[..]
Nog nooit gezien en ik ben wel benieuwd.
En dat RTV Noord is gestopt met de nieuwsuitzending, dus ik zoek iets om te doen.
Er kijken nog 600-700 mensen naar Boesquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:30 schreef Geo4kant het volgende:
Clapclap heb je geen goede porno film ofso?
Boes Boesquote:
ik ben toch best onder de indruk van die kerels (ME) hoorquote:
DOMMEL.quote:
Werd in de jaren '90 uitgezonden op kindernetquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Deze tekenfilm heb ik nog nooit gezien. Hoe oud is dat programma wel niet? 30 jaar?
Dommel niet kennenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Deze tekenfilm heb ik nog nooit gezien. Hoe oud is dat programma wel niet? 30 jaar?
Toen tekenfilms nog goed waren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Werd in de jaren '90 uitgezonden op kindernet
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als er later nog wat nieuwe beelden komen zal ik wel wat streamen
Projext X Eindhoven schijnbaar nog nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:32 schreef GSMboy het volgende:
De Project X Gouda is van Facebook af, hoor ik zojuist.
Die zijn al lang blij dat ze in groningen ook een keer een potje kunnen matten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben toch best onder de indruk van die kerels (ME) hoor
Wanneer in de jaren '90? Ik kom uit '91 en ken het niet, maar ik keek dan ook niet vaak Kindernet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Werd in de jaren '90 uitgezonden op kindernet
Ik had het over Boes o.i.d.quote:
Ik kom ook uit '91 en ik keek het vaak zatquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wanneer in de jaren '90? Ik kom uit '91 en ken het niet, maar ik keek dan ook niet vaak Kindernet.
[..]
Ik had het over Boes o.i.d.
Kwaliteit.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alfred
Dommel
Boes
Ovide
Samurai Pizza Cats
Klopt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:32 schreef GSMboy het volgende:
De Project X Gouda is van Facebook af, hoor ik zojuist.
Boes niet kennenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wanneer in de jaren '90? Ik kom uit '91 en ken het niet, maar ik keek dan ook niet vaak Kindernet.
[..]
Dick Dastardlyquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alfred
Dommel
Boes
Ovide
Samurai Pizza Cats
schaam jequote:Op zaterdag 22 september 2012 01:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[..]
ik heb geen ideequote:Op zaterdag 22 september 2012 01:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die zijn al lang blij dat ze in groningen ook een keer een potje kunnen matten.
Waarom heeft de NS al dat volk niet gewoon bij Zwolle teruggestuurd eigenlijk?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:35 schreef BroodPitt het volgende:
Captain N The Game Master
Wacky Wheels Races!
yeeeeesssssssssssquote:
neuh, 2 zwaar gewonden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik hoor net in de trein twee doden.. ???
waarvan 1 ernstigquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nergens iets officieel over bevestigd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nee 450quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ach kom dat verschil ziet een beetje conducteur zelf ook wel. Belachelijk dat ze eerst wachten tot er een paarduizend man in een of ander Gronings kutdorp staan en we daarna raar staan te kijken dat het rotzooi wordt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb geen idee
zou ook wel raar zijn als de NS mensen terug begint te sturen, voor hetzelfde geld kom je thuis van je werk
Waarvan één voorwaardelijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kijk bijna altijd naar Cartoon Network.quote:
Paon is Frans voor pauw.quote:
hoe heette die kat ook alweer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |