Snap dat de ME zo niet werkt, maar voelt toch fout dat mensen ongestraft met flessen en plantenbakken kunnen gooien.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat doe je 3 of 4 x en de ME'ers zijn elkaar kwijt in de menigte
dan vallen er wel doden
Ik krijg op de een of andere manier geen DM's binnenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom voerde je mijn plan uit mijn DM niet uit?![]()
diegenen die na een uur of 10 nog in Haren waren wel lijkt mequote:Op zaterdag 22 september 2012 01:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik weet niet of deze massa met een niet aardig doel is gekomen... Dat geloof ik toch niet.
Filters van dat programmaquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:18 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat was dit man.
Dat lijkt me ook. als je een beetje goede intenties had was je toen echt wel pleite.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
diegenen die na een uur of 10 nog in Haren waren wel lijkt me
Die mensen zijn doodmoe geloof mequote:Op zaterdag 22 september 2012 01:17 schreef Straatcommando. het volgende:
Maarre.. er is nu dus een ploegje onderweg naar zwolle?
?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
die kwamen daar niet voor een leuk gezellig feestjequote:
Obviously, maar dat zullen niet de enige rellers zijn geweest...quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat het 'feest' hier gehouden is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:15 schreef HenkHenkers het volgende:
Als dit in het buitenland was gebeurd waren er zeker al wat mensen met kogels in de knietjes, met dank aan de politie.
Goffedomme, zondequote:Op zaterdag 22 september 2012 01:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik krijg op de een of andere manier geen DM's binnen
Waarom? Ik heb er weinig medelijden mee, mensen moeten gewoon eens normaal leren doen..quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:20 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat het 'feest' hier gehouden is.
mensen moeten echt eens leren normaal doen jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb er weinig medelijden mee, mensen moeten gewoon eens normaal leren doen..
Ook die mensen op stap die als je ze per ongeluk aan stoot of op de tenen gaat staan of gewoon al verkeerd aan kijkt die meteen willen vechtenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
mensen moeten echt eens leren normaal doen ja
Uiteraard niet. Ze wisten al van te voren dat er NIETS te doen was...en dan toch gaan? Duidelijk SENSATIOLASISME of zoiets.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik weet niet of deze massa met een niet aardig doel is gekomen... Dat geloof ik toch niet.
geen idee denk dat ze een goede poging hebben gedaanquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:22 schreef Fredo55 het volgende:
Hebben we dat feestje in Berlijn nu overtreft?
Nee man dat was veel groter.. ook veel dooien. LoveParade wordt niet snel overtroffen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:22 schreef Fredo55 het volgende:
1 iemand is van een dak gevallen iigquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:22 schreef Travel. het volgende:
Kan iemand vertellen hoe die zwaargewonden zijn grvallen dan? Want als het door de wapenknuppel is gebeurd dan is er toch iets mis gegaan ? Je kAn ook een beetje slaan toch?
DIe heeft toch een uurtje terug getweet dat hij weer veilig was.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:22 schreef sp3c het volgende:
ben ik trouwens de enige die zich zorgen maakt om Ricardo van vanmiddag
leek me niet iemand die hier heel goed tegen kan
Boeie?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:22 schreef Fredo55 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |