Wat wordt het? Een zwaar feestje of een nietszeggend feestje dat met een sisser afloopt?quote:Noodverordening in Haren om Facebookfeestje
HAREN - De gemeente Haren (Groningen) en de politie hebben een noodverordening afgekondigd met het oog op een verjaardagsfeestje van meisje dat vrijdag haar 16e verjaardag viert.
Via Facebook had zij vrienden en vriendinnen uitgenodigd, maar vergeten aan te geven dat het om een privéfeestje gaat.
Inmiddels hebben 24.000 mensen de uitnodiging gekregen, waarvan 2400 hebben aangegeven vrijdag naar Haren af te reizen, zo meldde de politie dinsdag.
De noodverordening is volgens een woordvoerster nog niet actief, maar kan zo van stal worden gehaald als Haren vrijdag wordt overspoeld met feestgangers. De politie heeft een draaiboek klaarliggen en houdt extra agenten achter de hand.
Opzich best lastig als je weg wilquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:58 schreef donald_dick het volgende:
wereldprobleem, je kan niet bij je fiets
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dat boeiend dat hij turks is?
de palestijnse kwestie is e rniks bijquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:58 schreef donald_dick het volgende:
wereldprobleem, je kan niet bij je fiets
Waar ging die over?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:57 schreef Strani het volgende:
Die LuckyTV van DWDD vandaag staat niet op de site..daar zal ook wel een reden voor zijn.
ow en de zijruit is kapotquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:58 schreef m.k het volgende:
Gooi deze ook in de OP
hugoenco.selfip.com
De filmpjes staan altijd met vertraging op de site volgens mijquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:57 schreef Strani het volgende:
Die LuckyTV van DWDD vandaag staat niet op de site..daar zal ook wel een reden voor zijn.
https://www.facebook.com/ProjectCleanXHarenquote:Oke mensen,
Morgen om 12:00 verzamelen op NS station Haren!
Wij zullen daar op jullie wachten.
Het is belangrijk dat jullie een bezem en vuilniszakken meenemen. Ondertussen zijn wij bezig met sponsoring om het zo soepel mogelijk te laten verlopen!
Houd de pagina in de gaten voor meer updates, wij slapen niet!
30 miljoen hersencellenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar hoeveul ernstige doden zijn er nou???!?!?
De NS regelt datquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:59 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
De filmpjes staan altijd met vertraging op de site volgens mij
Oh, ik dacht dat ze er rond deze tijd meestal wel staan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:59 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
De filmpjes staan altijd met vertraging op de site volgens mij
Toch niets mis met de OP?quote:
quote:
Vaak pas de volgende dag, soms ook een paar dagen later. Was iig wel zo toen ik de filmpjes van de verkiezingsstrijd wilde terugzien (geniaal)!quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze er rond deze tijd meestal wel staan.
Ook dingen uitgehaald.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toch niets mis met de OP?
Is alleen een linkje toegevoegd.
hoeveul?quote:
Nee, ze zijn nog in overleg.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:00 schreef donald_dick het volgende:
ow, en de schoonmaakactie kan wel volgens de gemeente
De eikels van clean haren prutquote:Oke mensen,
Morgen om 12:00 verzamelen op NS station Haren!
Wij zullen daar op jullie wachten.
Het is belangrijk dat jullie een bezem en vuilniszakken meenemen. Ondertussen zijn wij bezig met sponsoring om het zo soepel mogelijk te laten verlopen!
Houd de pagina in de gaten voor meer updates, wij slapen niet!
Dat is wel een goede actie.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:59 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/ProjectCleanXHaren
ik mis de pyromaanquote:
Straks even de herhaling zien dan...quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Hierover. Was een soort typische houseparty-aankondiging maar dan voor Haren.
Ah nee,,, flikker op joh.. Ga nog een dag van alles uitnodigenquote:
Ik heb meerdere malen zo hard gelachen om Roemer met z'n Leuk hè, viezerikquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:00 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Vaak pas de volgende dag, soms ook een paar dagen later. Was iig wel zo toen ik de filmpjes van de verkiezingsstrijd wilde terugzien (geniaal)!
Volgens mij alleen wat er onder de spoiler stond.quote:
Meewerkend.. Olie op het vuur gooienquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:01 schreef Fir3fly het volgende:
Wat grappig dat er mensen zijn die de media de schuld geven.
Precies.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgens mij alleen wat er onder de spoiler stond.
de kamerformatie was minder in het nieuwsquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:01 schreef Fir3fly het volgende:
twitter:quotevanvandaag twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 23:08:52Ik stel voor de plaatsnaam te veranderen in Schaamharen. Wat een schorum. #haren reageer retweet
Dus je geeft Facebook de schuld?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:01 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Meewerkend.. Olie op het vuur gooien
Of erger nog, dat meisje..quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:01 schreef Fir3fly het volgende:
Wat maakt het in dit geval uit waar de schuld is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dus je geeft Facebook de schuld?
Ken ik jouquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:02 schreef Strani het volgende:
Alles, alles ligt op straat volgens Radio Noord.. als Herman Finkers ook in Haren op de grond gaat liggen, ligt de humor ook op straat.
Voor de kenners.
Jij bent me er eentje.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:02 schreef Strani het volgende:
Alles, alles ligt op straat volgens Radio Noord.. als Herman Finkers ook in Haren op de grond gaat liggen, ligt de humor ook op straat.
Voor de kenners.
Hulp bij opruimen is wel welkom lijkt mequote:Op zaterdag 22 september 2012 01:01 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Ah nee,,, flikker op joh.. Ga nog een dag van alles uitnodigen
De rellen waren begonnen voor de ME in actie kwam. Wou je de ME weet ik veel hoeveel kilometer verderop stationeren..quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef Travel. het volgende:
Iedereen geeft de feestgangers/rellers de shuld. Maar misschien wordt het ook eens tijd de ME onder de loep te nemen?
Niet zoveel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Wat maakt het in dit geval uit waar de schuld is.
Bij de voetbal wel ja, maar hier?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef Travel. het volgende:
Iedereen geeft de feestgangers/rellers de shuld. Maar misschien wordt het ook eens tijd de ME onder de loep te nemen?
Herman Finkersquote:
Ik vond Buma wel schatti, bijna op hem gestemd vanwege die leuke stemquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb meerdere malen zo hard gelachen om Roemer met z'n Leuk hè, viezerik
Alleen kwamen de meeste relschoppers niet uit Haren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:02 schreef Skippy_ball het volgende:
twitter:quotevanvandaag twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 23:08:52Ik stel voor de plaatsnaam te veranderen in Schaamharen. Wat een schorum. #haren reageer retweet
De media voor het opstoken van het vuurtje en onze Neerlandsche politie en ME die altijd, maar dan ook werkelijk altijd, alles weten te laten escaleren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef Travel. het volgende:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef SeLang het volgende:
Kunnen we dat meisje niet naar Fok lokken? Op Facebook kan ze zich n iet meer vertonen
Eensch.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:04 schreef projextx3keerniks het volgende:
Natuurlijk is het de schuld van de media, al die cameraploegen alsof 1 nog niet genoeg is en dat is al te veel, iedereen wil die primeur hebben en ze nemen daarbij totaal geen verantwoording.
Riooljournalistiek, er staan hier nu wel 100 mensen en het wordt wat grimmiger melden ze dan, tuurlijk! tuurlijk wordt het grimmiger als die mediageile primeurjagers de boel steeds op blijven hitsen!
Geen idee, ik roep ook maar wat, kom net binnen vallen. Maar omdat de ME ook een verslaggever had neergemept maak ik me wel zorgen/...quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
De rellen waren begonnen voor de ME in actie kwam. Wou je de ME weet ik veel hoeveel kilometer verderop stationeren..
Ga er maar niet van uit dat hij verantwoording neemt voor zijn falen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:04 schreef Sound.Cloud het volgende:
Hoelang is Bats nog burgemeester?
Dit dusquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:05 schreef Strani het volgende:
De enigen die verantwoordelijk zijn, zijn de relschoppers zelf. Bij anderen kan je hoogstens de vraag stellen of ze voor en tijdens dit gebeuren de juiste beslissingen namen.
Nederland moet echt eens leren durven de juiste mensen de schuld te geven.
Maar hetzelfde geld voor jou, jij, ik, dit hele topic WILLEN het zien, je zit de hele avond naar de streams te kijken.. supply and demandquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:04 schreef projextx3keerniks het volgende:
Natuurlijk is het de schuld van de media, al die cameraploegen alsof 1 nog niet genoeg is en dat is al te veel, iedereen wil die primeur hebben en ze nemen daarbij totaal geen verantwoording.
Riooljournalistiek, er staan hier nu wel 100 mensen en het wordt wat grimmiger melden ze dan, tuurlijk! tuurlijk wordt het grimmiger als die mediageile primeurjagers de boel steeds op blijven hitsen!
Ja hoor, de ME laat het escalerenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:05 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
De media voor het opstoken van het vuurtje en onze Neerlandsche politie en ME die altijd, maar dan ook werkelijk altijd, alles weten te laten escaleren.
Pedo's in dit topic, nog steeds.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef SeLang het volgende:
Kunnen we dat meisje niet naar Fok lokken? Op Facebook kan ze zich n iet meer vertonen
En het nog goedpraten ookquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:04 schreef projextx3keerniks het volgende:
Haha dat had ik dan met die arme Arie Slob..ook in 'Oh Jee, de Christenunie!'quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:04 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Ik vond Buma wel schatti, bijna op hem gestemd vanwege die leuke stem
Ach, hij woont er nog niet eensquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:04 schreef Sound.Cloud het volgende:
Hoelang is Bats nog burgemeester?
Het is ook niet de schuld van de sociale media. De sociale media is niet een persoon. Het is als het ware onderdeel van de psyche van de mens dat naar buiten kan komen door die sociale media.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:04 schreef projextx3keerniks het volgende:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:05 schreef Strani het volgende:
De enigen die verantwoordelijk zijn, zijn de relschoppers zelf. Bij anderen kan je hoogstens de vraag stellen of ze voor en tijdens dit gebeuren de juiste beslissingen namen.
Echt he, sweep gewoon zo'n camera over straat. Jullie hebben de live-primeurquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:05 schreef donald_dick het volgende:
De tering RTV noord, er gebeurd eindelijk iets wat, en dan stop je om 1 uur
vieze pedosquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:06 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Pedo's in dit topic, nog steeds.
Dat sloeg dan ook helemaal negens op.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgens mij alleen wat er onder de spoiler stond.
ME en tuig zijn de relschoppers inderdaad.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:05 schreef Strani het volgende:
ja dat was min of meer live op tv de radioquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:05 schreef Travel. het volgende:
[..]
Geen idee, ik roep ook maar wat, kom net binnen vallen. Maar omdat de ME ook een verslaggever had neergemept maak ik me wel zorgen/...
Dat viel wel mee en het was nadat hij tig keer te horen had gekregen dat hij weg moest gaan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:05 schreef Travel. het volgende:
[..]
Geen idee, ik roep ook maar wat, kom net binnen vallen. Maar omdat de ME ook een verslaggever had neergemept maak ik me wel zorgen/...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |